اگه به من اعتماد دارید
بدونید خارگ نه پدافندی فعال شده
و نه صدای انفجاری داشتیم
فقط نمیدونم چرا بعضی کانالا هنوز دارند
این شایعه رو دنبال میکنند؟
نون تو آژیر قرمز و شایعه است
بابا ما خودمونم داره باورمون میشه
که یک ساعته بیرون نشستیم حتما چیزی بوده ما نفهمیدیم ما نشنیدم در حالی تو جزیره یه فشنگ شلیک بشه همه میفهمن اما طرف تو تهران زیر پتو خوابیده اون شنیده...😂
@ir_mohebin
محبین
اگه به من اعتماد دارید بدونید خارگ نه پدافندی فعال شده و نه صدای انفجاری داشتیم فقط نمیدونم چرا بعض
دمتون گرم که اینجوری بهمون اعتماد پیدا کردید..
رحمت الله به عشاق ابا عبدالله..
@ir_mohebin
پیگیریهای خبرگزاری مهر حاکی از آن است که هیچ صدای انفجاری درون خارک وجود ندارد و شرایط در سراسر جزیره جنوب کشور آرام است.
پ ن: صبح بخیر ✋
@ir_mohebin
نیروهای مرکزی آمریکا:
در پی حملات پهپادی ایران، نیروهای آمریکایی حملاتی را به مواضع رادارهای نظارت ساحلی ایران در گوروک و جزیره قشم انجام دادند تا از هرگونه حمله دیگر دفاع کنند.
@ir_mohebin
محبین
نیروهای مرکزی آمریکا: در پی حملات پهپادی ایران، نیروهای آمریکایی حملاتی را به مواضع رادارهای نظارت
سید مجید جان:
بزن که خوب میزنی✋
در وصف عشق امام حسین
میشه گفت که:
اَنت بِداخِلی اَکثَرَ مِنّی ؛
تو درونِ من ، بیشتر از منی¹²⁸
صلی الله علیک یا ابا عبدالله...
@ir_mohebin
خلاصه ای از اتفاقات دیشب:
چهارتا کشتی به حرف امریکا گوش دادن میخواستن بدون اجازه بزرگتر تنگه هرمز رد بشن که سپاه میزنه اونارو
امریکا هم اومد چند نقطه از قشم و سیریک رو زد
سپاه به تلافی این حمله پایگاه های نظامی تو کویت و بحرین رو با چند موشک هدف قرار داد
@ir_mohebin