22.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
#خلاق_شو
بررسی شاخص نوآوری جهانی در سال 2023
@ircreative | زیست بوم خلاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 به عصر جدیدی در آموزش زبان انگلیسی خوش آمدید.
💪 باعث و بانی این تغییر بزرگ، یک جدول علمی است که بازتابی از قدرت نوآوری و اراده یک تیم خلاق ایرانی است.
✅ این ابزار منحصر به فرد، دستور زبان، صحبت کردن، گوش دادن و سایر مهارتهای انگلیسی را در قالب یک جدول سازماندهی میکند و نحوهی یادگیری زبان انگلیسی را از نو تعریف میکند.
🤔 به نظر هیجانانگیز نمیآد؟ 🤔
📡 وبینار رایگان
⏰ زمان: سه شنبه 26 دی ماه 1402 - ساعت 18 الی 20
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و همچنین لینک شرکت در وبینار، از طریق یکی لینکهای زیر به انتخاب خود، عضو کانال وبینار در یکی از شبکه های اجتماعی ذیل شویم: 👇
☑️ پیام رسان بله
ble.ir/ircreative_english
☑️ پیام رسان تلگرام
t.me/ircreative_english
☑️ پیام رسان روبیکا
rubika.ir/ircreative_English
☑️ پیام رسان ایتا
eitaa.com/ircreative_English
☑️ پیام رسان سروش پلاس
splus.ir/ircreative_english
🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
☎️ جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شمارههای زیر تماس بگیرید
📞 02126722335- 02126722340
@ircreative | زیست بوم خلاق
.
#مسابقه
❌آخرین مهلت ثبت نام
فراخوان شرکت در مسابقه تلویزیونی شکوفا
رقابت برای تامین مالی جمعی طرحهای دانشبنیان، فناور و خلاق
در هر قسمت شکوفا، حداکثر 4 شرکت با یکدیگر رقابت خواهند کرد و داوران، یکی از آنها را برخواهند گزید. طرح برنده، روی یکی از سکوهای تامین مالی جمعی (مورد تایید فرابورس) قرار میگیرد و شهروندان علاقمند میتوانند در آن سرمایهگذاری کنند.
در مسابقه شکوفا، طرحها حداکثر میتوانند 15 میلیارد تومان سرمایه جذب کنند.
اطلاعات تماس: 02142170518 داخلی 519
اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
https://ircreative.isti.ir/web/page/shookoofa
@ircreative | زیست بوم خلاق
.
#خبر
برگزیدگان نهمین جشنواره بازیهای رایانه ای فجر و برگزیدگان رویداد سرمایه گذاری بازیهای رایانه ای معرفی شدند
نهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر شامگاه شنبه 23 دی ماه با معرفی برگزیدگان بخشهای مختلف در تالار وحدت به کار خود پایان داد.
دبیر نهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر: به این دوره از جشنواره، بخش سرمایه گذاری را اضافه کردیم و۵۴ تیم برای حضور در بخش سرمایهگذاری ثبتنام کردند.
دهقانی فیروزآبادی : اگرچه برای شروع، این حجم سرمایه گذاری قابل تقدیر و اتفاق مبارکی است اما با توجه به ظرفیتهای کشور در این حوزه، حجم سرمایهگذاری در حوزه بازیهای رایانهای باید در آینده رشد قابل توجهی داشته باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به بازیها به عنوان یکی از مولفههای مهم در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر باید توجه کنیم؛ چرا که بازی ها سهم مهمی را در انتقال ارزشهای فرهنگی ایفا میکنند و بر همین اساس همه کشورهای توسعه یافته در حال سرمایه گذاری و گسترش حیطه فعالیتهای این بخش هستند.
به دنبال ارزیابیهای انجام شده بر روی تیمهای حاضر در بخش رویداد سرمایهگذاری نهمین جشنواره بازیهای فجر مبلغ 80 میلیارد ریال سرمایهگذاری اختصاص داده شده به تیمهای منتخب این بخش در مراسم اختتامیه جشنواره به شرح زیر به آنها اهدا شد:
متن خبر: https://ircreative.isti.ir/web/page/fajrgamefestival9
[ Album ]
.
#حمایت_ها
#امریه
ورق بزنید...
💠 برخورداری کارکنان شرکت های خلاق از مزایای تخصصی امریه سربازی
(دستورالعمل اجرایی منتشر شد)
به اطلاع می رساند پیرو مذاکرات و توافقات و مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ دستورالعمل استفاده از خدمت کارکنان وظیفه در شرکت های خلاق موافقت گردید در سال 1402-1403، 200 نفر از کارکنان شاغل در شرکت های خلاق به شرط احراز شرایط، از مزایای تخصصی امریه سربازی برخوردار شوند.
لازم به ذکر است فرد متقاضی غیبت نداشته باشد
لذا خواهشمند است متقاضیان گرامی حتما ضمن مطالعه دقیق شیوه نامه، درخواست خود را مطابق فرم درج شده در لینک زیر تکمیل نموده و به ایمیل دبیرخانه به نشانی ircreative@isti.ir یا در تمام پیام رسان ها به شماره 09198952773 ارسال نمایند
🔗 اطلاعات بیشتر و مشاهده دستورالعمل: https://ircreative.isti.ir/web/page/sarbazii
کلیدواژه: #سرباز #نظام_وظیفه
@ircreative | زیست بوم خلاق
اطلاعیه
مهلت رسیدگی به پرونده های مراجع تشخیص صلاحیت
به اطلاع مراجع تشخیص صلاحیت شرکتهای خلاق میرساند، مهلت رسیدگی به پرونده هایی که از تاریخ ارجاع آن به مرجع بیش از 3 ماه گذشته باشد، تا 10 بهمن ماه 1402 می باشد. در صورت عدم تحویل صحیح پرونده، پرونده های مذکور در وضعیت "عدم تایید" قرار گرفته و مطابق با آئین نامه تا 6 ماه امکان ارائه درخواست مجدد نخواهند داشت.
شایان ذکر است از تاریخ 1 بهمن 1402 مهلت رسیدگی به پرونده های ارجاع شده به کارتابل مراجع 30 روز(با احتساب تکمیل مدارک توسط متقاضی و ارزیابی توسط مرجع) در نظر گرفته شده و در صورت عدم تحویل پرونده در بازه تعیین شده، پرونده از کارتابل ایشان خارج خواهد شد. عودت پرونده به عنوان امتیاز منفی برای مرجع لحاظ شده و در صورت تکرار، منجر به حذف تدریجی مرجع از لیست مراجع مورد تایید دبیرخانه خواهد شد.
از حسن توجه و همکاری شما سپاسگزاریم.
.
#گزارش_آماری
ورق بزنید...
براساس برآوردها، در سال ٢٠٢٠، کالاها و خدمات خلاق به ترتیب ٣درصد و ٢١درصد از کل صادرات کالاها و خدمات جهان را تشکیل دادهاند. صنایع فرهنگی و خلاق با ایجاد نزدیک به ٥٠میلیون شغل در سراسر جهان، 6.2درصد از کل اشتغال را تامین میکنند، ضمن اینکه در مقایسه با سایر فعالیتهای اقتصادی تعداد بیشتری از جوانان (١٥ تا ٢٩ساله) را نیز به کار میگیرند.
سهم بخش فرهنگی از تولید ناخالص داخلی جهان در سال ٢٠٢٠، حدود 3.1درصد است. به عبارت دیگر، تجارت کالاها و خدمات خلاقانه، درآمدهای روزافزونی را برای کشورها ایجاد میکند، اما صادرات خدمات خلاقانه بهطور چشمگیری بیشتر از صادرات کالاهای خلاقانه است
متن کامل گزارش:
https://ircreative.isti.ir/web/page/creativeage
@ircreative | زیست بوم خلاق
.
#خبر
هفتمین «دوسالانه ملی خوشنویسی» در قزوین برگزار شد
مراسم اهدای جوایز هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قزوین برگزار شد.
در رشته شکسته نستعلیق، زهرا عظیمی از استان مرکزی رتبه اول و امیر دانش مراغی از آذربایحان شرقی و عادل زارعی آبریز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
در رشته ثلت، مجید داستانی از قم رتبه اول، رحیم خلیلی از خراسان رضوی رتبه دوم و احسان کاظمی از تهران رتبه سوم را کسب کردند.
گفتنی است در رشته نسخ نیز به ترتیب محمد نعیم جوادی از قم، مجید سعید کاظمی از البرز و محمد پور قلی زاده از گیلان به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.
در رشته چلپیا نستعلیق مصطفی عابدینی از قزوین، حامد فقیهی از قم و محمدجواد اسدی گورجی از گیلان جایگاه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
@ircreative | زیست بوم خلاق
طرح ارتقاء تابآوری ملی و رقابتپذیری بینالمللی در حوزههای صنایع خلاق در محور عملیاتی و اجرایی جایزه ملی سیاستگذاری توسط اندیشکده حکمروایی فرهنگی (حرف) ارائه شد.
🔻 پس از راهیابی ۳۴ پروژه از ۱۴۲ پروژه در محور عملیاتی و اجرایی دومین جایزه ملی سیاستگذاری، طرح ارتقاء تابآوری ملی و رقابتپذیری بینالمللی در حوزههای صنایع خلاق توسط زهرا اکبری ارائه شد.
🔻این طرح در روز دوشنبه ۲۵ دیماه، در رقابت با چهار طرح دیگر در پنل فرهنگ و جامعه قرار گرفت و داوران به ارزیابی آن پرداختند. کمیته علمی پنل، سید مجید امامی، میثم مهدیار و محمدعلی دولت بودند.
🔻طرح فوق با حمایت صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق و از طریق روش کیفی در قالب پنج گزارش تفصیلی سیاستی در صنایع خلاقی چون معماری، صنایع دستی، تبلیغات، نوشتافزار و موسیقی انجام شد. اتکاء اصلی طرح را میتوان احصاء چالشهای هر صنعت و متناظر با آن ارائه راهکارهای سیاستی و عملیاتی بر مبنای منابع و مصاحبه با صاحبنظران و فعالین دانست.
@ircreative | زیست بوم خلاق
#مدرسه_کسب_و_کار
🔷 *وبینار ملی بازاریابی دیجیتال*
👤 مدرس: مهندس احسان چامه، بنیان گذار آکادمی ماکان وب
📆 زمان برگزاری: دوشنبه 9 بهمن ماه ساعت 10 الی 12
🌐 ثبت نام ویژه شرکتها
https://bizservices.ir/course/1120
هشتگ راهنما: #بازاریابی #توسعه
زیست بوم خلاق @ircreative
🔸سی و هشتمین ماهنامه زیستبوم خلاق منتشر شد.
✅یادداشت: صنعت انیمیشن
✅دبیرخانه واحدهای خلاق (اخبار و اطلاعیه ها)
✅مصاحبه با شرکتهای خلاق (معرفی شرکت خالقان دنیای رنگی با " تولید و عرضه انیمیشن" و معرفی شرکت عطر مایه پسته ایرانیان با "عطر بر پایه اسانس پسته")
✅گیمینگ: مروری بر وضعیت بازیهای رایانهای در ایران
✅ مقالات: چگونه دادههای بزرگ در حال تغییر نوآوری دگرگون ساز هستند؟، نوآوری در صنعت گردشگری و خلاقیت چیست؟ و تجزیه و تحلیل بازار تبلیغات دیجیتال در سال 2023 )
✅معرفی خانه خلاق و نوآوری باران
✅مصاحبه با سرباز امریه در شرکت خلاق
✅شتابدهی: معرفی شرکت ویدا راد هوشمند شتاب دهی شده توسط خانه خلاق و نوآوری نیتک
✅ویترین: اپلیکیشنها و پلتفرمهای ایرانی
✅معرفی کتابهای کارآفرینی و کسبوکار
و...
🔗لینک دانلود👇
B2n.ir/dey02
32.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢ماجرای نوشتافزار ایرانی
🔻نوشتافزار کالایی است که هم از فرهنگ تأثیر میپذیرد و هم بر آن تأثیر میگذارد. نمونه بارزش شخصیتهای سینمایی یا کارتونیاند که تصویرشان به وفور بر نوشتافزار دیده میشود.
🔻این صنعت از نظر اقتصادی نیز وضعیتی رو به رشد دارد. همه این واقعیتها ثابت میکند رشد بازار داخلی این صنعت در ایران ضروری است.
🔻نوشتافزار در ایران از ابتدای دهه ۹۰ بیشتر مورد توجه قرار گرفت. به طوری که در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ درصد از بازار این محصول را کالاهای ایرانی تشکیل میدادند. رضایت مصرفکنندگان این کالاها نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. به طوری که ۹۰ درصد از پاسخدهندگان به یک پیمایش که توسط نمافر انجام شد، رضایتی بالا یا متوسط از محصولات نوشتافزار ایران داشتهاند.
💠با همکاری صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق، نمافر و دبیرخانه زیست بوم خلاق
زیست بوم خلاق @ircreative
💠 بازیستا : آموزش، هنر، سرگرمی
🔻 بازیستا اولین رویداد ملی بازینامه نویسی ویژه نوجوانان است که در قالب بازی رومیزی، اتاق فرار و بازیهای محیطی برگزار میشود.
🔻 این رویداد با مشارکت حوزه هنری کودک و نوجوان و با حمایت ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سر فصلهای موضوعی ذیل تعریف میگردد:
▪️ایران من
▪️قهرمان من
▪️آیین من
▪️ بخش ویژه (استعمار، سند پیشرفت)
🔻در این رویداد، نوجوانان علاقهمند به بازیسازی براساس مجموعه موضوعات مطروحه در قالبهای یاد شده؛
👈🏼 از طریق سامانه اینترنتی baazista.ir ، اقدام به نگارش داستان و بازینامه کرده و در این مسیر از طریق آنلاین و حضوری آموزشهای مرتبط را فرا خواهند گرفت.
اولین رویداد ملی بازینامه نویسی بازیستا با بیش از 170 میلیون تومان جایزه از 15 آبان ماه شروع و تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
@ircreative | زیست بوم خلاق
.
#رویداد
✅ثبت نام در کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری
فرصت ثبت نام در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه مدیریت فناوری و نوآوری و استفاده از کارگاهها و پنلهای تخصصی؛
زمان: 11 و 12 بهمن 1402
مکان: مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://evnd.co/yHfiy
تخفیف 50% برای شرکت های خلاق و خانه های خلاق و نوآوری
برای دریافت کد تخفیف به شماره 09198952773 در پیام رسان ها پیام ارسال نمایید
زیست بوم خلاق @ircreative
.
[ Album ]
.
#خلاق_شو
اسامی شرکت های خلاق جدید پذیرفته شده در
#برنامه_توسعه_زیست_بوم_واحدهای_خلاق
#شرکت_خلاق #صنایع_خلاق
@ircreative | زیست بوم خلاق