eitaa logo
طب اسلامی🌱گنجینه سلامت
23.4هزار دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
578 ویدیو
18 فایل
💫💫طب اسلامی راه رسیدن به تمدن اسلامی به روزترین مطالب پزشکی رو در کانال دنبال کنید استاد بوعذار ⬇️⬇️ @loocal20 نوبت ویزیت ،ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی ⬇️⬇️ @aseman400 کانال محصولات طبیعی ⬇️⬇️ @mahsoolat313 کانال تبلیغات و تبادل @tabli23
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔰تا دیروقت جلوی تلویزیون ننشینید !❌ ▫️زمانی که احساس مریضی دارید و در خانه استراحت می‌کنید تماشای فیلم و سریال لذت‌بخش است، اما بهتر است این کار را در طول روز انجام دهید و شب تا دیروقت جلوی تلویزیون نباشید. برای کاهش دوره بیماری بهتر است شب‌ها خیلی زود به رختخواب بروید و استراحت کنید. سیستم ایمنی بدن نیاز به زمان دارد تا قدرت خود را بازیابد ▫️استراحت و خواب خوب این فرصت را به دستگاه ایمنی داده و باعث تقویت آن می‌شود؛ بنابراین تا جایی که می‌توانید بخوابید تا بدنتان شانس بیشتری برای ترمیم و احیای سلول‌های خود داشته باشد @islamiteb313 .
. 🔰ژن های اوتیسم بیشتر از پدر منتقل می شود تحقیقات جدید نشان می‌دهد: خواهر و برادرهایی که با اوتیسم متولد شده ‌اند به احتمال زیاد تحت تاثیر ژن های پدری هستند و مادر در ابتلا به اوتیسم نقش کمتری ایفا می کند. @islamiteb313 .
. 🔰عوارض کم خوابی بر بدن ▫️اختلال در یادگیری ▫️دردهای معده ▫️سرماخوردگی ▫️سردرد و میگرن ▫️کج خلقی تغیر خلق خو ▫️اختلال در بینایی ▫️اضافه وزن @islamiteb313 .
. 🔰تفاوت قلب سالم با قلب ناسالم ! این عکس قلب کسیه که اضافه وزن داشته و با تغذیه غلط بر اثر سکته قلبی فوت شده، چربی دور قلب رو میبینید؟ لطفا چاقی و اضافه وزن رو شوخی نگیرین، نشینین پای چند تا پیج اینستا و ...که‌ داره چاقی رو عادی جلوه میده که هر جور هستی خودتو دوست داشته باش! خودتو دوست باش اما به فکر سلامتی‌ خودت هم باش @islamiteb313 .
. 🔰قلب انسان در طول زندگی اش نزدیک به ۲.۵ میلیارد بار میزند و روزانه حدود ۲ هزار گالن پمپاژ میکند @islamiteb313 .
. 🔰با روزی ۲۰ دقیقه ورزش، کبد چرب خود را درمان کنید! اغلب بیماران مبتلا به بیماری کبد چرب غیرالکلی توصیه می شود وزن خود را کاهش دهند، اما انجام این کار دشوار است و زمان زیادی را می طلبد.اما متاآنالیز جدید نشان داد که ورزش با شدت متوسط حدود ۱۵۰ دقیقه در هفته، به طور قابل توجهی باعث کاهش چربی کبد در بیماران می‌شود. @islamiteb313 .
. 🔰کاهش استرس و افسردگی با نوشیدنی های سنتی! ▫️مصرف آب سیب طبیعی، شیرپسته، شیرفندق، عرق بیدمشک، دمنوش بادرنجبویه، شربت نارنج یا بالنگ و شربت زعفران نیز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و به بهبود مشکلات خلقی نظیر استرس و افسردگی کمک کند + به‌جای چای سیاه بهتر است از دم کرده گل‌گاوزبان و دمنوش بابونه استفاده شود. @islamiteb313 .
. 🔰شیره‌‌ خرما به دلیل داشتن انرژی بالا می‌تواند به عنوان یک وعده‌‌ غذایی مناسب به شمار بیاید و با استفاده از آن بدون افزودنی‌ها و غیره… می‌تواند باعث کاهش وزن شود. شیره خرما اگر اصولی و تحت کنترل فرآوری شود، سرشار از املاح معدنی آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس و ویتامین‌های A و B است. @islamiteb313 .
. 🔰جلوگیری از پوکی استخوان !❌ ▫️پوکی استخوان یک بیماری مزمن و پیش رونده است که موجب شکننده و ضعیف شدن استخوان‌ها میشود. یکی از مهم‌ترین دلایل پوکی استخوان در خانم‌های یائسه کاهش مقدار استروژن در بدن است ▫️مصرف چای بابونه میتواند به تولید بیشتر استروژن در بدن کمک کند و درد، ناراحتی و فرسایش استخوان‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد @islamiteb313 .
. 🔰عادت‌هایی که افسردگی را تشدید میکنند ! @islamiteb313 .
. 🔰خانمها بافتنی ببافید، تا سالم بمانید ! 🔻این فعالیت ساده هماهنگی دو نیمکره مغز را بالا میبرد ! توجه و تمرکز زیادی میطلبد و باعث میشود ذهن شما رو به نگرانیها، استرس و اضطراب بسته بماند ! 🔻حرکات آرام بخش، تکراری و دقیق سبب می شود که ذهن شما همراه با بدنتان حرکت کند، از این رو میتوان بیان کرد که بافتن کاموا میتواند جایگزین مدیتیشن های سوزاننده شود 🔻این فعالیت دستی ساده و تمرکز روی آن دریچه های ایجاد ارامش را باز می کند و برای افرادی که دچار اضطراب یا استرس هستند موثر خواهد بود. و طبق تحقیقات برای جلوگیری از فراموشی والزایمر دوران پیری مفید است و در فرانسه والمان جزوء درمانهای طب مکمل قرار گرفته و پزشکان در نسخه های خود تجویز میکنند @islamiteb313 .
. 🔰اهمیت انتخاب درست بالشت رو توی این عکس میتونید ببینید!(☝️🏻) @islamiteb313 .
. 🔰حسادت موجب چه بیماری می شود؟ 🔻بررسی های متعددی نشان می دهد، حسادت به طور معمول پاسخ استرس بدن را افزایش داده و می تواند شما را در معرض خطر بیمار شدن قرار داده و به سیستم ایمنی بدنتان آسیب برساند. استرس مزمن ناشی از حسادت همچنین می تواند منجر به بروز چندین بیماری جسمی دیگر مانند بیماری های قلبی، دیابت، بیماری های خود ایمنی و عفونت شود. @islamiteb313 .
. 🔰نقشه‌ کامل رگ‌های قلب ! ▫️شریان های خون رسان به قلب که به نام شریان های کرونر شناخته می شوند وظیفه رساندن خون، اکسیژن و مواد مغذّی را به سلولهای ماهیچه ای قلب به عهده دارند. ▫️ماهيچه های قلب جزء ضعيف ترين ماهيچه های بدن است اما قلب در هر سال دو ميليون ششصد هزار ليتر خون را بدون هیچ استراحتی پمپاژ می کند که برای حمل آن حدود ٨١ تانکر بزرگ لازم است!‌‌‌‌‌‎‌‎ @islamiteb313 .
🔴 پیله ابریشم بسته بندی 20 عددی (تمیز و برش خورده ) ❇️ پیله ابریشم ❇️ ( برش خورده و تمیز ) خواص↪️ ◀️شاداب کننده پوست ◀️لایه بردار ◀️ ضد آلودگی ◀️ سفید کننده پوست ◀️ آبرسانی و جوان کننده ◀️ از بین برنده پف زیر چشم ◀️از بین برنده جوش‌های سرسیاه ◀️سفت کننده و ازبین برنده چین و چروک پوست روش مصرف ↪️ 🔺پیله های ابریشم را پنج دقیقه داخل آب داغ قرار دهید 🔺انگشتان خود را داخل پیله ها قرار داده و به آرامی به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید. 🏷جهت سفارش محصول به آیدی زیر پیام دهید @aseman400
. 🔰ستون فقرات شما ۶ دشمن دارد ! ▫️شکم بزرگ ▫️بد خوابیدن(دمر خوابیدن) ▫️نشستن چهار زانو یا دو زانو طولانی مدت ▫️ایستادن طولانی مدت ▫️بلند کردن جسم سنگین 💥پله بالا وپایین رفتن زیاد 💥عدم تحرک و ورزش @islamiteb313 .
بریم چالش 😍⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰شستن پا با اب سرد بعد از حمام کردن پیگشیری از کدام بیماری است ⁉️ 1⃣ زخم معده 2⃣ سنگ کیسه صفرا 3⃣ واریس 4⃣ پروستات جواب رو به آیدی زیر ارسال کنید @loocal20
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ❇️ تقویم نجومی 🗓 شنبه 🔺 ۱۸ آذر / قوس ۱۴۰۲ 🔺 ۲۵ جمادی الاول ۱۴۴۵ 🔺 ۹ دسامبر ۲۰۲۳ 🦂 امروز ساعت ۷:۰۸ قمر وارد برج عقرب می‌شود. ✔️ مناسب برای امور زیر است: درمان بیماری های عفونی ، امور زراعی ، آبیاری ، کندن چاه ، جراحی چشم ، کشیدن دندان درختکاری و جابه جایی ⛔️ ممنوعات امور مربوط به حرز ، امور ازدواجی ، نوشتن سند ، افتتاح شغل ،🚙 مسافرت خوب نیست 👶 زایمان نوزاد عالم، نجیب و روزی‌دار گردد.ان شالله 👩‍❤️‍👨 انعقاد نطفه 🔹 امشب: (شب شنبه) دلیلی بر کراهت یا استحباب ندارد. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت خوب است 🩸 حجامت، خون دادن، فصد و زالو انداختن ، موجب صفای خاطر می شود 💅 ناخن گرفتن روز مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بیماری در انگشتان دست گردد. 👚👕دوخت و دوز روز مناسبی نیست. آن لباس تا زمانی که بر تن آن شخص باشد موجب مریضی و بیماری اوست. این حکم شامل خرید لباس و پوشیدن نمی‌شود. @islamiteb313 .
. هر روز یک آیه: 🌱اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌱 🍂بسم الله الرحمن الرحیم🍂 «لِنُرِيَكَ مِنْ آيَاتِنَا الْكُبْرَى» تا از نشانه‌های بزرگ خویش به تو نشان دهیم. (سوره مبارکه طه/ آیه ۲۳) @islamiteb313 .
. سلام روزتون بخیر خوبین ان شالله 🔰خب بریم جواب چالش ⁉️ 🔻در این چالش اکثر اعضا درست جواب دادن ✅ بریم ببینیم ⬇️ .
جواب صحیح احسنتم 🍀☑️
جواب صحیح درود بر شما 🌷☑️