eitaa logo
صدا و سیمای استان زنجان
1.7هزار دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
5.1هزار ویدیو
12 فایل
کانال اختصاصی شبکه اشراق ارتباط با ما: @iribzanjanadmin وب سایت مرکز: http://zanjan.irib.ir سروش: https://splus.ir/iribzanjan بله: https://ble.ir/iribzanjan ایتا: https://eitaa.com/iribzanjan روبینو: https://rubika.ir/iribzanjanadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 | زمان پخش برنامه‌های 26 فروردین 1403 مجموعه قونشولار 9:00 سیمای زندگی 10:00 خبر نیمروزی 11:00 سحاب رحمت 11:15 یک پیام یک ترانه 13:00 هنر اشراق 13:30 فیلم تلویزیونی اتاق 311 14:00 اتل متل 16:00 مستند 17:00 مجموعه نون خ 18:00 برکت 19:30 خبر 20:00 مجموعه قونشولار 21:00 گئجه لر 22:00 اخبار 23:00 مستند ترنج - نان 23:30 👇👇👇 http://zanjan.irib.ir/tv-live
💠 | از پایگاه نواتیم که با موشک‌های سپاه هدف قرار گرفت چه می‌دانید؟ 👇👇👇 📡 @iribzanjan 🌐 http://zanjan.irib.ir
احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: 🔹طرح اصلاح تقویم آموزشی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شد و هم اکنون در نوبت بررسی و تصویب در صحن علنی مجلس است. 🔹در صورتی که این طرح به مصوبه مجلس تبدیل شود، مصوبه قبلی که زمان آغاز و پایان سال تحصیلی را تعیین کرده بود، لغو می‌شود و اختیارات بیشتری به آموزش و پرورش با توجه شرایط مختلف در جغرافیای کشور داده می‌شود.
Aytem.mp3
3M
|رهبر معظم انقلاب می فرمایند: دوران بزن دررو تمام شده٬ اگر بزنید می خورید. 👇 👇 👇 📡 @iribzanjan
سردار باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح: عملیات به همه اهداف خود رسید عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز برای ما قابل قبول نبود عملیات وعده صادق با رمز یا رسول الله انجام شد با همت سپاه پاسداران و کمک سایر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد مرکز بزرگ اطلاعاتی در مرز سوریه با فلسطین اشغالی مورد هدف قرارگرفت پایگاه هوایی که مبدا شروع حمله علیه کنسولگری بود مورد حمله قرار گرفت عملیات به اهداف خود رسید اطلاعات ما حاکی از آن بود که آمریکا به صورت کامل در حال دفاع از رژیم صهیونیستی بود که به اهدافش نرسید از نظر ما عملیات به پایان رسیده است اما اگر اسرائیل کاری بکند عملیات بعدی به صورت گسترده تر اتفاق خواهد افتاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرلشکر سلامی: عملیات وعدهٔ صادق با موفقیتی بیش از انتظار انجام شد 🔹ترتیب و توالیِ این عملیات به شکلی انجام شد که ده‌ها فروند پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک توانستند ائتلاف پدافند هواییِ آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی را کم‌کارآمد کنند و به اهدافی را در عمق رژیم صهیونیستی اصابت کنند. 🔹توصیه‌ام به رژیم صهیونیستی این است از رفتارهای گذشتۀ خود دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد. 🔹اگر هر واکنشی نشان بدهد مطمئنا واکنش ما بر اساس تجربۀ جدیدی که از تواناییِ او به‌دست آوردیم بسیار سخت‌تر خواهد بود.
📌چرا شروع زمان تغییر ساعات کاری از ١٥ خرداد تعیین شد؟ مدیرعامل توانیر: 🔹مبنای تغییر ساعات اداری از ١٥ خرداد براساس افزایش دمای هوا و در نتیجه بالا رفتن مصرف برق بوده است. 🔹با موافقت دولت، ساعات کار ادارات در فاصله ١٥ خرداد تا ١٥ شهریور از ساعت ٦ صبح تا ١٣ است. 🔹مقرر شده که وسایل سرمایشی در ادارات اقلیم معتدل کشور، یک ساعت زودتر از خاتمه کار و در مناطق گرمسیر همزمان با پایان ساعت کار خاموش شود. 🔹ادارات باید در ساعات کاری مصارف خود را ٣٠ درصد و پس از پایان ساعات کاری ٦٠ درصد کاهش دهند.
🔶 | چرا هدف قرار دادن پایگاه هوایی نواتیم در صحرای نقم مهم است؟ @iribzanjan
🎥 عکس العمل کاربران فضای مجازی از عملیات وعده صادق 👇👇👇 📡 @iribzanjan 🌐 http://zanjan.irib.ir
🔺️اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی 🔹در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند. 🔹لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.
💠 | رژه ماشینی و موتوری زنجانی‌ها در حمایت از شروع عملیات وعده صادق 🔸یکشنبه ۲۶ فروردین ساعت ۱۷ 🔸شروع مسیر از میدان جهاد زنجان 👇👇👇 📡 @iribzanjan
🔶 | آشنایی با پایگاه هوایی رامون رژیم اسرائیل که هدف موشک‌های ایران قرار گرفت! @iribzanjan
📢 لوح رسانه KHAMENEI.IR در پی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق با رمز یارسول‌الله(ص) منتشر شد ✏️ رهبر انقلاب: وقتی به کنسولگری ما حمله میکنند، مثل اینکه به خاک ما حمله کرده‌اند؛ این عرف دنیا است. رژیم خبیث اشتباه کرد در این قضیّه؛ باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد. @iribzanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 | عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته، برای اولین بار در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان توسط دکتر بابک قره‌داغی، فوق‌تخصص جراحی قفسه سینه انجام شد.
| کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنج شنبه‌ها تعطیل می‌شود حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: 🔹کمیسیون اجتماعی مجلس با موافقت دولت با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها و افزایش تعطیلات هفته به دو روز، موافقت کرد. 🔹مصوبه امروز کمیسیون اجتماعی در جلسه بعدی صحن علنی مجلس مطرح می شود.