eitaa logo
🇮🇷 ایران نیوز 🇮🇷 اخبار انتخابات خبری فوری جدید کانال
6هزار دنبال‌کننده
38.9هزار عکس
21.3هزار ویدیو
35 فایل
ایران نیوز
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظه دستگیری ۲ لیدر اغتشاشات اخیر 🔹۲ لیدر‌ اغتشاشات اخیر در کردستان که به مکان‌هایی نامعلوم متواری و پنهان شده بودند، توسط ماموران یگان‌ ویژه فراجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند. 🔹ماموران یگان‌ویژه در گام نخست، با استفاده از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و استفاده از پایش تصویر‌های هوایی، ۲ مخفیگاهی که متهمان پس از فرار در آنجا پنهان شده بودند را ردیابی کردند و وارد عمل شدند.
💢کشف ۵ تن ماری جوانا در قم 🔹۵ تن ماری جوانا در یک مرغداری متروکه در بخش سلفچگان قم کشف و متهم دستگیر وبه مراجع قضایی تحویل داده شد. 🔸روابط عمومی سپاه استان قم اعلام کرد: 🔹موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دردستورکارقرارگرفت و پس از کسب دستور قضایی طی عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی بخش سلفچگان، از یک مرغداری متروکه ۱۰۰۰بوته گیاه مخدر گل به وزن ۵ تن که آماده برداشت بودند جمع آوری وبه همراه متهم تحویل ستادمبارزه بامواد مخدراستان گردید. 🔹همچنین در این بازرسی ۴۵ دستگاه ماینر و ۱۵ عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط گردید.
ایران در ابوموسی اسکله تفریحی - تجاری می‌سازد 🔹استاندار هرمزگان: در زمان حاضر ۵ جزیره استان در حوزه دریایی و بندری زیرکاربری رفته است، برای سایر بنادر استان هم به‌ویژه جزیره استراتژیک ابوموسی اسکله‌های تفریحی و تجاری ساخته شود.
شروع طوفانی بازارساز؛ عرضه ارز ۷ برابر شد 🔹امروز بازارساز در شروع معاملات توافقی، ۷۴ میلیون دلار، یعنی چیزی در حدود هفت برابر متوسط معاملات روزانه بازار توافقی، دلار با نرخ ۳۰۸۵۰ تومان در این بازار عرضه کرد. 🔹به نظر میرسد بازارساز با عرضه سنگین دلار در بازار توافقی، قصد دارد نرخ ارز را در کریدور فعلی، مدیریت کند.
🔴 ️حضور رهبران ۴منطقه (لوهانسک،دونتسک زاپاروژیا و خرسون) که به روسیه پیوستند در کاخ کرملین، زمان سخنرانی ولادیمیر پوتین امروز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران خواهد بود.
⭕️ آغاز ماموریت ناوگروه ٨۶ نداجا برای دریانوردی پیرامون کره زمین 🔸امیر ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در برنامه صبح پارسی شبکه جام جم: 🔹ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با شروع ماه ربیع الاول حرکت خود را آغاز کرده و قرار است دور کره زمین را در مجموعه آبی گردش کند تا ان‌شاءالله اقتدار مردم عزیزمان را به همه جهانیان نشان دهد.
سرمربی تیم ملی ووشو: رفتار برخی سلبریتی‌ها در مغایرت با هزینه‌هایی که برای پیشرفت آنها شده است 🔹علیرضا بهرمن: رفتار برخی سلبریتی‌های داخلی در تحریک جوانان و نوجوانان کشورمان در مغایرت با امنیت و اقتدار کشورمان و هزینه‌هایی که از بیت‌المال برای پیشرفت و رشد آنها شده است. 🔹پشت‌پرده برخی از رفتارهای اخیر همچون آتش زدن پرچم ایران و پرچم عزای اباعبداله الحسین، دست‌های آلوده دشمنان این سرزمین را می‌بینم که خون جوانان این سرزمین را جولان‌گاه فتنه افروزی خودشان قرار داده‌اند. 🔹جانمان را فدای یکپارچگی و عزت و استقلال کشورمان می‌کنیم و شکی نداریم که بیگانگان ما را متفرق و از هم پاشیده می‌خواهند. ✅ به رادار انقلاب بپیوندید:
همدردی رضا پهلوی با تروریست‌ها و تجزیه‌طلبان ▪️ژن خیانت پهلوی‌ها به ایران تغییرناپذیر است 🔹رضا پهلوی در تازه‌ترین واکنش خود اقدام ایران علیه تجزیه‌طلبان غرب کشور را محکوم و با بازماندگان  تروریست‌ها همدردی کرده است! 🔹در دوران پادشاهی پهلوی‌ها مناطقی از خاک ایران مورد تجزیه و جداشدن قرار گرفت که در آن دوران اقدامی برای پس گرفتن و اعمال حاکمیت ایران نشد؛ علاوه بر منطقه استراتژیک قره‌سو که در دوران رضاشاه به ترکیه واگذار شد، جزیره بحرین نیز سال 50 و در دوره پهلوی دوم با فشارهای انگلستان از ایران جدا شد.
یکی دیگه از بلاگرهای اینستاگرامی با ۲میلیون فالوور به راه راست هدایت شد :)
⭕️دختری که در زنجان روسری‌اش را آتش زد بازداشت شد/ اطلاعات سپاه: "م - ش" عامل اصلی کشف حجاب در اغتشاشات زنجان بود سازمان اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان: یکی از عوامل اصلی اغتشاشات که اقدام به کشف حجاب و آتش زدن روسری خود و همچنین تهییج مخاطبین جهت اقدامات ساختارشکن شده بود دستگیر شد. خانم (م - ش) که غیر بومی بوده و از اهالی یکی از استان‌های جنوب شرقی کشور است در روزهای اولیه اغتشاشات به زنجان آمده است!!!!!😳 همچنین نامبرده ضمن ارتباط با شبکه‌ها و افراد معاند خارج از کشور مانند شبکه سعودی ایران اینترنشنال، علی جوانمردی و مصی علینژاد، گزارش ناآرامی‌ها را لحظه به لحظه به این شبکه و افراد ارسال کرده است. با توجه به بافت مذهبی و قوام بنیان خانواده در زنجان، رفتارهای ساختار شکن از قبیل سوزاندن روسری به ندرت در ناآرامی‌ها مشاهده شده
⭕️خطیب جمعه قزوین: دستگاه قضا با عوامل فتنه قاطعانه برخورد کند 🔹آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: از دستگاه قضایی بسیار متشکر هستیم که خیلی خوب و قاطعانه هم در سطح ملی و هم در استان قزوین در مقابل فتنه گران خوب عمل می کنند 🔹 بار دیگر خواهش می کنیم با کسانی که فتنه گری را در پشت صحنه مدیریت می کنند برخورد قاطع کنند و آنها را از خدشه به اموال عمومی پشیمان کنند. 🔹از نیروی انتظامی و بسیج برای حفظ امنیت مردم قدردانی می‌کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمله افراد مسلح به کلانتری در زاهدان 🔹گزارش خبرنگار صداوسیما از حمله ظهر امروز افراد مسلح ناشناس به کلانتری در زاهدان و زخمی شدن تعدادی از افراد
🔸 وزارت کشور ملزم به خرید ۴ هزار دستگاه اتوبوس برقی شد 🔹بر اساس آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان در حوزه وزارت کشور، از وزارت کشور خواسته شده تا خرید اتوبوس برقی به تعداد حداقل ۴ هزار دستگاه، موتور سیکلت برقی مورد استفاده در حمل و نقل عمومی به تعداد حداقل ۴۰۰ هزار دستگاه و خودروی سواری حمل و نقل عمومی برقی به تعداد حداقل ۱۰ هزار دستگاه طی چهار سال را در دستور کار خود قرار دهد.
اکثر دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران آزاد شده‌اند 🔹پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از مسئولان دانشگاه تهران حاکی است که اکثر دانشجویانی که در روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه بازداشت شده بودند، آزاد شدند. 🔹در پی تشکیل «کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران» با حضور مسئولان و نمایندگان دانشجویی این دانشگاه و پیگیری از مراجع امنیتی مسئول، تعدادی دیگر از دانشجویانی که در هفته اول مهر ماه بازداشت شده‌اند نیز ظرف امروز  و فردا آزاد می‌شوند. 🔹آزادی این دانشجویان به خانواده‌های آنها اطلاع‌رسانی شده و پس از آزادی تحویل والدین‌شان می‌شوند.
⭕بیانیه شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان در پی حوادث اخیر 🔹️مردم عزیز و خداجو و فهیم شهرستان زاهدان به اطلاع شما می رسانیم؛ افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیر اندازی اوضاع شهر را نا امن کنند که با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است. 🔹خواهشمندیم ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محلهای تجمعی خودداری کنید. 🔹از شما مردم بصیر و آگاه سیستان و بلوچستان ، تقاضا می شود به شایعاتی که هم اکنون توسط معاندین در حال انتشار است توجه نفرمایید.
🔸 اهالی هنر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند 🔹 جمعی از اهالی هنر، با صدور بیانیه یا با انتشار پست و استوری در فضای مجازی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، خود را از صف فتنه گران جدا کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تاکید مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان بر حفظ آرامش و امنیت مردم / به شایعات توجه نکنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨تصاویری از ساعات اولیه درگیری 🔹این درگیری با تیراندازی افراد ناشناس به نمازگزاران نمازجمعه زاهدان آغاز شد و سیل مردم که مردمی که با لیدری جدایی طلبان بلوچ به سمت پاسگاه زاهدان حمله‌ور شده اند همراه شد.
⭕ ماجرای تیراندازی در زاهدان چه بود؟ 🔻ظهر امروز صدای تیراندازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد. 🔸️سرهنگ رحیمی، معاون اجتماعی انتظامی استان سیستان و بلوچستان: 🔹️در حال حاضر اوضاع شهر زاهدان آرام است و تردد مردم به خوبی انجام می‌شود. 🔹️ شایعاتی مبنی بر کشته شدن چند نفر در این درگیری در پاسگاه انتظامی پشت مسجد مکی وجود دارد که تکذیب می‌شود. 🔹️مردم فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندهند. 🔸️مولوی اسماعیل‌زهی،امام جمعه اهل سنت زاهدان : 🔹️حادثه تیراندازی در زاهدان باید مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود چه دست‌هایی در کار بودند. 🔹️دشمنان قسم خورده، اهداف خاصی دارند تا از شرایط بحرانی سوءاستفاده کنند، مردم با اقداماتی نسنجیده، فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندهند تا این موضوع باعث برادرکشی و متشنج‌شدن منطقه نشود. 🔹️شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضدانقلاب بی‌توجه باشند.
تورم آلمان به بالاترین رقم از دوران نازی‌ها رسید 🔹 آمار رسمی منتشر شده توسط اداره آمار فدرال آلمان (دستاتیس) نشان می‌‌دهد که نرخ تورم در این کشور طی ماه سپتامبر ۱۰.۹ درصد رشد سالانه داشته است که بالاترین رقم از دوران نازی‌ها محسوب می‌شود. 🔹قیمت انرژی در سپتامبر ۲۰۲۲ نسبت به سپتامبر ۲۰۲۱ ۴۳.۹ درصد بیشتر بود. همچنین قیمت مواد غذایی به میزان ۱۸.۷ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش داشته که بیش از حد متوسط بوده​​ است.
⭕سردار نقدی: دشمن از شکست‌های مکرر درس نمی‌گیرد 🔹️ رها کردن جوانان در شبکه های مجازی بیگانه، بزرگترین ظلم به کشور است 🔹️معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: رها کردن جوانان بی پناه در شبکه‌های مجازی بیگانه، بزرگترین ظلمی که به کشور شد.