eitaa logo
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی
2.6هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
590 ویدیو
121 فایل
هدف از ایجاد کانال، ایجاد بستری مناسب جهت انجام کار تشکیلاتی و همفکری به منظور ایجاد و گسترش روانشناسی اسلامی است.ان شاءالله به تدریج سلسله بحثهای موضوعی در کانال قرار داده خواهند شد. شما نیز می توانید موضوعات پیشنهادی خود را ارسال کنید: @Mohsenazizi1365
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/HODHOD_IW کارگاه رایگان است، آموزش عملی روش اجرای مرور سیستماتیک، انتقال برخی تجربیات کاربردی که در کتاب ها نمی یابید، شرکت در این کارگاه توصیه می شود به: هر کسی که قصد دارد در حوزه علوم انسانی پژوهش انجام دهد. لینک ورود به جلسه: 👇👇👇 webinar.umz.ac.ir/eco http://eitaa.com/islamic_psychology
💢قابل توجه پژوهشگران طرح پژوهشی📣 ◀️ارسال طرح: https://rihu.ac.ir/fa/form/1 --------------- 🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ایتا: https://eitaa.com/rihu_ac_ir
📣دفتر ترویج و توسعه روانشناسی اسلامی مرکز مشاوره سبل السلام با همکاری انجمن روانشناسی اسلامی حوزه علمیه قم برگزار میکند: ✅ *دوره مجازی آموزشی کوتاه مدت مناسبات اسلام و روانشناسی(سطح دو مدرسه فصلی روانشناسی مثبت نگر و دین)* ❇️ سرفصل های دوره و اساتید(ریز سرفصل ها را در لینک مربوط به دوره دنبال کنید): *کلیات روانشناسی اسلامی و روش تحقیق: حجت الاسلام دکتر رفیعی هنر* *نقد مکاتب سه گانه روانشناسی: حجت الاسلام دکتر عباسی آغوی* *قلمروهای پژوهشی در مناسبات دین و روانشناسی؛ نیازها و اولویت ها: دکتر محمدتقی تبیک* ⌛️زمان برگزاری: ۱۰ مرداد لغایت ۳ شهریور یکشنبه ها و چهارشنبه ها ساعت ۱۵ الی ۱۹ (۱۶ جلسه و ۳۲ ساعت آموزشی) 💳هزینه ثبت نام: ۴۰۰ هزار تومان(۲۵۰ هزار تومان ویژه ۵۰ نفر اول همراه با ارائه محتوای دوره اول و ۲۰۰ هزار تومان ویژه شرکت کنندگان دوره قبل،طلاب و تشکل ها) 🌐لینک ثبت نام: sobolicc.com/din ☎️شماره پشتیبانی: 09981540170 @positiveislamicpsychology 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 http://eitaa.com/islamic_psychology
فراخوان مقاله ششمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی منتشر شد به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، فراخوان ششمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی منتشر شد. متن این فراخوان بدین شرح است: با اتکال به عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با هدف گفتمان‌سازی، تولید علم و نظریه‌پردازی، تضارب اندیشه‌ها و ارتباط مستمر با جامعه‌ی علمی، ششمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، آبان ۱۴۰۰ در ایران و در محورهای کلی ذیل برگزار می‌گردد: محورهای میان‌رشته‌ای: فلسفه و روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی مدیریت تحول علوم انسانی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت قرآن و علوم انسانی سیاست گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی   محورهای رشته‌ای: اقتصاد اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی ارتباطات و جامعه‌شناسی اسلامی روانشناسی اسلامی علوم سیاسی اسلامی فقه و حقوق اسلامی مدیریت اسلامی شهرسازی و معماری اسلامی هنر اسلامی   تذکرات مهم: ـ تلاش دبیرخانه کنگره آن است که مقالات پذیرفته شده، قبل از انتشار در مجموعه مقالات کنگره، در مجلات علمی ـ پژوهشی منتشر شود. ـ در طول دوره‌ی فراخوان، مقالات ارسالی حداکثر تا سه ماه تعیین تکلیف می‌شوند و بلافاصله به مقالات پذیرفته شده گواهی اعطا خواهد شد. ـ محورهای تفصیلی هر کمیسیون به مرور بر روی سایت قرار خواهد گرفت. ـ ارسال مقاله فقط از طریق سایت کنگره امکان‌پذیر است و مقالاتی که از طریق ایمیل ارسال شوند، بررسی نخواهند شد. مهلت ارسال چکیده مقاله تا ۳۱ تیر ۱۴۰۰ (۲۰۲۱-۰۷-۲۱) مهلت ارسال اصل مقاله تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ (۲۰۲۱-۰۸-۲۲) http://eitaa.com/islamic_psychology
هدایت شده از بنیاد شهید مطهری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 چرا گناهانی از انسان سر می‌زند که بعد خود را شدیدا شماتت می‌کند؟ من بودم چنین کردم؟! ⭕️ کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir
⭕️ نشست علمی 〽️نقد و رونمایی کتاب 📖 "روش فهم روان‌شناختی متون دینی" 🎙 ارائه: حجت الاسلام دکتر عباس پسندیده ✳️ناقدان 📌 حجت الاسلام دکتر مسعود آذربایجانی 📌دکتر حمزه عبدی 🗓 پنج شنبه / ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ ⏰ ساعت ۱۰:۰۰ 🔗 لینک ورود به جلسه 🌐 webinar.razavi.ir/qom و 🌐 instagram.com/qomislamic و 🌐aparat.com/qomislamic/live #️⃣ 🆔 @qomislamic
🌸رسول اکرم(ص): اَکــْرِموا أَوْلادَکُمْ وَأَحْسِنوا اَدَبَهُم یُغْفَرْ لَکُمْ؛ فرزندان خود را گرامی بدارید و خوب تربیتشان کنید تا گناهان شما آمرزیده شود. ✅سلسه جلسات اقتصادی و امور اجتماعی محله نجف آباد(شنبه شب ها) ♦️موضوع بحث:تربیت فرزند ♦️ اولین جلسه، شنبه ۱۴۰۰/۴/۲۶، بعد از نماز مغرب و عشاء 🕌مکان: یزد، میدان ابوذر، بلوار شهید دشتی، روبروی بوستان ناجی، کوچه شهید مدنی زاده، اواسط کوچه، مسجد جامع نجف آباد 🎤 سخنران: دکتر محسن عزیزی(دکترای روانشناسی تربیتی) http://eitaa.com/islamic_psychology
📖پیش فروش کتاب درس نامه روانشناسی اسلامی 🖋نویسنده : دکتر سید علی مرعشی (پزشک، روانشناس، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز) ♨️35 درصد تخفیف ویژه پیش خرید کتاب! ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر : 📲0916 321 8580 🆔@moshaver1 با ما همراه باشید : 🆔@fatehan_net
null.pdf
383.3K
📝معرفی و مقدمه 🔖کتاب درس نامه روانشناسی اسلامی 🖋دکتر سید علی مرعشی ایدی ثبت سفارش پیش خرید کتاب : @moshaver1 🌐 fatehan.net 🆔 @fatehan
مقاله تحلیل محتوا با افیلیشن جدید.pdf
810.8K
غنی سازی زندگی زناشویی بر مبنای آموزه های اسلامی: یک تحلیل محتوای کیفی http://eitaa.com/islamic_psychology
در نهایت تاسف و تاثر، استاد محمدحسین فرج نژاد، پژوهشگر ساده زیست و صهیونیزم شناس برجسته را در حادثه ای دلخراش و البته مشکوک، از دست دادیم کتاب‌هایی چون «اسطوره های صهیونیستی سینما»، «سینما و فلسفه شک گرایی و صهیون»، «هیورکایت و سینمای صهیونیسم»، «ارتباط کابالیسم یهودی و مدرنیته» و تدریس مباحث فلسفی در حوزه و دانشگاه از جمله فعالیت‌های این شخصیت برجسته بود. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد http://eitaa.com/islamic_psychology
هدایت شده از زمانه
⬛️ در رثای یک مجاهد 🔹این روزها شاید در میان بسیاری از اخبار ناگوار برای صهیونیست ها خبر درگذشت یکی از پژوهشگران پرتلاش و محقق در عرصه رسانه و صهیونیسم، خبری بسیار خوشحال کننده برای آنان باشد. 🔹مرحوم حجه الاسلام محمد حسین فرج نژاد از جمله محققین و پژوهشگران برتر کشور در حوزه رسانه و عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم، از اساتید سواد رسانه و فعالان عرصه پژوهش در حوزه صهیونیسم پژوهی بود. 🔹 از ایشان آثار فاخری با موضوع رسانه‌های گروهی و صهیونیسم، به یادگار مانده است از جمله از مهمترین تالیفات ایشان این کتابهاست: 1. اسطوره‌های صهیونیستی در سینما، محمدحسین فرج‌نژاد، تهیه‌کننده: موسسه فرهنگی هلال و مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، ناشر: هلال‏ ‏، تهران، اول، ۱۳۸۸، ‏ ۳۳۶ص. (این کتاب در سال های ۱۳۹۵-۱۳۹۸ تجدید چاپ شده است.) 2. تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، تالیف: محمدحسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی، دانشگاه جامع امام‌حسین (ع)، موسسه چاپ و انتشارات‏ ، تهران، ‏ ۱۳۹۶، ۳۶۵ص. 3. دین در سینمای شرق و غرب؛ مکاتب شرقی (هندو، بودا، لامائیسم، ...)، محمدحسین فرج‌نژاد و دیگران، ناشران: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، و مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اول‏ ، ۱۳۹۶، ۷۵۱ص. 🔹هم چنین برخی از نوشته‌های استاد فرج نژاد در سایت اندیشکدهٔ مطالعات یهود منتشر شده است: 1️⃣ روند پیشرفت اسطوره‌های یهودی در تاریخ 2️⃣ هالیوود یهودی صهیونیستی 3️⃣ فعالیت چشم‌گیر مسیحیت صهیونیستی در عرصهٔ رسانه 4️⃣ اسطورهٔ «ارض موعود» و شهر زایان 5️⃣ اسطورهٔ «مادر» و قبیله‌گرایی متعصبانه 6️⃣ اسطورهٔ «قوم برگزیده» و «نژاد برتر 🔹ان شاالله با مطالعه آثار قلمی و پیگیری دغدغه های آن عزیز سفر کرده_که بخش مهمی از موانع تشکیل تمدن نوین اسلامی را در برمی گیرد_قدردان تلاش های علمی و مجاهدت های این پژوهشگر و محقق برجسته باشیم. با قرائت فاتحه و مطالعه آثار ایشان روح ایشان را شاد کنیم ✍محمد تقی احمدی پرتو [ : آنچه یڪ تحلیلگر بایست بداند ] ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔺اگر تحلیل راهبردے میخوانید 🔻اگر سرخط تحلیلے میخواهید 🆔 | eitaa.com/joinchat/796000260C5d9fc9afdd 🆔 | http://t.me/joinchat/AAAAAEOsJgWAqXvCnsxz-w 🆔 | @zamanehh
🛑👈همجنسگرایی و استانداردهای دوگانه هوزمن، ارون، لفكوويتز و والدر (1984) بيان ميدارند كه نشان داده شده است كه رفتار پرخاشگرانه در طول زمان، موقعيتها و نسل هاي يك خانواده ثابت است. هاروي و اُنيل نيز در كتاب چه چيز باعث مي شود مردان عليه زنان خشونت روا دارند؟ مينويسند: «ارتباط بين پرخاشگري و خشونت و ثبات آن در طول زمان و نسلها پيشنهاد ميكند كه عوامل درون فردي وجود دارد كه در خشونت بين فردي نقش دارند» (1999، ص51). در ارتباط با تجاوز جنسي نيز وضع به همين منوال است. باچر، هولي و مينكا (2014) در رابطه با تجاوز جنسي مينويسند: «آميزش جنسي اجباري منحصر به انسان نيست، بلكه در تعدادي از گونه ها در دنياي حيوانات روي ميدهد كه اغلب به عنوان راهبرد توليدمثل توسط نرها براي توليد بچه هاي بيشتر، تكامل يافته است» (ترجمه سيدمحمدي، 1395، ج 2، ص375). به اعتقاد لالومير و همكاران (2005) تجاوز جنسي در اغلب جوامع انساني در دوره اي از تاريخ وجود داشته است. تجاوز جنسي به طور سنتي هنگام جنگها و پس از آن شايعتر است، به طوري كه گاهي به نقطۀ همه گير ميرسد. اين ممكن است به خاطر آن باشد كه در طول جنگ، مردان به خاطر خلافهاي خود كمتر مجازات ميشوند و آن را روش خوبي براي ابراز ضديت و تحقير دشمن ميدانند. ثورنهيل و پالمر نيز در كتاب جنجالي و مشهور خود، با عنوان تاريخچۀ طبيعي تجاوز در ارتباط با ريشه هاي طبيعي و تكاملي تجاوز جنسي بحث ميكنند. آنها استدلال میکنند که ظرفیت تجاوز جنسی یا سازگاری است، یا محصول جانبی صفات سازگار مانند میل جنسی و پرخاشگری است که به دلایلی که ارتباط مستقیمی با مزایا و هزینه های تجاوز جنسی ندارند، تکامل یافته است. اين نويسندگان، البته، به بحثي از جرج ادوارد مور پيرامون مغلطۀ طبيعت گرايانه ، [فرض اشتباهي مبني بر اينكه «بين آنچه به صورت طبيعي يا زيستي انتخاب شده و آنچه به صورت اخلاقي درست يا غلط است» ارتباط وجود دارد] نيز ميپردازند(نك:ثورنهيل و پالمر، 2000،ص، 6،84،107). هاروي و اُنيل (1999) در خصوص چالشهاي برآمده از ديدگاههاي تكاملي پيرامون برخي موضوعات حسّاس مانند خشونت عليه زنان و تجاوز جنسي اينطور توضيح ميدهند: «روانشناسان تكاملي تلاش ميكنند تا ساز و كارهاي روانشناختي تكامل يافتۀ زيربناي رفتارهاي قابل مشاهده را شناسايي كنند. اين نظريه ها فرض را بر اين ميگيرند كه برخي رفتارها جهاني، ويژۀ گونه و ويژه يك جنس هستند و به منظور سازگاري هاي تكاملي از طريق انتخاب طبيعي شكل گرفته اند. اين تمركز بر تفاوتهاي جنسي جهاني (تفاوتهاي جهاني و همگاني بين دو جنس زن و مرد) تشديدكنندۀ تمايلِ تاريخي فمينيستها و دانشمندان اجتماعي ديگر جهت ردّ تمام تلاشها به منظور يافتن ريشه هاي تكاملي رفتار انسان است»(ص62). به بيان ساده، درست يا غلط، اينگونه استنباط ميشود كه اگر رفتار يا گرايشي داراي تاريخچۀ تكاملي باشد و در حيوانات و انسانها از قديم تاكنون مورد ملاحظه قرار گرفته باشد، بر مبناي نظريه هاي تكاملي، به سازگاري گونه كمك ميكرده و بنابراين تكامل پيدا كرده است؛ پس، ممكن است اين تلقّي ايجاد شود كه مثلا اگر مبناي تكاملي براي خشونت عليه زنان يا تجاوز جنسي پيدا شود، افراد واجد اين گرايشها يا رفتارها را بتوان به نحوي تبرئه كرد. لذا، برخي عليه تبيينهاي تكاملي براي رفتارها و گرايشهاي انساني موضع گيري كرده اند. ... به طور خلاصه اين نكته را بيان ميكنيم كه اگر قرار بر اين باشد كه بروز و ظهور گرايش يا رفتاري در زمانهاي قديم و در طول زمان، و در بين گونه ها و حيوانات مختلف دليل موجّهي براي «طبيعي» دانستن آن باشد، بايد پرسيد آيا در خصوص خشونت عليه زنان و تجاوز جنسي نيز اينطور استدلال ميكنيم كه چون خشونت، خشونت عليه زنان، تجاوز جنسي و ... در قديم و در ميان گونه هاي مختلف جانوري مورد ملاحظه قرار گرفته اند و داراي ريشه هاي تكاملي نيز هستند، بنابراين، كسي نبايد به متجاوزان جنسي و خشونتگران عليه زنان متعرّض شود و ايشان بايد بتوانند آزادانه گرايشها و تمايلات دروني خويش را ابراز نمايند؟! اگر پاسخ مثبت است، كه بايد به حال كساني كه موافق اين گزاره هستند، تأسف خورده و احيانا ايشان را مورد بررسي روانشناختي قرار داد! و اگر پاسخ منفي است، سوال ميكنيم كه چگونه يك استدلال مشابه، براي همجنسگرايي كار ميكند امّا براي خشونت عليه زنان و تجاوز جنسي كار نميكند؟! چگونه است كه اگر همجنسگرایی در طيّ زمان و در طول تاريخ و در حيوانات ديگر ملاحظه شود و مبناي تكاملي برايش رديابي شود، «طبيعي» و «قابل قبول» است، اما همين گرايشها و رفتارها براي خشونت عليه زنان و تجاوز جنسي و موراد ديگر بيانگر «طبيعي» بودن و «قابل قبول بودن》نیست؟! این به وضوح یک استاندارد دوگانه یا سیاست یک بام و دو هوا است. برشی از کتاب در دست تالیف درباره مساله همجنسگرایی،محسن عزیزی ابرقوئی http://eitaa.com/islamic_psychology
📍در سکوت و خواب مراجع ذی‌ربط شبکه‌های اجتماعی جولان‌گاه شایعات/‏توییتر حساب کاربری یک قانون‌گذار ایالت جورجیا را به دلیل انتشار اطلاعات غلط در مورد ‎کرونا به حالت تعلیق درآورد @secret_file 🔹مقایسه کنید با رفتار ‎توییتر در رابطه با ایران و خاصه ماجرای ‎خوزستان که هزاران توییت دروغ و فریب منتشر می‌شه بدون هیچ کنترلی. 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea پانوشت: به راستی چرا در کشور ما هیچکس مسئول نوشتارها و عملکردش در فضای مجازی شناخته نمی شود؟! آیا نباید برای این فکری اندیشید؟ http://eitaa.com/islamic_psychology
🌿الإمامُ عليٌّ عليه السلام : ذَوُو العُيوبِ يُحِبُّونَ إشاعَةَ مَعايبِ الناسِ؛ لِيَتَّسِعَ لَهُمُ العُذرُ في مَعايبِهِم .[غرر الحكم : 5198.] امام على عليه السلام : كسانى كه خود عيب دارند، علاقه مند به شايع كردن عيبهاى مردم هستند، تا جاىِ عذر و بهانه براى عيبهاى خودشان باز شود. http://eitaa.com/islamic_psychology
آزادي به سبك غربي! ويكتور اوربان، نخست وزير مجارستان، كه به تازگي بحث «قانون صيانت از كودكان» و «عدم پذيرش آموزشها درباره همجنسگرايي در مدارس» را براي همه پرسي در كشورش به پيش كشيده است، مورد حمله شديد سران اروپايي قرار گرفته است. خاویر بتل، نخست وزیر لوکزامبورگ و تنها رهبر اتحادیه اروپا که آشکارا همجنسگرا محسوب می‌شود، از همکاران خود خواست تا با مداراناپذیری مبارزه کنند. وی گفت: «شما باید بدانید که ما بسیاری از جوانانی را داریم که خودکشی می‌کنند به این دلیل که نمی‌توانند با خودشان کنار بیایند و در سطح کشوری سرزنش می‌شوند به این خاطر که به آن‌ها به عنوان فردی «طبیعی» نگاه نمی‌شود. همجنسگرا بودن یک انتخاب نیست، اما عدم رواداری یک انتخاب است و من در برابر کسانی که رواداری به خرج نمی‌دهند رواداری نخواهم کرد.» مارک روته، نخست‌وزیر هلند، پیشنهاد کرد که اگر مجارستان نمی‌خواهد ارزش‌های اروپایی را رعایت کند ماده ۵۰ برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا فعال شود همچنانکه برای بریتانیا برای برکسیت فعال شد. لينك خبرهاي مرتبط با بحث در يورونيوز فارسي: https://per.euronews.com/2021/07/21/viktor-orban-will-hold-referendum-on-anti-lgbt-law-in-hungary https://per.euronews.com/2021/06/25/eu-leaders-blast-viktor-orban-over-anti-lgbt-bill-during-tense-emotional-summit 🛑بله، اينجا اروپاست. مهد آزادي! يا همينكه ما ميگيم (يعني بايد همجنسگرايي رو قبول كني) يا برو بيرون! http://eitaa.com/islamic_psychology
اینکه امثال این شخص شغلشون القای ناامیدی و بدبختی هست رو کاری ندارم اینکه چی شد امثال ایشون کارش به اینجا کشید هم بمونه برای یه فرصت دیگه اما اینکه بتونی در وضعیتی که روز اول المپیک هست و هیچکس توقع مدال نداره، و تو پرچم کشورت رو بالا ببینی و تو رشته ای که تا حالا مدال المپیکی نداشته، طلا بگیری و رکورد المپیک رو جابجا کنی و تو روز اول بازی ها پرچم کشورت رو تو رده دوم جهان ببینی و ... بعدش غصه بخوری براش، این فقط جادوی رسانه هست ما تو این مورد خیلی باید تقویت شیم محسن عزیزی ابرقوئی http://eitaa.com/islamic_psychology
سلام دوستان شیشه عطر وقتی بشکند، همه جا را معطر می کند مصداق بارز این تعبیر، آقای فرج نژاد و همسر مکرمه شان هستند... ✍بعد از ازدواج ما دوستان مدرسه عترت رابطه را قطع نکردیم و ارتباطات خانوادگی را نیز گسترش دادیم. یک بار که منزل آقای دکتر رفته بودیم. دایرة المعارف یهود، یهودیان و صهیونیسم عبدالوهاب المسیری که 8 جلد بود را به من نشان داد. جلد سوم به داشمندان یهودی رشته های مختلف اشاره می کرد. دکتر فرج نژاد به من می گفت که *حواست باشه در روان شناسی رد پای یهود و صهیونیست ها را خوب رصد کنی* کتاب را پیدا نکردم. این صحبت آویزه گوشم بود. هر وقت تدریسی داشتم در دروسی مثل انگیزش و هیجان و روان شناسی رشد و بهداشت روانی و اصول و فنون مشاوره یک تحقیق مختصر به طلبه ها و دانشجویان می دادم که نام 8 یا 10 روان شناسی یهودی را پیدا کنید و برایم بیاورید. تا ابتدای ترم نسبت به یهود و نفوذ آنها در رشته های مهم آگاه شوند. همسر ایشان نیز هنرمند بود و ظاهرا گرافیک خوانده بود. یادم هست برای عید نوزوز دو تا تخم مرغ رنگی سفالی خوشگل را به بچه های ما هدیه داده بود. یک بار نزدیک مسجد حضرت زینب سلام علیها پردیسان او را دیدم. خوشحال بود. شوخ طبعی اش باز گل کرده بود. با اون لهجه یزدی اش گفت من هم بعد از دو پسر ناموس دار شدم و خدا به من دختری به نام مطهره داده. خدایا این خانواده مومن و انقلابی را غریق رحمت واسعه خودت قرار بده🤲 @baghe_rahgozaran
📶 کارگاه آنلاین «روش تحقیق در روانشناسی اسلامی » ✍از انتخاب موضوع تا گزارش نویسی پژوهشی برخی سرفصل ها: ✅ سطوح و روش انتخاب موضوعات پژوهشی در روانشناسی اسلامی ✅جمع آوری داده ها در روش تحقیق کیفی ✅شیوه های تحلیل داده های کیفی ✅گزارش نویسی پژوهشی 👤 مدرس: حجت الاسلام دکتر رفیعی هنر (دکتری تخصصی روانشناسی و مدرس دانشگاه) ⏰ 16 ساعت آموزش ⁉️همراه با پرسش و پاسخ 👈 ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر: 📲 09137037282 🆔 @fatehan_admin2 از کانال فاتحان @fatehan_net http://eitaa.com/islamic_psychology
گرچه از ائمه معصومی که در شدیدترین اختناق های حاکم بر زمان خویش می زیسته اند، کمتر اطلاعات و آثاری بر جای مانده، اما همین اندک آثار بر جا مانده از ایشان سرشار از برکت است امام هادی علیه السلام را با 《زیارت جامعه کبیره》 می شناسیم اما امشب می خواهم شما را با نامه ای از این امام همام به مردم اهواز آشنا کنم که در پاسخ به سوالی است که دست کم همه ما یک بار آن را از خود پرسیده ایم: 《جبر یا تفویض یا چیزی دیگر؟!》 از زمانی که با این نامه مفصل و عالی آشنا شده ام، هرگاه ذهنم قفل می کند به این نامه رجوع میکنم و هر بار بیشتر لذت میبرم متاسفانه فایل کاملی از نامه را در اینترنت ندیدم که به اشتراک بگذارم! این نامه استثنایی که گویا گره ذهنی را کاملا باز می کند، می توان در تحف العقول جناب حرّانی یافت بنده بر مبنای این نامه، مقاله ای پیرامون آسیب شناسی روانی بر مبنای نگاه اسلامی نوشته بودم که پس از این ارسال آن را قرار می دهم محسن عزیزی ابرقوئی http://eitaa.com/islamic_psychology
واقعا این سایت ویکیپدیا! نظرات همه ورزشکاران دنیا رو اینچنین قرار میده یا فقط ...؟ http://eitaa.com/islamic_psychology
ویکیپدیای صهیونیست چه صلاحیتی دارد که هر جستجویی که انجام می شود، باید القای تفسیر این سایت درباره آن در اولویت گوگل باشد؟! http://eitaa.com/islamic_psychology
🚨اشکال تاثیر از جنبه های غیرعلمی دشمن ... این وابستگی را نباید با اشتیاق به فراگیری علم_ که هر جا انسان آن را بیابد، دنبال آن خواهد رفت_اشتباه کرد. گاهی علم در دست دشمن ماست؛ پیش دشمن میرویم، زانو میزنیم و از او علم را فرا میگیریم؛ این اشکالی ندارد. ارزش علم فراتر از این است که انسان به خاطر آن، حتّی سراغ کسی که با او مخالف است، نرود. این یک بحث است؛ تحت تاثیر آن دشمن قرار گرفتن از غیر جنبه علم_یعنی جنبه سیاست، فرهنگ و چیزهای دیگر_یک بحث دیگر است. آنچه که برای ما درست کردند، این دومی است. آنچه که برای_به اصطلاح رایج_ جهان سوم خواستند و برنامه ریزی کردند، این دومی است. اتفاقا کاری کردند که اولی انجام نگیرد. بیانات رهبری در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۰ آذرماه ۱۳۷۰ http://eitaa.com/islamic_psychology