eitaa logo
محبین
75.5هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت هر کجا خیلی دور برداشتی اذیت کردی زدی در رفتی فک کردی خیلی زرنگی نگران نباش، آخرش کارت به می افته! @ir_mohebin
کره شمالی: اگر رهبر ما را بکشید، با سلاح اتمی به شما حمله می‌کنیم! شما رو نمی‌دونم، اما من با این تیتر بغض کردم و یاد اون مصاحبه عراقچی قبل از شروع جنگ افتادم که وقتی ازش پرسید اگه رهبرتون رو ترور کنن چی میشه؟! عراقچی بجای اینکه با یه جواب قاطع بزنه تو دهن اون سوال کننده؛ برگشت گفت: قبلاً هم فرماندهان ما ترور شدن و هیچ خللی ایجاد نشده و جایگزین می‌کنیم!... @ir_mohebin
محفل 196 موضوع؛ ساده ترین روش برای خوندن نماز شب https://eitaa.com/ir_mohebin/35587 @ir_mohebin
شهادت
فرموده‌اند فرشته‌ای بود به نام فُطرُس که قدری در امتثال امر خدا سستی کرده بود؛ پروردگار او را بین عذاب آخرت و دنیا مخیر ساخت، او عذاب دنیا را انتخاب کرد، پس در جزیره‌ای معلق شد و 700 سال در آن جزیره عبادت کرد تا وقتی که اباعبد‌الله(ع) متولد شد، خداوند جبرئیل را در یک همچین شبی با هزار ملک برای تهنیت رسول اکرم(ص) فرستاد، وقتی که عبور آنها به فطرس افتاد، سوال کرد به کجا می‌روید؟ به چه کار مأمورید؟ شرح دادند، فطرس گفت: جبرئیل تو را به خدا قسم، مرا هم با خودت ببر تا رسول اکرم(ص) در حق من شفاعت کند و من از این عذاب خلاص بشوم، چون خدمت رسول شرفیاب شدند، شرح حال فطرس به عرض رسید؛ حضرت فرمود: فطرس را بگو که خودش را به گهواره حسینم مسح کند! او خودش را به گهواره ابا‌عبدالله مالید و به آسمان عروج کرد و آزاد شد و می‌گفت: کیست مثل من؟ من آزاد کرده حسینم! عرض کرد یا رسول‌الله من به پاداش این نعمت، هر کس که به حسین عزیز سلامی بفرستد، صلواتی بفرستد، نمازی هدیه کند، بر ذمه من است که آن را به حسین عزیز برسانم! صلی الله علیک یا ابا عبدالله @ir_mohebin
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اینجا فرش قرمز برای کسی اینجا پهن نکردم! خطاب به دوستانی که خیلی اینجا موندن بهشون فشار آورده:) @ir_mohebin
بباز بیا بیرون بابا ارزشش رو نداره... @ir_mohebin
اگه بچه‌ی خوبی باشی درایی برات باز می‌شن که حتی نزده بودی! @ir_mohebin
یکی میشه دختر انگل پهلوی که یه عمره با پول ملت ایران توی آمریکا عیاشی میکنه... یکی هم میشه "لیلا کشاورزی" که مدال المپیاد میگیره و روی سکوی افتخار، اسم بچه‌های میناب رو بالا میبره. کدوم‌شون دختر ایرانه؟ @ir_mohebin