eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
مراسم پر فیض زیارت عاشورا و تجلیل از کارکنان مامور فراجا در سازمان قضایی کردستان ♦️بمناسبت هفته فراجا ، مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور رئیس ، قضات ، کارکنان قضایی و اداری و پرسنل وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان برگزار گردید . ♦️در این مراسم ، حجت الاسلام و المسلمین گروسی از روحانیون عقیدتی سیاسی لشگر ۲۸ پیاده نزاجا ضمن تبریک هفته فراجا ، ضمن بررسی و تبیین ویژگی های سبک زندگی اسلامی ، در خصوص ضرورت رعایت اخلاق اسلامی در تمام امور زندگی خانوادگی و کاری به ایراد سخنرانی پرداخت . ♦️در ادامه این مراسم از کارکنان مامور فراجا در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان تقدیر و در پایان نیز با سفره کریمانه اهل بیت(علیهما السلام) از همکاران پذیرایی شد .
📌 دادستان نظامی استان با رئیس حفاظت اطلاعات و کارشناسان مرزبانی استان سيستان و بلوچستان 🔹رئیس حفاظت مرزبانی استان سيستان و بلوچستان ضمن حضور در سازمان قضايي نیروهای مسلح با دادستان نظامی استان دیدار کرد. 🔹دادستان نظامی استان در این دیدار با تبریک هفته فراجا از تلاش شبانه روزی پرسنل مرزبانی قدردانی و بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مامورین فراجا امین مردم و مظهر حاکمیت ملی می باشند و لازم است یک پلیس مقتدر و در تراز انقلاب تمام تلاش خود را به کار گیرد تا مصداق کلام معظم له شود. 🔹حسینعلی میر گفت: از ناکامی های مکرر دشمن در زمینه های مختلف امروز شاهد فعالیت دشمن در حوزه نفوذ به مسئولان به ویژه نیروهای مسلح هستیم زیرا حفظ امنیت، تمامیت ارضی و دستاورد های انقلاب بر دوش این عزیزان است و نقطه هدف دشمن در نفوذ همین قشر امنیت ساز می باشد . 🔹وی خاطر نشان کرد وظیفه خطیر حفاظت و صیانت از این سرمایه انسانی که همواره دغدغه فرمانده معظم کل قوا هم بوده بر عهده حفاظت اطلاعات است، انتظار می رود تا با تدبیر و تعقل مقابل نفوذ و تحریک دشمنان از سرمایه انسانی نیروهای مسلح حفاظت کنید. 🔹این مقام قضایی فرمود: راه‌اندازی معاونت عملیات حفاظت در مرزبانی استان را نقطه عطفی در حوزه پیشگیری و کشف جرم دانستند و در خصوص اجرای به موقع دستورات قضایی، تشکیل پرونده قضایی و تسریع و اقدام به موقع پرونده های جاری مرزبانی در شعبات بازپرسی بحث و تبادل نظر گردید.
📌 برنامه‌ آموزش و اجرای میدان تیر، ویژه قضات، کارمندان، افسران نگهبان و سربازان وظیفه دادسرای نظامی ناحیه ایرانشهر 🔹کارگاه آموزشی با عنوان تعلیم مبانی و اصول تیراندازی به همراه اجرای عملیاتی میدان تیر با سلاح کلاشینکف، با هدف ارتقاء سطح آمادگی دفاعی و افزایش توان رزمی، کارکنان دادسرای نظامی برگزار شد. 🔹در این کارگاه، نخست مبانی و اصول تیر اندازی به‌صورت نظری و تئوری توسط احدی از پرسنل سپاه شهرستان ایرانشهر آموزش داده شد و سپس شرکت کنندگان با حضور در میدان تیر به تیر اندازی پرداختند.
📌 کلاس آگاه‌سازی حقوقی و قضایی ویژه کارکنان پليس راه شمال استان توسط دادستان نظامی استان سيستان و بلوچستان 🔹حسینعلی میر در این جلسه ضمن تبریک هفته فراجا با بيان اينکه نقش پليس در حفظ و ايجاد امنيت و اجراي عدالت در جامعه بر کسي پوشيده نيست گفت: شهادت کارکنان پليس؛ نشانه تلاش و مجاهدت و ايثارگري هاي ماموران انتظامي است. 🔹وی افزود: اميدواريم پليس راه مقتدر اما مظلوم هرچه زودتر به تجهيزات هوش مصنوعی، الکترونيکي و هوشمند در بخش سخت افزار و نرم افزار مجهز شود تا ماموريت‌ها از جمله وظیفه کنترل ترافیک بهتر و آسان تر انجام شود. 🔹دادستان نظامی در بحث خودروهای شوتی، خودروهای بی سرو سامان و فاقد پلاک، پلاک مخدوش و فاقد ارکان اساسی بیان نمود؛ در توقیف این خودروها نهایت اقتدار را داشته باشید و سعی شود با فرهنگ سازی و کنار گذاشتن رویه‌های غلط باعث جلوگیری از آسیب به مجموعه شوید. 🔹وی در ادامه در خصوص گشت زنی با تامین مناسب، روزمرگی، ترک فعل، رعایت سلسله مراتب، تنظیم صورتجلسه، تحویل و تحول سلاح و مهمات و حقوق شهروندی مطالبی را مطرح کرد و گفت: خداوند متعال را ناظر اعمال خود ببینیم و در انجام وظایف سلیقه ای و گزینشی عمل نکنیم. 🔹این مقام قضایی در پایان در خصوص نمایان بودن تجهیزات کنترل ترافیک، جرائم مالی، دریافت و رد رشوه و آسیب‌ها و تهدیدات و تبعات آن، جرائم مرتبط با ماده ۴۲قانون مجازات جرائم نیروهای مسلح، جرائم مرتبط با فضاي مجازي و همراه داشتن گوشی تلفن همراه هوشمند مطالبی را تشریح نمود.
🔰 سیدحمید موسوی مدیرعامل شرکت فناوری آب های عمیق زیر مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه با کریم بحرانی فرد رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر ✔️سیدحمید موسوی مدیر عامل شرکت فناوری آب های عمیق و قاسم شفیعی کارشناس حقوقی آن مجموعه با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ضمن تبریک انتصاب کریم بحرانی فرد به ریاست این سازمان با وی دیدار و گفتگو نمودند. ✔️در این دیدار کریم بحرانی فرد ضمن تشکر از حضور آنان بیان نمود: شرکت فناوری آب های عمیق DOT نقش بسیار مهمی در پیشرفت کشور به جهت ساخت کارخانه های(plant) پالایشگاهی و نصب خطوط لوله خشکی و ایجاد درآمد برای کشور ایفا می نماید. ✔️وی ادامه داد: سلامت کارکنان در چنین مجموعه مهمی؛حیاتی قلمداد می شود چرا که ارتکاب جرم در شرکت های اقتصادی گاها منجر به آسیب های جبران ناپذیر می شود. ✔️رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تشکر از زحمات کارکنان آن مجموعه ؛ پیشگیری را یک اصل اجتناب ناپذیر در کاهش ضریب خطا برشمرد و تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح آمادگی دارد کلاس های آگاهسازی حقوقی و قضایی را با تشریح جرائم مبتلابه در شرکت های مهم و اقتصاد پایه برگزار نماید. ✔️در پایان سیدحمید موسوی نیز ضمن تشکر از زحمات کارکنان سازمان قضایی بیان داشت: رسالت ما استفاده از نیروی متخصص و متعهد در محیط کار می باشد و اگر این صلاحیت ها با آموزش های حقوقی و قضایی نیز توام شود قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. ✔️شایان ذکر است در این دیدار محمود باقری؛ مسئول حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز حضور داشت.
🇮🇷 برگزاری مراسم امام حسن عسکری(علیه السلام) در سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی 🔶مراسم میلاد یازدهمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری(علیه السلام) در سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی با حضور کارکنان این سازمان برگزار شد.
🇮🇷 # بازدید سرزده دادستان نظامی استان خوزستان از پلیس مواد مخدر استان خوزستان 🔰 فرشید ابراهیم نژاد دادستان نظامی خوزستان در راستای پایش حقوق شهروندی و امنیت اجتماعی و نظارت بر حقوق عامه از پلیس مواد مخدر و قسمتهای مختلف آن بازدید نمود. ✅ سرهنگ رحیمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه معاونین وکارکنان مجموعه ضمن استقبال وخوش آمدگویی به دادستان نظامی استان خوزستان جهت بازدید از آزمایشگاه،آسایشگاه،بازداشتگاه، سالن کنفرانس و سایر قسمتها دادستان نظامی را همراهی نمود. 💠فرشید ابراهیم نژاد در این دیدار گفت: طبیعتا جامعه با ناهنجاری هایی روبرو است که باید برای پیشگیری و کاهش آن از اقدامات ایجابی و سلبی استفاده نمائیم. وی افزود: یکی از این جرائمی که پلیس باید صددرصد با عاملان آن برخورد کند توزیع و استعمال مواد مخدر است 🔷 دادستان نظامی خوزستان گفت : موادمخدر یک‌ تهدید امنیتی‌ و اجتماعی‌ خطرناک و از آن جایی که مبارزه با این پدیده شوم یک وظیفه مهم و حساس بر دوش نیروی انتظامی میباشد،با توزیع کنندگان مواد باید قاطعانه و بدون کوچکترین ارفاقی عمل کرد به گونه ای که این افراد احساس امنیت نکنند 💠 فرشید ابراهیم نژاد در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رییس و عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در جهت رفع مشکلات موجود دستورات قضایی و تذکرات لازم را صادر نمود.
✳️ فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سازمان قضائی کهگیلویه و بویراحمد 🔻 به همت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد اردوی فرهنگی تفریحی به مناسبت هفته گرامیداشت فراجا برای کارکنان و سربازان وظیفه این سازمان در دامنه های کوه دنا برگزار شد.
↙️ رئیس و دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان با کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر 📌حجت الاسلام علی توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان و نادر فرامرز پور دادستان نظامی کرمان و جمعی از قضات با کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر ف.انتظامی کرمان دیدار و گفتگو کردند. 📌حجت الاسلام علی توکلی با تبریک هفته ناجا گفت: به خاطر حساسیت کار باید از خود مراقبت کنید تا آلوده نشوید ، شیطان در کمین است که به نوعی ما را وسوسه و اغوا کند که با یک خطا نتیجه تمام سنوات خدمتی ما بر باد خواهد رفت. 📌نادر فرامرز پور دادستان نظامی نیز بیان داشت: قضات به تکالیف قانونی خود عمل می کنند از جمله قانون بکارگیری سلاح که البته شاید ابهاماتی داشته باشد و در حال بازنگری می باشد و به آن عمل می کنیم. 📌وی در ادامه تصریح کرد: اگر کسی از عملکرد و رفتار شما شکایت کرد درباره شکایت او و رفتار شما قضاوت می کنیم که آیا طبق قانون بوده یا نبوده است. در پایان به سوالات حاضران پاسخ داده شد.
📌مراسم امام حسن عسکری(علیه السلام) در سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمانشاه 🖋جشن میلاد یازدهمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری(علیه السلام) در سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمانشاه با حضور کارکنان این سازمان برگزار شد. 🖋صیدمحمد محمودی، رئیس سازمان قضایی کرمانشاه در این مراسم، ضمن تبریک عید ولادت امام عسکری، به نام کنیه و شرح مختصری از زندگی این امام همام پرداخت.
✳️ نیروی انتظامی نهادی خدوم،مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است 📌 به مناسبت هفته نیروی انتظامی مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی با فرمانده انتظامی استان و گفتگو کردند. 🔸 در این دیدار مرزیه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی،نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوا به ایفای رسالت می پردازد. 🔸 وی در ادامه گفت: هفته ای که به نام نیروی انتظامی مزین شده، فرصتی مغتنم برای واکاوی و تبلور زحمات شبانه روزی این عزیزان به وجود آورده و بحمدلله بازه ای است که می توان قدمی هر چند کوچک در راستای تقدیر از فعالیت های ایشان برداشت.
✳️ دادستان نظامی استان قزوین از پلیس راهور 🔹امیر سام نژاد دادستان نظامی قزوین در اجرای ماده ۶۰۷ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور نظارت برضابطین و حقوق شهروندی از مجموعه پلیس راهور استان بازدید و نکات لازم الرعایه نیز مورد تاکید قرارگرفت.
✳️ دادستان نظامی استان قزوین از پلیس راهور 🔹امیر سام نژاد دادستان نظامی قزوین در اجرای ماده ۶۰۷ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور نظارت برضابطین و حقوق شهروندی از مجموعه پلیس راهور استان بازدید و نکات لازم الرعایه نیز مورد تاکید قرارگرفت.
⬆️ یک دوره کلاس آگاه سازی برای ضابطین حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهی انتظامی استان زنجان ⬆️ در راستای آگاه سازی و ارتقا دانش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح ، کارگاه آموزشی حقوقی ، قضایی با حضور جانشین دادستان نظامی زنجان به میزبانی حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد . ⬆️ در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام و المسلمین مهدی ارجمند شیخ احمد به تشریح و تبیین وظایف خاص ضابطین در حوزه حفاظتی، در خصوص نحوه گزارش نویسی و ضوابط آن ، تحقیق و بازجویی و سیستم حاکم بر آن و تشخیص ارکان برخی جرائم مبتلابه، به صورت تفصیلی پرداخت . ⬆️ در پایان کارگاه آموزشی در خصوص سوالات و ابهامات حاضرین بحث و تبادل نظر صورت گرفته و پاسخ داده شد .
📌دادستان نظامی استان مازندران : اقدامات پیشگیری از وقوع جرائم نزد خداوند ثبت و درج خواهد شد. 🔰سید ابراهیم حجازی دادستان نظامی مازندران به منظور سرکشی از اقدامات ضابطین قضایی در ارائه خدمت به شهروندان و به خصوص شکات، از دوایر مختلف معاونت بازرسی انتظامی استان نمود. ✅گفتنی است حجازی در این بازدید ضمن عرض خداقوت به کارکنان، از نزدیک در جریان چگونگی روند تشکیل پرونده های قضایی قرار گرفت. ✅همچنین حجازی که دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح مازندران را عهده دار می باشد از اقدامات پیشگیرانه و چگونگی خدمت رسانی فرماندهی انتظامی به کارکنان سطح استان، بازدید نمود. ✅حجازی در حاشیه این بازدید گفت : وظیفه سنگین پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بر گردن ما نهاده شده و باید بدانیم که به هر میزان تلاش خود را در زمینه پیشگیری پررنگتر و با تلاش بیشتری صورت دهیم، نه تنها پرسنلی گمراه نمی گردد بلکه این اقدامات که برای حفظ نیروهاست، نزد خداوند سبحان به عنوان اعمال مثبت ثبت و درج می گردد.
⬆️ # بازدید دادستان نظامی زنجان از پاسگاه های پلیس راه محورهای مواصلاتی استان ⬆️ در راستای نظارت بر اجرای قانون حفظ حقوق شهروندی ، دادستان نظامی زنجان به هراه فرمانده پلیس راه استان از پاسگاه های پلیس راه محور های مواصلاتی استان بازدید به عمل آورد . ⬆️ در این بازدید دکتر بهرام علیزاده ضمن تقدیر و عرض خدا قوت به کارکنان خدوم پلیس راه استان بر اجرای دقیق قانون حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی افراد تاکید داشته و گفت : در اعمال قانون و برخورد با مردم نهایت صبر و بردباری را داشته باشید و سعی کنید در کمال ادب و احترام با متخلفین برخود قانونی کنید . ⬆️ این مقام قضایی افزود : نقش آموزش و آگاه سازی در تمام سطوح نیروهای خدمتی بسیار مهم و تاثیرگذار است و برگزاری مرتب و حضور مستمر کارکنان در این کارگاه ها می تواند کمک بسزایی در شناخت قانون و مقررات و نحوه تصمیم گیری افراد در انجام ماموریت ها داشته باشد . ⬆️ دادستان نظامی استان گفت : سازمان قضایی همواره پشتیبان و حافظ اقتدار و اعتبار نیروهای مسلح بوده و هست و در کنار رسیدگی پر قدرت و بدون تعارف در پرونده ها و برخورد قانونی با متخلفین همواره سعی دارد با برگزاری کلاس های آگاه سازی و نظارت های مستمر به دنبال پیشگیری از وقوع جرم و تخلف باشد .
⬆️ کلاس آگاه سازی حقوقی و قضایی ویژه کارکنان مجموعه حفاظت اطلاعات تیپ 216 زرهی زنجان ⬆️ در راستای ارتقا دانش حقوقی پرسنل نیروهای مسلح ، کارگاه آموزشی حقوقی و قضایی با حضور رئیس سازمان قضایی استان به میزبانی حفاظت اطلاعات تیپ 216 زرهی زنجان برگزار شد . ⬆️ در این کارگاه آموزشی دکتر رحیمی رئیس سازمان قضایی زنجان ضمن تشریح مواد قانونی و نکات لازم در مواجهه با این موارد گفت : ⬆️ حفظ امنیت نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است ، ثبات و امنیت پایدار که مایه آرامش مردم است یقینا مرهون تلاش کارنان مجموعه حفاظت در یگان های نظامی و انتظامی می باشد . ⬆️ نقش حفاظت بسیار مهمتر از خود نیروهای مسلح می باشد چرا که نیروهای مسلح زمانی در انجام ماموریت های خود موفق خواهند بود که نیروی انسانی ، اماکن و اسناد مطمئن و نفوذ ناپذیر داشته باشد و این ماموریت مهم بر دوش حفاظت اطلاعات است . ⬆️ در مهمترین ماموریت ها نیز یادمان باشد که حق نداریم از شرع و قانون فراتر رفته و به دلخواه خود عمل کنیم ، همانگونه که دیدیم در عملیات غرور آفرین وعده صادق 2 جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن تمام قوانین بین المللی بدون اینکه کوچکترین آسیبی به مردم بی گناه بزند فقط و فقط مراکز نظامی را مورد هدف قرار داده و به کمک خداوند و درایت فرمانده معظم کل قوا موفق و پیروز و سربلند شدیم و همین عدم کشتار و قتل عام بی گناهان ، کودکان و غیر نظامیان وجه تمایز نیروهای مسلح ما و دشمنان است .
🖊 حضور مسئولین مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران در اجلاسیه ی مجمع عمومی بسیجیان شهرستان شهریار ⬅️ اجلاسیه ی بزرگ مجمع عمومی بسیجیان با حضور اقشار مختلف بسیج در شهرستان شهریار برگزار شد. 📎 در این اجلاسیه که علی قاسمی ده چشمه رییس مجتمع، صمد بدخشی سرپرست دادسرا به همراه امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس، فرمانده سپاه شهریار، شهرداران و مدیران ادارات حضور داشتند ابتدا با حضور در کنار قبور شهدای گمنام با آرمانهای امام و شهدا پیمان بستند. 📎 در ادامه این مجمع کارشناسانی در حوزه شهری و اجتماعی مطالب و گزارشاتی در خصوص چالشهای این موضوعات ارائه و در جهت رفع مشکلات مباحث ارائه شده کارگروه هایی متشکل از ادارات و دستگاه های اجرایی و پتانسیل بسیج تعیین گردید. 🇮🇷 در پایان این مجمع از خانواده های معظم شهدا با اهدا لوح تجلیل شد.
✳برگزاری اولین پیشگیری از وقوع جرم یگان ویژه استان اردبیل 🔶اولین کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم یگان ویژه استان اردبیل با حضور دادستان نظامی استان اردبیل، فرمانده، معاونین، مسئولین حفاظت اطلاعات، بازرسی، نیروی انسانی و آموزش یگان ویژه استان اردبیل برگزار شد. 🔶️جعفر خوشه چین ملکی دادستان نظامی استان اردبیل، ضمن تبریک هفته فراجا، مصادیقی از جرائم سوء استفاده از موقعیت شغلی برای مقاصد غیر قانونی با تاکید بر جرائم مالی و ضد اخلاق عمومی و آسیب های فضای مجازی را مطرح نمود و بر تداوم پیگیری راهکارها و مصوبات ابلاغی جرائم نوپدید در فضای مجازی تاکید نمود. 🔶️این مقام قضایی در ادامه بیان داشت:پیشگیری از جرم مقوله مهمی در نیروهای مسلح بوده و باعث عملکرد بهتر یگان ها در راستای انجام وظیفه ذاتی خودشان می شود و نقش فرماندهان در این امر غیر قابل انکار می باشد. 🔶️در پایان اعضای کمیسیون به بیان نظرات خویش در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح به ویژه جرم سوء استفاده از موقعیت شغلی و جرائم نوپدید فضای مجازی پرداختند.
✳️ برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی ۲۴ ساعته خانواده کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان ♦️ فرهنگی، تفریحی خانواده کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان در مجموعه فرهنگی سرلشکر شهید حسن آبشناسان نیروی زمینی ارتش در بهشهر برگزار شد. 🔸دکتر غلام الواری رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح گلستان طی مراسمی در سالن اجتماعات این مجموعه با حضور خانواده ها، گفت: بعد از رعایت حق خداوند و پیغمبر و در امتداد آن ائمه معصومین (ع) تکریم والدین مهم ترین وظیفه بر شمرده شده و خداوند در قرآن می فرماید" برای من و پدر و مادرت شکر گذاری کن. 🔸وی افزود: براین اساس اگر پدر و مادر فرزند خود را ناراحت کنند نیز فرزند نباید نسبت به آنان پرخاشگری نماید و اف گفتن به پدر و مادر جایز نیست و همواره باید به آنان نیکی کنیم. 🔸الواری در ادامه با اشاره به حقوق فرزندان نیز، بیان داشت: والدین باید تا سن ۷ سالگی به فرزندان خود آزادی عمل بدهند و از تبعیض پرهیز نموده و در امر تربیت آنان رفتار صحیح و صادقانه همراه با تشویق و تکریم را در پیش گیرند. 🔸وی تاکید کرد: برای زدودن زمینه های تخلف در فرزندان باید از مواردی مانند عیب جویی و تنبیه بدنی بپرهیزیم و با دستورات دینی آنها را به مسیر صحیح اسلامی هدایت کنیم. ♦️اجرای برنامه طنز، برگزاری مسابقه مشاعره و جمله سازی ویژه آقایون و خانم ها، مسابقه دارت و سرگرمی و تقدیر از ۸ نفر، اهداء هدایا به ۲۳ نفر از فرزندان مقطع دبستان کارکنان و تقدیر از ۱۰ نفر برگزیده مسابقه کتبی خانوادگی هفته وحدت و دفاع مقدس ویژه خانواده ها از دیگر برنامه های این مراسم بود.
✳️ تقدیر از ۴۹ نفر خانواده کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان با برگزاری مسابقات مختلف در اردوی فرهنگی و تفریحی ۲۴ ساعته بهشهر ✳️ در اردوی فرهنگی و تفریحی خانواده کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان در مجموعه فرهنگی سرلشکر شهید حسن آبشناسان نیروی زمینی ارتش واقع در گوهرباران بهشهر از برگزیدگان مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی شد. 🔸یکی از برنامه های این اردوی فرهنگی، تفریحی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در کنار ساحل برای کارکنان و خانواده ها بوده است. 🔸در مسابقه دو سرعت کارکنان و فرزندان آنان به صورت مجزا به رقابت پرداختند که در پایان از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد. 🔸همچنین با برگزاری مسابقه دارت ویژه بانوان پس از جمع نمرات از ۳ نفر برتر که بیشترین امتیاز را کسب کردند، تجلیل شد. 🔸در مسابقات جمعی نیز با برگزاری مسابقه طناب کشی بین کارکنان و فرزندان و مسابقه والیبال بین کارکنان لحظات هیجان انگیزی رقم خورد. 🔸شایان ذکر است طی این اردوی ۲۴ ساعته با برگزاری مراسم فرهنگی در سالن آمفی تئاتر و برنامه دورهمی در کنار ساحل جمعا تعداد ۴۹ نفر از کارکنان و خانواده ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
📸برگزاري مراسم جشن ولادت امام حسن عسكری در سازمان قضايی نيروهای مسلح ستاد مركز و استان تهران 🔰در این مراسم، حجت الاسلام میرعمادی به بیان فضائل و مناقبی از امام عسکری علیه السلام پرداخت. eitaa.com/imjiran http://splus.ir/imjiran