27.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ_ویژه
یک معمای پیچیده...
⁉️ دلیل پشتپرده اینکه دشمن در این مقطع سیاسی #عفاف و #حجاب را هدف قرار می دهد چیست؟!
‼️ چرا فقط یک نفر باید فریاد بزند که هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی؟ بقیه کجا هستند؟!
🎙حجتالاسلام حاج احمد پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
اظهارات وقیحانه و ضد میهنی عوامل اینترنشنال:
پرچم ایران را و کهنه بچه میتوانید بسوزانید؛ اصلا میخواهم کلیات سعدی را هم آتش بزنم
🇮🇷🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
♻️♻️♻️ در ازدواج عجله کنید. من موافق ازدواج دبیرستانی هستم. بعد از اکسیژن و آب و غذا هیچ نیازی بالاتر از ازدواج نیست.
♻️♻️♻️حجت الاسلام #قرائتی
🇮🇷🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 #بازنشر (مناظره آبان ۱۴۰۰)
🔴 دکتر مختاری صریحا به عوارض واکسنهای کودکان روی #مغز اعتراف و اشاره میکند !!!😳
👈پس چرا وقتی امثال روازاده و استاد تبریزیان و.. میگن واکسنها عوارض مختلفی مثل فلج و #اوتیسم و... دارند هنوز انکار میکنند؟!!
🟣 سالها عوارضش را انکار کردند و جا انداختند هیچ عوارضی نداره و مقالهای علیه آن منتشر نمیکنند، خانوادهها بدون اطلاع کودکانشان را واکسینه میکنند و در صورت بروز عوارض، بیماری به واکسنها نسبت داده نمیشود....
✔️پس علت افزایش #اوتیسم، #تشنج و...در سالهای اخیر چیست؟!؟!؟!
🇮🇷🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 #روزشمار | ۳ مردادماه ۱۴۰۲
💫 #رهبر_معظم_انقلاب:
اگر فداکاری بزرگ حسینبنعلی علیهالسلام نمیبود که این فداکاری، وجدان تاریخ را به کلی متوجه و بیدار کرد در همان قرن اول یا نیمهی قرن دوم هجری، بساط اسلام به کلی برچیده میشد.
🗓 ۱۳۷۲/۰۳/۲۶
#تقویم۱۴۰۲
🇮🇷🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️⚠️⚠️
⭕️ پیام امام حسین ع
و عاشورای حسینی همین چند جمله از شهیدبهشتی است:
«ستم پذیری هم اندازه ستمگری گناه است
ای انسان تو آزادی...»
#نشر_دهید_لطفا...
🇮🇷🏴
🔺من چند روزه فکر میکنم
قصه «بیحجابی» بقدری برای غرب ارزش داره که دارن جایزه میدن بهمون!
😞من باورم اینه که اگه قصه حجاب توی ایران بشکل اختیاری دربیاد؛ «از نظر غرب» عملا «مسأله ایران» حل شده!!
✋«همهی مشکل غرب با ما فرهنگیه؛ و مرکز مشکل فرهنگیِ غرب با ما مسأله زنه»
😏اگه همین فرمون رو جلو بریم، رفتار غرب آروم آروم با ما همونجوری میشه که با کویت و امارات هست...چرا؟
⚠️چون همین « #حجاب اختیاری» تمام پیچ و مهرههای مقاومتِ ما رو آروم آروم باز میکنه و میشیم مثل کشورهای عربی، بیخطر و بی خاصیت و خنثی!!
👈آندلس هیچ خطری برای غرب ندارد که بخواهد با آن مبارزه کند!
🇮🇷🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام زمان (عج) کجاست⁉️
🎤 استاد #دارستانی
🌿اللهمعجللولیڪالفرج
🇮🇷🏴
🔴آیتالله اراکی : در قم جنایت رخ داده است
امروز به همراه جمعی از همکاران نظام مهندسی و مدیران و آقای ذوالنور (نماینده محترم قم و نائب رئیس مجلس) و ... خدمت آیت الله اراکی بودیم. ایشان طی سخنان کاملا صریحی، وضعیت موجود معماری و شهرسازی را به چالش کشیدند و در نقد توسعه عمودی و متراکم سازی شهرها سخنانی با این مضمون فرمودند:
- اینکه شهرها را اینطور ساختید یا عقل نداشتید یا دین یا هر دو را نداشتید! اگر که این شهرهایی که ساخته شده و اکنون نتایج و آسیبهایش هویدا شده است طبق علم مهندسی شماست پس این علم غلطی است...
- اگر بگویم در قم ( از منظر معماری و شهرسازی) جنایت رخ داد، مبالغه نیست! برای مثال بلوار حرم تا حرم که به خاطر این طرح، بافت فرهنگی و مسکونی اطراف حرم نابود شد. چرا نمونه نظم شهری که در آموزههای اسلامی داریم را نمیسازید؟ شهری هم که ما میگوییم از این شهرهایی که شما ساختهاید دیگر خرابتر نمیشود! یک بار هم آنچه اسلام میگوید را بسازید و امتحان کنید.
- ما مشکل کمبود زمین نداریم، چرا بر سر نیاز مردم لجاجت میشود؟! بحث بر سر کمبود زمین و امکانات نیست بحث بر سر سود و منفعت سرمایه دارهاست. تراکم سازی فقط به سود سرمایهداران است و سودی برای مردم عادی ندارد. این تراکمسازی ها فقط به سود مافیای مسکن است نه مردم. زمین را به مردم بدهید و اجازه دهید خود مردم خانه بسازند.
زمانه شناسی و صراحت ایشان همان چیزی است که به شدت نیازمند فراگیر شدن آن برای اصلاح وضع موجود هستیم. حقیر هم چند دقیقهای در این نشست تبیینی مصدع شدم و در حضور آقای ذوالنور عرض کردم که آنچه در ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم مبنی بر تغییر الگوی ساخت از ویلایی به آپارتمانی انجام شد (که ایشان از علل اصلی آن بود) نیازمند جبران مافات است، نه فقط در سطح شهر قم بلکه در مقیاس ملی (از باب جایگاه ایشان به عنوان نائب رئیس مجلس). اینکه به اسم اسلام و انقلاب از مردم انقلابی رای بگیریم و بعد دقیقا در خلاف آرمانهای انقلاب و در تناقض با سبک زندگی اسلامی، آن هم در شهر قم که مهد انقلاب است عمل کنیم موضوع مهمی است که قطعا نیازمند جبران مافات نه در کلام بلکه در عمل است. انشاالله تا دیر نشده و بیش از این زمان از دست نرفته است شاهد تغییر رویه عملی و نه کلامی دوستان در مقیاس ملی باشیم.
✍ بلد طیب
🇮🇷🏴بیداری ملت
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
#استاد_شجاعی
✘ اثبات میکنیم؛
چقدر عزاداریهای ما از یه عزاداری حقیقی فاصله داره!
✘ اسم خودمونو گذاشتیم سینهزن!
اما سینهزنی مون چه نتیجهای داده؟
🇮🇷🏴
🔻رخنهی لیبرالیسم در جبههی انقلاب
🖊 مهدی جمشیدی
۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبههی انقلاب، نسبت به غیرانقلابیها، ملایم و منعطف و مداراییاند اما انقلابیهای اصیل را بهشدت، طرد و نفی و سرکوب میکنند. اگر اینان به انقلابیهای اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکردهاند، ولی اگر انقلابیهای اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسستآفرین و وحدتشکن هستند. در واقع، سیئات انقلابیهای اصیل، حسنات اینان است. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم.
۲. تعبیر دقیقتر و زیباتری که میتوان دربارهی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابیگریشان، از برخی ظواهر و صورتها فراتر نمیرود و عمق هویتی ندارد. وانمود میکنند که انقلابیاند، اما دچار چرخش و دگردیسی شدهاند.
۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدمهای دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفتهاند چه باشند.
۴. در دههی اخیر، عدهای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیتالله خامنهای هم در مقابلشان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأتگرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمیبرند. من اینان را التقاطی میدانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است.
۵. برخی از انقلابیها کوشیدند ادای اصلاحطلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالتها بریدند و به اصیلها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتنشان با اصلاحطلبان، هیچگاه توضیح ندادند. نرمنرمک چرخیدند.
۶. دربارهی «برجام» و «فضای مجازی» و «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاحطلبان فکر میکنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاحطلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمهی استدلالهای اقتباسی خود میکنند.
۷. حاجقاسم را نیز از آن خود میدانند؛ همان کسیکه میگفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» میتواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمیپسندید. نمیدانند سیاست حاجقاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام میدانستند و هم فتوحات منطقهای حاجقاسم را میطلبیدند.
۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفتهاند: خودسازی، جامعهسازی و تمدنسازی. اینان چون در مرحلهی خودسازی، شکست خوردهاند، ارادهی انقلابی ندارند و بهجای جامعهسازی، در پی جامعهسنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند.
۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانهی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاحطلبان.
۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبههی انقلاب، التقاطی شدهاند. کلیدواژههایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبیشدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همهی اینها روایت غلط دارند.
۱۱. از اصول بریدهاند اما انتظار دارند که همچنان در هستهی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما میگویند «تنگنظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کردهاند. دایرهی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشیهای دورهای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزشها.
۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصولگرایی نسبت میدهم. روح بازرگان در بخش عمده اصولگرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصولگرایان و اصلاحطلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفههای آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاحطلب و چه انقلابی.
۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالاییها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنهی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر میرویم و به نخبگان میرسیم، موارد استحاله بیشتر میشوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاینرو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد.
۱۴. از هرچه که واسازیشان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بیدرنگ، واکنش منفی نشان میدهند و برآشفته میشوند. نگرانند که مبادا نسبتهای فکری و هویتی پنهانشان با اصلاحطلبان آشکار شود. میگویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات میگوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کردهاند.
۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصولگرایی» میگذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکانهای انقلاب را به زنجیر بستهاند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کردهاند.
🔴 #بیداری_ملت
🇮🇷🏴