eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 از کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی بمناسب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام 🔶همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی با حضور در اتاق کارکنان قضایی و اداری این سازمان ، با اهداء هدیه ای از زحمات و تلاش های آنان در طول سال گذشته تقدیر نمودند.
✳️ سازمان قضایی زنجان با رئیس کل دادگستری استان به مناسبت آغاز سال جدید ♦️ به مناسبت آغاز سال جدید ، رئیس سازمان قضایی با حجت الاسلام و المسلمین فرجی برحق ، رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد .
دادستان نظامی سمنان با رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ♦️درراستای طرح همراه با حافظان امنیت علی اسماعیل پور ضمن دیدار با رییس پلیس مواد مخدر بیان داشت: امروز نقش منفی و مخرب مواد مخدر بر کسی پوشیده نیست. وی افزود: این پدیده شوم جوانان ما را هدف قرار داده است از این رو می‌بایست مبارزه با مواد مخدر سرلوحه وظایف پلیس و دستگاه قضایی باشد.
✳️ رئیس کل دادگستری استان یزد با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان 🔶 غلامحسین دهشیری ،رئیس کل دادگستری استان یزد به همراه علی اکبر شمس قائم مقام رئیس کل ، با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ،با مهدی تشکری رئیس سازمان ،دیدار و گفتگو کردند.
رییس سازمان سمنان از پاسگاه لجران ♦️درراستای طرح همراه با حافظان امنیت، دکتر رحیم یونسی زرینی ضمن دیدار با کارکنان پاسگاه لجران و تبریک سال نو در جریان اقدامات ماموران در ایام نوروز قرار گرفت.
🌺 مدیرکل سازمان زندانها و اقدامات تامینی استان آذربایجان شرقی با رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح و دادستان نظامی استان 🌷همزمان با بهار قرآن و تقارن آن با ایام سال جدید و شکفتن طبیعت ؛مدیرکل سازمان زندانها و اقدامات تامینی استان آذربایجان شرقی با همراهی رئیس و سایر مسئولان زندان تبریز در سازمان قضائی نیروهای مسلح استان حضور یافته و با رئیس سازمان و دادستان نظامی استان دیدار نمودند. 📎در این دیدار طرفین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ؛ بر افزایش بیش از پیش تعامل بین دستگاهی دو دستگاه در استان ؛ تاکید نمودند .
🌸 دادستان نظامی استان آذربایجان شرقی از فروشگاه مرکزی اتکا در استان 🌺 سید محمد رضا موسوی اقدم، دادستان نظامی استان آذربایجان شرقی ؛ در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت از فروشگاه مرکزی اتکا در استان بازدید بعمل آورد. 🌹 این مقام قضایی از قسمت های مختلف فروشگاه اتکا بازدید نموده و با تشکر از زحمات پرسنل آن ؛ نکاتی چند در خصوص رعایت حقوق شهروندی و برخی جرایم مالی را متذکر گردید.
📌 نوروزی نماینده دادستان نظامی کرمانشاه از کلانتری شریعتی 🖋حمیدرضا محمدی قاضی دادسرای نظامی کرمانشاه در راستای اجرای بازدیدهای نوروزی از کلانتری شریعتی شهرستان کرمانشاه بازدید کرد. 🔸در این بازدید ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از خدمات پرسنل در ایام نوروز تقدیر شد.
🔶 نوروزی انصاری دادستان نظامی استان از فرمانده انتظامی قائم مسجد مقدس جمکران قم 📌در راستای طرح نوروزی حافظان امنیت انصاری دادستان نظامی استان قم از فرمانده انتظامی قائم مسجد مقدس جمکران بازرسی به عمل آمد. 📌در این بازدید پرونده‌های موجود که اغلب حوادث حین کار،تصادفات رانندگی و اقامت غیرمجاز اتباع بیگانه بود مورد بازرسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات قضایی داده شد.
✳️ مسئول حفاظت اطلاعات سپاه الغدیر استان یزد با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان 🔸سرهنگ دلجو ‌رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه الغدیر استان یزد ،باحضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با مهدی تشکری ، دیدار کرد. 🔶مهدی تشکری در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و تقدیر و تشکر از سرهنگ دلجو و کارکنان این مجموعه ، صیانت از نیروی انسانی را مهم‌ترین وظیفه حفاظت اطلاعات عنوان کرد.
یک اصل نهال در محوطه دریابانی هرمز توسط دادستان نظامی هرمزگان ✅محمدرضا حیدری افشار دادستان نظامی هرمزگان در بازدید نوروزی از دریابانی جزیره هرمز یک اصله نهال در محوطه این یگان غرس کرد.
⚖️ بازدید رییس مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران از فرماندهی پلیس راه غرب استان. ⬅️ دکتر قاسمی ده چشمه رییس مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران به همراه فرهنگ نعمت پور قاضی مجتمع؛ در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت از پلیس راه غرب استان بازدید کردند. 🧷 در این بازدید ابتدا سرهنگ اسفندانی فرمانده پلیس راه ضمن خیرمقدم و تبریک سال جدید گزارش مختصری در خصوص جاده ها و بزرگراه های حوزه ی غرب و همچنین آمار تردد و تصادفات ارائه داد. 🧷 دکتر قاسمی نیز ضمن تبریک سال نو از زحمات این فرماندهی و کارکنان مجموعه در راستای برقراری نظم و تلاش در راستای کاهش تصادفات تقدیر کرد. 🧷 در پایان این بازدید رییس مجتمع با حضور در آزادراه تهران ساوه از نزدیک با عوامل مستقر در بزرگراه دیدار و از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر کرد.
⬅️ بازدید نوروزی رییس مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران از پلیس راهور انتظامی غرب استان تهران. 🔶 در راستای اجرای طرح بازدیدهای نوروزی دکتر قاسمی ده چشمه از فرماندهی پلیس راهور غرب استان تهران بازدید کردند. 🟢 در این دیدار که فرهنگ نعمت پور قاضی مجتمع نیز حضور داشتند دکتر قاسمی ده چشمه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از زحمات کارکنان پلیس راهور غرب در طول سال و خصوصا در ایام نوروز تقدیر کرد.
✳️ سرزده دادستان نظامی استان از مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک زنجان در ایام نوروز ♦️ در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت ، دادستان نظامی استان به صورت سرزده از مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک زنجان بازدید به عمل آورد . 📌 در این بازدید دکتر بهرام علیزاده ضمن تبریک سال جدید و قدر دانی از زحمات کارکنان این مرکز ، بخصوص در روزهای پایانی سال گذشته در جریان دقیق روند ورود تا خروج مراجعین به این مرکز قرار گرفت . 📌 بررسی عملکرد قسمت های مختلف انجام مراحل شماره گذاری اعم از بخش های فنی و تائید اصالت ، انبار پلاک ، ساخت پلاک جدید ، استعلام ، فک و نصب پلاک و صحبت با کارکنان و مراجعین از اهم اقدامات انجام شده در این بازدید بود .
✳️ نوروزی رئیس سازمان قضایی گلستان از پلیس راه گرگان" علی آباد کتول در شرق استان گلستان ♦️رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان در راستای نظارت بر مراکز انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی از پلیس راه گرگان" علی آباد کتول در شرق استان گلستان بازدید کرد. 📌دکتر غلام الواری در این بازدید گفت: یکی از وظایف و کارهای مهمی که توجه پلیس راه را می طلبد کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل برون شهری خصوصا در ایام خاص سال مانند تعطیلات نوروزی است. 🔸وی افزود: متاسفانه برخی از رانندگان نسبت به ایمنی خودرو و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توجه نداشته و به نوعی با جان مردم بازی می کنند که باید توسط پلیس متوقف شوند. 🔸این مقام قضایی تاکید: بدون شک گشت زنی در بزرگراه‌ها و کنترل و ایمنی ترافیک محورهای مواصلاتی، تاحدود زیادی از حوادث دلخراش جلوگیری خواهد کرد.
✳️ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان در جلسه شورای اداری استان 🔸در این جلسه که با حضور مدیران دستگاه های مختلف استان و کشور برگزار شد، حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به صورت ارتباط برخط ویدیو کنفرانس به سخنرانی پرداخت.
✳️ بازدید نوروزی دادستان نظامی گلستان از کلانتری ۱۱ شهرستان بندرترکمن 🔸دادستان نظامی استان گلستان در راستای نظارت بر مراکز انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی از کلانتری ۱۱ شهرستات بندرترکمن کرد. 📌یزدان سالخورده دادستان نظامی گلستان در این بازدید گفت: پاسخ گویی دقیق و به موقع یک مطالبه به حق از سوی مردم است که البته جزء حقوق اولیه شهروندان محسوب می شود. 🔸وی تاکید کرد: فرماندهی باید بر تمام اجزای زیر مجموعه خود تسلط داشته و اتفاقا رسیدگی به کار مردم را در اولویت قرار دهد، زیرا واضح است که اگر همه بخش ها را در یک کلانتری یا پاسگاه فعال نگه داریم ولی در رسیدگی به امورات مردم ضعیف باشیم به مشکل بر خواهیم خورد. 🔸سالخورده تاکید کرد: کوتاهی و سهل انگاری در کار مراجعین باعث جوبدبینی به نیروهای مسلح شده و جایگاه مردمی نیروی انتظامی را متزلزل می کند و به هیچ وجه زیبنده نیروی انتظامی نیست.
✳️ بازدید نوروزی دادستان نظامی گلستان از پاسگاه انتظامی تقی آباد 🔸دادستان نظامی گلستان از پاسگاه انتظامی تقی آباد واقع در شرق گرگان کرد. 📌یزدان سالخورده دادستان نظامی گلستان در این بازدید گفت: نیروی انتظامی خدمات بسیار زیاد و متنوعی به مردم ارائه می دهد و از این نظر یک مجموعه کاملا مردمی و اجتماعی است. 🔸وی تاکید کرد: اگر یک مامور نیروی انتظامی با عمل و رفتار نابهنجار باعث خدشه به این جایگاه مهم شود، چاره ای جز برخورد قضایی نداریم. 🔸سالخورده تصریح کرد: با توجه به طولانی بودن تعطیلات عید نوروز باید مراقبت ها را بیشتر کنیم.
✳️ جانشین دادستان نظامی استان از کلانتری ۱۳شهرستان ایلام ✅جانشین دادستان نظامی استان از کلانتری ۱۳ شهرستان ایلام بازدید کرد. ✅در راستای اجرای طرح‌نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت،محمدرضا زارعی جانشین دادستان نظامی استان ضمن بازدید از دوایر مختلف و بازداشتگاه کلانتری ۱۳شهرستان ایلام از نزدیک با پرسنل دیدار و گفتگو کرد و در جریان پرونده های قضایی مطرح رسیدگی قرار گرفت.ایشان در ادامه با تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بر توجه هرچه بیشتر پرسنل این کلانتری در بحث تکریم ارباب رجوع،بخصوص برخورد شایسته با میهمانان نوروزی تاکید کرد. ✅در پایان این بازدیدزارعی با چند نفر از مراجعین کلانتری ۱۳دیدار و گفتگو و در جریان خدمات ارائه شده به آنها قرار گرفت.
💢توزیع بین زندانیان 🔶 دادسرای نظامی ناحیه دزفول در یک اقدام فرهنگی اقدام به توزیع کتاب ,,سه دقیقه در قیامت,, در بین مددجویان نظامی و غیرنظامی زندان فجر دزفول نمود. 🔶دکتر محمد حسین امیری رئیس دادسرای نظامی ناحیه دزفول در مصاحبه با روابط عمومی سازمان قضائی خوزستان بیان داشت؛ ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین زندانیان یکی از مهمترین راهبردها در بازپروری و اصلاح مجرمان و باز اجتماعی نمودن آنان به دامان جامعه است از اینرو همواره یکی از دغدغه های اصلی دادسرای نظامی در ارتباط با زندانیان بحث اصلاح و تربیت مجرمین و افراد متخلف می‌باشد به همین منظور توزیع کتاب سه دقیقه در قیامت بعنوان یکی از اثرگذارترین کتب فرهنگی با محوریت عالم پس از مرگ می باشد که تا حال حاضر بین زندانیان توزیع شده است. 🔸این کتاب تجربه نزدیک به مرگ یکی از سربازان گمنام مدافع حرم می باشد که تصویر صحیحی از معاد و قیامت را به مخاطب خود منتقل میکند که اثر بسیار تربیتی و بازدارنده‌ای در ارتکاب گناه و معصیت در افراد ایجاد می‌کند.
✳️ دادستان نظامی استان مرکزی از کلانتری مهاجران 📌در راستای اجرای طرح همراه با حافظان نظم و امنیت،دادستان نظامی استان مرکزی از‌ کلانتری مهاجران بازدید کرد. 🔸قاسمی با حضور در کلانتری مهاجران اراک ضمن بازدید از دوایر و قسمت های مختلف به بررسی و ارزیابی وضعیت خدمتی کارکنان،نحوه ورود و خروج مراجعین،روند رسیدگی به امورات اداری توسط کارکنان پرداخت. 🔸عضو شورای قضایی استان پلیس را نماد خدمت رسانی و قانونمدار برشمرد و افزود: باعنایت به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، پلیس باید به گونه ای رفتار نماید که علاوه بر رعایت مسائل شرعی، مسافران نوروزی و شهروندان از حقوق شهروندی بهره مند گردند.
✳️ نوروزی رئیس کل دادگستری استان با رئیس سازمان ودادستان نظامی ایلام ✅دکتر علی‌محمدی رییس‌کل دادگستری ایلام و جمعی از معاونین و مسئولین قضایی استان باحضور درسازمان قضایی ایلام با دکتر عباس گوهری رئیس سازمان ودکتر نوریان دادستان نظامی دیدار وگفتگوکردند. در این دیدار دکتر علی محمدی ضمن تبریک سال نو وبهارطبیعت از عملکرد مجموعه‌ سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام در سال گذشته تقدیربعمل آوردند.
✳️ دادستان نظامی هرمزگان از دریابانی جزیره هرمز 🔹در راستای اجرای طرح همراه با حافظان امنیت محمد رضا حیدری افشار دادستان نظامی هرمزگان از دریابانی جزیره هرمز بازدید کرد. 🔹حیدری افشار در جمع کارکنان دریابانی ضمن تبریک سال نو اظهارداشت: اقتدار نیروهای مسلح در رعایت نظم وقانون است وهر بی قانونی حتی از یک نفر باعث ایجاد جو بدبینی به نظام وحاکمیت می شود .چراکه نیروهای مسلح مظهر نظم وقانون پذیری در جامعه هستند. 🔹دادستان نظامی هرمزگان همچنین بر رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد.
🇮🇷 اعضای دفتر نظارت بر اصل ۲۵ قانون اساسی با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی 🔷اعضای دفتر نظارت بر اصل ۲۵ قانون اساسی بارضا چیتی فدافن رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی دیدار کردند. 🔷رضا چیتی فدافن در این دیدار با اشاره به اهمیت وجود دفتر نظارت گفت: علت وجودی دفتر نظارت این است که در این امر حساس ، دقت بیشتری انجام شده و نظارت قوی باشد . در این زمینه باید بازرسی میدانی و بررسی موردی گزارشات واصله و صحت سنجی آن ها ، انجام شود واز همکاری و تعامل دفتر نظارت با حفاظت اطلاعات های نیروهای مسلح وهنچنین استقرار نماینده نیروهای مسلح دراین دفتر ، تقدیر و تشکر می گردد.
📌 نماینده دادسرای نظامی استان اصفهان از پلیس امنیت اخلاقی شهرستان اصفهان 🔸جواد سعیدی نماینده دادسرای نظامی استان اصفهان در راستای اجرای طرح نوروزی، نظارت بر رعایت حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی و همراهی با حافظان نظم و امنیت از پلیس امنیت اخلاقی شهرستان اصفهان بازدید کرد .