eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ولادت با سعادت حضرت ابامحمد امام حسن عسکری علیه السلام مبارک‌باد‌ 🔷اداره کل حوزه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح eitaa.com/imjiran http://splus.ir/imjiran
📌 و تلاش دادسرای نظامی شهرستان چالوس و محاکم عمومی و انقلاب در خصوص کاهش زمان رسیدگی پرونده ها در غرب استان 🔰 همزمان با فرا رسیدن هفته فراجا محمد خانلری المشیری رئیس دادگستری شهرستان چالوس به اتفاق جمعی از قضات با تورج متاجی رئیس دادسرای نظامی شهرستان چالوس نمودند. ✅ محمد خانلری ضمن تبریک به مناسبت هفته فراجا و تقدیر از تلاش های دادسرای نظامی در راستای نظارت بر امور ضابطین گفت: در انجام ماموریت‌های فراجا، عملکرد سازمان قضایی در زمینه آموزش ضابطان بسیار چشم گیر می باشد چرا که اشرافیت پلیس به قانون در انجام درستِ ماموریت‌ها، بسیار تاثیر گذار خواهد بود. ✅ رئیس دادگستری چالوس در ادامه به اتفاق تورج متاجی در خصوص رسیدگی پرونده های قضایی و بررسی صلاحیت های رسیدگی مطالبی را عنوان و به منظور کاهش اطاله دادرسی و صرفه جویی در وقت مراجعین، توافق هایی صورت پذیرفت.
إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـون باخبر شدیم مادر گرامی جناب آقای علی‌بخش همتی همکار محترم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان دار فانی را وداع گفتند؛ ضمن عرض تسلیت به این همکار ارجمند، علوّ درجات برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم. اداره کل حوزه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون همکار ارجمند؛ جناب آقای علی‌بخش همتی سلام علیکم ارتحال مادر گرامی‌تان موجب تألم و تأثر گردید؛ مصیبت وارده را خدمت شما و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات برای آن مرحومه و صبر جمیل برای جنابعالی و سایر بازماندگان مسئلت می‌نمایم. پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح
📌دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با وزیر کشور 🔰حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان: بحمدلله شما دارای سوابق درخشان اجرایی و انتظامی در دستگاه‌های مختلف هستید و انتظار می رود با حضور جنابعالی نسبت به رفع مشکلات مرزنشینان و ترددهای مجاز مرزی از یک طرف و انسداد مرزها و مبارزه با قاچاقچیان از طرف دیگر اهتمام بیشتری به عمل آید.
📌دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با وزیر کشور 🔰سردار سرتیپ اسکندر مومنی: از اقدامات ارزنده سازمان قضایی نیروهای مسلح در برخورد با جرائم، از نقش موثر این مجموعه قضایی در کاهش وقوع جرم در بین نیروهای مسلح تشکر و قدردانی میکنم. وزارت کشور برای هرگونه همکاری و استفاده از تجارب ارزنده سازمان قضایی نیروهای مسلح آمادگی دارد.
بسم الله الرحمن الرحیم هرروز را با نام خدا و یاد شهدا آغاز کنیم. 🌷 سرباز وظیفه ارتش، شهید احمد جان‌نثاری 🌷 تولد: ۹ مرداد ۱۳۴۲، تهران 🌷 شهادت: ۲۱ مهر ۱۳۶۴، جزیره مجنون - عراق 🌷 سن موقع شهادت: ۲۲ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد. ✍ بخش‌هایی از وصیت‌نامهٔ این شهید عزیز: ✅ آمریکا باید بداند که دستش برای همیشه از ایران قطع خواهد شد! امیدوارم که با قطره قطره خون ناقابل خود بتوانم سهمی در این انقلاب داشته باشم! ✅ پدر و مادرم! هرکدام از ما وظیفه‌ای داریم، وظیفه من جنگیدن است و وظیفه شما این است که راه شهیدان را ادامه دهید و در واقع وظیفه شما مشکل‌تر است، زیرا من فقط در راه خدا می‌جنگم و شهید می‌شوم، ولی این شما هستید که باید رسالت و راه تمامی شهیدان را ادامه دهید و پیام خون‌شان را به گوش جهانیان برسانید! ✅ برادر! سنگر کار و کوشش را پاس دار! و خواهرم حجاب خود را حفظ کن که حجاب شما کوبنده‌تر از خون ماست و راهم را ادامه دهید! ✅ برادران حزب اللهی! شما پاسداران و نگهبانان خون تمامی شهدای اسلام هستید و باید تا آخرین نفس در راه خدا، راه این شهیدان را ادامه دهید! ✅ برادران مسلمان و خواهران مبارز! امام را تنها نگذارید و هرچه بیشتر به پیام و سخنان امام عزیزمان خمینی گوش کنید! ✅ برادران سرباز! شما یار و یاور و نور چشم امامِ امت و ملت شهیدپرور ایران هستید، باید به خوبی از این انقلاب محافظت کنید! 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز، فاتحه باصلوات. 🤲 دعای این شهید عزیز، بدرقه امروزتان، ان‌شاءالله.
مسئولان قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با رییس حفاطت اطلاعات انتظامی استان قزوین 🔸بمناسبت هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امیر جلالی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین، امیر سام نژاد دادستان نظامی استان به همراه برخی از قضات و کارکنان سازمان با رییس حفاطت اطلاعات انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.
مراسم پر فیض زیارت عاشورا و تجلیل از کارکنان مامور فراجا در سازمان قضایی کردستان ♦️بمناسبت هفته فراجا ، مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور رئیس ، قضات ، کارکنان قضایی و اداری و پرسنل وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان برگزار گردید . ♦️در این مراسم ، حجت الاسلام و المسلمین گروسی از روحانیون عقیدتی سیاسی لشگر ۲۸ پیاده نزاجا ضمن تبریک هفته فراجا ، ضمن بررسی و تبیین ویژگی های سبک زندگی اسلامی ، در خصوص ضرورت رعایت اخلاق اسلامی در تمام امور زندگی خانوادگی و کاری به ایراد سخنرانی پرداخت . ♦️در ادامه این مراسم از کارکنان مامور فراجا در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان تقدیر و در پایان نیز با سفره کریمانه اهل بیت(علیهما السلام) از همکاران پذیرایی شد .
📌 دادستان نظامی استان با رئیس حفاظت اطلاعات و کارشناسان مرزبانی استان سيستان و بلوچستان 🔹رئیس حفاظت مرزبانی استان سيستان و بلوچستان ضمن حضور در سازمان قضايي نیروهای مسلح با دادستان نظامی استان دیدار کرد. 🔹دادستان نظامی استان در این دیدار با تبریک هفته فراجا از تلاش شبانه روزی پرسنل مرزبانی قدردانی و بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مامورین فراجا امین مردم و مظهر حاکمیت ملی می باشند و لازم است یک پلیس مقتدر و در تراز انقلاب تمام تلاش خود را به کار گیرد تا مصداق کلام معظم له شود. 🔹حسینعلی میر گفت: از ناکامی های مکرر دشمن در زمینه های مختلف امروز شاهد فعالیت دشمن در حوزه نفوذ به مسئولان به ویژه نیروهای مسلح هستیم زیرا حفظ امنیت، تمامیت ارضی و دستاورد های انقلاب بر دوش این عزیزان است و نقطه هدف دشمن در نفوذ همین قشر امنیت ساز می باشد . 🔹وی خاطر نشان کرد وظیفه خطیر حفاظت و صیانت از این سرمایه انسانی که همواره دغدغه فرمانده معظم کل قوا هم بوده بر عهده حفاظت اطلاعات است، انتظار می رود تا با تدبیر و تعقل مقابل نفوذ و تحریک دشمنان از سرمایه انسانی نیروهای مسلح حفاظت کنید. 🔹این مقام قضایی فرمود: راه‌اندازی معاونت عملیات حفاظت در مرزبانی استان را نقطه عطفی در حوزه پیشگیری و کشف جرم دانستند و در خصوص اجرای به موقع دستورات قضایی، تشکیل پرونده قضایی و تسریع و اقدام به موقع پرونده های جاری مرزبانی در شعبات بازپرسی بحث و تبادل نظر گردید.
📌 برنامه‌ آموزش و اجرای میدان تیر، ویژه قضات، کارمندان، افسران نگهبان و سربازان وظیفه دادسرای نظامی ناحیه ایرانشهر 🔹کارگاه آموزشی با عنوان تعلیم مبانی و اصول تیراندازی به همراه اجرای عملیاتی میدان تیر با سلاح کلاشینکف، با هدف ارتقاء سطح آمادگی دفاعی و افزایش توان رزمی، کارکنان دادسرای نظامی برگزار شد. 🔹در این کارگاه، نخست مبانی و اصول تیر اندازی به‌صورت نظری و تئوری توسط احدی از پرسنل سپاه شهرستان ایرانشهر آموزش داده شد و سپس شرکت کنندگان با حضور در میدان تیر به تیر اندازی پرداختند.
📌 کلاس آگاه‌سازی حقوقی و قضایی ویژه کارکنان پليس راه شمال استان توسط دادستان نظامی استان سيستان و بلوچستان 🔹حسینعلی میر در این جلسه ضمن تبریک هفته فراجا با بيان اينکه نقش پليس در حفظ و ايجاد امنيت و اجراي عدالت در جامعه بر کسي پوشيده نيست گفت: شهادت کارکنان پليس؛ نشانه تلاش و مجاهدت و ايثارگري هاي ماموران انتظامي است. 🔹وی افزود: اميدواريم پليس راه مقتدر اما مظلوم هرچه زودتر به تجهيزات هوش مصنوعی، الکترونيکي و هوشمند در بخش سخت افزار و نرم افزار مجهز شود تا ماموريت‌ها از جمله وظیفه کنترل ترافیک بهتر و آسان تر انجام شود. 🔹دادستان نظامی در بحث خودروهای شوتی، خودروهای بی سرو سامان و فاقد پلاک، پلاک مخدوش و فاقد ارکان اساسی بیان نمود؛ در توقیف این خودروها نهایت اقتدار را داشته باشید و سعی شود با فرهنگ سازی و کنار گذاشتن رویه‌های غلط باعث جلوگیری از آسیب به مجموعه شوید. 🔹وی در ادامه در خصوص گشت زنی با تامین مناسب، روزمرگی، ترک فعل، رعایت سلسله مراتب، تنظیم صورتجلسه، تحویل و تحول سلاح و مهمات و حقوق شهروندی مطالبی را مطرح کرد و گفت: خداوند متعال را ناظر اعمال خود ببینیم و در انجام وظایف سلیقه ای و گزینشی عمل نکنیم. 🔹این مقام قضایی در پایان در خصوص نمایان بودن تجهیزات کنترل ترافیک، جرائم مالی، دریافت و رد رشوه و آسیب‌ها و تهدیدات و تبعات آن، جرائم مرتبط با ماده ۴۲قانون مجازات جرائم نیروهای مسلح، جرائم مرتبط با فضاي مجازي و همراه داشتن گوشی تلفن همراه هوشمند مطالبی را تشریح نمود.
🔰 سیدحمید موسوی مدیرعامل شرکت فناوری آب های عمیق زیر مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه با کریم بحرانی فرد رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر ✔️سیدحمید موسوی مدیر عامل شرکت فناوری آب های عمیق و قاسم شفیعی کارشناس حقوقی آن مجموعه با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ضمن تبریک انتصاب کریم بحرانی فرد به ریاست این سازمان با وی دیدار و گفتگو نمودند. ✔️در این دیدار کریم بحرانی فرد ضمن تشکر از حضور آنان بیان نمود: شرکت فناوری آب های عمیق DOT نقش بسیار مهمی در پیشرفت کشور به جهت ساخت کارخانه های(plant) پالایشگاهی و نصب خطوط لوله خشکی و ایجاد درآمد برای کشور ایفا می نماید. ✔️وی ادامه داد: سلامت کارکنان در چنین مجموعه مهمی؛حیاتی قلمداد می شود چرا که ارتکاب جرم در شرکت های اقتصادی گاها منجر به آسیب های جبران ناپذیر می شود. ✔️رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تشکر از زحمات کارکنان آن مجموعه ؛ پیشگیری را یک اصل اجتناب ناپذیر در کاهش ضریب خطا برشمرد و تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح آمادگی دارد کلاس های آگاهسازی حقوقی و قضایی را با تشریح جرائم مبتلابه در شرکت های مهم و اقتصاد پایه برگزار نماید. ✔️در پایان سیدحمید موسوی نیز ضمن تشکر از زحمات کارکنان سازمان قضایی بیان داشت: رسالت ما استفاده از نیروی متخصص و متعهد در محیط کار می باشد و اگر این صلاحیت ها با آموزش های حقوقی و قضایی نیز توام شود قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. ✔️شایان ذکر است در این دیدار محمود باقری؛ مسئول حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز حضور داشت.
🇮🇷 برگزاری مراسم امام حسن عسکری(علیه السلام) در سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی 🔶مراسم میلاد یازدهمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری(علیه السلام) در سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی با حضور کارکنان این سازمان برگزار شد.
🇮🇷 # بازدید سرزده دادستان نظامی استان خوزستان از پلیس مواد مخدر استان خوزستان 🔰 فرشید ابراهیم نژاد دادستان نظامی خوزستان در راستای پایش حقوق شهروندی و امنیت اجتماعی و نظارت بر حقوق عامه از پلیس مواد مخدر و قسمتهای مختلف آن بازدید نمود. ✅ سرهنگ رحیمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه معاونین وکارکنان مجموعه ضمن استقبال وخوش آمدگویی به دادستان نظامی استان خوزستان جهت بازدید از آزمایشگاه،آسایشگاه،بازداشتگاه، سالن کنفرانس و سایر قسمتها دادستان نظامی را همراهی نمود. 💠فرشید ابراهیم نژاد در این دیدار گفت: طبیعتا جامعه با ناهنجاری هایی روبرو است که باید برای پیشگیری و کاهش آن از اقدامات ایجابی و سلبی استفاده نمائیم. وی افزود: یکی از این جرائمی که پلیس باید صددرصد با عاملان آن برخورد کند توزیع و استعمال مواد مخدر است 🔷 دادستان نظامی خوزستان گفت : موادمخدر یک‌ تهدید امنیتی‌ و اجتماعی‌ خطرناک و از آن جایی که مبارزه با این پدیده شوم یک وظیفه مهم و حساس بر دوش نیروی انتظامی میباشد،با توزیع کنندگان مواد باید قاطعانه و بدون کوچکترین ارفاقی عمل کرد به گونه ای که این افراد احساس امنیت نکنند 💠 فرشید ابراهیم نژاد در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رییس و عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در جهت رفع مشکلات موجود دستورات قضایی و تذکرات لازم را صادر نمود.
✳️ فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سازمان قضائی کهگیلویه و بویراحمد 🔻 به همت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد اردوی فرهنگی تفریحی به مناسبت هفته گرامیداشت فراجا برای کارکنان و سربازان وظیفه این سازمان در دامنه های کوه دنا برگزار شد.
↙️ رئیس و دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان با کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر 📌حجت الاسلام علی توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان و نادر فرامرز پور دادستان نظامی کرمان و جمعی از قضات با کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر ف.انتظامی کرمان دیدار و گفتگو کردند. 📌حجت الاسلام علی توکلی با تبریک هفته ناجا گفت: به خاطر حساسیت کار باید از خود مراقبت کنید تا آلوده نشوید ، شیطان در کمین است که به نوعی ما را وسوسه و اغوا کند که با یک خطا نتیجه تمام سنوات خدمتی ما بر باد خواهد رفت. 📌نادر فرامرز پور دادستان نظامی نیز بیان داشت: قضات به تکالیف قانونی خود عمل می کنند از جمله قانون بکارگیری سلاح که البته شاید ابهاماتی داشته باشد و در حال بازنگری می باشد و به آن عمل می کنیم. 📌وی در ادامه تصریح کرد: اگر کسی از عملکرد و رفتار شما شکایت کرد درباره شکایت او و رفتار شما قضاوت می کنیم که آیا طبق قانون بوده یا نبوده است. در پایان به سوالات حاضران پاسخ داده شد.
📌مراسم امام حسن عسکری(علیه السلام) در سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمانشاه 🖋جشن میلاد یازدهمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری(علیه السلام) در سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمانشاه با حضور کارکنان این سازمان برگزار شد. 🖋صیدمحمد محمودی، رئیس سازمان قضایی کرمانشاه در این مراسم، ضمن تبریک عید ولادت امام عسکری، به نام کنیه و شرح مختصری از زندگی این امام همام پرداخت.
✳️ نیروی انتظامی نهادی خدوم،مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است 📌 به مناسبت هفته نیروی انتظامی مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی با فرمانده انتظامی استان و گفتگو کردند. 🔸 در این دیدار مرزیه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی،نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوا به ایفای رسالت می پردازد. 🔸 وی در ادامه گفت: هفته ای که به نام نیروی انتظامی مزین شده، فرصتی مغتنم برای واکاوی و تبلور زحمات شبانه روزی این عزیزان به وجود آورده و بحمدلله بازه ای است که می توان قدمی هر چند کوچک در راستای تقدیر از فعالیت های ایشان برداشت.
✳️ دادستان نظامی استان قزوین از پلیس راهور 🔹امیر سام نژاد دادستان نظامی قزوین در اجرای ماده ۶۰۷ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور نظارت برضابطین و حقوق شهروندی از مجموعه پلیس راهور استان بازدید و نکات لازم الرعایه نیز مورد تاکید قرارگرفت.
✳️ دادستان نظامی استان قزوین از پلیس راهور 🔹امیر سام نژاد دادستان نظامی قزوین در اجرای ماده ۶۰۷ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور نظارت برضابطین و حقوق شهروندی از مجموعه پلیس راهور استان بازدید و نکات لازم الرعایه نیز مورد تاکید قرارگرفت.
⬆️ یک دوره کلاس آگاه سازی برای ضابطین حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهی انتظامی استان زنجان ⬆️ در راستای آگاه سازی و ارتقا دانش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح ، کارگاه آموزشی حقوقی ، قضایی با حضور جانشین دادستان نظامی زنجان به میزبانی حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد . ⬆️ در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام و المسلمین مهدی ارجمند شیخ احمد به تشریح و تبیین وظایف خاص ضابطین در حوزه حفاظتی، در خصوص نحوه گزارش نویسی و ضوابط آن ، تحقیق و بازجویی و سیستم حاکم بر آن و تشخیص ارکان برخی جرائم مبتلابه، به صورت تفصیلی پرداخت . ⬆️ در پایان کارگاه آموزشی در خصوص سوالات و ابهامات حاضرین بحث و تبادل نظر صورت گرفته و پاسخ داده شد .
📌دادستان نظامی استان مازندران : اقدامات پیشگیری از وقوع جرائم نزد خداوند ثبت و درج خواهد شد. 🔰سید ابراهیم حجازی دادستان نظامی مازندران به منظور سرکشی از اقدامات ضابطین قضایی در ارائه خدمت به شهروندان و به خصوص شکات، از دوایر مختلف معاونت بازرسی انتظامی استان نمود. ✅گفتنی است حجازی در این بازدید ضمن عرض خداقوت به کارکنان، از نزدیک در جریان چگونگی روند تشکیل پرونده های قضایی قرار گرفت. ✅همچنین حجازی که دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح مازندران را عهده دار می باشد از اقدامات پیشگیرانه و چگونگی خدمت رسانی فرماندهی انتظامی به کارکنان سطح استان، بازدید نمود. ✅حجازی در حاشیه این بازدید گفت : وظیفه سنگین پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بر گردن ما نهاده شده و باید بدانیم که به هر میزان تلاش خود را در زمینه پیشگیری پررنگتر و با تلاش بیشتری صورت دهیم، نه تنها پرسنلی گمراه نمی گردد بلکه این اقدامات که برای حفظ نیروهاست، نزد خداوند سبحان به عنوان اعمال مثبت ثبت و درج می گردد.
⬆️ # بازدید دادستان نظامی زنجان از پاسگاه های پلیس راه محورهای مواصلاتی استان ⬆️ در راستای نظارت بر اجرای قانون حفظ حقوق شهروندی ، دادستان نظامی زنجان به هراه فرمانده پلیس راه استان از پاسگاه های پلیس راه محور های مواصلاتی استان بازدید به عمل آورد . ⬆️ در این بازدید دکتر بهرام علیزاده ضمن تقدیر و عرض خدا قوت به کارکنان خدوم پلیس راه استان بر اجرای دقیق قانون حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی افراد تاکید داشته و گفت : در اعمال قانون و برخورد با مردم نهایت صبر و بردباری را داشته باشید و سعی کنید در کمال ادب و احترام با متخلفین برخود قانونی کنید . ⬆️ این مقام قضایی افزود : نقش آموزش و آگاه سازی در تمام سطوح نیروهای خدمتی بسیار مهم و تاثیرگذار است و برگزاری مرتب و حضور مستمر کارکنان در این کارگاه ها می تواند کمک بسزایی در شناخت قانون و مقررات و نحوه تصمیم گیری افراد در انجام ماموریت ها داشته باشد . ⬆️ دادستان نظامی استان گفت : سازمان قضایی همواره پشتیبان و حافظ اقتدار و اعتبار نیروهای مسلح بوده و هست و در کنار رسیدگی پر قدرت و بدون تعارف در پرونده ها و برخورد قانونی با متخلفین همواره سعی دارد با برگزاری کلاس های آگاه سازی و نظارت های مستمر به دنبال پیشگیری از وقوع جرم و تخلف باشد .
⬆️ کلاس آگاه سازی حقوقی و قضایی ویژه کارکنان مجموعه حفاظت اطلاعات تیپ 216 زرهی زنجان ⬆️ در راستای ارتقا دانش حقوقی پرسنل نیروهای مسلح ، کارگاه آموزشی حقوقی و قضایی با حضور رئیس سازمان قضایی استان به میزبانی حفاظت اطلاعات تیپ 216 زرهی زنجان برگزار شد . ⬆️ در این کارگاه آموزشی دکتر رحیمی رئیس سازمان قضایی زنجان ضمن تشریح مواد قانونی و نکات لازم در مواجهه با این موارد گفت : ⬆️ حفظ امنیت نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است ، ثبات و امنیت پایدار که مایه آرامش مردم است یقینا مرهون تلاش کارنان مجموعه حفاظت در یگان های نظامی و انتظامی می باشد . ⬆️ نقش حفاظت بسیار مهمتر از خود نیروهای مسلح می باشد چرا که نیروهای مسلح زمانی در انجام ماموریت های خود موفق خواهند بود که نیروی انسانی ، اماکن و اسناد مطمئن و نفوذ ناپذیر داشته باشد و این ماموریت مهم بر دوش حفاظت اطلاعات است . ⬆️ در مهمترین ماموریت ها نیز یادمان باشد که حق نداریم از شرع و قانون فراتر رفته و به دلخواه خود عمل کنیم ، همانگونه که دیدیم در عملیات غرور آفرین وعده صادق 2 جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن تمام قوانین بین المللی بدون اینکه کوچکترین آسیبی به مردم بی گناه بزند فقط و فقط مراکز نظامی را مورد هدف قرار داده و به کمک خداوند و درایت فرمانده معظم کل قوا موفق و پیروز و سربلند شدیم و همین عدم کشتار و قتل عام بی گناهان ، کودکان و غیر نظامیان وجه تمایز نیروهای مسلح ما و دشمنان است .