فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ما امام زمان (عج) رو فقط دوست داریم یا با حضرت دوستی هم میکنیم!؟
🎤 استاد شجاعی
#امام_زمان (عج) #ظهور
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
📌#حیا و #حجاب و #غیرت از احساس
خود شریف بینی است ...
🔹بعضی از خانمها با ناراحتی میگن همسرم کم عاطفه است ولی خیلی باغیرته ... 😳
🔹خب یکی از عاطفه های مرد نسبت به
همسرش عاطفه غیرته ...
غیرت هم جزء عاطفه است ...
غیرت یعنی : نگاه من و تفکر من
بتو یعنی تو رو شریف و باارزش میبینم
و دوست ندارم کسی غیر از من زیبایی های تو رو ببینه چون تو زیبا و باارزش هستی ...
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌پای جورج سوروس به اعتراضات ضد اسرائیلی باز شد!
مرتضی غرقی - خبرنگار ارشد حوزه بینالملل:
🔹خبرهایی منتشر شده که جورج سوروس در حال کمک به معترضان آمریکایی است، همان نقشه همیشگی که توسط ایالات متحده برای انحراف اعتراضات اجرا شده است.
🔹این احتمال که در ظاهر اقداماتی انجام شود و در پشت پرده، کار دیگری صورت بگیرد وجود دارد تا همان مسیر همیشگی طی شود ولی در هر حال بت اسرائیل در آمریکا شکسته شده است.
#وعده_صادق
#طوفان_الاحرار
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
26.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 #نماهنگ مثل ستاره با صدای عبدالرضا هلالی شاعر: سید جواد پرئی #دهه_کرامت #روز_دختر
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
❤️ مولایمن ... یا صاحب الزمان ❤️
🌹 تردید ندارم غم ما میگذرد
🌺 یعنی غم هجران شما میگذرد...
🌷 راه فرج آنگونه که گفتی با ما
🌸 راهی است که از بین دعا میگذرد...
🌺 العجلمولایغریبم
🌸 اللﮩـم عجـل لولیـڪ الفـرجــــ
#امام_زمان عج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌چرا مردان کمتر عمر میکنن؟! 😐😱
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬🚨وقتی میگیم از فناوری نظامی دنیا جلوتریم یه نمونهاش اینه
بهتر از اسپایک اسرائیلی رو خودمون ساختیم🇮🇷
#نشر_دهید
#ایران_قوی
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حقایقی درباره ظلم تاریخی به زنان که نمیدانید...
کتاب #ناگفته_های_صورتی
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
📌فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
🔹امسال شاهد اضافه شدن تجهیزات و ناوهایی هستیم که برای اولین بار در تاریخ نیروی دریایی ارتش رخ می دهد و در نیمه دوم سال مانور خواهیم داشت
🔹چند کشور در این مانورها شرکت خواهند کرد.
#ایران_قوی
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 کسی که توان درک «تغییرِ وضعیت اضطراری جهان»،
و «ورودِ آن به تمدن جدید» را در این روزها ندارد، به «سلامت قلب» خود شک کند!
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 رزمندهای که با پای بسته، دهها نفر را نجات داد!
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌#امام_زمان #ظهور
🔹 "ترس از ظهور منجی موعود"
چرا تمرکز دنیا بر اتفاقات ایران اسلامی است
#وعده_صادق
#امام_زمان
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌸 لا أُقْسِمُ بِهذَا الْبَلَدِ وَ أَنْتَ حِلٌّ بِهذَا الْبَلَدِ وَ والِدٍ وَ ماوَلَدَ لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسانَ فِي كَبَد
🍃🌺اين شهر (مكّه) سوگند.در حالى كه تو در اين شهر ساكن هستى. به پدر، و فرزندى كه پديدآورد، سوگند. همانا ما انسان را در رنج و زحمت آفريديم.
🔹پیام ها:تكرار گاهى نشانه عظمت و عنايت است. بِهذَا الْبَلَدِ .... بِهذَا الْبَلَدِ
- ارزش زمينها به ارزش ساكنان آنهاست. «وَ أَنْتَ حِلٌّ بِهذَا الْبَلَدِ» (سوگند به مكّه
-در مقام فرزندى، دختر يا پسر تفاوتى ندارد. «وَ ما وَلَدَ»
- زندگى بشر در متن مشقتها و سختىها قرار دارد. «فِي كَبَدٍ»
🌺سوره بلد آیات۷-۱🌺
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
📌 حضرت معصومه الگوی منتظران
🔹 #حضرت_معصومه سلام الله علیها در مسیر معرفت به #امام_زمان خود، تلاش زیادی داشت و ارتباط او با برادر بزرگوارش امام رضا علیه السلام فراتر از ارتباط برادری و خواهری بود.
🔹 او نه تنها غرق در معرفت امام زمان خویش بود؛ بلکه در شناخت و ترویج معارف مهدویت نیز کوشش می نمود.
🔹 این بانوی باکرامت تحت تعالیم پدر بزرگوارشان امام کاظم و برادرشان امام رضا علیهما السلام به درجات والایی از معارف دینی و مهدوی دست یافته بود.
🔹 با توجه به این که صدها حدیث در زمینۀ معارف مهدویت از سوی پدر و بردار بزرگوارشان برای تعلیم شیعیان صادر میشد، این بانوی مکرمه از برترین مخاطبان معارف مهدوی و از برترین شاگردان مکتب انتظار محسوب می شود.#روز_دختر
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 امیرعبداللهیان: غربیها قبلاز عملیات وعدهٔ صادق به ما گفتند اگر میزنید، محکم نزنید!
🔹در یکی دو روزِ مانده به عملیات وعدهٔ صادق، درخواست غربیها این بود که «اگر میخواهید پاسخ بدهید، محکم نزنید و شدت عملیات را کاهش دهید»
🔹ضمن اینکه جمهوری اسلامی خودش تصمیم گرفت که کِی و از کجا عملیات را انجام دهد؛ اجازه ندادیم تحتتأثیر فشارهای دیگران تصمیمی گرفته شود.
#انتقام_سخت
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌پول برهنگی (چَتِربِت) چیست؟
🔹انهدام شبکه اغفال دختران توسط پلیس
#حجاب
#طرح_نور
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اقبال عجم بود قدم رنجه نمودید
یک فاطمه هم قسمت ایران شده باشد
#حضرت_معصومه
#روز_دختر
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
📌<<[ایران و ارتش بیپیاده در دوران صفویه]>>
🔹در دوره صفویه شاه فاقد پیاده نظام بود. دلیل این موضوع متاثر از عوامل مختلف از جمله وضعیت جغرافیایی ایران بود که وجود پیاده نظام را به طور کامل منتفی میکرد.
🔹«نیکلاس سانسون» در سفرنامه خود با اشاره به این موضوع آورده است: «شاه ایران قوای پیاده نظام ندارد؛ زیرا از کویرها و بیابانهای خشک و كوههایی که سرتاسر ایران را فراگرفته است پیاده نظام نمیتواند بگذرد و آن همه خستگی را تحمل کند به همین دلیل از قوای توپخانه هم استفاده نمیکنند. برای دفاع از شهرهایی که فاقد قلعه استحکامات میباشد و برج و باروی مرتبی ندارد به قوای توپخانه احتیاجی نیست، در بعضی از سرحدات چند قصر و قلعه ساخته شده است ولی آنها هم برای دفاع ومقاومت استحکاماتی ندارند. تفنگدارانی هم که به کارابین مسلح میباشند، فقط در مواردی که از شاه محافظت میکنند پیاده حرکت مینمایند، وگرنه آنها هم وقتی که در التزام رکاب شاه به جنگ میروند سوار بر اسب میباشند.»
بن مایه:سفرنامه سانسون، نیکلاس سانسون، ترجمه تقی تفضلی، ص۱۴۳
@iran1401ghaviiii 🇮🇷
🌷 حضرت آیت الله بهجت قدس سره:
🌷 یکی از علائم آخرالزمان و قیام و ظهور حضرت امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) آن است که: «عِنْدَ قَسْوَةِ الْقُلُوبِ؛ هنگامی که دلها قساوت پیدا کنند».🍃
🌼 در هر حال، با ما اتمام حجت کردهاند که اگر در این زمان تکلیف خود را بدانیم و بدان عمل نماییم، باید از خوشحالی کلاهمان را به هوا بیندازیم…🌼🍃
#امام_زمان
📒 در محضر بهجت، ج۲، ص۳۰۰