eitaa logo
-ایران☫؛
2.1هزار دنبال‌کننده
544 عکس
685 ویدیو
4 فایل
بسم رب المهدی✨ (یا مَنْ عَلَیْهِ مُعَوَّلی)🤲🏼 • توکل؛ گامِ‌اول‌درهرمسیر.🕊️ • جستجوبرای‌اصالت‌دراین‌وانفسا.🌱 کپی؟باذکریک‌صلوات‌برای‌ظهورصاحب‌الزمان؛حلاله🩷 تبلیغات‌ِایران‌؛ https://eitaa.com/tablighat_iran1405 من اینجا کنارتم؛ᥫ᭡ @talabeh_1403
مشاهده در ایتا
دانلود
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ الْفَرَجَ 🌱 ╭🕊 ╰➤@iranejan_1405
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این‌دو پرچم‌هرگزپایین‌نمی‌آید .... ╭🕊 ╰➤@iranejan_1405
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیعه محرم امسال رو نمیبینه: ! - ╭🕊 ╰➤ @iranejan_1405
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تنها یارم امام حسین؛ - ╭🕊 ╰➤ @iranejan_1405
-ایران☫؛
- ╭🕊 ╰➤ @iranejan_1405
سالگردـترورـ۶تیر در ماجرای ترور بنده در سال ۶۰، احساس کردم که این لحظه‌ی آخر است و به خدای متعال اینگونه گفتم... در دعای شریف ابی‌حمزه، حضرت سجّاد علیه‌السلام عرض میکند به خدای متعال: آن‌وقتی که تو از من سؤال میکنی، من جوابی ندارم به تو بدهم -تفحّص میکنند از اعمال انسان؛ انسان باید بتواند جواب بدهد دیگر-  زبانم بند می‌آید، نمیتوانم جواب بدهم، وَ انقَطَعَت حُجَّتی، و استدلال من تمام میشود -انسان یک استدلالهایی پیش خودش دارد دیگر: «این کار را برای این کردم، برای آن کردم»؛ بعد وقتی هر یک از اینها را جواب میدهند، آدم دستش خالی میشود از استدلال- وَ طاشَ عِندَ سُؤالِکَ اِیّایَ لُبّی، و مغز من، دل من، روح من در مقابل این سؤالهای پیاپی که از من خواهد شد، حیران و سرگردان میمانَد؛ این‌جوری میشود. بنده این را خودم تجربه کرده‌ام، این تجربه‌ی بنده است، حالا نمیخواستم بگویم؛ دیگر حالا الان به ذهنم آمد، به زبانم آمد، عرض میکنم: در سال ۶۰ که آن حادثه‌ی کذایی (ترور) برای بنده اتّفاق افتاد در مسجد ابوذر، خب بیهوش شدم. بعد من را بلند کرده بودند و در حینی که من را از داخل مسجد میبردند به طرف ماشین، دو بار سه بار به هوش آمدم و دوباره از هوش رفتم تا بعد بالاخره یکسره بیهوش شدم. در این دو سه باری که به هوش آمدم، یک بار احساس کردم که این لحظه‌ی آخر است، یعنی کاملاً احساس کردم که لحظه‌ی مرگ است. ناگهان همه‌ی زندگیِ گذشته در مقابل چشمم مجسّم شد. با خودم فکر کردم که خب، حالا چه دارم برای عرضه کردن؟ هرچه فکر کردم، دیدم همه‌اش قابل مناقشه است. خب مبارزه کردیم، زندان رفتیم، کتک خوردیم، درس دادیم، زحمت کشیدیم -این چیزهایی است که آدم به ذهنش می‌آید دیگر- در آن لحظه دیدم همه‌ی اینها را میشود با من مناقشه کنند؛ و بگویند در فلان قضیّه ممکن است یک نیّت غیر الهی مخلوط این نیّت شما شده؛ هیچّی؛ از بین رفت! ناگهان احساس کردم که بین زمین و آسمان معلّقم، مثل آدمی که اصلاً به هیچ‌جا دستش بند نیست. گفتم پروردگارا! وضع من این‌جوری است، میبینی دیگر، من ظاهراً هیچ‌چیز ندارم؛ آن‌طور که حساب میکنم میبینم هیچ‌چیز دستم نیست، یک‌جوری مگر خودت رحم کنی. این حالت برای انسان پیش می‌آید. سعی کنیم از این موقعیّتها استفاده کنیم. شهید خامنه‌ای به روایت خودش. - ╭🕊 ╰➤ @iranejan_1405
شهید احمد متوسلیان فرمود: (ما) با اسراييل وارد جنگ خواهيم شد و عمليات‌مان را عليه آنها شروع خواهيم كرد. هر كس با ماست؛ بسم‌الله! هر كس با ما نيست، خداحافظ! ما با ايمانمان مى‌جنگيم؛ جندالله با ايمانش مى‌جنگد. روزى را نزديك خواهيم نمود كه اسراييل چنان بترسد و در فكر اين باشد كه مبادا از لوله سلاحمان، به جاى گلوله، پاسدار بيرون بيايد. باشد كه ما شبانگاهان بر سرشان بريزيم؛ همچون عقابان تيزپروازى كه شب و روز برايشان معنا ندارد. و باشد آنجايى به هم برسيم كه با گرفتن هزاران اسير از صهيونيست‌ها به جهانيان ثابت كنيم كه ما با اتكا به سلاح ايمان‌مان مى‌جنگيم؛ نه با اتكاى به هواپيما، نه با موشك‌ ، نه با تانك، نه با توپ، نه با آتش جنگ‌افزارهاى مادى‌مان ، ان ‌شاءالله. احمد متوسلیان - ╭🕊 ╰➤ @iranejan_1405
19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میشه اینجوری تموم بشه؟؟ ╭🕊 ╰➤@iranejan_1405
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا