امروز روز توست...
روز وصال تو
روز رسیدن عاشق به معشوق...
عابد به معبود...
از وقتی تو را شناختم، دوست داشتم بدانم لحظهی دیدار چه دیدی؟که اینچنین واله، دست از پا نشناختی و عاشقانه هر چه داشتی در راه معبود، بخشیدی...
با زبان روزه
بین حرامی ها...
تو هم زیر لب "رضاً برضاک، تسلیماً بامرک" زمزمه میکردی؟
یا با ذکر شریف "یا حسین" با ارباب، ملاقات کردی؟
خوشا به حال تو که با شهادت، از این جهان رفتی...
به قلم سین.ر
سالروز شهادت شهید است
چند شاخه گل صلوات، برای علوّ درجاتش میفرستی؟
تنها کانال رسمی
#شهید_جواد_محمدی᯽ ⃟ ⃟
┄••୫❥
@shahid_javad_mohammadii