eitaa logo
محبین
75.5هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
محبین
جانم جانم😍
خب بریم سر بحثمون
یعنی اسرائیل واقعا احمقی کرد به لبنان حمله کرد
جاسوس های اسرائیل تو تجمعات راحت داشتند مسیر این تجمعات شبانه رو به جای دیگه میبردن....
بعضی از ماها دیوانه شده ایم؟! مرگ بر عراقچی؟!!! مرگ بر قالیباف؟!!! اگر چیزی امضا شه مسئول باید کشته شه؟!!! مردم را به شورش و تحصن و جنگ با مسئولین نظام دعوت می‌کنید؟!!! یعنی نظام اینقدر بی صاحبه که شما با لباس انقلابی مردم رو دعوت به شورش میکنید؟! این چه بازی ساده‌لوحانه‌ای در زمین دشمن است!!!
محبین
بعضی از ماها دیوانه شده ایم؟! مرگ بر عراقچی؟!!! مرگ بر قالیباف؟!!! اگر چیزی امضا شه مسئول باید کشته
من خدایی از دو اسمی که بردم هیچ حسی خوبی ندارم چون اگه پزشکیان و عراقچی تا ده سال دیگه هم میگفتن مذاکرات کسی به حرف اینا گوش نمیداد فقط یک فردی خارج گود میتونست مذاکرات رو بندازه تو زمین بازی...
اینترنشنال و کانال‌های زرد و برانداز مجازی را نگاه کردین که چه ذوقی از تجمعاتی که درست کرده بودید نشون دادند؟ یا فقط چشم به بعضی کانال‌ها و رسانه‌های خاص و بعضی سخرانان پرسروصدا دوخته‌اید؟!!! نظام را تهدید به شورش خیابانی و مقابله با نهادها و ارکان رسمی آن می‌کنید؟!!! الله اکبر آدم واقعا میمونه... مولایی
چشم حضرت آقا رو دور دیدید؟ حق هر شهروند نظام جمهوری اسلامی است که در تعیین سرنوشت خود، رای و نظر خود را ابراز کنه پس میتونید مخالف مذاکره یا توافق باشید. میتونید انتقاد بکنید کما اینکه بعضی شهروندان هم می‌توانند موافق آن باشند.
ما در نظام فکری حضرت آقا اینطور یاد گرفته‌ایم که اگر با چیزی مخالف بودیم، صدر تا ذیل نظام را متهم به خیانت کنیم و علیه مسئولان آن شعار مرگ سر بدهیم؟!!!