eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷در پی انتصاب رئیس جدید دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه، روسای اصناف و بازاریان شهر تربت حیدریه با هادی حسین زاده رئیس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه دیدار و گفتگو کردند.
✳️ افتتاح در اولین روز از هفته دفاع مقدس 🔶همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی، با حضور دکتر غلامعلی دهشیری رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و مردم در محل دهکده مقاومت افتتاح شد. 🔶این نمایشگاه با بیش از ۳۰ غرفه در محل دهکده مقاومت یزد (پارک کوهستان) تا هفتم مهرماه جاری پذیرای مردم دارالعباده یزد است. 🔶رییس سازمان قضایی در بازدید ۳ ساعته از تمامی غرفه ها و استماع توضیحات مسوولان غرفه ها، در جریان کم و کیف زحمات بسیجیان، اهداف، برنامه ها با محوریت تحقق تمدن نوین انقلاب اسلامی قرار گرفت و با بیان نکاتی ارائه طریق نمود. 🔶️همچنین از دیگر برنامه های مهم ، اجرای نمایش بزرگ «رسم شیدایی چهار» به مناسبت هفته دفاع مقدس است که هر شب در این محل ادامه دارد. 🔶این نمایشگاه به همت سپاه الغدیر با حضور هنرمندان بسیجی استان اجرا می‌شود و به بازسازی صحنه‌های تاریخی از جمله جنگ تحمیلی و عملیات قدس پنج و در نهایت انتقال تجربیات به نسل جوان می‌پردازد.
↙️سعی کنید کرامت مراجعین را در بخش‌های مختلف حفظ کنید 📌دکتر کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در دیدار با کارکنان سازمان کرمان گفت: سعی کنید کرامت مراجعین را در بخش‌های مختلف حفظ کنید و طوری رفتار کنید که انتظار دارید با شما رفتار شود. 📌وی با تبریک آغار هفته دفاع مقدس بر الگو قرار دادن رفتار و منش شهدا در زندگی تاکید و بیان داشت: طوری رفتار و خدمت کنیم که فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم‌. 📌معاون توسعه مدیریت و منابع در ادامه با تشریح قسمتی از اقدامات معاونت در زمینه پاسخگویی و تامین نیازمندی‌ های استان‌ها بیان داشت: سعی شده تحولاتی خوبی در این زمینه صورت پیذیرد که می‌توان به صدور به موقع احکام قضات و کارکنان، ارتقاء وضعیت اداری بعضی از همکاران به معاونت و رئیس اداره اشاره کرد. 📌وی در ادامه بر جایگاه و ماموریت های سازمان قضایی نیروهای مسلح به جهت داشتن مخاطب خاص تاکید و گفت: توسعه صلاحیت‌های سازمان قضایی نشان از رضایتمندی امامین انقلاب و مسئولین از عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح از گذشته تا به امروز است. 📌دکتر کریمی یک از دغدغه های مهم ریاست محترم سازمان و معاونت توسعه مدیریت و منابع را رسیدگی به معیشت کارکنان دانست و بیان داشت تمام سعی و تلاش را در این خصوص انجام خواهیم داد که قسمتی از این اقدامات مشخص است. در این دیدار، فرشاد شاه بهرامی مدیر کل دفتر طرح و برنامه و محسن کیانی رئیس اداره فنی مهندسی نیز حضور داشتند. 📌در پایان احکام امیر امانی معاون اداری مالی و پشتیبانی و خانم مقبلی رئیس اداره برنامه ریزی و فناری تقدیم آن‌ها گردید.
🔰در اولین روز ماه مهر با حضور دکتر کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌ الاسلام علی توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان، نادر فرامرز پور دادستان نظامی، فرشاد شاه بهرامی مدیر کل دفتر طرح و برنامه، مهندس کیانی رئیس اداره فنی مهندسی و جمعی از مدیران شرکت جهاد نصر 🏢مراسم کلنگ زنی ساختمان‌ اداری سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با نام شهید خلیلوند انجام شد.
💢اجرای نمایشگاه دفاع مقدس در دادسرای نظامی ناحیه دزفول 🔷 به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، دادسرای نظامی ناحیه دزفول با برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، جلوه‌گاهی از سال‌ها رشادت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس شد. 🔶دکتر محمدحسین امیری رئیس دادسرای نظامی ناحیه دزفول بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از اهداف اجرایی برنامه ها و فعالیت های مناسبتی این هفته در دادسرای ناحیه دزفول می باشد و به همین مناسبت در محوطه این دادسرا نمایشگاه دفاع مقدس برگزار شده است و این نمایشگاه  شامل فضاسازی فرهنگی، میدان مین، مهمات دوران دفاع مقدس، بنر و پوسترهای شهداء، رزمندگان و تصاویری از جلوه های هشت سال دفاع مقدس می باشد. 🔷 امیری معاون دادستان نظامی خوزستان افزود: تلاش می‌کنیم تا فرهنگ ناب دفاع مقدس را در گرامی‌داشت چهل و چهارمین سالگرد این واقعه مهم تاریخی به مراجعین دادسرا به ویژه نسل جوان ارائه دهیم و بستر نهادینه‌سازی ارزش‌های والایی چون جهاد و شهادت را در نسل‌های آتی فراهم کنیم. 🔷وی اظهار داشت: اقتدار کشورمان در سایه خون شهدا رقم خورده و ما مدیون آنان هستیم.
☑️ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس بهمراه دادستان نظامی استان در منزل همکار نوروزی 🖤دکتر قوام کریمی و علی محمدی بمناسبت فوت فرزند همکار احمد رضا نوروزی مدیر دفتر دادستان نظامی استان، با حضور در منزل ایشان، این مصیبت را به وی و خانواده محترمشان تسلیت گفتند.
☑️ یکروزه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس و دادستان نظامی استان به شهرستان های اقلید و آباده 🔴 هدف از این سفر کاری که همزمان با حضور در شهرستان های اقلید و آباده صورت می پذیرد، برگزاری کارگاه های آموزشی قضایی و پیشگیری از تخلفات و جرائم نیروهای مسلح و همچنین صیانت از ضابطین قضایی خواهد بود. شایان ذکر است اخبار مربوطه به این سفر و برنامه های انجام شده، در ادامه بارگذاری خواهد شد.
📌دیدار فرمانده قرارگاه امنیتی شهید کاظمی با رئیس سازمان قضایی کرمانشاه 🖋سردار آسیابانی، فرمانده قرارگاه امنیتی شهید کاظمی ضمن حضور در سازمان قضایی کرمانشاه با صیدمحمد محمودی، رئیس سازمان قضایی استان دیدار کرد. 🖋سردار آسیابانی با تقدیر از خدمات و فعالیت های سازمان قضایی، برگزاری کارگاه های آموزشی آگاهسازی و کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم در یگان های نیروهای مسلح را عاملی موثر در کاهش جرائم دانست. 🖋صیدمحمد محمودی نیز از حضور فرمانده قرارگاه امنیتی شهید کاظمی در سازمان قضایی تقدیر و همکاری و تعامل فرماندهان نیروهای مسلح با سازمان قضایی را در سطح بسیار خوبی ارزیابی و افزود: در سایه تعامل سازنده می توان به اهداف مدنظر دست یافت.
‍ 📌 نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد 🖋رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمانشاه، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور دادستان نظامی استان برگزار شد. 🖋در این مراسم یگان‌های نمونه پیاده و موتوری نیروهای مسلح، با برپایی رژه آمادگی خود جهت دفاع از کشور را به نمایش گذاشتند. 🖋امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور، در این مراسم که در بزرگراه شهید سرابیان کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یک هفته فراموش نشدنی در تاریخ کشور است، گفت: دفاع مقدس را نباید صرفا به عنوان یک داستان مرور کنیم، بلکه این دوران رخداد عظیمی بود که مردم ایران اسلامی حماسه آفرینان آن بودند.
💢حضور رئیس دادسرای نظامی ناحیه دزفول در آیین افتتاحیه نمایشگاه (معبر نور) دفاع مقدس دزفول 🔶دکتر محمدحسین امیری رئیس دادسرای نظامی ناحیه دزفول در آیین افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس که با همکاری نیروهای مسلح و شهرداری دزفول جهت بازدید عموم مردم برگزار شد حضور یافت و افزود: مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر تقدیم ۲ هزار و ۶۰۰ شهید ، نقش مهمی در پشتیبانی از رزمندگان اسلام داشتند بطوری‌که این شهر ۱۷۶ بار توسط موشک های دوربرد عراقی مورد حمله قرار گرفت. 🔸 در این مراسم رئیس دادسرای نظامی ناحیه دزفول، امام جمعه شهرستان، معاون استاندار خوزستان و فرماندار شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ایثارگران و عموم مردم حضور داشتند. 🔸دکتر امیری معاون دادستان نظامی خوزستان از زحمات شبانه روزی فرماندهی و کارکنان سپاه، ارتش، بسیج و شهرداری دزفول در راستای برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس تقدیر و تشکر نمود.
💢حضور رئیس دادسرای نظامی ناحیه دزفول در آیین افتتاحیه دستگاه شتاب دهنده خطی بیمارستان سرطانی دزفول امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس . 🔸در این مراسم رئیس دادسرای نظامی ناحیه دزفول، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان دزفول و خانواده های نیکوکار اهدا کننده دستگاه بیماران سرطانی حضور داشتند. 🔶این دستگاه شتاب دهنده خطی که به همت یک خانواده نیکوکار دزفولی به ۹۵۰میلیارد ریال خریداری شده به بیمارستان خیرین سرطانی امام حسن مجتبی (ع) اهدا شد. 🔶 امیری معاون دادستان نظامی خوزستان اظهار داشت: این دستگاه که بنا به گفته متخصصان قادر است در یک دوره زمانی فقط در مدت سه دقیقه تومورهای سرطانی را از بین ببرد در حال حاضر تنها دستگاهی است که در کشور وجود دارد و کلیه هزینه‌های درمانی نیز به صورت رایگان در این بیمارستان خیرین امام حسن مجتبی(ع) صورت می پذیرد. ✅رییس دادسرای نظامی ناحیه دزفول از زحمات شبانه روزی مدیریت و کارکنان بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) تقدیر و تشکر نمود.
✅ دیدار رییس دادگستری شهرستان تربت حیدریه، دادستان عمومی و انقلاب و هیئت همراه با رئیس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه 🔻 رئیس دادگستری تربت حیدریه ضمن حضور در دادسرای نظامی تربت حیدریه و تبریک انتصاب ریاست دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه از اقدامات اين دادسرا در همراهی و همکاری با دادسرای عمومی و انقلاب در خصوص صيانت از حقوق عامه و نظارت بر عملکرد ضابطان و سایر موارد قدردانی كرد. 🔸هادی حسین زاده هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از نگاه مثبت دادگستری به مجموعه سازمان قضایی قدردانی نمود و اظهار داشت: سازمان قضایی بخشی از قوه قضاییه است و در قانون آیین دادرسی کیفری نیز وظایف رییس سازمان، دادستان و سایر مقامات قضایی این سازمان را هم‌تراز با سایر مقامات قضایی دادگستری دانسته و هر زمان در بحث حقوق عامه نیاز به ورود باشد، حتما حضور موثر و میدانی بر عملکرد ضابطان با برنامه و نظارت مستمر خواهیم داشت.
🇮🇷دیدار سرپرست شعب بانک ملت جنوب استان خراسان رضوی با رئیس دادسرای ناحیه تربت حیدریه 🔰در پی انتصاب رئیس جدید دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه، سرپرست شعب بانک ملت جنوب استان خراسان رضوی با هیات همراه با هادی حسین زاده رییس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه دیدار و گفتگو نمود.
🔰 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با امام جمعه اهل سنت شهرستان بیرجند 🖊رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با حضور در دفتر امام جمعه اهل سنت بیرجند با مولوی فاروقی دیدار نمود. 🖊محمدحسین محمدپور در این دیدار وحدت را یک موضوع اساسی و ریشه ای در روابط اهل سنت و تشیع دانسته و افزود :وحدت به عنوان یک محور و تاکتیک در کلام امامین انقلاب مطرح است و امروزه یکی از برنامه های اساسی دشمنان برای ضربه زدن به اسلام ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است. 🖊وی با بیان این نکته که خراسان جنوبی یکی از استان‌های سرآمد در موضوع تقریب مذاهب است خاطر نشان کرد باید بکوشیم تا این تقریب مذاهب بیش از پیش جلوه گر شود زیرا اختلاف شیعه و سنی مانع تشکیل امت واحده مورد رضایت رسول خداست . 🖊مولوی فاروقی امام جمعه اهل سنت بیرجند نیز در این دیدار ضمن خرسندی از حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با اشاره به آیات قرآن مجید محبت بین مسلمانان را یک نعمت الهی دانسته و افزود:یکی از راه‌های رسیدن به وحدت واقعی محبت و الفت بین مسلمین است . 🖊مولوی فاروقی در ادامه یکی از راهبردهای استکبار جهانی و اسرائیل را ایجاد اختلاف بین مسلمانان دانسته و افزود: هدف از این کار انجام هرنوع جنایتی درفلسطین و غزه می باشد. جنایتکاران عالم یک سازمانی رابرای فریب بشر ساخته اند و نام حقوق بشر را بر روی آن گذاشته اند و با این اقدام سرپوش بر تمام جنایت‌هایی که بر بشر روا می‌دارند گذاشته اند. امروزه نسل کشی در غزه و فلسطین گواه این موضوع است .
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان از دادسرای نظامی ناحیه جیرفت 📌حجت الاسلام علی توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان در ادامه سفر به شهرستان سیرجان از دادسرای نظامی ناحیه جیرفت بازدید و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
⬆️ تعاملی رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با دادستان نظامی زنجان ⬆️ رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح با دادستان نظامی استان دیدار و گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه داد . ⬆️بهرام علیزاده دادستان نظامی زنجان ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول ، هفته وحدت و دفاع مقدس ، پیرامون وضعیت عملکرد حفاظت اطلاعات فرماندهی انتطامی استان در پرونده های ارسالی به سازمان نکات و مطالبی را بیان کرد . ⬆️دادستان نظامی استان عملکرد کارکنان حفاظت اطلاعات انتظامی استان را در صیانت از جامعه هدف و رعایت مقررات آیین دادرسی کیفری و اجرای دستورات مقامات قضایی و فرایند اولیه کشف و جمع آوری دلایل را مطلوب ارزیابی کرد و در ادامه به بخشی از آسیب های موجود اشاره و با ارائه راهکارهایی از رئیس حفاظت اطلاعات خواست تا نسبت به رفع این آسیب ها اقدام نماید . ⬆️دکتر علیزاده افزود : حتما به موضوع پیشگیری از وقوع جرم و آگاه سازی توجه ویژه ای داشته باشید ، چرا که آگاهی و گوش زد کردن خطرات و انحرافات و اطلاع رسانی از عواقب ارتکاب جرایم می تواند در کاهش جرم و تخلفات بسیار موثر باشد و قطعا سازمان قضایی در این مسیر همراه نیروهای مسلح است و در هر زمانی آماده برگزاری کلاس های آگاه سازی می باشد .
💉پایش سلامت کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح مرکز و استان تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس 💊پایش سلامت(چکاب کامل) کارکنان سازمان قضایی استان تهران و مرکز با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمی همکاران همزمان با هفته دفاع مقدس ایران انجام شد. 🔰با رایزنی مسئولین سازمان قضایی استان تهران و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت هفته دفاع مقدس پایش سلامت کلیه کارکنان سازمان قضایی مرکز و تهران انجام گرفت.  
✅سردار قاسمپور: فرهنگ مقاومت از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس است ♦️به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه مقاومت بسیج عدالت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان با حضور سردار اسماعیل قاسمپور از رزمندگان دفاع مقدس برای کلیه کارکنان برگزار شد ♦️سردار قاسمپور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: باید به پرسش جوانان امروز پاسخ دهیم که چرا هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم. ♦️وی افزود: گرامیداشت این هفته به جهت پیروزی ایران بر عراق نیست، بلکه گرامیداشت برای حفظ استقلال این کشور در برابر دشمن تا بن دندان مسلح است و جوانانی برای این استقلال جان خود را فدا کردند، از این رو این هفته را گرامی میداریم. ♦️فرمانده سابق دفاع مقدس اشاره داشت: دفاع مقدس دستاوردهای بسیار زیادی داشت و میتوان بزرگترین دستاورد را فرهنگ مقاومت برشمرد و این فرهنگ به ما آموخت برای عزیز ماندن باید مقاومت کرد تا ذلیل نشویم و برای آن هم هزینه می‌دهیم حتی اگر جانمان باشد و خدا را شاکریم این فرهنگ مقاومت به بسیاری از کشورها صادر شده است و تاثیر این فرهنگ را در کشورهای منطقه شاهد هستیم.