eitaa logo
صدا و سیمای استان زنجان
1.6هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
4.3هزار ویدیو
10 فایل
کانال اختصاصی شبکه اشراق ارتباط با ما: @iribzanjanadmin وب سایت مرکز: http://zanjan.irib.ir سروش: https://splus.ir/iribzanjan بله: https://ble.ir/iribzanjan ایتا: https://eitaa.com/iribzanjan روبینو: https://rubika.ir/iribzanjanadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
30.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوال مسابقه زندگی با آیه ها 🔴 کدام آیه به جامعه صالحی که مومنین بنا میکنند و در آن امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد اشاره میکند ؟ 1- آیه 39 سوره یوسف 2- آیه 150 سوره نساء 3- آیه 2 سوره بقره 4- آیه 41 سوره حج 🔸عدد گزینه صحیح را برای 30001431 ارسال نمایید. به قید قرعه روزانه به 5 نفر جایزه 5 میلیون ریالی اهدا می گردد. ✅ سئوالات هر روز و نتایج مسابقه در کانال اداره کل تبلیغات اسلامی استان به آدرس eitaa.com/Ido_zn اعلام خواهد شد . مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان 🌐https://www.aparat.com/NEHZAT_ZNJ 🌐https://eitaa.com/Ido_zn 🌐http://ido-zn.ir/ 🌐ble.ir/join/G2QFVCHp9U
💢 یاوران غزه ❇️ پویش ملی جمع‌آوری کمک برای مردم غزه در ماه‌مبارک‌رمضان کمک‌ها به صورت مستقیم صرف تأمین غذا و ارزاق می‌گردد. 🔸بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجه‌کبری(س)
6104338926896834
🔸بنیاد مردمی تحول‌اجتماعی
5041727010553517
🔸بنیاد خیریه جامعه‌ایمانی‌مشعر
5041721113532122
💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر@www1542org
♦️پیش‌بینی وزش باد و رگبار باران برای زنجان هواشناسی استان زنجان : 🔹روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شرایط جوی در مناطق مختلف این استان ناپایدار خواهد شد. 🔹برای روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش ناپایداری و ابر و افزایش سرعت وزش باد به ویژه برای ساعات بعدازظهر پیش بینی شده است که احتمال رگبار پراکنده باران و وقوع رعد و برق نیز طی این ۲ روز وجود دارد. 🔹نوسان دماها طی روزهای آینده کم و روند کلی با شیب ملایمی برای پنج روز آینده افزایشی است.
💠 | ️آمپول‌های نوروبیون و ب کمپلکس؛ خوب یا بد؟ 🔹طبق گزارش جامعه پزشکی، آمار مصرف خودسرانه داروهایی مثل آمپول تقویتی نوروبیون و ب کمپلکس در ایران بسیار بالا است و خیلی از مردم، همدیگر را هم به مصرف آنها تشویق می‌کنند و حتی تا جایی تخصصی عمل می‌کنند که تاکید دارند حتما نوع خارجی آن خریداری شود تا اثر بهتری داشته باشد. دکتر خسرونیا فوق تخصص گوارش و کبد: 🔹«مصرف بیش از حد بعضی از داروها مثل آمپول ب کمپلکس، آمپول نوروبیون، ب ۱۲ و ویتامین‌ دی اثرات بدی روی بدن می‌گذارد و تحقیقات نشان داده که بعضی از اینها سرطان‌زا هستند و حتی می‌توانند مرگبار باشند.»
💠 | دعوت ۵ زنجانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره 🔹سعید جهانی، میثم بهمنی، بهروز شاه محمدی، میثم محمدی و یونس حسنی از زنجان به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره از طرف فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان دعوت شدند. 🔹این اردو اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می شود. 🔸 گفتنی است: میرزاعلی شاه محمدی مربی این ورزشکاران در مسیر رسیدن به این مرحله بوده است.
📣 یک میلیون راس دام در زنجان علیه بیماری دامی تب برفکی واکسینه شدند حاج کاظمی، مدیرکل دامپزشکی استان زنجان: 🔸️در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۵۳۰ هزار راس دام سبک و سنگین در زنجان علیه تب برفکی واکسینه شدند. 🔸️بیش از یک میلیون و ۴۲۵ هزار ۴۹۱ هزار راس بز و گوسفند علیه بیماری دامی تب برفکی و ۱۰۹ هزار و ۳۷ راس گاو و گوساله در مراکز صنعتی، نیمه صنعتی و روستایی این استان توسط اکیپ‌های دامپزشکی واکسینه شدند. 🔸️بیماری تب برفکی مشترک بین انسان و دام نیست، مردم نگران استفاده از فرآورده‌های دامی نباشند چرا که استفاده آن برای انسان هیچ مشکلی ندارد.
دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند 🔹مدیرکل دامپزشکی مازندران: 🔹 مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها، تالاب‌ها، دریاچه‌ها، دریاها و مخازن سدها رها نکنند و در صورتی که تصمیم به رهاسازی ماهی قرمز دارند؛ آن را در حوض‌های بسته داخل شهرها و محل‌های مشخص شده توسط شهرداری و محدوده‌های آبی که با محیط‌های آبی و آب‌های آزاد ارتباط ندارد؛ آزاد کنند.
دستگیری سه حفار غیر مجاز در طارم 🔹️فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان: یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز به همراه ادوات حفاری غیرمجاز و یک قبضه قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط و سه نفر حفار غیر مجاز در ارتفاعات روستای هزار رود شهرستان طارم توسط نیروهای یگان حفاظت دستگیر شدند. 🔹️در این رابطه سه نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به‌ منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.
رهبر انقلاب در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه تصریح کردند: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان اوج عزت و ایستادگی مردم غزه، پدیده‌ای الهی رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید. 🔹در این دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیروهای مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند. 🔹وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیروهای مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیروهای مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.
🔺 راه تهران به شمال، مسدود شد 🔹پلیس‌راه، از دقایقی پیش، «ورود به آزاد راه تهران_شمال» از سمت تهران را مسدود کرد. 🔹این ممنوعیت تردد از تهران به شمال، به دلیل «افزایش بار ترافیک در مسیر شمال به تهران» اعمال شده است.
تکواندوکار زنجانی به مسابقات آسیایی ویتنام اعزام می‌شود 🔹مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دانانگ» از اواخر اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود و امیرسینا بختیاری تکواندوکار زنجانی نیز به همراه ۷ نفر از تکواندوکاران عضو تیم ملی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.
💠 | قطعی و افت فشار آب شهرک های کوی فرهنگ(اطلس ها)، کوی ثمین، فازهای ۱، ۲ و ۳ کوی نانوایان 🔸به اطلاع همشهریان محترم می رساند، احتراماً ، با عنایت به انجام عملیات آبرسانی در شهر زنجان، آب مناطقی از شهر زنجان در مورخه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۴:۳۰ بامداد لغایت ۸:۳۰ صبح، قطع و یا دچار افت فشار خواهد گردید، لذا از همکاری و صبوری شما مشترکین محترم سپاس‌گزاریم. مناطقی که با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهند شد: 1- کوی فرهنگ، خیابان های اطلس 2- کوی ثمین 3- کوی نانوایان فازهای ۱، ۲ و ۳
┅═✧❁﷽❁✧═┅ 🔰 اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ 💫 امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 🌙 ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری 🌲 ۲۲ مارس ۲۰۲۴ میلادی @iribzanjan