eitaa logo
محبین
75.5هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«آقای م . ق همیشه می‌گوید مذاکره ابزار مبارزه است؛ این را از رفیق شهیدش حاج قاسم یاد گرفته است» پ ن: حاج قاسم؟ مذاکره؟! مشاور اقای م . ق هستند ایشون حاج قاسم اگه بود با قاتل رهبر شهیدش مذاکره میکرد؟! به نظر شما حاج قاسم اگه الان بود ثانیه ای وقتشون رو برای گفتگو با این حرومزاده ها میزاشت؟؟؟ خواهشا حاج قاسم رو دیگه اینجوری مثل خودتون خراب نکنید.. @ir_mohebin
خوارج زمان ما از خوارج زمان حضرت امیر(ع) هم کندذهن‌تر هستند. خوارج زمان حضرت امیر(ع) حداقل قرآن را بر سر نیزه دیدن که فکر کردن میشه با معاویه مذاکره کرد. خوارج زمان ما حتی بعد از محاصره دریایی هم فکر می‌کنند، می‌شود با ترامپ به توافق خوب رسید. @ir_mohebin
محبین
«آقای م . ق همیشه می‌گوید مذاکره ابزار مبارزه است؛ این را از رفیق شهیدش حاج قاسم یاد گرفته است» پ ن
اصلا حرف شما درست حاج قاسم مذاکره میکرد ولی وقتی میفهمید وسط چند مرحله مذاکره اون دشمن حرومی زده حمله کرده زده رهبرمون رو شهید کرده کلی بچه و زن پیر و جوان رو شهید کرده، محاصرمون کرده دونه به دونه نفتکش ها و کشتی هامون رو میزنند هر شب دارن بهمون حمله میکنند نوار ساحلی رو دارند پودر میکنند و هزاران تهدید و موارد دیگه آیا باز هم با اینکه اعتمادی به طرف نداشت میرفت سر میز مذاکره مینشست؟ چی باید بشه که شما فکر کنید مذاکره با این حیوان راه به هیچ جایی نداره؟؟؟ @ir_mohebin
دوستان انگار حمله موشکی داشتیم الان
هنوز تایید نشده...
محبین
دوستان انگار حمله موشکی داشتیم الان
چون هنوز تایید نشده فیلم رو برداشتم🙏
محبین
پاسخ پزشکیان به همسر سرباز ناو دنا که خواستار انتقام بود: انتقام که فقط جنگیدن نیست @ir_mohebin
تاکتیک خاص پزشکیان! ‌خیلی وقتها تو دعوا بی‌محلی کردن از صدتا فحش بدتره پزشکیان هم الان داره همین کارو با آمریکا می‌کنه هرچی آمریکا وسط مذاکرات بهمون تجاوز می‌کنه، دولت با رفتن سر میز مذاکره بی محلش می‌کنه. دولت با اینکار داره بهش فحش میده منتها آمریکا الان گرمه حالیش نیست :) به همین برکت😂 @ir_mohebin
میاین کمکم بسته بندی انجام بدیم؟ واقعا کشش ندارم دیگه البته چند تا از بچه های محبین هستند😄 وقتی یکی یه چیزی ازم میخره دوست دارم هر چه سریعتر به دستش برسه یه جوری که انگار برای خودم میخواد بسته ای برسه‌‌‌‌.... جهت ثبت سفارش هر محصول:🛒 @saeeb_233 شماره تماس:📞 09176479625 https://eitaa.com//Genaveh_Bosch1
محبین
فرداشب هم حمله میکنه
ترامپ: امشب هم باز به ایران حمله خواهیم کرد در آینده‌ای نه چندان دور، ما جزیره خارک و دیگر نقاط زیرساخت نفتی را تصرف خواهیم کرد و کنترل کامل بازارهای نفت و گاز آن‌ها را به دست خواهیم گرفت، درست مانند کاری که با ونزوئلا انجام داده‌ایم، که برای هر دو کشور ونزوئلا و ایالات متحده آمریکا بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. اخبار لحظه‌ای را بخوانید 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/646971555C4afc13efcd
ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه انفجار داشتیم سیریک @ir_mohebin