eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم هرروز را با نام خدا و یاد شهدا آغار کنیم. 🌷 پاسدار شهید، احمد عبدالله زاده مقدم 🌷 تولد: ۶ آذر ۱۳۳۰، شهرستان بُشرویه - استان خراسان جنوبی 🌷 شهادت: ۹ مهر ۱۳۶۶، شلمچه 🌷 سن موقع شهادت: ۳۶ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد. ✍ بخش‌هایی از وصیت‌نامهٔ این شهید عزیز: ✅ از دولت‌مردان مى‌خواهم که قوانین اسلام را در جامعه پیاده کنند! و از کج روی‌ها بپرهیزند! و افراد صالح را به خدمت مردم بگمارند! و در مسئولیت‌های‌شان کوشا باشند! و به شرق و غرب تمایل پیدا نکنند! که اگر پیدا کنند، اول خود آن‌ها نابود خواهند شد. ✅ من از شما مردم می‌خواهم که از سپاه حمایت کنید! چون سپاه یک ارگانی است که پاسدار اسلام و قرآن است و مسئولیت اصلى این ارگان، حفاظت از دین مقدس اسلام است، حفظ دستاوردهاى انقلاب و پیاده کردن احکام اسلام، چون قوه مجریه است. ✅ سفارش من به همه این است که در حزب خدا باشند و از گروه‌گرایی‌ها بپرهیزند و پیرو ولایت‌فقیه باشند و از بخل و حسادت و ریاست طلبى بپرهیزند! ✅ اى معلمین که فرزندان جامعه را تربیت مى کنید! مواظبت کنید که مسئولیت سنگینى دارید و بدانید که خدا از درون هر انسانى آگاه است! 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز، فاتحه باصلوات. 🤲 دعای این شهید عزیز، بدرقه امروزتان، ان‌شاءالله. eitaa.com/imjiran http://splus.ir/imjiran
🇮🇷 دادستان نظامی استان از بازداشتگاه‌ امنیتی حفاظت و اطلاعات ارشد سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی 🔷 علیرضا موسایی دادستان نظامی خراسان رضوی در جهت نظارت بر عملکرد ضابطین نظامی و انتظامی و به تکلیف مقرر در ماده ۶۰۷ قانون آئین دادرسی کیفری و حفظ حقوق شهروندی از بازداشتگاه امنیتی حفاظت و اطلاعات ارشد سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی بازدید کرد. 🔷 دادستان نظامی استان ضمن حضور در قسمت‌های مختلف بازداشتگاه‌‎ و رویت دوربین های مداربسته، دفاتر و پرونده‌ها، از نزدیک وضعیت ایمنی و امنیتی بازداشتگاه‌‎ و نحوه پذیرش و مدت نگهداری بازداشت شدگان را مورد بررسی قرار داد و با افراد بازداشتی بصورت چهره به چهره مصاحبه و در خصوص درخواست ها و مشکلات متهمین دستورات لازم را صادر نمود.
❇️ کارگاه آگاه سازی حقوقی وقضایی حفاظت اطلاعات انتظامی استان لرستان ✳️ دادستان نظامی استان لرستان در مجموعه حفاظت اطلاعات انتظامی استان کلاس آگاه سازی حقوقی وقضایی در راستای آموزش ضابطان برگزار شد. ✳️حسن مرادی دادستان نظامی استان لرستان در ادامه به تشریح و تبیین مواد قانونی جرائم کیفری نیروهای مسلح پرداخت و به سؤالات مطرح شده از سوی کارکنان پاسخ داد.
🇮🇷 حضور پر شور و گسترده مردم ؛مقامات قضایی و اجرایی پایگاه مقاومت جهان اسلام 💠 حضور حجت الاسلام علی توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان در راهپیمایی حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان و ملت مقاوم لبنان و فلسطین و محکومیت سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی
☑️ دادستان نظامی استان فارس از مرکز آموزش رزم مقدماتی ولیعصر (عج) آباده 🔴علی محمدی با حضور در مرکز آموزش رزم مقدماتی نزسا ولیعصر آباده، از مجموعه این پادگان بازدید کرد. 🔵این مقام قضایی به منظور حفظ حقوق عامه و سربازان وظیفه ای که در آن مرکز، مشغول آموزش هستند، از مکان های مختلف از جمله آسایشگاه سربازان، آشپزخانه مرکز، البسه سربازان وظیفه و.... از نزدیک دیدن کرده و جهت رفع نواقص موجود دستورات لازم را صادر کرد.
✅ حضور کارکنان سازمان قضایی قزوین در محکومیت ترور دبیرکل حزب الله لبنان ♦️ امیر سام نژاد دادستان نظامی استان قزوین به همراه کارکنان، همگام با مردم متدیّن، انقلابی و ولایتمدار قزوین در تجمع محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور سید جبهه مقاومت و دبیرکل حزب‌الله لبنان سیدحسن نصرالله و سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، خشم و انزجار خود را از این اقدام وحشیانه و بزدلانه صهیونیست‌ها ابراز کردند.
☑️ مدیر عامل فروشگاه های اتکا استان فارس با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس 🔴مهندس مدهنی مدیر عامل فروشگاه های اتکا استان فارس، با حضور در دادسرای نظامی استان، با دکتر قوام کریمی دیدار و گفتگو کرد.
✳️ قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور
✅رییس سازمان سمنان: تجلیل از خانواده شهدا، یعنی یادمان نرود که همه مدیون خون شهدا هستیم ♦️طی مراسمی رییس سازمان از خانواده شهید عاشوری و شهید کلامی که از همکاران سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان می باشند، تقدیر و بعمل آورد ♦️در حاشیه این مراسم رییس سازمان سمنان بیان داشت: آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهیدان است و تکریم شهدا و خانواده آنها یک فریضه و تکلیف برای همه می باشد ♦️وی افزود: تجلیل از خانواده شهدا، یعنی یادمان نرود که همه مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که تمام سختی ها را به جان خریدند تا امروز من و شما در آرامش باشیم. ♦️دکتر رحیم یونسی زرینی اظهار داشت: پدران و مادران شهدا انسانهایی بزرگ هستند که راضی شدند عزیزانشان را فدای اسلام و انقلاب کنند، لذا به سهم خود بابت همه ایثارگری و فداکاری خانواده معزز شهدا تشکر میکنم و قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری این خانواده های معزز هستیم. 🔸در پایان این مراسم از فرزندان شهید عاشوری و شهید کلامی با لوح یادبود تقدیر بعمل آمد.
✅تبریک رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان به همکار اداری، بمناسبت تولد فرزند ♦️ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان ضمن تبریک فرزند به آقای سید محمود طباطبایی شاغل در دادسرای نظامی ، لوح تبریک به همراه هدیه به ایشان تقدیم نمود.
📌 بهترين مرگ، شهادت در راه خداست 🔰 حجت الاسلام زارعي، رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان در حاشيه مراسم تشييع پيکر پاک شهيد پوريا عبادي با خبرنگار خبرگزاری پلیس، بهترين مرگ را در راه خدا دانست. ✅ حجت الاسلام والمسلمين محمد اسمائيل زارعي در حاشيه مراسم وداع و تشييع پيکر پاک شهيد بزرگوار، پوريا عبادي ضمن تسليت اين واقعه جانگداز حضور خانواده وي و کارکنان خدوم فراجا گفت : کارکنان فراجا از باگذشت ترين افراد هستند که با ايثار جان خود اجازه نمي دهند کسي يا گروه هاي خرابکار، امنيت مردم عزيزمان را به مخاطره بياندازند. ✅ رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان مازندران تصريح کرد: شهيد عزيزمان، پوريا عبادي از بهترين و پاک ترين جوانان بوده که براي برقرار نظم و امنيت در سراسر استان خدمت کرده و اکنون به درجه رفيع شهادت رسيده است.
📌حضور کارکنان سازمان قضایی کرمانشاه در محکومیت ترور دبیرکل حزب الله لبنان 🖋صیدمحمد محمودی، رئیس سازمان قضایی استان، سیدسعید موسوی، دادستان نظامی به همراه جمعی از کارکنان سازمان قضایی کرمانشاه، همگام با مردم متدیّن، انقلابی و ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاه در تجمع محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور سید جبهه مقاومت و دبیرکل حزب‌الله لبنان سیدحسن نصرالله و سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، خشم و انزجار خود را از این اقدام وحشیانه و بزدلانه صهیونیست‌ها ابراز کردند.
❇️برگزاری آگاهسازی قضایی ویژه کارکنان کادر معاونت آماد و پشتیبانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان 🔸یک دوره کلاس آگاهسازی قضایی و حقوقی، با تدریس عبدالحسین بیرانوند دادستان نظامی استان همدان، ویژه کارکنان کادر معاونت آماد و پشتیبانی سپاه انصارالحسین (ع) برگزار شد. 🔸دادستان نظامی استان در خصوص شناسایی بسترهای ارتکاب جرایم مالی توسط مسئولین، راههای جلوگیری از ارتکاب جرایم مالی با ذکر مصادیق، تشریح دقیق نحوه قانونی بازدید از اموال و انبارهای آماد و پشتیبانی، نظارت بر مسئولین خرید یگان، مطالبی را مطرح نمود. 🔸در پایان سؤالات قضایی حاضرین مورد بررسی و راهکارهای پیشگیری از وقوع جرایم ارائه شد. 🔹شایان ذکر است پس از پایان جلسه آگاهسازی، با حضور دادستان نظامی به یکی از کارکنان کادر که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده است با اهداء هدیه و لوح، تقدیر شد.
☑️ رئیس بیمارستان مسلمین شیراز با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس 🔴دکتر کاویانی رئیس بیمارستان مسلمین شیراز، با حضور در دادسرای نظامی استان، با دکتر قوام کریمی دیدار و گفتگو کرد.
❇️برگزاری آگاهسازی قضایی ویژه کارکنان وظیفه معاونت آماد و پشتیبانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان 🔸یک دوره کلاس آگاهسازی قضایی و حقوقی، با تدریس عبدالحسین بیرانوند دادستان نظامی استان همدان، ویژه کارکنان وظیفه معاونت آماد و پشتیبانی سپاه انصارالحسین (ع)، برگزار شد. 🔸دادستان نظامی استان ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه نیروهای مسلح به ویژه سپاه در جامعه جهانی و وجود دشمنان و معاندین داخلی و خارجی نظام، در خصوص آسیبهای فضای مجازی، مشکلات و پیامدهای فراروی نیروهای مسلح، فرار از خدمت، استعمال مواد مخدر، مطالبی را مطرح نمود. 🔸در پایان سؤالات قضایی حاضرین مورد بررسی و راهکارهای پیشگیری از وقوع جرایم ارائه شد.
✳️ معاون دادستان نظامی گلستان: در فضای مجازی محتاط و هوشیار باشیم ♦️کلاس حقوقی ویژه کارکنان پلیس فرودگاه و سپاه حفاظت پرواز به همت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد. 📌سید حسینعلی صمدی معاون دادستان نظامی گلستان در این کلاس آگاهسازی گفت: فعالیت شبکه های ضد انقلاب در فضای مجازی به صورت افسار گسیخته و کاملا برنامه ریزی شده در حال انجام است و باید نسبت به تبادل اطلاعات در این فضا مراقبت های لازم را داشته باشیم. 🔸وی با اشاره به اینکه برخی افراد به راحتی گرفتار شبکه های معاند می شوند، خاطر نشان کرد: عضویت در این شبکه ها که با محتوای مسموم و آلوده از توهین به مسئولان نظام و انتشار اخبار دروغ و غیر واقعی هیچ گونه ابایی ندارند و توسط سلطنت طلبان مدیریت می شود، جرم است. 🔸وی تاکید کرد: فضای مجازی به لحاظ احساس گمنامی و تصور غلط عدم شناسایی خطر آفرین است و باید در این فضا کاملا محتاط و هوشیار باشیم.
🇮🇷حضور کارکنان دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه در محکومیت ترور دبیرکل حزب الله لبنان 🔷هادی حسین زاده، رئیس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه به همراه مهدی کاظم نژاد مسئول حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی و کارکنان دادسرای نظامی این ناحیه، همگام با مردم انقلابی و ولایتمدار و شهید پرور تربت حیدریه در تجمع محکومیت جنایت اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی وترور دبیرکل حزب‌الله لبنان سیدحسن نصرالله شرکت و انزجار خود را از این اقدام وحشیانه و بزدلانه صهیونیست‌ها ابراز کردند.
✳️ رئیس،قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام در مراسم بزرگداشت دبیر کل و شهدای مقاومت حزب الله لبنان ✅رئیس،قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام در مراسم بزرگداشت دبیر کل و شهدای مقاومت حزب الله لبنان شرکت کردند. ✅دکتر گوهری رئیس،قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام با حضور در مصلی بزرگ شهر ایلام همراه با سایر مسئولان،مقامات نظامی و امنیتی و آحاد مردم همیشه در صحنه استان،ضمن شرکت در مراسم بزرگداشت سید مقاومت حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان شهید همراه ایشان با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهیدان گرانقدر ادای احترام کردند. ✅حاضرین در پایان این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله رضوان الله علیه و دیگر شهدای راه آزاد سازی قدس شریف،بر ادامه راه این شهیدان بزرگوار و حمایت همه جانبه از محور مقاومت تا حصول پیروزی نهایی تاکید کردند.
⚖برگزاری صیانتی ویژه‌ روحانیون و کارکنان عقیدتی سیاسی فاتب 🔰کلاس صیانتی قضایی و حقوقی ویژه روحانین، مسئولان و کارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور نماینده رئیس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان تهران برگزار شد. 🔺️حجت الاسلام والمسلمین زمانی امیر نماینده رئیس سازمان قضایی استان تهران و قاضی دادگاه های نظامی استان در این گارگاه ضمن تاکید بر جایگاه خطیر و ارزشمند عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به منظور تقویت بنیه اعتقادی و معنوی کارکنان نیروهای مسلح در پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از سلامت مجموعه، به تشریح و تبیین سیاست های سازمان قضایی استان در برخورد با جرایم وتخلفات نیروهای مسلح پرداخت. 📍همچنین در پایان، جلسه پرسش و پاسخی برگزار شد که قاضی دادگاه های نظامی استان نیز به سؤالات حاضرین پاسخ داد.
✳️ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل به همراه دادستان نظامی از کانون اصلاح و تربیت اردبیل 🔶️رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل به همراه دادستان نظامی از کانون اصلاح و تربیت اردبیل بازدید کرد. 🔶️دکتر میرعلیزاده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل به همراه جعفر خوشه چین ملکی دادستان نظامی استان اردبیل با حضور در کانون اصلاح و تربیت اردبیل، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان، به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخته و به سوالات مددجویان پاسخ مناسبی را ارائه داد.
📌 دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان با رئیس بازرسی هنگ مرزی زابل 🔹سرهنگ طاهری رئیس بازرسی هنگ مرزی زابل با حضور در دفتر دادستان نظامی استان با ایشان درخصوص موضوعات مطرح در سطح نوار مرز دیدار و گفت و گو کردند. 🔹میر در این دیدار بیان داشت: مراقبت از نوار مرز در برابر قاچاقچیان مواد مخدر و گروه های معاند از مطالبات مهم نظام است و سهل انگاری در این زمینه خسارتی جبران ناپذیر به دنبال دارد. 🔹این مقام قضایی همچنین خواستار نظارت دقیق بر ورود غیرقانونی اتباع بیگانه به داخل کشور شد.
⬆️ کمیسیون تخصصی پیشگیری از وقوع جرم سپاه انصار المهدی (عج) استان با حضور دادستان نظامی زنجان ⬆️ کمیسیون تخصصی پیشگیری از وقوع جرم سپاه انصار المهدی (عج ) استان با حضور دادستان نظامی زنجان ، فرمانده ، نماینده ولی فقیه و دیگر اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات سپاه استان برگزار شد . ⬆️ در این کمیسیون دادستان نظامی استان ضمن اشاره به اهداف و شاخص های اصلی و مورد انتظار سازمان قضایی از برگزاری کمیسیون های تخصصی در سطح نیروهای مسلح ، بر اهمیت و ضرورت برگزاری منظم و دقیق کمیسیون ها طبق زمانبندی اعلامی در داخل یگان ها و همچنین جمع بندی آنها در جلسات فصلی استانی تاکید داشته و گفت : ⬆️جدی گرفتن و اهتمام در برگزاری دقیق این کارگروه ها قطعا باعث کاهش چشمگیر تخلف و جرم در نیروهای مسلح خواهد شد و تجربه چندین ساله ی سازمان در این حوزه نشان دهنده تاثیر بسزای اقدامات پیشگیرانه در وقوع جرایم هدف در هر سال بوده است . ⬆️ در این جلسه اعضای کمیسیون قضایی ضمن بررسی موردی پرونده های قضایی مرتبط با جرایم سوء استفاده ازموقعیت شغلی با تاکید برجرایم مالی و ضد اخلاق عمومی به ارائه نقطه نظرات پیشگیرانه و شیوه اجرایی نمودن راهکارها پرداختند.
✳️ فرمانده سپاه فتح با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد 🔻 سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولین سپاه استان با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با رئیس سازمان قضایی استان دیدار و گفتگو کرد. 🔸 سیدعلی ملک حسینی رئیس سازمان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد از زحمات مجموعه تیپ ۴۸ فتح پیرامون رشادت ها و کارهای فرهنگی اعم از فصل شیدایی و اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمدبا حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و محلی در دهکده دفاع مقدس یاسوج در استان قدردانی کرد. 🔸 ملک حسینی گفت؛ به‌لحاظ فراوانی جرم در نیروهای مسلح، استان وضعیت مناسبی را در کشور دارد، منتها منویات مقام معظم رهبری و ریاست محترم سازمان آن چیزی که در طول این سالیان حضرت آقا بیان فرمودند؛ این است که در بحث پیشگیری از وقوع جرم باید در نیروهای مسلح تلاش بیشتری را داشته باشیم، نیروهای مسلح کارگزاران نظام و جرایم آنها با جرایم افراد عادی متفاوت است، سیاست سازمان هم این است که تا جایی‌که می‌شود با همین کلاس‌های آگاه‌سازی، با کمیسیون‌های پیشگیری از وقوع جرم آسیب‌شناسی شود، و جرایم کاهش پیدا کند. 🔸 حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان نیز در ادامه ضمن استقبال از برنامه های مدیریت جدید ،انتصاب رئیس سازمان قضایی را تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.
✳️ کلاس آموزشی و آگاه سازی ویژه محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان دنا 🔸به همت سازمان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد، کلاس آموزشی و آگاه سازی حقوقی ویژه محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان دنا توسط ستار طالبی پور، دادستان نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد. 🔸 طالبی پور، در این جلسه به تشریح و تبیین جرایم مورد ابتلا از جمله تیراندازی برخلاف ضوابط، روش بکارگیری سلاح و مجازات هریک از آنها پرداخت و در خاتمه به سوالات حاضران پاسخ داد.
⬆️دیدار رئیس پلیس فتا و پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ⬆️سرهنگ جلیلیان رئیس پلیس فتا و سرهنگ‌ پارسافر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با حضور در سازمان قضایی با ایرج عباسی رئیس سازمان دیدار و گفتگو کردند.