هدایت شده از . کُلبه من .
اگه تو دردت برات بزرگه ، دردِ منم برای خودم خیلی خیلی بزرگه . تنها تفاوت بین من و تو اینه که من ذره ای بروز نمیدم که چه دردی رو دارم تحمل میکنم و تو ، مدام درگیرشی ..
- مِرسا ؛
اگه تو دردت برات بزرگه ، دردِ منم برای خودم خیلی خیلی بزرگه . تنها تفاوت بین من و تو اینه که من ذره
[ تنها تفاوت بین من و تو اینهکه من ذرهای بروز نمیدم که چه دردی رو دارم متحول میکنم و تو ، مدام درگیرشی ...:) ]
پرسید: عزیز ترین بندِگانت چکسانی هستند؟!
گفت: آنان که میتوانند تلافی کنند، ولی بهخاطر من میبخشند !
.
- مِرسا ؛
،
این شبا حال و هوای خونمون ، خیلی عجیبه ؛
التماست میکنم بیشتر بمون ، علی غریبه ...