eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 پلیس قم توضیح دهد جناب سردار میرفیضی، چرا به سؤالات مردم قم درباره‌ی فاجعه‌ی حمله‌ی زن مکشفه‌ی وحشی و مرد مست به زن ناهی از منکر جواب نمیدهید که: ۱- چرا پلیس، با وجود تماس‌های مکرر شهروندان، با بیش از نیم ساعت تأخیر آنهم به اجبار دادستان، سر صحنه‌ی جرم حاضر شد⁉️ ۲-چرا به دروغ، خبر دستگیری عاملان جنایت را منتشر کردند⁉️ ۳-چرا هنجارشکنان و هتاکان، اینقدر در شهر قم احساس امنیت میکنند⁉️ ۴-بلأخره وضعیت آن زن وحشی هتاک چه شد؟ آیا هنوز به دور از چشم پلیس به دنبال طعمه‌ی بعدی است که چنگ به گلویش بیأندازد و خفه‌اش کند؟ ۵-با آن مرد مست، که چند نفر را زخمی کرده و باعث فراری دادن آن زن وحشی شده، چه برخوردی شده؟ 📣 کانال فریاد ایوذرها
26.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴گشت ارشاد از نظر امام جامعه مسلمین و منطق اسلامی 🚨☝️اگر گشت ارشاد و بسیج فعال نباشد، باید شاهد جولان گرگها و شغالهای انسان نما، بدنبال طعمه های آماده‼️و فساد و تباهی جامعه باشیم... ☝️🌹اگر گشت ارشاد نباشد، شهدایی همچون شهید خلیلی، محمدی و الداغی -بعنوان -، باید جان خود را فدا سازند.   
🔴 بانک ها غلط میکنند که بنگاه داری میکنند قابل توجه آقای رئیسی ▫️رهبر معظم انقلاب اسلامی: باید با بانک ها برخورد شود، بنده یکبار دیگر در همین جلسه گفتم که بابا جلوی بنگاه داری بانک ها را بگیرید، بانک ها غلط می‌کنند که یک چنین کاری می کنند ▪️دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت ۷شهریور ۹۷ نشرحداکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️ فیلم کوتاه فاجعه‌ی حمله به زن آمر به معروف قمی ⚠️جولان اوباش وحشی در قم و بی‌تفاوتی پلیس قم ‼️ مظلومیت و غربت آمران به معروف قمی بخاطر عدم حمایت مسئولان .
🔴واقعاً خجالت نمی کشید❗️ 🔰وقتی حساسیت ها و بسیج شدن مسئولین در قضیه ، واکسن و کرونا را با فتنه علیه مقایسه می کنیم، متوجه می شویم که هنوز برخی از مسئولین ما توجیه نشده اند و متأسفانه یا سنگ اندازی می کنند یا سکوت می کنند و یا در ظاهر حرف می زنند اما در عمل، تساهل و تسامح و مماشات دارند. ⚠️ واقعاً این افراد خجالت نمی کشند که برای ماسک و واکسن که دستور مخلوقات خدا بود، داشتند خودشان را می کشتند اما در مورد سخن خدا طفره می روند⁉️ ◀️ صدا و سیمای ما که در قضیه کرونا، به نوعی دربست در اختیار کرونا بود و صبح تا شب در مورد کرونا سخن می گفت و هشدار می داد، در قضیه حجاب و فتنه تمار عیار علیه بنیان خانواده و امنیت اخلاقی و روانی جامعه، کجای کار است؟! اینگونه در مقابل احزابی که از سوی دشمنان خارجی و امتداد داخلی آنها علیه حجاب صورت گرفته، می ایستند؟!!
🔴این، مشت نمونه خروار است 🔰 وقتی می گوییم که برخی از مسئولین اراده جدی برای مقابله با هنجارشکنی ندارند، نمونه اش برخی از همین ایستگاه های مترو یا فرودگاه ها و دانشگاه هاست. 👈 واقعا در یک محیط محدود یا سربسته، کار سختی است که جلوی چند هنجارشکن را بگیرند⁉️ ◀️ مشکل اصلی، نداشتن نیرو یا عدم امکان و ... نیست؛ ایستادن جلوی هنجارشکنان، شق القمر نیست؛ مشکل به میزان و دینی مسئولین بر می گردد. مترو، فرودگاه، دانشگاه و مانند اینها، مشت نمونه خروار است.
🔴 موز صد هزار تومانی در اقتصاد دلاریزه شده ایران با گران سازی دلار ▫️آقای دولت بهترین قراردادهای خارجی رو امضا کنی، پالایشگاه، جاده، راه آهن و... بسازی، تمام نگاه مردم به سفره معیشت آنان است که هر روز داره نسبت به دیروز تنگ تر میشه و اصلا هم این وضعیت توجیه نداره، راهکارها رو کارشناس های متخصص انقلابی گفتند و شما عمل نکردید و این هم اقتصاد دلاریزه شده کشور ▫️ آقایان دولتی، از وضعیت نابسامان قیمت های نجومی خودرو، مسکن امروز به قیمت عجیب موز در بازار رسیدیم، اگر رو در اسرع وقت سامان ندهید به عنوان اولویت اول کشور، این رو بدانید مردم از این دولت قطعی است
32.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌 با موفقیت پرتاب شد و در مدار قرار گرفت. 😎دیگه هیچ احدی نمی تونه جلومون را بگیره. 👆صدا و سیما چی میگه؟ ◾️◾️◾️◾️ جت ما (جهاد تبیین، با سبکی نوین😉😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅‼️در مقابل بی حجابی ها ✅و حتما باشیوه های درست کنید که حجاب خون‌بهای است... .
⚠️ دو جمله حرف حساب خطاب به مسئولین ✅ حرف حساب حاج مهدی سلحشور مداح اهل‌بیت: اگه حسن روحانی محاکمه شده بود، وضعیت اینطوری نمیشد که دو روحانی بی‌گناه، آسیب ببینند. ✍️ وقتی محاکمه انجام نشه، نترس میشن ✍ چرا خبر قتل دو روحانی جنجالی نشد؟ موضوعات بحث و فکر ایرانی‌ها در را رسانه‌های فارسی‌زبان غربی و اصلاح‌طلبان و معاندین می‌سازند و حامیان نظام هم منفعل و تحت‌تأثیر آنها هستند و متوجه ضرورت موضوع‌سازی نیستند. وگرنه گلوله بر سر آیت‌الله یا زیر گرفتن آن روحانی دیگر، حداقل قدر یک کاسه ماست باید جنجالی می‌شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨از دیدن این ویدئو شوکه خواهید شد 🔻افشای مواضع و اقدامات افراطی خاتمی، میرحسین موسوی و حسن روحانی درباره مسائل فرهنگی از جمله 🔻اصلاح‌طلبان روشن‌فکر امروز را بشناسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشف حجاب» گسترش فحشاء »» فروپاشی خانواده» انسانهای تنهای بی خانواده 🔻خانواده اجاره ای🔻 ابتکار جدید غرب برای جبران کمبود عاطفی انسانهای تنها... چند هنرپیشه برای پر کردن نقش خواهر و مادر و دختر و... به صورت ساعتی اجاره میشوند و نقش بازی می کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ارتقای زندگی کارگر؛ ارتقای وضع کشور 🔰 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «اگر تلاش شد تا زندگی کارگر ارتقاء پیدا بکند وضع کشور ارتقاء پیدا خواهد کرد. 🔹 ما امسال گفتیم: رشد تولید. خب «رشد تولید» چه جوری به وجود می‌آید؟ بخش مهمّی از رشد تولید مربوط به کارگرها است. اگر با دل گرم، با علاقه‌مندی دنبال کار باشند، این‌جور میشود. 🔹 اگر کسی به یک کارگری ظلم بکند، در مورد اجرت او و دستمزد او ظلم بکند، همه‌ی اعمال خیر او از بین میرود.» مظاهر ظلم به نیروی کار👇👇 1⃣عدم پرداخت بیمه 2⃣عدم وجود خدمات بهداشت کار 3⃣عدم ارتقامهارت آموزی و آموزش ۱۴۰۲/۰۲/۰۹😏 .
💢 کاهش ۸ تا ۱۵ درصدی قیمت خودرو‌های داخلی در بازار رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو : 🔹️قیمت برخی از خودروهای داخلی از ۸ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است و با وجود اینکه قیمت‌ها در حال ریزش است، اما تقاضا برای خرید وجود ندارد و بازار راکد است. 🔹️روند کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه پیدا کرده و قیمت‌ها به قیمت اسفند سال گذشته نزدیک شده است. 🔹️قیمت دناپلاس‌توربو نسبت به روز‌های گذشته ۷۰ میلیون تومان کاهش یافته است. 🔹️واردات خودرو‌های نو و کارکرده نیز می‌تواند بر بازار اثر مثبت داشته باشد و قیمت خودرو را با کاهش مواجه کند. 🔹️خودرو‌های مونتاژی نیز نسبت به ۱۰ روز گذشته ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند. 🔹️اگر عرضه خودرو به بازار همچنان ادامه داشته باشد شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار خواهیم بود. .
. 💢یه تخقیق نشون داده مصرف بیش از حد سیب‌زمینی سرخ کرده اضطراب رو بالا میبره و باعث افسردگی میشه😐 .
❓یه سوال از قوه قضائیه؟! 😳😳🤔🤔🤔🤔 👈این باران کوثری عملا شهرونده آمریکا محسوب میشه🤮 و جفتک میندازه به قوانین جمهوری اسلامی!😡 👌یعنی برخورد با یه سلبریتی😳 سخت تر از توقیف نفتکش های آمریکا اونم جلوی چشم نیرو دریایی شونه :)) 😱😱😱 .
تصویری که «ایلان ماسک» از جشن تولد چهارسالگی فرزندش منتشر کرده😳😳😳 🔺 مقایسه کنید با تصاویر جشن تولد فرزندان خانواده‌های تازه‌به‌دوران‌رسیده😜 که معمولا در اینستاگرام منتشر می‌شه! با تم جشن تولد، لباس ست و گل‌آرایی در حد مراسم عروسی! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آفتابه گرفتن یک برانداز مقیم خارج به پهلوی دلقک و مصی پولی نژاد :) قشنگ خورده به انقلاب فیکشون😏 .
. ✅🌹مرد میدان ما این شکلی بود .
♦️‌ 🔹‌ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا نُورَ اللَّهِ الَّذِي يَهْتَدِي بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ يُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنِينَ... 🔹‌ سلام بر تو ای نور خداوند که هدایت یافتگان به مدد آن ، راه را از بیراهه می شناسند و مومنان به یمن آن نجات می‌یابند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ قاچاق انسان یکی از بدترین ننگ های تاریخ بشریت است 🔹با عرض شرمندگی این فیلم رو بارگیری کردم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ دستور قالیباف برای رسیدگی به موضوع واگذاری خودرو 🔹 ر‌ئیس مجلس: واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه‌ها رویه جاری است اما از طریق ساختار مجلس اجازه این اقدام داده نشد. 🔹طبق بررسی حراست مجلس و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، ادعای واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح کذب بود. 🔹در عین حال بدلیل ادعاهای مطرح شده چه درباره مجلس و چه دیگر دستگاه‌ها، ضروری است تا ابعاد این مساله بطور کامل مورد بررسی دقیق قرار گیرد. 🔹هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس ماموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه های مختلف از جمله مجلس را با دقت مورد رسیدگی قرار دهند. .
⭕️ مراسم تاجگذاری شاه انگلیس با ۵۲ بازداشتی به پایان رسید ⭕️‌ پلیس انگلیس رهبر گروه ضد سلطنتی جمهوری و ۵۱ نفر دیگر را در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در روز شنبه دستگیر کرد. ‌ پلیس انگلیس با توجیه بازداشتی‌های اخیر در جریان مراسم تاجگذاری پادشاه انگلیس گفته است که وظیفه آنها جلوگیری از اختلال بیشتر از حق اعتراض است. .
. ✅ اوکراینی ها زدن یه پهبادو بالای کاخ زلنسکی ترکوندن بعد تو بوق و کرنا کردن و کلی ذوق کردن که پهباد روسیو زدیم 🔹 حالا دیدن انگار پهباد خودشون بوده و خطای انسانی باعث خودزنی شده:) .