هدایت شده از [پیام ناشناس منیب]
سلام من خدا رو مهربان و بخشنده میبینم ولی این صفات رو در خودم نه
_
صفاتی مثل مهربانی که در خدا هست
توی وجود ما هم هست؛ فقط نیاز به
پرورش دارن...
از روحی که از خدا در ما دمیده شده
باید مراقب کنیم! و این با پرورش روح ِ
انسانی و مراقبه امکان پذیره
اول از همه عذرمیخوام بابت اینکه این
چندوقت اونطور که باید فعالیت نکردم
مشغله ها خیلی زیاد شده بود..
انشالله جبران میکنیم
رفیق... فردای قیامت اگه ازت پرسیده بشه
مگه نمیدونستی قراره بمیری پس چرا فلان
کارو کردی چی میگی؟
همراه
رفیق... فردای قیامت اگه ازت پرسیده بشه مگه نمیدونستی قراره بمیری پس چرا فلان کارو کردی چی میگی؟
برای توجیح عملت میتونی بگی نمیدونستم؟ خدا نشونه نفرستاده بود؟
همراه
برای توجیح عملت میتونی بگی نمیدونستم؟ خدا نشونه نفرستاده بود؟
این چندوقت که خبر مرگ عزیزان بهم میرسید با خودم گفتم اینا اگه نشونه نیست پس چیه؟
مگه خدا نگفت این دنیا موقتیه؟ فانیه؟ مگه نگفت اخرش به خودش برمیگردیم..؟ اینم نشونه هاشه دیگه!