.
#گزارش
20 خرداد روز جهانی صنایع دستی گرمی باد
ورق بزنید...
@ircreative | زیست بوم خلاق
#خبر
نشان بازیهای میراثی به نام «وازیگ» با هدف معرفی، تولید و انتشار بازیهای مختلف با محتوای میراثفرهنگی در مراسمی با حضور مدیرانی از وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی رونمایی شد.
مصطفی دهپهلوان رئیس پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری: انتقال مفاهیم حوزه میراثی به کودکان و نسل جدید از طریق رسانه و فناوریهای نوین امکانپذیر است و ساخت این نشان یک قدم بزرگ برای این منظور است.
مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم: ما میراث بزرگی داریم. این میراث متعلق به تمام دنیا است و همیشه اهمیت دارد از این رو، این اتفاق بسیار مبارکی است که امروز شاهدیم با طراحی بازیهای مختلف زمینه آشنایی هرچه بیشتر مردم خصوصا کودکان و نوجوانان بیش از پیش فراهم شده است.
@ircreative | زیست بوم خلاق
#نمایش
قابل توجه مخاطبان زیست بوم خلاق و علاقه مندان هنرهای نمایشی
کنسرت نمایش «کوچه عاشقی»
💠 40% تخفیف ویژه مخاطبان زیست بوم خلاق
کد: khallagh
هر شب ساعت 20
تا 15 تیر 1403
مکان: تالار ایوان عطار کاخ سعد آباد
خرید بلیط:
https://www.tiwall.com/s/koucheasheghi
@ircreative | زیست بوم خلاق
🔰 برگزاری نشست مشترک صندوق نوآوری با شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه بازیهای ویدئویی
✅ دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی:
🔸شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه بازی میتوانند از تسهیلات مختلف صندوق از جمله تسهیلات بستههای حمایتی ۱۰۰۰ فناور، توانا و جهش استفاده کنند.
✅ دکتر سید محمدحسین سجادی نیری، رییس هیات مدیره انجمن سرمایهگذاری خطرپذیر:
🔸با توجه به دغدغه دکتر خیاطیان نسبت به صنایع خلاق، مقرر شد هر ماه نشست ویژهای به یکی از حوزههای آن اختصاص پیدا کند.
🔸 بسته حمایتی صندوق نوآوری ویژه فعالان حوزه بازی با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، میتواند زمینه پیشرفت کشور در حوزه بازی را فراهم کند.
✅ محمدامین حاجی هاشمی، مدیرعامل بنیاد بازیهای رایانهای:
🔸حدود ۴۰ درصد خرید مردم در بخش بازیهای موبایلی به بازیهای ایرانی اختصاص دارد.
🔸فرصتهای خوبی برای سرمایهگذاری در بازیهای موبایلی و رایانهای وجود دارد.
✅ مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم معاونت علمی و فناوری:
🔸 نیازمند تاسیس یک صندوق تخصصی در حوزه بازی در کشور هستیم.
@ircreative | زیست بوم خلاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
#رادیوخلاق
صدای صنایع خلاق و فرهنگی
با همکاری: نمافر
قسمت 12 - گزارش «هزینهکرد فرهنگی ایرانیان در سال ۱۴۰۱»
مدت زمان: 10 دقیقه
در این قسمت از آثار موسیقیایی امید شعبانی، پوریا اخواص، فیروز ویسانلو، حامد نیک پی استفاده شده است.
🔈فایل صوتی در وب سایت:
https://creativehousenet.ir/web/assets/upload/radiokhalagh-E12.mp3
کلیدواژه: #پادکست #صنایع_خلاق #شرکت_خلاق
#برنامه_توسعه_زیست_بوم_واحدهای_خلاق
#خانه_خلاق_و_نوآوری
@ircreative | زیست بوم خلاق
#اطلاع_نگاشت
جست و جویی در بازار هنر معاصر در سال 2022
برگرفته از سایت نمافر
هنر معاصر جریانی هنری است که در دهههای اخیر به وجود آمده و تلاش دارد تا با استفاده از رویکردها و فرمهای نوین، تجربهها و ایدههای جدیدی را بیافریند. هنرمندان این حوزه از تکنیکها و روشهای متنوعی برای بیان افکار و احساسات خود در آثارشان استفاده میکنند.
نگاهی به آمار سالهای قبلتر نشان میدهد که آثار فروخته شده این سال در مقایسه با سال 2001، 10 برابر شدهاند که این امر میتواند نشانهای از دگرگونی بهوجود آمده در بازار هنر باشد.
فایل باکیفیت: https://creativehousenet.ir/web/assets/upload/negasht1.png
@ircreative | زیست بوم خلاق
.
#خلاق_شو
اسامی شرکت های خلاق جدید پذیرفته شده در
#برنامه_توسعه_زیست_بوم_واحدهای_خلاق
#شرکت_خلاق #صنایع_خلاق
@ircreative | زیست بوم خلاق
#مسابقه
«مسابقه شرکتهای نوآفرین زنان کشورهای عضو بریکس» با هدف شناسایی و تبلیغ شرکتهای نوآفرین زنان در کشورهای بریکس
حوزههای فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، آموزش و پرورش، مراقبتهای بهداشتی، بومشناسی، نوآوریها و زیرساختها، امنیت غذایی و کشاورزی
مسابقه ذکرشده در تاریخ 14 خرداد 1403 بهطور رسمی آغاز شده و پس از بررسی پروژههای شرکتکنندگان توسط ائتلاف مذکور، اسامی برندگان در شهریورماه اعلام و جوایز طی مراسمی رسمی در مهرماه به صورت حضوری اعطا خواهد شد.
ثبت نام: bricswomen.com
در صورت مشارکت در این مسابقه، پس از ثبت نام در وب سایت مذکور مراتب را جهت پیگیریهای بعدی به ایمیل ircreative.call@gmail.com با ارسال نام شرکت، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل منعکس نمایید.
@ircreative | زیست بوم خلاق
🔺 بازدید هیئت اعزامی صنعت اسباب بازی از برخی شرکتهای ازبکستانی تولیدکننده اسباب بازی
🔹حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم معاونت علمی و فعالان زیست بوم صنعت اسباب بازی حاضر در هیئت اعزامی در محل کارخانه تولیدی این شرکتهای ازبکستانی از شرکتهای مختلف بازدید کردند.
🔸در این بازدید، شرکتها و تولیدکنندگان ازبکستانی برای همکاری با فعالان تولیدی و اقتصادی صنایع خلاق حوزه اسباب بازی ایرانی از طریق بهرهبرداری از ظرفیت قالبهای صنعتی طرفین، همکاری و تسهیلگری تبادلات مالی، اقتصادی و صنعتی اعلام آمادگی کردند.
متن کامل خبر: isti.ir/ZCqy
@ircreative | زیست بوم خلاق
53.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
#خلاق_شو
معرفی حمایت های ویژه شرکت های خلاق
"ارائه خدمات توانمندسازی" بخش اول
@ircreative | زیست بوم خلاق
.
#خبر
ارائه خدمات بیمه تامین اجتماعی به بازیسازان با عضویت در صندوق اعتباری هنر
🔸بازیسازان میتوانند با عضویت در صندوق اعتباری هنر از خدمات بیمه تامین اجتماعی سهم هنرمندان این صندوق استفاده کنند.
🔸در راستای حمایت این بنیاد از بازیسازان و طی تعامل انجام شده با صندوق اعتباری هنر، بازیسازان فعال میتوانند از خدمات بیمه تامین اجتماعی سهم هنرمندان در صندوق اعتباری هنر استفاده کنند.
🔸علیرضا فراهانی معاون کسب و کار و تولیدات محتوایی بنیاد ملی بازیهای رایانهای با اشاره به اینکه این اقدام بنا به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و طی تفاهم بنیاد ملی بازیهای رایانهای و صندوق اعتباری هنر انجام میشود، افزود: با این اقدام فصل جدیدی از ارائه خدمات حمایتی بنیاد ملی بازیهای رایانهای به بازیسازان شروع شده است.
📎لینک کامل خبر:
B2n.ir/f94157
@ircreative | زیست بوم خلاق
.
#حمایت
همکاری دبیرخانه برنامه خلاق با مدرسه آنلاین اینورس
ورق بزنید...
به موجب این همکاری دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق و مدرسه آنلاین اینورس از خریداری دوره های مجازی مدرسه آنلاین اینورس حمایت می کنند.
وب سایت:
inverseschool.com/online
@ircreative | زیست بوم خلاق