eitaa logo
صدا و سیمای استان زنجان
1.6هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
4.3هزار ویدیو
10 فایل
کانال اختصاصی شبکه اشراق ارتباط با ما: @iribzanjanadmin وب سایت مرکز: http://zanjan.irib.ir سروش: https://splus.ir/iribzanjan بله: https://ble.ir/iribzanjan ایتا: https://eitaa.com/iribzanjan روبینو: https://rubika.ir/iribzanjanadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 مسافران از سفر به شمال خودداری کنند 🔹️ترافیک در تمام محورهای کشور و شمالی به‌خصوص در مسیر چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه دارای بار ترافیک سنگین است. 🔹️محورهای فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گل اهک تا دماوند و محدوده‌های پل سفید و زیرآّب و آزادراه قزوین – رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های تونل شیرین سو، تاریک رود و کومسار همچنان زیربار ترافیک سنگین است. 🔹️بر همین اساس مسافرین شمال تا خلوت شدن محورهای شمالی از تردد به این جاده‌های خودداری کنند و تا آرام شدن وضعیت جوی ترافیک صبور باشند.
┅═✧❁﷽❁✧═┅ 🔰 لا اله الا الله الملک الحق المبین 💫 امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 🌙 ۲ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری 🌲 ۱۱ آوریل ۲۰۲۴ میلادی @iribzanjan
💠 | امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 🔹«تام و جری در سرزمین آدم برفی‌ها» ساعت ۰۹:۰۰ از شبکه تهران 🔹«مراقبتون هستیم» ساعت ۱۱:۰۰ از شبکه سلامت 🔹«خاکستر‌های رویال» ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران 🔹«ویکتور آزیف و واسیلی روونسکی» ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه کودک 🔹«شماره ۱۰» ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه افق 🔹«سوییپِر» ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک 🔹«لاکپشت‌های جهش یافته نینجا» ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه کودک 🔹«حس و حال سئول» ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش 🔹«هواپیما» ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار 🔹«چمدان» ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نمایش 🔹«رونین» ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه فراتر 🔹«محافظ شخصی» ساعت ۲۳:۰۰ شبکه نمایش 🔹«سرباز» ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه یک
💠 | زمان پخش برنامه‌های  ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ دوزدان ۹:۰۰ لبخند ماه  ۱۰:۰۰ شریعت یولی ۱۲:۰۰ شمیم عفاف ۱۲:۳۰ قند و عسل  ۱۳:۰۰ یک پیام یک ترانه  ۱۳:۳۰ اخبار استان ۱۴:۰۰ گلگشت موسیقی ۱۴:۴۰ ترشا شیرین ۲ ۱۵:۰۰ حس خوب ۱۶:۱۵ بایراملار ۱۶:۴۰ بایراملیق۲ ۱۷:۰۰ رحمت قاپیسی ۱۸:۵۱ سراج ۱۹:۱۵ کندیمیز ۱۹:۳۰ اخبار استان ۲۰:۰۰ دفتر بهار  ۲۰:۳۰ دوزدان ۲۱:۰۰ اولدوز ۲۲:۰۰ اخبار ۲۳:۰۰ دعای کمیل ۲۳:۳۰ 🔗 پیوند پخش رادیو زنجان 👇👇👇 http://zanjan.irib.ir/radio-live
نسل سوم تقلب یاب در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ به کار گرفته می‌شود 🔹 رییس سازمان سنجش: در کنکور سراسری ۱۴۰۳ تغییرات مهمی صورت خواهد گرفت که بخشی از آن به موقع به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. نسل دوم تقلب یاب کنکور در کنکور ۱۴۰۲ کارآیی خود را نشان داد و نسل سوم تقلب یاب در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ رونمایی می‌شود. 🔹این دستگاه‌ها سیگنال به تجهیزات تقلب ارسال می‌کند و در گوش داوطلب صدای بلندی تولید می‌شود و فرد متقلب شناسایی می‌شود. همراه داشتن دستگاه یا تجهیزات تقلب در جلسه آزمون به ۱۰ سال محرومیت از آزمون منجر می‌شود.
فعالیت سامانه بارشی در مناطق شمالی و شرقی 🌧فعالیت سامانه بارشی فردا در نیمه شمالی کشور و جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز،‌ شمال شرق و شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق کشور خواهد بود. 💨طی فردا تا شنبه در نیمه شمالی کشور روند دما به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد.
یک سوم جمعیت استان زنجان مبتلا به بیماری فشار خون هستند 🔹کارشناس بیماری‌های غیر واگیر معاونت بهداشت علوم پزشکی زنجان: ✅ بیماری‌های فشار خون و دیابت از جمله بیماری‌هایی است که باید به آن توجه قرار گیرد، یک سوم جمعیت استان زنجان مبتلا به بیماری فشار خون هستند. ✅ در حال حاضر بیماری‌های غیر واگیر عمده‌ترین علت مرگ در جهان هستند ،در بین بیماری‌ها، بیماری‌های قلبی و عروقی رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.
اطلاعيه فرماندهي انتظامي استان زنجان در خصوص طرح نور گروه استان‌ها - زنجان - فرماندهي انتظامي استان زنجان طي اطلاعيه اي از هم استان هاي گرامي و هم ميهنان محترم درخواست کرد با شروع (مديريت و برخورد با ناهنجاري‌هاي اجتماعي) به ارزش هاي قانوني احترام گذاشته و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظيم نمايند.   به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، در متن اين اطلاعيه آمده است:   بسمه تعالي هم استاني هاي گرامي و هم ميهنان محترم فرماندهي انتظامي استان زنجان ضمن تبريک عيد سعيد فطر و تقدير از يکايک شما به سبب رعايت ارزش ها و موازين ديني و اخلاقي جامعه ، به اطلاع مي‌رساند: در چارچوب مطالبات عمومي و بر اساس وظايف قانوني، طرح حجاب و عفاف، از مورخه بيست و پنجم فروردين ماه در همه معابر و اماکن عمومي با جديت بيشتري دنبال خواهد شد. به همين سبب، از همه هم استاني‌هاي عزيز، بويژه دختران و بانوان گرامي، درخواست مي‌شود به منظور رعايت قانون و حفظ ارزش‌هاي اخلاقي و هنجارهاي ملي و مذهبي جامعه، حريم پر حرمت و غني حجاب و عفاف را آنگونه که شايسته است رعايت نمايند. پليس استان ضمن اطمينان از رعايت موازين اخلاقي و حريم عفاف توسط قاطبه شما عزيزان، يادآور مي‌شود که ناگزير ، بر اساس وظايف خويش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانوني مي‌نمايد. از همين روي، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌هاي قانوني احترام گذاشته و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظيم نمايند. فرماندهي انتظامي استان زنجان
تغییر سن فرسودگی وسایل نقلیه موتوری قطعی شد 🔹رئیس پلیس راهور فراجا: رأی دیوان عدالت اداری درباره ممنوعیت سن فرسودگی رفع شده است. 🔹سن فرسودگی جدید برای وسایل نقلیه موتوری اعم از سبک، نیمه‌سنگین، سنگین در مرحله بازبینی است. 🔹اجرای این قانون باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود.
♦️افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران اردیبهشت پرداخت می‌شود مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: 🔹افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت خواهد شد. 🔹معوقه حقوق فروردین ماه بازنشستگان و مستمری بگیران نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.
✅ هوای سرد امشب به کشور نفوذ می‌کند 🔹این سیگنال با ماندگاری ۳ تا ۵ روز کل کشور را فرا می‌گیرد. 🔹ارتفاعات شمالی و شمالشرقی کشور عمدتا بارش بصورت برف خواهدبود. 🔹خطر سرمازدگی بهاره در استان‌های نیمه شمالی تا حدی مرکز کشور وجود دارد.
┅═✧❁﷽❁✧═┅ 🔰 اللهم صل علی محمد و آل محمد 💫 امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 🌙 ۳ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری 🌲 ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ میلادی @iribzanjan
❤️ «اگه تو بیای» همه دردامون دوا میشه @iribzanjan
🔸 شرایط ثبت‌نام حج عمره ۱۴۰۳ اعلام شد سازمان حج و زیارت: 🔹اولویت اعزام حج عمره ۱۴۰۳ با متقاضیانی است که در کاروان‌های عمره سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام قطعی و واریز وجه کردند. 🔹️هزینه این سفر بین ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. همچنین با توجه به کاهش تعداد زوار موجب کم شدن تعدادی از گروه‌های اعزامی می‌شود؛ نام‌نویسی حج عمره، اعلام عمومی ندارد و گروه‌های اعزامی باید با تماس از افراد ذکر شده، کاروان‌هایشان را آماده اعزام کنند.
♦️هوای سرد در زنجان تا صبح فردا تداوم دارد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان : 🔹دمای هوای این استان تا صبح فردا شنبه کاهشی است و پس از آن به تدریج روند افزایشی به خود می گیرد. 🔹وضعیت جوی امروز این استان اغلب ابری است که در برخی نقاط با بارش باران همراه خواهد شد. 🔹بر این اساس از بعداز ظهر امروز نیز به تدریج از میزان پوشش ابرها کاسته شده و به دنبال آن وزش باد به نسبت شدید بین ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر مناطق مختلف استان را در بر می گیرد. 🔹طی هفته آینده نیز شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود، اما طی روز دوشنبه با افزایش پوشش ابر در برخی نقاط بارش پراکنده باران به وقوع می پیوندد.
🧠 | با انواع پرامپت آشنا شوید 🔸پرامپت نویسی نوعی زبان رابط است و بلد بودن آن به شما کمک می‌کند که خروجی بهتری از هوش مصنوعی بگیرید. @iribzanjan
اعمال افزایش حقوق از اردیبهشت ماه رییس سازمان تامین اجتماعی: 🔹بیستم تا سی ام هر ماه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می شود و این فرآیند در فروردین ماه شروع شده است. 🔹 معوقه فروردین ماه در خردادماه اعمال می شود و از اردیبهشت ماه مستمری بگیران و بازنشستگان حقوق خود را با افزایش ۲۰ درصدی دریافت خواهند کرد.
🔸 حمله صهیونیست‌ها به خبرنگاران 🔹رژیم صهیونیستی گروهی از خبرنگاران را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف قرار داد. در این حمله دو خبرنگار زخمی شدند. خبرنگار شبکه تی آر تی ترکیه در این حمله براثر اصابت مستقیم خمپاره پای راست خود را از دست داد. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به سمت گروه تلویزیونی شبکه المیادین در جنوب لبنان تیراندازی کردند که به اصابت گلوله به خودروی آنها منجر شد.
چرا موشک روسی در آسمان ایران دیده شد؟ 🔹وزارت دفاع روسیه از پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک قاره پیما از سایت آزمایشی کاپوستین یار در استان آستاراخان این کشور که در شمال دریای خزر قرار دارد خبر داده است. 🔹همزمان از ساعتی قبل هم کاربرانی در نقاط شمالی و شمال غربی کشور با انتشار تصاویری خبر از روئیت شئ نورانی در آسمان کشور داده‌اند. 🔹علت روئیت موشک روسی در آسمان کشورمان، ارتفاع بسیار بالای پرواز این موشک است که در لایه‌های فوقانی جو مسیر پرواز خود را طی می‌کند و علیرغم اینکه مسیر آن از آسمان ایران نیست با اینحال به دلیل ارتفاع بسیار بالا در نقاط مختلف روئیت می‌شود.