-
در میان شلوغی روزهایم، دلـم گاهی بیهوا میایستد…
هرچه زمان میگذرد، بیشتر میفهمم چقدر بیپناه میشوم اگر نگاهت را از من بگیری ؛
چه بسیار حرفهایی که جز شما محرمشان نیست، چه بسیار شبهایی که جز شما شنوندهای ندارند .
اگر دیر میآیی، تقصیر ِدلی است که هنوز آمادهات نشده… :)💔.
اما هنوز هم هر صبح و هر شب، چشمم دنبال نشانی از شماست . .
[ مخاطب؟ صاحب قلبم ، امام ِزمان :)]طـــرید .