eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
جاهلیت مدرن به سبک مدرن😱 ⭕️ یک زن و شوهر فرانسوی که بچه دار نمی شدند فرزندی یک گوریل 13 ساله دختر را به فرزندی قبول کردند. این گوریل که دیجیت نام دارد روزها درباغ وحش و شب ها با این خانواده میخوابد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 قبول نیست فقط ۴۰۰ ثانیه اینجوری شنا هم نمیتونیم کنیم 😭😭 🔹 عکس العمل اسقاطیلی ها بعد از رونمایی از موشک فتاح 😂😂 🔹 به لحظات ملکوتی شنای جهودا نزدیک میشیم ...😉 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شک ندارم که زنده ای... وقتی از تو معجزه ای میبینم یا وقتی به تو متوسل میشوم و تو کمکم میکنی... یعنی زنـده ای آری شهـدا زنـده انـد..... سلام بر ابراهیم 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روزی نبود که لاک نزنم رسانه ما باشید ‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌ ‌ ‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌ ‎
31.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ببینید 🔶🔹 پرونده ویژه «بررسی توان سایبری رژیم صهیونیستی» 📼 قسمت سوم: جایگاه‌شناسی توان آفند و پدافند سایبری رژیم صهیونیستی از منظر مراجع بین‌المللی 💢 محورهای موضوعی 1️⃣ رتبه‌ی جهانی توان آفند سایبری رژیم صهیونیستی؛ 2️⃣ رتبه‌ی جهانی توان پدافند سایبری رژیم صهیونیستی؛ 3️⃣ علت‌شناسی تمرکز رژیم صهیونیستی بر توان سایبری؛ 4️⃣ نسبت‌شناسی توان سایبری رژیم صهیونیستی با قدرت منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران؛ 📽 مشاهده در آپارات (نسخه‌ی 16:9) 🌐 https://www.aparat.com/v/kMWyp 📽 مشاهده قسمت یکم 🌐 https://eitaa.com/SHRChannel/1865 📽 مشاهده قسمت دوم 🌐 https://eitaa.com/SHRChannel/1895 ❇️ سلسله صوت‌های بررسی توان رژیم صهیونیستی را به دیگران، معرفی کنید. ✍️مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel .
34.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. مهم مهم حتما ببینید و | سایبر اسپیس چیست؟ ✅ مهندس محمدعلی شکوهیان‌راد 🖇دوره تکمیلی ژورنالیسم 🏢مؤسسه استاد فرج نژاد کانال مهندس شکوهیان راد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️⭕️⭕️ اینگونه اخبار را در BBC نخواهید دید ❌ هزاران مهاجر بیچاره و بخت برگشته در جنگل های شمال فرانسه کمپ زده اند و در انتظار پریدن توی قایق ها و عبور از کانال مانش هستند. ♨️ یه لحظه تصور کنید چنین چیزی در ایران بود! .
39.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴هشدار هشدار !!! لطفا این پیام را جدی بگیرید ⚠️ خطر فلج شدن و مرگ با تزریق واکسن HPV که امروز با نام‌های و در بازار شناخته می‌شود اگر شما هم این روزها درباره این واکسن و مزایای آن و لزوم تزریق آن زیاد شنیده‌اید شما را دعوت به دیدن مستند Sacrificial Virgins (قربانیان باکره) می‌کنیم لطفا این پست را جدی بگیرید ⭕️ این مستند را حتما ببینید و بازنشر کنید ❌ متاسفانه افراد زیادی فریب تبلیغات دروغ و غیرعلمی درباره این واکسن را خورده‌اند ... .
. ⭕️ سخنگوی تعزیراتدجهت دستگرمی و سرگرمی گفته: وزارت صمت گران‌فروشی خودروسازان را گزارش کند مردم هم می‌توانند تخلفات این شرکت‌ها را در سامانه ۱۳۵ گزارش کنند. ❓🤔 دوربین مخفیه!؟؟ گران‌فروشی آهن و فولاد و محصولات در درجه اول پتروشیمی و بعد آشغالسازان خودرو نیاز به گزارش داره؟ یعنی شما واقعا نمی‌بینید؟ مثلا بعد از گزارش میخواهید چکار کنید!؟!؟!؟!؟ .
آیتاللهمیرباقری.mp3
1.7M
. ♻️♻️♻️جهاد تبیین = دشمن شناسی همه مهم 👇👇👇‼️ ❤️🌹 خدا رحمت کند سردار شهید قاسم سلیمانی می‌گفتند: اگر به منِ سرباز بگویند "برو فلان پُل را بگیر"، اگر ببینم قُلّه‌های اطراف آن پُل در دست دشمن است، آن پُل هم درواقع سقوط کرده است و لذا نمی‌روم روی آن پُل بایستم! ‼️حالا، ما وقتی بخشی از قُلّه‌های اطراف خانوادۀ اسلامی و عفاف اسلامی را به‌تدریج در الگوهای سرمایه‌داری از دست داده‌ایم، ‼️ شما به‌راحتی نمی‌توانید با بدحجابی مبارزه کنید! ❌ بدحجابی، محصول لیبرالیسم اقتصادی و لیبرالیسم فرهنگی است. ♻️♻️♻️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺هشدار به امت حزب الله🔺 📌شروع کنسرت های مذهبی(به قول حاج میثم مطیعی) یاد ماجرایی که امام خامنه ای از قول سید قطب تعریف میکردند افتادیم ، جذب به هر بهانه ای!!! ❌این کار ها انتها ندارد ، وقتی شروع کردید باید مرتبا با توجه به ذائقه مخاطب آنرا به روز کنید... ‼️صدای جیغ ها برســـه... ⭕️هروله بانوان مذهبی... .
. ‼️ آمدند ابرو را درست کنند، چشم را کور کردند! ❌ تدوین کنندگان لایحه عفاف و حجاب به جای اینکه دست پلیس را برای مقابله با هنجارشکنان باز تر کنند و برخی خلأهای قانونی که در گذشته وجود داشت را در لایحه بیاورند، ✅ آمده اند کاری کرده اند که برای مثال اگر کشف حجاب کننده از همان اول، راست راست جلوی پلیس راه برود، پلیس نمی تواند او را دستگیر کند❗️ بلکه موضوع محوّل به دوربین و پیامک و ... می شود. ❌ یعنی آمدند ابرو را درست کنند اما از آن طرف، چشم را کور کردند و اقتدار و ابهت پلیس مملکت را می کنند. .
🔴اولین واکنش صهیونیست‌ها پس از رونمایی از فتاح جروزالم پست: 🔸موشک هایپرسونیک فتاح در ۴۰۰ ثانیه به اسرائیل می‌رسد .
🔺انتخاب نام موشک «فتاح» توسط رهبر انقلاب 🔹برد موشک هایپرسونیک «فتاح» ۱۴۰۰ کیلومتر است و سرعت آن ۱۳ ماخ است. 🔹سر جنگی این موشک دارای موتور کروی سوخت جامد است و نازل متحرک است که قابلیت مانور در همه جهات و دورانی را داراست. 🔹نام این موشک توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده است. .
یکی به حسن روحانی خبربده ولی بهش بگه قراره روی این موشک‌ها بنویسیم: سلام اسرائیل! چطوری صهیونیست!😜
. ✅ دکتر مصطفی حلیمی برای چندمین بار عاشقان واکسن‌ را به مناظره دعوت کرد .
. ⭕️⭕️⭕️ زگیل هراسی ادامه دارد! دختران زیر 26 سال سه دز واکسن باید بزنند! ❌مدیر گروه بیماری‌های زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: واکسیناسیون علیه ویروس HPV ضرورت مهم و کمک رسان برای جلوگیری از ابتلای افراد به ویژه جوانان جامعه به این بیماری است و باید هرچه سریعتر آموزش‌های لازم در کنار واکسیناسیون برقرار شود. کاشانیان با اشاره به اینکه استفاده از واکسن دو ظرفیتی ابتدا در کشورهای اسکاندیناوی آغاز شد، گفت: مدتهاست که واکسن پاپیلوگارد توسط یک شرکت دانش بنیان و با تلاش محققان کشورمان تولید شده و در اختیار هموطنان قرار دارد. وی با بیان اینکه بهترین سن تزریق این واکسن چه برای دختران و چه پسران، حدود یازده و دوازده سالگی است ولی بعد از این سن نیز تاثیر ایمنی زایی خود را خواهد داشت،گفت: بهترین بازه و بیشترین واکنش ایمنی زایی بدن علیه ویروس (HPV) در محدوده سنی یازده تا ۲۶ سالگی است. مدیر گروه بیماریهای زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: استفاده از این واکسن تا ۴۵ سالگی نیز توصیه شده است اما هرچه زودتر بتوانیم واکسن را تزریق کنیم، بهتر است ولی اگر فرد زیر سن ۱۵ سال باشد باید ۲ مرحله (نوبت) واکسن دریافت کند در غیر اینصورت لازم است. لعنت بر هر تاجر و دروغگویی-چه ایرانی و چه خارجی- همین .
گزارشات من‌درآوردی در مورد HPV
سه دز واکسن HPV بزنید و با بارداری و زندگی سالم خداحافظی کنید و هیچکس هم پاسخگوی عوارضش نخواهد بود چون خودتان انتخاب کردید!
😱😱😱‼️👆 توجه میفرمایید دیگه: ایران سومین تولیدکننده در دنیاست! درحالیکه واکسنهای ساده رو هنوز وارد میکنه و در مواد اولیه استامینوفن هم وابسته ایم! ⭕️⭕️⭕️ بررسی شود ببینیم این واکسن گارداسیل رو کدوم شرکت آمریکایی به اینها داده. .
😱😱😱‼️👆 توجه میفرمایید دیگه: ایران سومین تولیدکننده در دنیاست! درحالیکه واکسنهای ساده رو هنوز وارد میکنه و در مواد اولیه استامینوفن هم وابسته ایم! ⭕️⭕️⭕️ بررسی شود ببینیم این واکسن گارداسیل رو کدوم شرکت آمریکایی به اینها داده. .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 توضیحات كربلايي درباره حواشی جشن سالن حيدريان قم کربلایی حسین طاهری پس از سکوتی چند روزه درباره حواشی مراسم سالن حیدریون برای روز دختر در حضور بانوان قم، فوق را با عنوان «لحظاتی که هیچ‌کس ندید ولی خدای من شاهد بود» منتشر کرد. 👏تفاوت یک مداح مؤمن و انقلابي ودر خط اهل بیت (ع) با کسانی که این جایگاه را دکّان خود کرده‌اند، در همین مواقع روشن می‌شود. ✅گرچه آقای طاهری باتوييت بعدجلسش كه بمعني بيتوجهي به انتقادهاوتاييدبدعت وهتك حرمت اتفاق افتاده درجلسه بود!باعث شدكه انتقادهاي بيشتري بسمتش سرازيرشود 👌امابعدچندروزضمن وارد دانستن انتقادات حرفهاي نانوشته اي گفت وتوضیح دادکه آن اتفاق برای دقایقی بدون خواست و اراده او بوده است و البته بهيچوجه نباید تکرار بشود. 🔻خداوندانشاالله به نفس ذاكران بابصيرت اهل بيت خصوصاكربلايي حسين طاهري وابوي عزيزشان استادحاج محمدرضاطاهري بركت بيشتري عنايت بفرمايد.سايتون مستدام 📣تشکل حوزوی سُعداء قم .
بنظرتون امت حزب الله انتخابات امسال بیدار میشه یا به سواری دادن به احزاب و جناح ها ادامه میده!؟