دوست دارم زِ غمت سر به بیابان بزنم ؛
آن بیابان که مسیرش ازنجف تاکربلـاست :))
14.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا منم و چشم ترم و باران اباعبدالله ❤️🩹 .
انشالله که این مداحیرو یه روز وسط بین الحرمین بخونیم ❤️🩹 :)
- مِرسا ؛
حالا منم و چشم ترم و باران اباعبدالله ❤️🩹 . انشالله که این مداحیرو یه روز وسط بین الحرمین بخونیم
شب جمعهست هوایت نکنم میمیرم ❤️🩹 :)
https://daigo.ir/secret/31319742340
دوستان اگه کانال یا ادمین تبادل رو میشناسین که با آمار کم ِ کانال حاضر به تبادله معرفی کنین ممنون میشم 😅 .
هدایت شده از محبین
از امام صادق علیه السلام نیز نقل شده: هر کس این سوره را در هر شب جمعه بخواند کفاره گناهان ما بین دو جمعه خواهد بود.
#فور
@ir_mohebin
حسن عطاییenc_16930591966240599521455.mp3
زمان:
حجم:
2.5M
خستگی راه و خواب ِ موکبها ، عمری ِ رویای شیرین منه :)