اول از همه عذرمیخوام بابت اینکه این
چندوقت اونطور که باید فعالیت نکردم
مشغله ها خیلی زیاد شده بود..
انشالله جبران میکنیم
رفیق... فردای قیامت اگه ازت پرسیده بشه
مگه نمیدونستی قراره بمیری پس چرا فلان
کارو کردی چی میگی؟
همراه
رفیق... فردای قیامت اگه ازت پرسیده بشه مگه نمیدونستی قراره بمیری پس چرا فلان کارو کردی چی میگی؟
برای توجیح عملت میتونی بگی نمیدونستم؟ خدا نشونه نفرستاده بود؟
همراه
برای توجیح عملت میتونی بگی نمیدونستم؟ خدا نشونه نفرستاده بود؟
این چندوقت که خبر مرگ عزیزان بهم میرسید با خودم گفتم اینا اگه نشونه نیست پس چیه؟
مگه خدا نگفت این دنیا موقتیه؟ فانیه؟ مگه نگفت اخرش به خودش برمیگردیم..؟ اینم نشونه هاشه دیگه!
همراه
این چندوقت که خبر مرگ عزیزان بهم میرسید با خودم گفتم اینا اگه نشونه نیست پس چیه؟ مگه خدا نگفت این د
خبر میاد فلانی شهید شد... فلانی فوت کرد... فلان کشور اینجوری شد...
خبر میاد پولات از دست رفت! بچت مریض شد!
اینا جز نشونه از سمت خداست؟
که بنده ی من، عزیز من به دنیا و اهل دنیا دل نبند!
همراه
خبر میاد فلانی شهید شد... فلانی فوت کرد... فلان کشور اینجوری شد... خبر میاد پولات از دست رفت! بچت م
پس چرا انقدر خودتو اذیت میکنی؟ چرا تا یه اتفاقی میوفته فکر میکنی دنیا به آخر رسیده؟
همراه
پس چرا انقدر خودتو اذیت میکنی؟ چرا تا یه اتفاقی میوفته فکر میکنی دنیا به آخر رسیده؟
دنیا محل گذره... یکی میمیره یکی متولد میشه...
یکی به دست میاره یکی از دست میده..
یکی موفق میشه یکی شکست میخوره...
همراه
دنیا محل گذره... یکی میمیره یکی متولد میشه... یکی به دست میاره یکی از دست میده.. یکی موفق میشه یکی
همه و همه و همه هم زودگذر و موقتی!
همراه
همه و همه و همه هم زودگذر و موقتی!
حالا تو ترجیح میدی یه چیز موندگار داشته باشی یا موقتی؟ فکر کن! سعادت در آخرت بهتر از سعادت توی دنیاست...
اونجاست که ابدیه!
اینجا غم و شادیش زودگذره...