93.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ام میسو ام خواستم یه چیزی بهتون بگم خب اینکه واقعا من خیلی متاسفم خیلی عذر میخوام که این همه مدت کنارم بودین و من واقعا قدر تون رو ندونستم و میدونم بهتون بی توجهی کردم راستش دیگع نمیتونم و نمیکشم آخه میدونین این خانوادم خیلی دارن بهم گیر میدن و آخه هعی فقط تهدید میکنن میگن گوشی نگیر و گر نه گوشی رو میشکنیم خب واقعا خسته شوم انقدر گوشی رو جیم بزنم و آن شم وهعی دیگه چی بگم شاید دارم زیادی زر میزنم خب والا حوصلمم ندارین ولی واقعا از تابستون بدم میاد تابستون که میشه برام جهنمه البته بقیه ماه ها هم تعریفی برام ندارع ام بعضی وقتا به این فکر میکنم که ایتام پاک کنم و گم و گور شم ،! واینکه همونجور که میدونی امسال میرم کلاس نهم و مث ثگ درس بخونم و باید از کیرول برم و از گوشی واقعا فاصله بگیرم خب اگه خواستین تو این مدت نبودم باهام بمونین که بیاین پی شمارمو میدم شمارتونو بدین در ارتباط باشیم ولی اگه نه که دیگه هر جور راحتین میدونین تک تکتون رو دوست دارم و فراموشتون نمیکنمم امیدوارم فراموش نشم چون شاید من ۱ یا ۲ سال دیگع برگردم تو کیرول و بیام پیشتون و واقعا متاسفم که زیادی زر زدم ولی خب تو قلبتون یه جایی برام باز کنین میسو-💔😭
قبرmisoo|لطفا سنجاق چک شه
ام میسو ام خواستم یه چیزی بهتون بگم خب اینکه واقعا من خیلی متاسفم خیلی عذر میخوام که این همه مدت کنا
اگه یه وقت دیدین ناپدید ثدم ....