در دلم بودی و شرمنده ز مهمان بودم ،
که سزاوارِ تو این خانهی ویران نبود . .
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[ گفتند شهادت هنر است ، به کجا ببرم این بی هنری را 💔 :)؟ ]
-همسر شهیده عطیه اصلاحی .