همراه
_
آقای امام حسین! این روزها که غبار ِگناه
جایجای این کرهی خاکی را آلوده کرده؛ چه
داریم جز یاد ِکربلایت؟ آن هنگام که دیده
هایمان به ششگوشهات روشن نگشته بود
چه بسیار آه ها در سینه داشتیم که تنها
تو میشنیدی و خدای تو.. و حال که کاری
جز مرور ِصدای قدمها و فریاد ِیااباعبدالله
ها نداریم آه هایی دیگر دل هایمان را تنگ
کرده از دوری تو..
تویی که جان میدهی و روح میبخشی دل ِ
ناامیدان را و لبخند پیشکش ِتمام ِاندوه
دیدگان میکنی..
آقای اباعبدالله، سخت دلتنگتیم؛ مارو دعوت
کن برای ِدیداری دوباره...
ما و تموم ِاونایی که دلشون هوات رو کرده
رو دعوت کن..!
همراه
برای آرومی دل کنکوریای عزیزمون دعا کنیم..
کنکوری های عزیز فراموش نکنید که زندگی
توی رتبه کنکور خلاصه نشده؛ اگر نتیجه باب
میل بود که الحمدالله و دمتون گرم🤍
و اگر نه؛ فکر نکنید دنیا به پایان رسیده..
جای دیگه با شرایط دیگه با روش دیگه
یقیناً مفید خواهید بود و باعث لبخند ما
و امام زمان عزیزمون ✨
خداحفظتون کنه؛ خسته نباشید ☘️