eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم هرروز را با نام خدا و یاد شهدا آغار کنیم. 🌷 سرباز وظیفه ارتش، شهید الله داد کوه نشین ♦️ این شهید عزیز، قبل از اعزام به خدمت مقدس سربازی، به صورت بسیجی چند ماه در جبهه حضور داشته است. 🌷 تولد: ۱۱ تیر ۱۳۴۳، فیروزآباد - استان فارس 🌷 شهادت: ۱۶ مهر ۱۳۶۳، منطقه عملیاتی شرهانی در موسیان - استان ایلام 🌷 سن موقع شهادت: ۲۰ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد. ✍ بخش‌هایی از وصیت‌نامهٔ این شهید عزیز: ✅ حال كه كشور جمهورى اسلامى و مكتب گهربار اسلام از هر سو مورد تهاجم جيره خواران استكبار جهانى قرار گرفته است و مى‌خواهند با اين جنگ تحميلى، به اصطلاح خودشان انقلاب اسلامى را در نطفه خفه نمايند، ولى آن كوردلان چه بد فهمیده‌اند! تا جوان‌هاى اين مملكت هستند، صدام و آمريكا هر غلطى نمی‌توانند بكنند. 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز، فاتحه باصلوات. 🤲 دعای این شهید عزیز، بدرقه امروزتان، ان‌شاءالله. eitaa.com/imjiran http://splus.ir/imjiran
📸مراسم تجلیل از کارکنان نمونه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران 📽مراسم تجلیل از کارکنان نمونه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران با حضور معاونین و مدیران کل سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، مسئولان و کارکنان سازمان قضایی استان تهران برگزار گردید.
📌 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به همراه مستشار دادگاه نظامی یک استان ، مدیر اداری ،مالی وپشتیبانی سازمان و جمعی از کارکنان با همکار اداری آقای سید احمد قوامی و خانواده ایشان 🔸به گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان سید محسن بنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به همراه حسن رفیعی مستشار دادگاه نظامی یک استان، محمد حسین ابراهیم پورمدیر اداری ،مالی وپشتیبانی سازمان و جمعی از کارکنان با حضور در منزل همکار اداری آقای سید احمد قوامی از ایشان عیادت نمود. 🔸سید محسن بنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان ضمن آرزوی سلامتی برای این همکار، اظهار داشت: برای حل مشکلات و فرآیند درمان تا بهبودی کامل ، در کنار همکارمان خواهیم بود و برای ایشان از درگاه خداوند سبحان سلامتی مسئلت داریم.
📌 مراسم گرامیداشت شهیدان والامقام سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان 🔸مراسم گرامیداشت شهیدان والامقام سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان با حضورکارکنان سازمان در نمازخانه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان برگزار گردید. 🔸گفتنی است این مراسم با حضور رئیس و کارکنان سازمان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی و مداحی مداح اهل بیت برگزار شد.
📌 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان بمناسبت هفته فراجا با فرمانده انتظامی استان اصفهان 🔸سید محسن بنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان بمناسبت هفته فراجا به همراه اعضای شورای تامین استان با سردار علینقیانپور فرمانده انتظامی استان اصفهان دیدارکرد .
📌 جلسه آگاه سازی ویژه کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان 🔸به گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان و به همت حفاظت و اطلاعات سازمان جلسه آگاه سازی ویژه کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مسئول حفاظت و اطلاعات سازمان در نمازخانه سازمان برگزار گردید. 🔸حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مسئول حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان هدف از برگزاری جلسه را، آگاه سازی و صیانت از کارکنان در برابر آسیب ها و تهدیدات عنوان کرد.
🔰 سیدمجتبی مهدی معاون دادستان نظامی استان بوشهر از فرماندهی انتظامی بخش آبپخش ✔️معاون دادستان نظامی استان ضمن بازدید از شعبات مختلف و توصیه های لازم جهت انجام بهتر امورات محوله با فرمانده و کارکنان به صورت چهره به چهره دیدار نمود. ✔️ سید مجتبی مهدی ضمن صحبت با تعدادی ارباب رجوع؛ مسائل و موضوعات آنها را بررسی و دستورات قضایی لازم را صادر کرد. ✔️در پایان این مقام قضایی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان؛ در خصوص رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع؛ تعیین و تکلیف سریع اموال مکشوفه و همچنین اجرای دقیق و به موقع دستورات قضایی نکاتی را بیان داشت.
❇️ دادستان نظامی استان لرستان از بند نظامیان به مناسبت هفته فراجا ❇️حسن مرادی دادستان نظامی لرستان و رئیس کل زندان های استان لرستان، از زندان پارسیلون شهرستان خرم آباد بند نظامیان به مناسبت هفته فراجا بازدید کرد. ✳️حسن مرادی دادستان نظامی ضمن تقدیر از زحمات مسئولان زندان ، به صورت چهره به چهره با مددجویان بند نظامی گفت و گو و مسائل و مشکلات آنان را بررسی نمود. ❇️وی در این بازدید خاطر نشان کرد: بازدید از زندان باید کیفی و کارساز باشد و همکاران و قضات محترم دلسوزانه، با دقت و احترام با زندانیان به صورت چهره به چهره ملاقات داشته باشند و درخواست‌های مددجویان را با دقت بررسی کنند.
✳️ رئیس سازمان قضایی گلستان: امنیت توقف ندارد/ فراجا بروز باشد ♦️رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان از فرماندهی انتظامی بخش کمالان کرد. 📌دکتر غلام الواری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان در این بازدید، گفت: جامعه در هر شرایطی باید در مسیر آرامش و ثبات حرکت کند چرا که امنیت توقف ندارد و یکی از اصول مهم برای پیشبرد اهداف نظام‌ اسلامی است. 🔸وی افزود: در حوزه حفظ تمامیت ارضی سپاه، ارتش و مرزبانی هر کدام ماموریت های خاص خود را دارند ولی نیروی انتظامی ماموریت مهم تامین امنیت داخلی را برعهده داشته و باید برای این کار بروز باشد. 🔸این مقام مسئول تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی از مرحله آزمون و خطا عبور کرده و در عرصه های گوناگون تجربیات گران سنگی را کسب نموده اند و نیروی انتظامی نیز در این زمینه به بالندگی مورد نظر برای تامین امنیت داخلی دست یافته است.
📌 فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش در کنارک با قلی زاده و تبریک انتصاب ایشان و آرزوی توفیق و سربلندی برای ایشان
🇮🇷 فرمانده تیپ۱۷۷ هجومی تربت حیدریه به همراه مسئول بازرسی قضایی و حفاظت و اطلاعات با رئیس دادسرای نظامی این ناحیه 🔷سرهنگ داودی کیا، فرمانده تیپ۱۷۷ هجومی تربت حیدریه به همراه مسئول بازرسی قضایی و حفاظت و اطلاعات این تیپ با هادی حسین زاده رئیس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه دیدار کردند. 🔶در این هادی حسین زاده رئیس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه به بیان اهمیت جایگاه آموزش در کاهش تخلفات و جرائم کارکنان وظیفه مطالبی بیان نمود.
دادستان نظامی استان کردستان به همراه معاون دادستان نظامی استان از بند نظامیان کانون اصلاح و تربیت سنندج ♦️ بهرام عظیمی فشی دادستان نظامی استان کردستان به همراه دکتر رضا مشکاتی معاون دادستان نظامی استان کردستان ، با حضور در بند نظامیان کانون اصلاح و تربیت سنندج ، ضمن دیدار چهره با چهره با زندانیان و مددجویان ، به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخته و به سوالات مددجویان پاسخ دادند. ♦️در پایان دادستان نظامی استان جهت رسیدگی بهتر به مسائل و درخواست های زندانیان و مددجویان ، دستورات لازم را صادر نمود .
🇮🇷# دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گیلان، با فرماندهی انتظامی استان 🇮🇷سید کمال الدین موسوی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گیلان به همراه حسین اسماعیل زاده، دادستان نظامی استان به مناسبت هفته فراجا، در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان حضور و در دیدار با سردار ملکی، فرمانده انتظامی استان، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان انتظامی در برقراری نظم و امنیت استان، این هفته را به فرماندهی و کارکنان انتظامی استان تبریک گفت.
✳️ تعدادی از کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت حسین مشفق خاکپوری از خانواده کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح ♦️پیکر مطهر شهید مدافع امنیت حسین مشفق خاکپوری با حضور جمع کثیری از مسئولین و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای روستای زینب آباد شهرستان رامیان به خاک سپرده شد. 📌این شهید والامقام در جهت تامین امنیت جنوب استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی «جیش الظلم» به فیض عظیم شهادت نائل آمد. 🔸شایان ذکر است پدر این شهید والامقام از همکاران بازنشسته سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان و خواهر این شهید از همکاران شاغل در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی است که از وی یک دختر ۱۲ ساله و یک پسر چهار ساله به یادگار مانده است.
🔴 تعاملی مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان با مدیر کل اداره اطلاعات 🔸مدیر کل اداره اطلاعات استان همدان به همراه معاونین در سازمان قضایی حضور یافته و با همت محمدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان دیدار و گفتگو نمودند.
🔶 حسین نجف زاده رئیس سازمان قضایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم 📌به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی حسین نجف زاده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم به همراه قضات سازمان استان، انصاری دادستان نظامی استان، حجت الاسلام هاشم زاده معاون قضایی و احمدی خواه بازپرس دادسرا با حضور در دفتر سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم دیدار و گفتگو نمودند. 📌 نجف زاده ضمن درود و سلام به شهدای جبهه اسلام در برابر کفر و بر شماردن موفقیت ها و گواهی بر قدردانی مسئولین استان در شورای قضایی، شورای تامین استان و مردم در یکسال تصدی خود و فرماندهی استان با تبریک فرا رسیدن هفته فراجا و تشکر از جانفشانی و از خودگذشتگی مسئولین و نیروهای فرماندهی انتظامی کل و استان که در چارچوب فرامین مقام معظم رهبری، قوانین و مقررات همچنین رعایت حقوق شهروندی توانسته اند به نحو احسن نظم و امنیت را در جامعه برقرار نمایند به نقش موثر پلیس هوشمند در خنثی سازی اقدامات اخلال کنندگان در اجتماع و ضد انقلاب در استان اشاره نمود. 📌 سردار سرتیپ دوم پاسدار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تعامل سازنده سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با فرماندهی انتظامی استان از زحمات سازمان به خصوص در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، آموزش و اگاهسازی تشکر نمود. 📌در پایان جلسه با اهدای لوح و هدیه از زحمات سردار میرحیدری و همرزم هایشان در استان تقدیر نمود.
📌 مسئولان سازمان سیستان و بلوچستان با فرمانده مرزبانی استان 🔹 ابوالفضل ماه گلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، حسینعلی میر دادستان نظامی و اعضای شورای قضایی استان به مناسبت هفته فراجا با سردار شجاعی فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفتگو کردند. 🔹رئیس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان با قدردانی از تلاش شبانه روزی پرسنل مرزبانی بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مامورین نیروی انتظامی امین مردم و مظهر حاکمیت ملی می باشند و لازم است یک پلیس مقتدر و در تراز انقلاب تمام تلاش خود را به کار گیرد تا مصداق کلام معظم له شود. 🔹ماه گلی افزود: تاکید فرماندهان و افسران ارشد در رده مختلف به قانون می تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای تمامی نیروهای اعم از کادر و وظیفه به حساب آید. 🔹حسینعلی میر دادستان نظامی استان نیزبا تبریک هفته انتظامی فرمودند: مصونیت، صلابت و موفقیت نیروهای مسلح در گروه قانون گرایی و پایبندی آنان به ضوابط دانستند و بیان داشت نیروهای نظامی در بستر قانون مندی به رشد و شکوفایی می رسند 🔹 ایشان خاطر نشان کرد: وجه تمایز نیروهای مسلح ما با نیروهای نظامی سایر کشورها روحیه شهادت طلبی آنان در کنار انجام وظیفه با رویکرد تکلیف شرعی می باشد. 🔹در پایان از کارگاه ام دی اف سازی و ساخت مبلمان در فرماندهی مرزبانی استان بازدید شد.
✅ دیدار دادستان نظامی استان سمنان با ضابطان نظامی ♦️ به مناسبت هفته انتظامی دادستان نظامی سمنان با ضابطان انتظامی استان و گفتگو کرد ♦️علی اسماعیل پور ضمن تبریک هفته انتظامی بیان داشت: برای تمامی نیروهای فداکار و غیور فراجا که آرامش جامعه را مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آنان هستیم،آرزوی سرافرازی و سربلندی دارم. ♦️ لازم به ذکر است دادستان نظامی استان سمنان با حضور در محل کار ضابطان، به صورت چهره به چهره با آنان دیدار و هفته انتظامی را تبریک گفت.
✳️ رئیس سازمان قضایی گلستان: تثبیت امنیت شهروندان با خون شهدای ناجا ♦️رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان از پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان علی آباد کتول کرد. 📌دکتر غلام الواری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان در این بازدید با توجه به هفته نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای فراجا، گفت: نیروی انتظامی شهدای بسیار زیادی به انقلاب اسلامی اهداء نموده و با این کار امنیت شهروندان تثبیت می شود. 🔸وی افزود: بی شک شهدای جان برکف نیروی انتظامی با گذشتن از جان خود درس ایثار و فداکاری را به همگان آموختند. 🔸شایان ذکر است رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان در بازدید از دفاتر پلیس اطلاعات امنیت شهرستان علی آباد کتول بر لزوم اجرای ماموریت ها با رعایت ملاحظات قانونی تاکید کرد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل و دادستان نظامی در نشست شورای قضایی استان اردبیل 🔶️جلسه شورای قضایی استان اردبیل با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه، دکتر میرعلیزاده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل، جعفر خوشه چین ملکی دادستان نظامی استان اردبیل، رئیس کل و معاونین دادگستری استان اردبیل و سایر اعضای شورای قضایی استان اردبیل برگزار گردید.
❇️ رئیس و دادستان سازمان استان خراسان جنوبی با فرمانده انتظامی استان 🔹 محمدحسین محمد پور رییس سازمان استان خراسان جنوبی و کیانیان دادستان نظامی استان به همراه اعضای شورای قضایی استان با سردار شجاعی دفرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی دیدار کردند. محمدپور در این دیدار ضمن تبریک هفته فراجا اظهار کرد: فراجا بازوی قدرتمند دستگاه قضائی برای تحقق عدالت در جامعه است و مطمئناً اجرای قانون بدون حضور فراجا معنایی نخواهد داشت. 🔹کیانیان دادستان نظامی خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته فراجا و قدردانی از زحمات و تلاش های پرسنل فرجا افزود: رسالت اصلی سازمان قضائی نیروهای مسلح را کاهش میزان پرونده‌ها دانست وخاطرنشان کرد: پیشگیری از طریق آگاهی‌بخشی نقش مهم و ارزنده‌ای در کاهش آسیب و مشکلات برای همه مردم به ویژه کارکنان شاغل در نیروهای مسلح خواهد داشت و این سازمان با رعایت این اولویت سعی در توسعه پیشگیری برای کاهش تخلفات دارد. در انتها به مناسبت هفته فراجا از فرمانده انتظامی استان سردار شجاعی با تقدیم لوح تقدیر شد.