حسین جانم ..
که هر کس میبرد نام تو،
من بیدار میگردم..
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
@ir_mohebin
محبین
با یک نفس تمام جهنم شود بهشت
گویند اگر جهنمیان یک صدا حسین...❤️
مگه میشه بدون نام و یاد تو زندگی کرد؟
صبح و ظهر و شب نداره...
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82255
شیش و نیم صبح کجایی مومن🥲🤌🏻برو بخواببببب
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید https://eitaa.com/ir_mohebin/82255 شیش و نیم صبح کجایی مومن🥲🤌🏻برو بخواببببب #دایگو
منم میرم مدرسه دیگه...☺️
مدرسه عشق و ایثار و شهادت
@ir_mohebin
محبین
📪 پیام جدید https://eitaa.com/ir_mohebin/82255 شیش و نیم صبح کجایی مومن🥲🤌🏻برو بخواببببب #دایگو
من با خواب خیلی وقته قهر کردم رفیق!
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82258
برادر روز چهارشنبه ای مدارس مجازیه ها برگردین در بستس😂
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید https://eitaa.com/ir_mohebin/82258 برادر روز چهارشنبه ای مدارس مجازیه ها برگردین در بست
نه خیرم مدرسه بسته باشه هم من میرم
من دنبال درس و کتابم😂
(فاز این بچه هایی که عاشق مدرسه هستند)
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82259
کاش منم قهر کنم که از کار هام عقب نیافتم
چه طوری کم میخوابید ؟
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید https://eitaa.com/ir_mohebin/82259 کاش منم قهر کنم که از کار هام عقب نیافتم چه طوری کم
با ذکری شاد و قلبی پر از امید