eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
😱😱😱‼️👆 توجه میفرمایید دیگه: ایران سومین تولیدکننده در دنیاست! درحالیکه واکسنهای ساده رو هنوز وارد میکنه و در مواد اولیه استامینوفن هم وابسته ایم! ⭕️⭕️⭕️ بررسی شود ببینیم این واکسن گارداسیل رو کدوم شرکت آمریکایی به اینها داده. .
😱😱😱‼️👆 توجه میفرمایید دیگه: ایران سومین تولیدکننده در دنیاست! درحالیکه واکسنهای ساده رو هنوز وارد میکنه و در مواد اولیه استامینوفن هم وابسته ایم! ⭕️⭕️⭕️ بررسی شود ببینیم این واکسن گارداسیل رو کدوم شرکت آمریکایی به اینها داده. .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 توضیحات كربلايي درباره حواشی جشن سالن حيدريان قم کربلایی حسین طاهری پس از سکوتی چند روزه درباره حواشی مراسم سالن حیدریون برای روز دختر در حضور بانوان قم، فوق را با عنوان «لحظاتی که هیچ‌کس ندید ولی خدای من شاهد بود» منتشر کرد. 👏تفاوت یک مداح مؤمن و انقلابي ودر خط اهل بیت (ع) با کسانی که این جایگاه را دکّان خود کرده‌اند، در همین مواقع روشن می‌شود. ✅گرچه آقای طاهری باتوييت بعدجلسش كه بمعني بيتوجهي به انتقادهاوتاييدبدعت وهتك حرمت اتفاق افتاده درجلسه بود!باعث شدكه انتقادهاي بيشتري بسمتش سرازيرشود 👌امابعدچندروزضمن وارد دانستن انتقادات حرفهاي نانوشته اي گفت وتوضیح دادکه آن اتفاق برای دقایقی بدون خواست و اراده او بوده است و البته بهيچوجه نباید تکرار بشود. 🔻خداوندانشاالله به نفس ذاكران بابصيرت اهل بيت خصوصاكربلايي حسين طاهري وابوي عزيزشان استادحاج محمدرضاطاهري بركت بيشتري عنايت بفرمايد.سايتون مستدام 📣تشکل حوزوی سُعداء قم .
بنظرتون امت حزب الله انتخابات امسال بیدار میشه یا به سواری دادن به احزاب و جناح ها ادامه میده!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 تصویب ، فاجعه ای برای اسلام و مومنین انقلابی خواهد بود... ✊ اعلام موضع حجت الاسلام والمسلمین وفسی در پی انتشار لایحه ننگین موسوم به عفاف و حجاب: ⛔️ عملکرد قوه قضائیه در برابر فسق چهره های به اصطلاح هنری و ورزشی، ذلتی آشکار و غیرقابل انکار است. ❌ نمایندگان مجلس، در صورت عدم اقدام انقلابی در قضیه ، توقّع رای حزب الله را نداشته باشند... 📆 سه شنبه - ۲ خرداد ۱۴۰۲ 📣تشکل حوزوی سُعداء قم .
🔴پیش‌بینی روزنامه آرمان ملی: لاریجانی برای انتخابات ۱۴۰۴ می‌آید و شورای نگهبان هم او را ردصلاحیت نمی‌کند 🔹روزنامه آرمان ملی نوشت: برخی تحلیلگران معتقدند که لاریجانی را باید از لیست گمانه‌های انتخابات مجلس خارج کرد و در لیست کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۴ قرار داد. توصیه‌های اخیر بزرگان کشور مبنی بر رقابتی بودن انتخابات‌ها هم شاید انگیزه‌ای برای حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ باشد. از سوی دیگر بعید است شورای نگهبان بعد از گلایه رهبری از ردصلاحیت لاریجانی، و در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تصمیم به ردصلاحیت او بگیرد. ✍ این راه که اصولگرایان پی گرفته اند و نظام را می برند به ترکستان است... بجای اینکه همت کنند و با برخورد جدی با جریان نفوذ، مشکلات معیشتی مردم را حل کنند می خواهند با ایجاد جنگ زرگری در انتخابات افزایش مشارکت ایجاد کنند تا شاید چند صباحی بیشتر بر صندلی قدرت تکیه بزنند. زهی خیال باطل که حزب الله هر روز بیدارتر می شود... 📣تشکل حوزوی سُعداء قم 🆔 https://eitaa.com/joinchat/603652132Ce46bba8e6a
💠 یک بام و دو هوای صدا و سیما در مسئله «کرونا» و «حجاب» 😷 در قضیه کرونا تمام قد وارد مسئله شد و سخت ترین تصمیمات و شدیدترین محدودیت ها را توجیه و کرد و از آن بالاتر جریان سازی و مطالبه سازی برای محدودیت در شخصی ترین امور ملت را انجام داد. ماسک نزدن را به عنوان ذنب لایغفر در افکار عمومی جا انداخت. 🔹مصوبات متعددی وضع شده بود که فرهنگ، رفت و آمد درون شهری و برون شهری، اقتصاد، تجارت، خدمات و روابط اجتماعی و خانوادگی مردم را تحت تاثیر جدی قرار می داد، ممنوعیت ها به حدی بود که استفاده از ماشین شخصی بعد از یک ساعت خاص ممنوع می شد؛ تلویزیون نه تنها توجیه و فرهنگ سازی برای این حجم از دخالت در زندگی عادی مردم را دشوار و غیرممکن ندانست؛ بلکه حتی برخی محدودیت های ناموجه مانند اخراج کارکنان در صورت عدم تزریق واکسن که بعداً قانونی نبودنش مشخص شد را هم پشتیبانی می کرد. 🔹 روزی ده ها مرتبه تعداد فوتی ها و مبتلایان کرونا را اعلام می کرد و هزاران مرتبه در شبکه های مختلف به انحاء مختلف برای مراقبت در برابر کرونا هشدار می داد. در نتیجه این اقدامات، عموم مردم پای کار آمدند و کار مبارزه با کرونا شکل گرفت. 🔰 حالا هم دشمن بنای انتشار بیماری روحی فساد اخلاقی در سطح جامعه دارد. بیماری ای که رهبر انقلاب مسری می خوانند و دشمن سعی در کردن آن دارد. در این وضعیت، صدا و سیما کجای کار قطع کردن زنجیره انتقال و مبارزه با گسترش این فساد قرار گرفته است؟ و چرا با قوت وارد تبیین و فرهنگ سازی نمی شود؟ به نظر می رسد یک جای کار می لنگد و باید اصلاح شود. 📣تشکل حوزوی سُعداء قم .
. ⭕️😉 لحظاتی که نمی‌توانید پنهان کنید😏 ✅ حمید رسایی: معمولا در دو مجلس جریانات سیاسی با یکدیگر تلاقی پیدا می‌کنند ⭕️ یکی مجلس عروسی و دیگری مجلس ختم! ⭕️از مجالس عروسی به دلیل عدم حضور خبرنگاران تصویری بیرون نمی‌آید اما از مجالس ختم، چرا ... سال ۹۶ انتشار تصویر لاریجانی در کنار خاتمی در مجلس ختم آیت‌الله راستی کاشانی خیلی حاشیه‌ساز شد. ⭕️ برخی از رسانه‌های اصولگرا لاریجانی را به دلیل این هم‌نشینی ملامت کردند و برخی این صحنه را سناریوی از پیش طراحی شده دانستند و برخی هم آن را عادی تلقی کردند و گفتند نباید حساسیت به خرج داد. ‼️حالا اما در سال ۱۴۰۲ در مجلس سالگرد درگذشت آقای دعایی ⭕️این صحنه برای آقای حداد عادل اتفاق افتاده در حالی که دست در دست خاتمی، چشم در چشم خاتمی و لبخند بر لب دارد. آیا رسانه‌ها و تحلیل‌گرانی که سال ۹۶ لاریجانی را به خاطر این همنشینی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند، درباره رفتار حداد عادل هم قلم می‌زنند؟! ⭕️ اگر شما خاتمی را یکی از رؤس کودتای سال ۸۸ بدانید، علیه رفتار ساختارشکنانه او موضع بگیرید و سخنرانی کنید، در انتخابات‌ها جریان مورد حمایت او را لولوی ترسناک معرفی کنید و مردم را از رأی‌آوری لیست او بترسانید تا به لیست شما رأی بدهند و ... آیا وقتی او را ببینید، در حالی که پایین‌تر از او ایستاده‌اید، گل از گلتان می‌شکُفد، لبانتان به لبخند باز می‌شود، 😳🤔❌چشمانتان را با محبت به او می‌دوزید ⭕️ و دو دستی دستانش را می‌چسبید؟ من که نمی‌توانم حتی برای یک لحظه...🤔 ✍ حمید رسایی 📣تشکل حوزوی سُعداء قم .
. ❓🤔 بنظرتون امت حزب الله انتخابات امسال بیدار میشه یا باز به سواری دادن به اصول سواران و افسادطلبان ادامه میده!؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 😱😱😱🅾بهترین تبلیغ برای جاسوس در ایران صحبتهای این فرد دانمارکی است که تازه آزاد شد ‼️چون پیامی که مخابره می‌کند اینست که ایران است و جاسوس حتی در صورت دستگیری نه تنها در امنیت کامل قرار دارد، بلکه با او همچون یک توریست بلندپایه برخورد خواهد شد‼️ 🖇هیچ عاقلی در هیچ کشوری با کسیکه کشورش را دچار کرده دیوانه‌وار مهمان‌نوازی نمی‌کند، این رفتار ابلهانه فقط از مسئولین بزدلی برمی‌آید که از اخم دشمن در هراسند 🌹گاھ نوشٺ هاے یڪ طلبھـ ـ ‌ 🍀 @besmellaherrahmanerrahimm
🔴 وضعیت به وجود آمده در حجاب و عفاف، اتفاقی نبوده، محصول انتخاب برخی از مسئولین ماست❗️ 🔰جمله ای به این مضمون مشهور گردیده که: « تصادف اتفاق نیست، بلکه انتخاب است ». در هر صورت، در حوادث رانندگی بخش قابل توجهی از تصادفات، حاصل عملکرد و انتخاب غلط رانندگان است. 🔰در مسأله حجاب و عفاف و شرایط بغرنج فعلی هم می توان همین سخن را گفت؛ یعنی این وضعیت نگران کننده، حاصل نیست، بلکه حاصل برخی از مسئولین در طول سال های گذشته و حتی زمان حال است. 🔻وقتی اجازه دهید که فضای مجازی یله و رها و فساد و فحشاء حاصل از آن، فکر و ذهن مردم را نابود کند، 🔻وقتی جامعه و مدیریت افکار عمومی را به دست و می دهیم، 🔻وقتی آموزش و پرورش ما لنگ بزند، وقتی دانشگاه ما لنگ بزند، 🔻وقتی پس از این همه سال، هنوز در دروس دانشگاهی ما مبانی الحادی غربی مشاهده می شود. 🔻وقتی صدا و سیمای ما برای یک ویروس، حاضر است تا مرز جان دادن پیش رود و همه امکانات خود را برای آن بسیج کند، اما در زمینه حجاب و عفاف، در حال روز گذرانی است، 🔻وقتی برخی مسئولین ما به دلیل نداشتن مبانی راسخ، تحت تأثیر فضای مسموم رسانه ای قرار می گیرند، 🔻وقتی سینمای ما مشکل داشته باشد، 🔻وقتی در عرصه های ورزشی از مبانی اسلامی مثل حجاب شرعی کوتاه می آییم و من در آوردی را جای آن می گذاریم ، 🔻وقتی شبکه نمایش خانگی را به جان خانواده ها می اندازیم، 🔻وقتی برخی از مسئولین ما از بیان مبانی اصیل اسلامی و اجرای منظومه فکری امامین انقلاب، ترس داشته باشند، 🔻وقتی با هنجارشکنان مماشات کنیم و مصلحت بازی به راه بیندازیم و ...، 👈 دیگر نمی توان گفت که وضعیت پیش آمده در عرصه و ، یک اتفاق بوده است؛ خیر؛ اتفاق نیست؛ بلکه محصول طبیعی انتخاب ماست؛ و اگر بخواهیم این وضعیت اصلاح شود، باید انتخاب دیگری داشته باشیم؛ یعنی به معنای واقعی، به اصول، مبانی و سخنان خداوند گردن نهیم.
کارکنان صنعت هسته‌ای با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند 🔹رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: دیدار کارکنان صنعت‌ هسته‌ای کشور با رهبر انقلاب با هدف بهره‌مندی کارکنان این سازمان از رهنمودهای راهگشای رهبر انقلاب به منظور تحقق هرچه بهتر و بیشتر اهداف سند جامع راهبردی ۲۰ ساله سازمان، در روزهای آتی انجام خواهد شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی مجری شبکه ۳ از خجالت ظریف درمیاد :) ظریف حتی متن برجام را هم نخوانده است؛ حالا از ترکمانچای دفاع می‌کند! توانایی‌های آقای ظریف، در حد قدم زدن با «جان کری» است؛ نه تامین منافع ملی ایران. .
. ❌ ایران هستش، با این وجود رو با این مشخصات می‌سازه که قبل از اسقاطیل، اول نقطه زنانه میزنه تو دهن غربگرایانی که میگن باید قد کرد و هم باعث افتخار هستش دقیقا مثل : هشتگ جواد ⚠️ یه کاری کرده که کانال‌های عبری هی ر به ر دارن از میگن 😎 چه می‌کنه این حاجی‌زاده✌️ 💢 توسط انقلاب نامگذاری شده؛ فتاح یعنی گشاینده 😉 ❤️ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا بَقِيَّةَالله في اَرْضِه 🇮🇷 .
28.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواص عجیب این نماز... 🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️ 💚الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلْفــَرَجْ‌بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌کبرۍ‌سلام‌الله‌علیها‌💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. رئیس پیشین پارلمان باکو: 🔺می‌گویند ستارخان به دنبال جدایی آذربايجان از ایران بوده، کمتر دروغ بگویید اصلا از این خبرها نبوده است ❌ تاریخدانان ما گرفتار بازی های سیاسی شده‌اند ⭕️ما توسط روسیه از امپراتوری ایران جدا شدیم، اگر این خاک اشغال نشده بود امروز بخشی از ایران بودیم ⭕️راننده های ایرانی که بازداشت کرده‌ایم همه آذری هستند بعضی می‌گویند ایران را درهم میکوبیم، از این خبرها نیست، ایران خطرناک است و شوخی بردار نیست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️⭕️⭕️ اکثر کشور هایی( کشورک هایی) که مساحتشون فقط اندازه ی یکی از شهرهای ایران است و زمان اغتشاشات، از درگیری ها حمایت علنی میکردند حالا خودشون عین همون درگیری ها براشون اتفاق افتاده! حتی شیوه و مدل درگیری مثل آتش زدن سطل آشغال و سنگ پرانی به آمبولانس و ... هم شباهت داره👏👏👏 بعد از فرانسه حالا هم نوبت آلمانشونه😊 ♻️♻️♻️ آخه ماهم خدایی داریم *
. احمقها باز هم اشتباه کردند ... کاش قشر سلبریتی‌ پرست از خواب جهالت و خیانت بیدار بشه و ماهیت اینا رو بفهمه .
💕‏به دوتا آدم تڪیه نڪنین: ‏۱- آدم‌هایے ڪه تا عصبانے میشن تمام ڪارهایے روڪه برات ڪردن، به روت میارن! ‏ ‏۲- آدم‌هایے ڪه موقع سختے وناراحتے پشت‌شون رو به توڪردن و اهمیت ندادن وتنهات گذاشتن! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاااااااااااااااااااالی👏👏👏 ♻️♻️♻️ ماجرای لرزیدن دست‌های نماینده ابرقدرت جهان در برابر امام خمینی(ره)☺️☺️☺️ ⭕️✅ استاد رحیم‌پور ازغدی: ما از طریق ایشون، یک کمی فهمیدیم انبیا کی بودند...🤔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا