eitaa logo
صدا و سیمای استان زنجان
1.5هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
3.9هزار ویدیو
10 فایل
کانال اختصاصی شبکه اشراق ارتباط با ما: @iribzanjanadmin وب سایت مرکز: http://zanjan.irib.ir سروش: https://splus.ir/iribzanjan بله: https://ble.ir/iribzanjan ایتا: https://eitaa.com/iribzanjan روبینو: https://rubika.ir/iribzanjanadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 | اعتراضات سراسری دانشگاهیان در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی @iribzanjan
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 | تهیه شده از صدای خراسان رضوی @iribzanjan
هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی 🔹سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی برای امروز شنبه و فردا یکشنبه در بیشتر نقاط کشور به جز شمال و شمال غرب، هشدار زرد هواشناسی صادر کرد. 🔹این سامانه بارشی مخاطراتی همچون رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و بارش تگرگ در نقاط مستعد را به همراه خواهد داشت.
💠 | تغییرات مهم در لایحه کاهش ساعات کار 🌟 متن اولیه لایحه اصلاحیه ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارگران و کارکنان شاغل در بخش خصوصی را در بر نمی‌گرفت چراکه در آن به "کارگران مشمول قانون کار" تصریح نشده بود. به‌همین دلیل روز دوم اردیبهشت‌ماه تغییراتی اساسی در متن لایحه ایجاد شد. ➖ ساعات کار به ۴۰ ساعت در هفته، و ۱۶۰ ساعت در چهار هفته کاهش پیدا کرد. ➖روزهای جمعه و شنبه تعطیل شدند و روزهای کار، به ۵ روز در هفته کاهش یافت. ➖در لایحه‌ی جدید، صراحتا به کارگران مشمول قانون کار نیز  تاکید شده است. ➖در متن لایحه جدید قید شده است که این کاهش ساعات کار، موجب کاهش حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران نمی‌گردد.
💠 | کــــدام دانشگاه‌هـــــای آمریکــــــا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟ @iribzanjan
🔹تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در مسجد دانشگاه تهران، در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم نمودن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، از مسجد دانشگاه به سمت سردر دانشگاه تهران حرکت کرده و در سردر اصلی دانشگاه تهران تجمع کردند.
۳ هزار بانوی سرپرست خانوار از بهزیستی زنجان مستمری دریافت می‌کنند خدابنده لو، مدیرکل بهزیستی استان زنجان: 🔸۵ هزار و ۷۱۷ پرونده در معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان حمایت می شود و از این تعداد ۳ هزار و ۹۷ زن سرپرست خانوار مستمری‌بگیر هستند و بقیه از چرخه خدمات بهزیستی چون وام اشتغال، ودیعه مسکن، امدادبگیری فرزندان و ... استفاده می‌کنند. 🔸میزان درآمد بانوان سرپرست خانوار در میزان دریافت خدمات از بهزیستی موثر است، مجموع درآمد خانوارهای یک و دو نفره از ۳۰ درصد، خانوارهای سه نفره از ۳۵ درصد، خانوارهای چهار نفره از ۴۰ درصد و خانوارهای پنج نفره و بالاتر از ۵۰ درصد حداقل حقوق و دستمزد قانون کار نباید بیشتر باشد.
*تولید قطعه موسیقی صدای مظلومان در واحد شعر موسیقی و سرود صداوسیمای استان زنجان* 🎼 واحد شعر، موسیقی و سرود صداوسیمای استان زنجان قطعه موسیقی *صدای مظلومان* را آماده پخش کرد. با توجه به حملات وحشیانه ارتش اسرائیل به زنان و کودکان بی دفاع مناطق مختلف اراضی اشغالی بویژه نوارغزه و سکوت مرگبار مدافعان ظاهری حقوق بشر و مجامع بین المللی و حقوقی این اثر موسیقیایی طراحی و تولید شده است. صدای مظلومان در ساختار محلی با شعر و صدای التفات داوود بیگی بمدت2دقیقه و شصت ثانیه به زبان آذری تولید و آماده پخش شده است. خبر را در لینک زیر ببینید 👇👇👇 http://zanjan.irib.ir/article/389914868 ------------------❀💠❀------------------- 🔴 ‎‌زنجان🔴 📡 162 -- 32162667 -- 30000241