eitaa logo
کانال شبکه خبر اصفهان . اخبار باشگاه خبرنگاران جوان سیما
5هزار دنبال‌کننده
75.4هزار عکس
52.5هزار ویدیو
105 فایل
بسمه تعالی ❁﷽❁ کانال جدید اخبار اصفهان eitaa.com/iribnews_isfahan پیج شبکه خبر اینستاگرام در خدمت شماست. 👉🏻 https://instagram.com/iribnews.iran
مشاهده در ایتا
دانلود
📰 دکّه‌ی روزنامه‌ - پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
📺 فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون 🔻«چیچو و فرانکو علیه آل کاپون» ساعت ۱۰ از شبکه سه 🔻«صحرا» ساعت ۱۱ از شبکه پنج 🔻«امید روح می یابد» ساعت ۱۱ از شبکه نمایش 🔻«هما» ساعت ۱۳ از شبکه نمایش 🔻«دایناسور خوب» ساعت ۱۴ از شبکـه کودک 🔻«سفر لورین» ساعت ۱۵ از شبکه نمایش 🔻«ماجراجویان جزیره» ساعت ۱۷ از شبکه نمایش 🔻«تندیس موفقیت ریاضی پشت سرشه» ساعت ۱۸ از شبکه امید 🔻«به سوی مقصد» ساعت ۱۹ از شبکه نمایش 🔻«هوانوردان» ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار 🔻«پدر خوانده کانتون» ساعت ۲۱ از شبکه نمایش 🔻«مرد نیکوکار» به کارگردانی ساعت ۲۳ از شبکه نمایش 🔻«سفر داوود» ساعت ۲۴ از شبکه شما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ورود ۴۰۰ هزار دز واکسن سینوفارم از چین 🔹معاون فنی گمرک ایران: ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونای سینوفارم اهدایی صلیب سرخ کشور چین صبح امروز وارد فرودگاه امام خمینی شد.
🔸افتتاح طرح های صنعت پتروشیمی با حضور رئیس جمهور؛ 🔹دو طرح مربوط به پالایش اتان در شهرستان‌های عسلویه و مُهر و دو طرح تولید کاتالیست در شازند طرح‌هایی‌ هستند که امروز با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ادامه ناآرامی ها در شهرهای مختلف امریکا؛ 🔸در بروکلین سنتر مینه سوتا، نیروهای پلیس پس از برهم زدن تجمع معترضان به نژآدپرستی، در نقاط مختلف شهر مستقر شده و اقدام به بازداشت افراد شرکت کننده در تجمع کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صعود رئال مادرید و منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی ⚽️در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی، لیورپول و رئال مادرید بدون گل مساوی شدند و رئال با برد 3 به 1 در بازی رفت صعود کرد. ⚽️منچسترسیتی 2 به 1 دورتموند را برد و در مجموع با برتری 4 به 2 راهی مرحله نیمه نهایی شد.
جزئیات حمله رزمندگان یمنی به تاسیسات متجاوزان سعودی؛ 🔷 سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن: 🔺به شرکت آرامکو و چند هدف، 7 فروند موشک از نوع سعیر و بدر شلیک شد و هدف گیری نیز به لطف الهی دقیق بود که در نتیجه این حمله نیز آتش سوزی گسترده ای در شرکت آرامکو رخ داد. 🔺تعدادی از انبارها و پایگاه های پاتریوت نیز با 4 فروند پهپاد از نوع صماد سه و قاصف تو-کی هدف قرار گرفت و هدف گیری نیز دقیق بود. 🔺این حمله در پاسخ به اقدام متجاوزان به تشدید حملات و ادامه محاصره و جنایاتشان انجام شد که تازه ترین این جنایت نیز جنایت دیروز در صعده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آرامکو سعودی هدف قرار گرفت 🔹طبق اعلام سخنگوی نیروهای مسلح یمن، یگان موشکی و پهپادی این کشور در عملیاتی مشترک با ۱۱ موشک و پهپاد شرکت آرامکو، سامانه‌های پاتریوت و اهدافی حساس در منطقه جیزان (جنوب غرب عربستان سعودی) را هدف قرار داده است.
🔸سوریه گزارش سازمان منع سلاح شیمیایی درباره سراقب را جعلی خواند. 🔹وزارت امور خارجه سوریه: این گزارش حاوی نتیجه گیری های جعلی است. 🔹این سازمان در تحقیقات مغرضانه خود به منابع تروریست ها، کلاه آبی ها و دستگاه های اطلاعاتی برخی کشورهای مخالف سوریه استناد کرده است. 🔸وزارت داخلی اقلیم کردستان عراق ارائه جزییات درباره حمله به فرودگاه اربیل را به زمان آینده موکول کرد. 🔸مصر یک میلیارد دلار از مالکان ژآپنی اورگرین خسارت می خواهد؛ 🔹مدیریت کانال سوئز این میزان خسارت را به علت درآمد از دست رفته، آسیب به کانال، تجهیزات و نیروی به کار گرفته شده برای آزادسازی کشتی به گل نشسته و خدشه دار شدن اعتبار کانال درخواست کرده است. 🔹کشتی باری «اورگرین» که در میانه کانال به گل نشسته بود، در 9 فروردین رها شد اما به دستور دادگاه مصر توقیف است.
📸سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از آغاز کارآزمایی فاز 3 واکسن مشترک ایران و کوبا از هفته آینده در اصفهان خبرداد.
📌نیمی از فوتی‌های مشکوک به کرونا در اصفهان تست منفی داشتند معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان: 🔹 336 نفر طی 2 هفته اخیر در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فوت کرده‌اند که حدود 50 درصد مبتلای قطعی و حدود 50 درصد دارای علائم بالینی ابتلا به کوید 19 بودند و به طور میانگین روزانه شاهد 15 تا 25 مرگ مبتلای قطعی و احتمالی به کوید 19 در استان هستیم‌. 🔹آمار بستری‌های استان در شبانه‌روز کمتر از 100 نفر بود که 5 روز گذشته به روزی 400 نفر و در برخی روزها 450 نفر بستری رسیده است و همچنین در کنار آن با افزایش حجم مراجعات بیماران سرپایی مواجه هستیم به‌گونه‌ای که مراجعه روزانه 300 بیمار سرپایی امروز به سه هزار بیمار رسیده است و مراکز درمانی فشار غیرعادی را تحمل می‌کنند. 🔹بیمارستان الزهرا (س) درگیر کرونا است و بیماران آن به جز 15 نفر، ترخیص یا به سایر بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند و در حال تکمیل ظرفیت تا 750 تخت بستری است ولی اگر سیر صعودی مثل قبل ادامه داشته باشد سایر طرفیت‌ها نیز به سرعت پر می‌شود. fna.ir/qt5q
⬛ در گذشت مادر شهیدان حیدری ▪️مادر شهیدان والامقام عباس و اصغر حیدری در خمینی شهر به فرزندان شهیدش پیوست. https://www.iribnews.ir/00Cu9h
📸امیر غفور با قراردادی 3 ساله به سپاهان پیوست 🔹امیر غفور ملی‌پوش کاشانی پس از انجام مذاکره با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به تیم والیبال سپاهان اصفهان پیوست‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پست ویژه ⁉️ آیا میخواهید بدانید صنعت هسته ای چه فوایدی دارد ؟؟؟ ⚠️ با دیدن این کلیپ خواهید فهمید چرا نفوذی های اصلاح طلب برجام هایی راه انداختند و چرا به نطنز حمله کردند تا این صنعت نتواند در کشور ما جان بگیرد !! بحث فقط بمب اتم نیست...!!! 🚩🚩 @yjcnewsTv
4_6050763769284396440.mp3
6.89M
ترتیل جزء دوم قرآن کریم با صدای استاد شهریار پرهیزکار