همراه
اینهمه زیارت عاشورا میخونیم که حسین جان من میخوام تو دنیا و آخرت با تو باشم.. میخوام مثل تو باشم..می
بعد امام حسین میگه خب بسم الله!
همراه
بعد امام حسین میگه خب بسم الله!
اونوقت میگیم نه دیگه.. من فقط زیارت عاشورا رو میخونم.. فقط میرم روضه گریه میکنم بقیشو دیگه نمیتونم! کار دارم سخته... 😐
رفیق.. اگه میخوای به جایی برسی باید بسم الله ِعمل رو بگی... حسین (ع) دنبال کسی نیست که پشت آدما حرف میزنه...
همراه
رفیق.. اگه میخوای به جایی برسی باید بسم الله ِعمل رو بگی... حسین (ع) دنبال کسی نیست که پشت آدما حرف
او اشک تورو میخرهها! بخشیده میشیها..
اما ساخته نمیشی.. اما گلچین نمیشی..
همراه
هی نگو چرا من بعد از توبه باز گناه میکنم..
جوابش مشخصه! چون فقط هی اعمالتو زیاد میکنی... به فکر انجام ندادن یه سری کارا نیستی...
همراه
خب رفقا هستید صحبت کنیم؟ یه صلوات بفرست..
از من میشنوی به این محفل خیلی فکر کن... میتونه کل زندگیتو بسازه!
111 محفل برگزار شده..
https://eitaa.com/mahfel_hamrah
حیف نیست فوروارد نکنید..؟ مطالب خوبیان!