eitaa logo
طب اسلامی🌱گنجینه سلامت
22.1هزار دنبال‌کننده
6.4هزار عکس
612 ویدیو
22 فایل
💫💫طب اسلامی راه رسیدن به تمدن اسلامی به روزترین مطالب پزشکی رو در کانال دنبال کنید استاد بوعذار ⬇️⬇️ @loocal20 نوبت ویزیت ،ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی ⬇️⬇️ @aseman400 کانال محصولات طبیعی ⬇️⬇️ @mahsoolat313 کانال تبلیغات و تبادل @tabli23
مشاهده در ایتا
دانلود
هر روز یک آیه: 🌱اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌱 🍂بسم الله الرحمن الرحیم🍂 «وَلَقَدْ مَنَنَّا عَلَيْكَ مَرَّةً أُخْرَىَ» و ما بار دیگر تو را مشمول نعمت خود ساختیم... (سوره مبارکه طه/ آیه ۳۷) @islamiteb313
. ســـلام امروزتان سرشار از موفقیت چهرتون همیشه خندان قلبتون پراز عشق و محبت هوای زندگیتون گرم و پرنشاط و لطف خدا همیشه شامل حالتون ..... صبح تون بخیر و شادی 🌺🌺 @islamiteb313 .
. 🔰رفع گرفتگی بینی !👃 استفاده از قطره روغن نعناع هنگام گرفتگی بینی در زمان سرماخوردگی در چند ثانیه باعث باز شدن گرفتگی بینی می شود @islamiteb313 .
. 🔺شاید عجیب باشد اما به گفته محققان؛ کشیدن سنگ پا باعث کاهش غلظت خون در اندام های بدن شده !🧽 و با کشاندن خون به اندام‌های انتهایی باعث کاهش میگرن، سردرد و مشکلات مغزی میشود @islamiteb313 .
. 🔰پر مصرف ترین دارو در جهان قرص آرام بخش است !💊 عوارض مصرف خودسرانه قرص های آرام بخش: ▫️كاهش ميل جنسى ▫️اختلال در نعوظ ▫️اختلال در انزال ▫️سرگيجه و تهوع ▫️پوکی استخوان @islamiteb313 .
. 🔰كيک و كلوچه بدترين صبحانه! 🥮 ◽️اگر بجای خوردن صبحانه کامل ، کیک و کلوچه بخورید ، به سرعت قندخون بالا رفته و بعد از چند ساعت ، سقوط آن و گاها ضعف شدید را باعث می‌شود. @islamiteb313 .
. 🔰بادرنجبویه خلق و خوی‌تان را بهتر می‌کند ! 🩺اگر با رسیدن فصل سرما و ابری شدن هوا دچار میشوید این گیاه به دردتان می‌خورد. این گیاه را بالا برده، برای کودکان هم مناسب است👌 گیاه مورد علاقه حضرت علی علیه السلام بوده است @islamiteb313 .
. 🔰 و معجزه ی آن برای -پوست 🧚‍♀ 🔻اگر پوستی کشیده میخواهید را امتحان کنید در طب سنتی به این گیاه قابض(سفت کننده)میگویند همین خاصیت سدر باعث فشردگی و تقدیت اعضا میشود و دراصل اعضا را از سستی و شلی در می آورد . @islamiteb313 .
. 🔰درمان نقرس ✅ خوردن زیاد انجیر ✅ آسیاب شده گیاه شیطرج، چهار گرم هر روز ✅ حجامت ساقین دو پا و کمر 🍃نکته: شیطرج را هم می‌توان به موضع مالید هم می‌توان به صورت خوراکی استفاده کرد. @islamiteb313 .
. 🔰به جای پنیسیلین چای دارچین بنوشید 👌 دارچين رگ‌هارا باز می‌كند و اثرخوبی در گردش خون دارد ! 👈 دارچين خاصيت عجيب ديگری دارد و آن قوی كردن مصونيت بدن در مقابل امراض است و تب بر است @islamiteb313 .
🔴 پیله ابریشم بسته بندی 20 عددی (تمیز و برش خورده ) ❇️ پیله ابریشم ❇️ ( برش خورده و تمیز ) خواص↪️ ◀️شاداب کننده پوست ◀️لایه بردار ◀️ ضد آلودگی ◀️ سفید کننده پوست ◀️ آبرسانی و جوان کننده ◀️ از بین برنده پف زیر چشم ◀️از بین برنده جوش‌های سرسیاه ◀️سفت کننده و ازبین برنده چین و چروک پوست روش مصرف ↪️ 🔺پیله های ابریشم را پنج دقیقه داخل آب داغ قرار دهید 🔺انگشتان خود را داخل پیله ها قرار داده و به آرامی به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید. 🏷جهت سفارش محصول به آیدی زیر پیام دهید @aseman400
. 🔰خواص کرفس برای کلیه 🥦 آب کرفس در درمان سنگ کلیه و مثانه و به طور کلی پاکسازی مجاری ادرای موثر است. 🥦 بهترین شکل مصرف آن جوشانده آن همراه با آویشن و همچنین در قالب خورش کرفس است. 🥦 با توجه به قاعده آور بودن آن، برای خانم‌های باردار و مادران شیرده مضر است. @islamiteb313 .
. 🔰 درمان بیماری‌های اعصاب 💠 عرق طبیعی بید مشک مقوّی اعصاب، آرامبخش 💠 عرق طبیعی گُل بهار نارنج ضدّ میگرن، ضدّ کابوس شبانه، ضدّ بیماری وحشت 💠 عرق طبیعی آویشن آرامبخش و ضدّ تنش عصبی @islamiteb313 .
. 🔰درمان عدم کنترل ادرار با اسپند اسپند را 6 مرتبه با آب سرد بشویید و برای بار 7 با آب گرم بشویید و در سایه خشک کنید.سپس آن را با روغن جل(روغن کنجد) مخلوط کنند و صبح به صبح یک مثقال از آن بخورند. نکته:اسفند نباید آسیاب شود و به شکل آسیاب نشده مصرف شود چون که سمی است. کسانی که پروستات و مشکل خروج ادرار دارند نباید مصرف کنند،زیرا پروستات خودش مانع خروج می شود. 📚منبع:طب الائمه ص68 @islamiteb313 .
. 🔰 جعفری سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد و 2 برابر اسفناج آهن دارد به همین دلیل مانع ریزش مو میشود.!! جعفری آهن بدن را تامین میکند و برای زنان واجب است 👌🏻 @islamiteb313 .
. قطع سریع خونریزی بینی !👃🏻 ▫️صاف بنشینید و سرتان را به آرامی به جلو خم کنید. ▫️با انگشت شست و اشاره قسمت نرم بینی را فشار دهید. ▫️کیسه یخ را روی گونه و بینی‌ تان بگذارید. @islamiteb313 .
. ◾️السَّلامُ‌عَلَیکِ یَاعَزِیزَةَالزَّهرَاءِ‌عَلَیهَاالسَّلام وَ‌السَّلامُ‌عَلَى‌أَولَادکِ‌الشُّهَدَاء...الَّذِينَ‌ استُشهِدُوا‌في‌نُصرَةِ‌الحُسَينِ‌بِكَربَلاء؛ سلام بر شما اے عزیزِ حضرت زهرا علیهاالسّلام🌱 و سلام بر فرزندان شهید شما، که در کربلا، در راه یارےِ امام حسین علیه‌السّلام به شهادت رسیدند... فرازےاززیارت‌نامه حضرت‌ام‌البنین‌سلام‌الله‌علیها آجرک الله یا صاحب الزمان ارواحناله الفدا @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تقویم# نجومی# چهارشنبه ۶ دی # سال ۱۴۰۲# شمسی و ۱۳ جمادی الثانی  هجری# قمری مصادف با ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ روز چهارشنبه روایات است به # امام موسی کاظم علیه السلام# امام رضا علیه السلام# امام جواد علیه السلام# و امام هادی علیه السلام .# سفارش شده# تا اعمال نیک و خیر# خود را در این# روز به پیشگاه# مقدس ایشان کنیم تا ثواب# دوچندان نصیبمان گردد.# ⚫️⚫️ ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین علیها السلام تسلیت باد. ⚫️⚫️ صدقه رفع نحوست می کند . مسافرت خوب نیست و در صورت ضرورت همراه باصدقه باشد. اصلاح مو #( سر و صورت) خوب نیست . چهارشنبه گرفتن ناخن،# روز مناسبی نیست# و باعث بداخلاقی میشود.# حکم مباشرت.# ( شب پنجشنبه)# مباشرت مفید و# فرزند حاصل# از ان عالمی شود انشالله. چهارشنبه بریدن و دوختن لباس نو روز بسیار# مناسبی است. ذکر روز چهارشنبه# یا حی یا قیوم ۱۰۰ مرتبه#
هر روز یک آیه: 🌱اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌱 🍂بسم الله الرحمن الرحیم🍂 «إِذْ أَوْحَيْنَا إِلَىَ أُمِّكَ مَا يُوحَىَ» آن زمان که به مادرت آنچه لازم بود الهام کردیم... (سوره مبارکه طه/ آیه ۳۸) @islamiteb313
. 🔰 به این دلایل هر روز زیتون بخورید ۱- برای چشم و پوستتان مفید است ۲- به چربی سوزی و کاهش وزن کمک میکند ۳- به شما انرژی می دهد ۴- سلامت قلب و عروق را تضمین میکند @islamiteb313 .
. 🔰فواید غذا خوردن روی زمین چیست؟ 👈🏻تقویت وضعیت خوب بدن 👈🏻کمک به هضم غذا 👈🏻احساس سیر شدن زودتر اتفاق می افتد 👈🏻جلوگیری از ابتلا به واریس 👈🏻تقویت مفاصل و ماهیچه ها @islamiteb313 .
. 🔰گلاب: برای درمان بیماری های گوارشی:👇 🍾ضدعفونی‌کننده، برطرف‌کننده بیماری‌های گوارشی، مقوی معده و قلب و تسکین‌دهنده دردهای روماتیسمی است و ضدتهوع خوبی است. 🍾مصرف گلاب برای دل‌ پیچه‌ها مفید است به خصوص زمانی که نفخ به عضلات دستگاه گوارش فشار وارد می‌کند. 🍾گلاب همچنین برای بیماری های گوارشی مانند نفخ، دل به هم خوردگی و اسهال مزمن مفید است 🍾این ماده قلب و معده را تقویت می کند و اضطراب را از دل دور می کند. @islamiteb313 .
. 🔰خواص گل بومادران👇👇 استنشاق جوشانده گل بومادران یکی از درمانهای مفید و موثر در رفع زکام و باز شدن مجاری سینوسی و بهبود سینوزیت است. @islamiteb313 .
. 🔰خاصیت روغن حیوانی چیست؟👌👌 روغن حیوانی هیچگاه در رگ ها رسوب نمیکند آن چیز که رگ های قلب را می بندد روغن های صنعتی است که امروزه در بازار فراوان @islamiteb313 .