eitaa logo
کانال شبکه خبر اصفهان . اخبار باشگاه خبرنگاران جوان سیما
5هزار دنبال‌کننده
75.4هزار عکس
52.5هزار ویدیو
105 فایل
بسمه تعالی ❁﷽❁ کانال جدید اخبار اصفهان eitaa.com/iribnews_isfahan پیج شبکه خبر اینستاگرام در خدمت شماست. 👉🏻 https://instagram.com/iribnews.iran
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 عامل انفجار سال ۹۹ نطنز "ارشاد کریمی" ، مدیر عامل یک شرکت اندازه گیری و سنجش، که سالها پیمانکار سایت بوده و تست و راه اندازی سانتریفیوژها و چرخه غنی سازی در اختیار وی قرار داشت. او بوسیله تیم خود، سالن محل سانتریفیوژها را منفجر کرد و خسارت بزرگی به صنعت هسته ای کشور و همچنین به حیثیت نظام وارد کرد. طبق برخی گزارشات، متأسفانه صلاحیت وی توسط اداره اطلاعات اصفهان تایید شده بود. 🔹تصاویر و سوابق ارشاد کریمی، عامل انفجار سایت نطنز در سایت شرکت وی موجود است که در تمام آنها با تیپ غیرمذهبی - کروات و ریش تراشیده - ظاهر و به سفرها و ارتباطات خارجی او نیز اشاره شده است. 🚩 @yjcnewsTv
⚽️استقلالی ها در آستانه دیدار با الاهلی پولدار شدند 🔹️با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال، بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال استقلال به حساب آن‌ها واریز شد تا آبی‌پوشان با روحیه‌ای مضاعف به مصاف الاهلی عربستان بروند. 🔺️دیدار الاهلی عربستان و استقلال ایران بامداد جمعه برگزار خواهد شد. 🔸پخش زنده فوتبال پرسپولیس ایران - الوحده امارات ⚽️پخش زنده فوتبال پاختاکور - تراکتور 👉🏻 yjc.ir/00WPq7
🚨 اعتراف به ۲۴ فقره سرقت از پارکینگ آپارتمان‌ها سرهنگ علی صادقی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه: 🔸️در پی وقوع چند فقره سرقت از پارکینگ آپارتمان‌های این شهرستان موضوع در دستور پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 🔸️در عملیاتی این متهم در مخفیگاهش دستگیر و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید/با اجرای طرح اطعام مهدوی کمیته امداد استان اصفهان روزانه بیش از هزار پرس غذای گرم برای توزیع بین نیازمندان و مددجویان طبخ می‌شود.
امتحانات کدام پایه‌های تحصیلی در خرداد 1400 «حضوری» برگزار می‌شود؟ رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش: 🔹در خرداد 1400 فقط امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم و داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان حضوری است. 31 اردیبهشت؛ پایان کلاس‌های ابتدایی‌ها معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش: 🔹پایان برگزاری کلاس‌ها و زمان آموزش سی و یکم اردیبهشت ماه خواهد بود. 🔹معلمان و مدیران دوره ابتدایی 10روز فرصت دارند تا تاریخ 10خرداد نتایج پایانی ارزشیابی نوبت دوم را در کارنامه دانش‌آموزان ثبت کنند..
📸 آمار کرونای اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥.... ببینید/چهار نشان نقره و یک برنز حاصل تلاش اصفهانی ها در رقابت های بین المللی جام امام رضا (ع)
آماده‌سازی سوله ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای کرونایی‌ها 🔹رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان ضمن اشاره به راه‌اندازی بخش بیماران سرپایی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان ابراز داشت: میزان بستری بیماران کرونایی در شرایط فعلی همانند حداکثر بستری در زمان آبان سال گذشته است اما نکته‌ای که هست میزان رعایت پروتکل در حال حاضر نسبت به آبان به مراتب کمتر است.
جزئیات جدید از سقوط پهپاد هسا مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: 🔹پهپاد سقوط کرده در شاهین‌شهر از نوع کوچک و آموزشی بوده و خسارتی برای شهروندان نداشته است. 🔹این پهپاد علمی، آموزشی متعلق به یک شرکت دانش‌بنیان، با همکاری هسا درحال آزمایش‌های پروازی بوده که حین فرود به عت بازنشدن چتر پروازی به کابل یک تیربرق برخورد و سقوط می‌کند. 🔹در این حادثه براثر برخورد پهپاد با تیربرق آتش‌سوزی جزئی روی داد که به سرعت خاموش شد. fna.ir/qt5i
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚽️...لیگ‌قهرمانان آسیا| گل اول پرسپولیس به الوحده امارات 🔸 پرسپولیس ایران (۱) - الوحده امارات (۰) 🔹ضربه سر کنعانی زادگان در دقیقه ۴۰ را مدافع الوحده از روی خط برگشت داد اما در ادامه شوت فنی و دقیق سیدجلال حسینی وارد دروازه الوحده شد.
فرنگی‌کاران قهرمان آسیا شدند. 🔹رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر آلماتی قزاقستان برگزار و در پایان ایران با ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ برنز و کسب ۱۹۴ امتیاز با اقتدار قهرمان شد. 🔹ایران با کسب ۱۹۴ امتیاز با اقتدار بعنوان قهرمانی رسید و قزاقستان و قرقیزستان پس از ایران به ترتیب باکسب ۱۵۶ و ۱۵۳ امتیاز دوم و سوم شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️مذاکرات نباید فرسایشی شود. 🎥حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به مذاکره کنندگان ایرانی: سیاست کشور در قبال مشخص است. مراقب باشید مذاکره فرسایشی نشود. 🔹آمریکایی ها در مذاکرات به دنبال قبول کردن حرف حق نیستند بلکه به دنبال تحمیل یک حرف باطل هستند. 🔹اروپایی ها در بخشی از این جلسات اقرار می‌کنند که حق با ایران است اما در مقام تصمیم‌گیری تابع آمریکا هستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصویر پهپاد سقوط کرده در شاهین شهر و توضیحات مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان
🚩🚩اولتیماتوم طالبان به آمریکا: تا ۱۷ روز آینده افغانستان را ترک کنید. 🔹سخنگوی طالبان اعلام کرد که اگر نیروهای خارجی نتوانند در تاریخ تعیین‎شده (اول می) از افغانستان خارج شوند، مسلما مشکلات بیشتر خواهدشد. پیشتر طالبان اعلام کرده بود که در صورت تخطی آمریکا از توافق‌نامه‌، حمله به نیروهای آمریکایی را از سر خواهد گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گل اول تراکتور به پاختاکور توسط دژاگه از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۲ ⚽️ پاختاکور ۰ تراکتور 1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گل دوم تراکتور به پاختاکور توسط عباس‎زاده در دقیقه ۵۴ ⚽️ پاختاکور ۰ - ۲ تراکتور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑محسن رضایی مدعی شد: پیش از دو انفجار و ترور امسال، اسناد به کلی سری هسته ای ما را سرقت کردند 🔺دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: کشور به طور گسترده یک آلودگی امنیتی پیدا کرده است و نمونه آن این است که کمتر از یک سال، سه رویداد امنیتی اتفاق افتاده است؛ دو انفجار و یک ترور 🔺قبل از این، از اسناد به کلی سری هسته‌ای ما سرقت شده است و قبل از آن چند ریز پرنده مشکوک آمدند و کارهایی انجام دادند 🔺پس معلوم است آلودگی امنیتی پیدا کرده‌ایم و سالم‌سازی امنیتی باید یکی از برنامه‌های مهم دولت آینده باشد که آن را در تمام رده‌ها، وزارتخانه‌ها و جاهای حساس انجام دهد و این موارد مشکوکی که وجود دارد و منابع نفوذی احتمالی را پاکسازی کند 🔺معمولا در دنیا هم چنین قاعده‌ای وجود دارد که هر 10 سال، 20 سال کل سیستم را پاکسازی امنیتی می‌کنند و نوعی سالم‌سازی امنیتی را به وجود می‌آورند 🔺از 10 سال پیش تاکنون این موارد تشدید شده است 🚩 @yjcnewsTv
📸آخرین قیمت میوه‌های بازار و میوه و تره بار اصفهان در نخستین روز ماه رمضان
پرسپولیس گام نخست را محکم برداشت ⚽️ پرسپولیس در نخستین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا در هند به مصاف الوحده امارات رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. ⚽️ پرسپولیس با پیروزی در این بازی سه امتیازی شد و در صدر جدول گروه E قرار گرفت. ⚽️ سیدجلال حسینی در دقیقه ۴۰ تک گل این بازی را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.