امام سجاد ^ع^ توی یکی از دعاهاشون به خداوند میفرمایند : خدایا ، مرا به کاری وا بدار که فردا دربارهاش از من سؤال خواهی کرد و روزها مرا برای پرداختن به چیزی خالی کن ، که برای آن آفریده شده ام :) .
«صحیفهی سجادیه ؛ دعای بیستم . »
- مِرسا ؛
_
انگشت به لب مانده ام از قاعده عشق ؛
ما یار ندیده ، تب معشوق کشیدیم :)
- مِرسا ؛
آنکس که پناهم بدهد ، باز حسین است ❤️🩹 :)»
شب جمعهست ، هوایت نکنم میمیرم ❤️🩹 ؛