محبین
دیشب با یک فرد مهمی دیدار داشتم که میگفت اوضاع بخواد اینجوری پیش بره تو خیابون با کسایی درگیر میشی ک
ببینید بعضی موقع ها عدو میشه سبب خیر
جاسوس های اسرائیل تو تجمعات راحت داشتند مسیر این تجمعات شبانه رو به جای دیگه میبردن....
بعضی از ماها دیوانه شده ایم؟!
مرگ بر عراقچی؟!!!
مرگ بر قالیباف؟!!!
اگر چیزی امضا شه مسئول باید کشته شه؟!!!
مردم را به شورش و تحصن و جنگ با مسئولین نظام دعوت میکنید؟!!!
یعنی نظام اینقدر بی صاحبه
که شما با لباس انقلابی
مردم رو دعوت به شورش میکنید؟!
این چه بازی سادهلوحانهای در زمین دشمن است!!!
#مولایی
محبین
بعضی از ماها دیوانه شده ایم؟! مرگ بر عراقچی؟!!! مرگ بر قالیباف؟!!! اگر چیزی امضا شه مسئول باید کشته
من خدایی از دو اسمی که بردم هیچ حسی خوبی ندارم چون اگه پزشکیان و عراقچی تا ده سال دیگه هم میگفتن مذاکرات کسی به حرف اینا گوش نمیداد
فقط یک فردی خارج گود میتونست
مذاکرات رو بندازه تو زمین بازی...
محبین
من خدایی از دو اسمی که بردم هیچ حسی خوبی ندارم چون اگه پزشکیان و عراقچی تا ده سال دیگه هم میگفتن مذا
حالا کاری به این مسئله ندارم ..
اینترنشنال و کانالهای زرد و برانداز مجازی را نگاه کردین که چه ذوقی از تجمعاتی که درست کرده بودید نشون دادند؟
یا فقط چشم به بعضی کانالها و رسانههای خاص و بعضی سخرانان پرسروصدا دوختهاید؟!!!
نظام را تهدید به شورش خیابانی و مقابله با نهادها و ارکان رسمی آن میکنید؟!!!
الله اکبر آدم واقعا میمونه...
مولایی
ما در نظام فکری حضرت آقا اینطور یاد گرفتهایم که اگر با چیزی مخالف بودیم، صدر تا ذیل نظام را متهم به خیانت کنیم و علیه مسئولان آن شعار مرگ سر بدهیم؟!!!