eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
51.8هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
درمور فرضیه کمبود برق؛ اگر تعطیلی‌های این دو روز به کمبود برق مرتبطه چرا رسانه‌ها به جای اینکه مردم رو دعوت کنند به مصرف کمتر همش در مورد گرما دارند هراس ایجاد میکنند و موضوع اصلی و دروغ بزرگشان است نه مصرف بی سابقه!؟ 🌎🔎پشت‌پرده‌ها در @SarihNews
مهم مهم 🔴🔴🔴 دست‌درازی شیطان و شیطان‌صفتان جهان به مراسم اربعین حسینی وب‌سایت الدورادو وثِر -که جریان‌شناسی خاص خود را دارد!- خیلی اتفاقی اعلام کرده شهرهای آبادان، اهواز، بصره و نجف اشرف، گرم‌ترین نقاط جهان هستند. روی نقشه نگاه کنید! 💢 این مسیر اصلی پیاده‌روی اربعین حسینی است. ⬅️ چرا عرض می‌کنم مسیر اصلی؟ چون این مسیر، چند ملیتی است! این مسیر بیشترین تلفیق امت اسلامی را دارد: 🔸 عزیزان پاکستانی که از مرز میرجاوه وارد می‌شوند، از این مسیر عبور می‌کنند؛ 🔸 عزیزان افغانستانی، هندوستانی، کشمیر و ... عموما از این مسیر تردد می‌کنند؛ 🔸 مهم‌ترین مسیر بین‌المللی پیاده‌روی اربعین، مسیر نجف - کربلا است؛ 🔶🔹 به‌عنوان دبیر کمیته‌ی نظارت و ارزیابی ستاد اربعین وزارت تعاون، که تمام مرزهای کشور را حضورا بررسی کرده‌ام و با مدیران محترم استان‌های مرزی و عزیزان میدانی، جلسات متعدد داشته‌ام و از جزییات داخل و خارج مرزها، لحظه به لحظه خبر دارم عرض می‌کنم: ❌ ادعای مجامع بین‌المللی اعتبار ندارد و بازی شیطان علیه تمدن اسلام است. ✴️ حال جناب وزارت بهداشت! مشخص کن تابعه‌ی جمهوری اسلامی هستی یا در مسیر سازمان ملل؟! ⭕️ کار به مواجهه‌ی علمی و مستند برسد، بدتر از مناظرات کرونایی سرتان خواهد آمد! ✍️مهندس شکوهیان‌راد .
. رضوط : کار سلبی و قانون‌مداری را کم اهمیت جلوه ندهید! یکی از صحبت هایی که در انتهای برنامه‌ی جهان‌آرا با موضوع بررسی لایحه‌ی مربوط به بیان شد این بود : که بحث قانون و برخورد سلبی در زمینه‌ی حجاب تنها ۵٪ از مشکل را حل خواهد کرد و ۹۵٪ مشکل حجاب با فرهنگ‌سازی قابل حل است! میلاد خورسندی: خدمت اقای رضوی باید گفت اولا این عدد ۵٪ درصد بر اساس چه معیاری به دست آمده است؟ 👈و ثانیا هر چند به نقش محوری فرهنگ‌‌سازی و جهاد‌تبیین در بسیاری از معضلات فرهنگی واقفیم اما در سایه‌ی کار سلبی است که میتوان از پیشروی فرهنگ مهاجم دشمن جلوگیری کرد و به تبیین و تقویت مبانی صحیح پرداخت! 👈پس همان مقدار که فرهنگ‌سازی و اقناع مردم در مورد فواید حجاب مهم است، برخورد هوشمندانه و بازدارنده با هنجارشکنان هم مهم است و چه بسا فرهنگ‌سازی بدون کار سلبی، همچون آب در هاون کوبیدن، بی ثمر یا نهایتا کم‌اثر باشد! 👈لذا کم اهمیت خواندن بحث قانون و قانون‌مداری نمیتواند صحیح باشد! ✍میلاد خورسندی 🌎🔎پشت‌پرده‌ها در @SarihNews
. 🔺تست حماقت! 🌎🔎پشت‌پرده‌ها در @SarihNews
27.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 "طب اسلامی و ام اس" 🎞 گزارشات درمانی           "طب اسلامی درمانی برای بیماری‌های         لا علاج"        کانال استاد بابایی: @ostadbabaei .
🔹با تصمیم هیئت وزیران سود بازرگانی واردات مرغ صفر شد.(+) ✍️: .ارز ۴۲۰۰ حذف شد .تولید آسیب دید .واردکننده شدیم .به همین سادگی، به همین خوشمزگی .مسببان این فاجعه بازخواست می‌شوند؟ البته که خیر! .از این تجربه درس گرفته می‌شود؟ باید کوشید! 🔺پ.ن: این روند با تشکیل تشدید هم خواهد شد! وزارتی که برای تنظیم بازار تنها ابزارش است چه بر سر و تولید کننده خواهد آورد؟! واردات به صرفه تر، تولید هزینه بر و سخت تر خواهد شد! آن هم در سالی که رشد تولید نامیده شده! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقامات فایزر، در جلسه استماع سنا در استرالیا، می گویند که به کارمندان آنها دسته خاصی از واکسن داده شده است، نه واکسنی که برای عموم منتشر شده است. بنابراین... به عبارت دیگر، آنها دارونما مصرف کردند در حالی که این هیولاها سم را به عموم مردم تبلیغ و تزریق می کردند. افرادی که زیر بار زور نرفتید و اقدام به تزریق این سموم نکردید، هر روز از خدا سپاسگزار باشید که به شما ذهنی سالم، چشمانی برای دیدن و گوش هایی برای شنیدن حقایق برای رد تزریقات تغییر دهنده ژنتیک را داده است... امیدوارم چیزی که به مردم ایران زدن هم همش دارونما بوده باشه .
خبری که لابه‌لای دیگر خبرها گمـشده بود؛ «عدنان الکنانی» کارشناس امنیتی عراق تاکید کرد که میان انفجار رخ داده در خطوط انتقال برق عراق و سخنان سفیر آمریکا در بغداد رابطه وجود دارد. این خط انتقال برق و همچنین دو نیروگاه دیگر یکی در شهرک صدر بغداد و دیگری در استان بصره در جنوب عراق شنبه گذشته هدف عملیات‌های خرابکارانه قرار گرفته بودند که در نتیجه آن برق اغلب استان‌های عراق برای ساعت‌ها قطع شده بود. وزارت برق عراق تاکید کرد که انفجار چند بمب دستی در مسیر خط مذکور منجر به سقوط ۳ دکل و قطع انتقال برق در منطقه القناطر در استان صلاح الدین شد و مکان مورد حمله در تپه‌های ماسه‌ای و صعب العبور است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 وقتی خودروهای وارداتی به دست صاحبانشان نمی‌رسد ‼️۵ ماه از طرح فروش خودروهای وارداتی در سامانۀ یکپارچه گذشته و هیچ‌یک از ۳۳ هزار نفری که در آن ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل نگرفته‌اند. 🤔از این افراد ۳۱.۸۹۲ حتی نمی‌دانند چه خودرویی قرار است به‌دستشان برسد! ‼️تمامی ثبت‌نام‌کنندگان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بلوکه کرده بودند. .
. ⭕️روایت محسن مقصودی مجری برنامه ثریا از رانت قانونی هنگفت شرکت های پتروشیمی و انرژی و فولادی 🔴🔴🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️⭕️⭕️ حلبی‌آبادها و مناطق فوق العاده فقرنشین عربستان در روزهایی که حکومت آل سعود برای جذب ستاره‌های فوتبال اروپا میلیون‌ها دلار خرج می‌کند! این ویدیو را یک حاجی ایرانی در زمان حضورش در مکه از شرایط زندگی شهروندان و مهاجران ساکن در محله‌های این شهر گرفته است. 🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 اگر لایحه عفاف و حجاب بازدارندگی دارد، از چه می ترسید؟! پلیس را آزاد بگذارید 🔰 برخی از مدافعین لایحه عفاف و حجاب، ادعا می کنند که این طرح بازدارنده است. آنگاه به حضور میدانی در مورد تن نمی دهند و اشکال می کنند. ⚠️ اشکال این است که لایحه عفاف و حجاب، یا بازدارندگی دارد و یا ندارد. 🔻اگر لایحه شما بازدارندگی دارد، بسیار خوب؛ پس در حالت عادی مانند قبل، نیاز به حضور پلیس امنیت اخلاقی در کف میدان نیست، مگر در موارد نادر. 👈 پرسش این است که با وجود این بازدارندگی که ادعا دارید، چه نیازی به خلع سلاح کردن پلیس در عملیات میدانی است؟! 🔻اگر بازدارندگی ندارد، پس چرا در این طرح، در زمینه کشف حجاب و بدپوششی، جلوی پلیس را گرفته اید و با تنزل دادن جایگاه او در حد عکاس و فیلمبردار، او را خلع سلاح کرده اید⁉️ 👈 بگذارید حداقل این راه برایمان باقی بماند. زیرا نزدیک به چهل سال است که همان شیوه نگذاشته است ما به فساد و فحشای زمان شاه برگردیم و همان شیوه بود که پس از انقلاب، ورق را برگرداند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. رائفی‌پور دعوای شیطان بر سر یک نفر است! ما فرزند آن خبر بزرگی هستیم برای برپایی بر روی زمین ❤️ رفته‌بودی که‌بیایی، چقَدَر طول‌کشید😭 ✨ علیه‌السلام: در تعجيل بسیار دعا كنيد كه تعجيل در فرج، گشايش كار خود شماست. 🖤 اللهم صل علی محمد و آل محمد 🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❌😱😱😱 مغز میدان جنگ👆‼️ ✡آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده در آناپولیس مریلند(۲۰۱۷) ‼️✡ پروفسور جیمز جوردانو(رئیس پروژه مغز اتحادیه اروپا و مشاور ارشد پنتاگن در حوزه جنگ های نوین) ‼️ بهره گیری از علوم اعصاب و توسعه فناوری عصبی با تمرکز بر نفوذ و بازدارندگی ‼️توانایی استفاده از نانوذرات(هیدروژل هوشمند) برای وارد کردن الکترودها به سر، برای ایجاد آرایه وسیعی از حسگرها و فرستنده های قابل دوام که در حال حاضر، اولویت طراحی برای ۵ سال آینده را دارد. این برنامه مدولاسیون عصبی غیرتهاجمی نسل بعدی دارپا(آژانس تحقیقات پیشرفته دفاعی ارتش آمریکا) است، که از این تکنیک ها و فناوری ها برای ایجاد آرایه های وسیع کاشتنی استفاده میکند. الکترودهایی که نیازی به جراحی در مغز ندارند ✡ دیگر نیازی نیست تا انسان ها را قانع کنید، بلکه کافی است تا کنترل ذهن آنها را بدست آورید! ✡ راهبرد دشمن(در یک بازه ۱۰ الی ۲۰ ساله): تکه تکه کردن جوامع بشری و تغییر حاکمیتها (ماکروویوی) (رابط_عصبی_بی_سیم مغز و وکامپیوتر(BCI))+ سیستم های شناسایی(RFID/5G)+ شهرهای هوشمند+هوش مصنوعی= تسخیر 🌐 مرکز مطالعات راهبردی نظم نوین جهانی(اندیشکده فرقان): @Andishkadeh_Forghan ‼️اجرای سند ننگین و خطرناک ۲۰۳۰ و لایحه ننگین ضد عفاف و حجاب من درآوردی و نابودی قانون حجاب ، ‼️موجب این آزادی و ولنگاری و... بیحساب این حرام لقمگان شده است و این هم نتایج اولیه ی آن😳🤔😱 😱😱❓ 👇👇👇 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 👆مهم مهم مهم 👇😱‼️ هرروز ببینید و نشر دهید ⚠️هشدار نماینده مجلس خانم دکتر شیخی در پخش زنده سیما ‼️ که سند توسعه پایدار همان سند ننگین و خطرناک ۲۰۳۰ است 🔺 هشدار مجدد خانم دکتر شیخی رئیس کمسیون بهداشت مجلس، درباره اجرای سند بیست سی در دوره دولت جناب رئیسی!!! در ۱۷ بند!!! کلیه مسائل مهم و اساسی کشور و ... 🔰خانم دکتر شیخی ‼️ این دولت اجرای سند ممنوعه و ننگین ۲۰۳۰ را با نام سند توسعه پایدار مخفی کرده تا مردم و دلسوزان نفهمند و... اجرای ۲۰۳۰ = نابودی ایران و ایرانی ‼️😔 دولتی که عنوان دولت انقلابی به او رأی دادیم ⚠️ اما علیه انقلاب و دستور رهبری سند صهیونیستی را اجرا می کند! ✅ نشرحداکثری این پست بسیار مهم جهاد تبیین ووو...است 🏴 خط مقدم تمام ارزشهاست # امام_زمان_منتظر_بیداری_ماست ❌❌❌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ همه میریم بهشت! ‼️مراقب تفکری که مذهبی‌صورتی‌ها و بلاگرهای حجاب درحال ترویج اون هستن باشید. اینها میخوان کاری رو با اسلام کنند که با مسیحیت کردن. ‼️نماز بخون به چیزی هم کار نداشته باش، حتی با هم‌جنس‌بازی!!!!!!😳🤔😱 🌷الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلْفــَرَجْ‌🌹 🇮🇷‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺پرزیدنت رییسی، در نشست سران شانگهای سخنرانی داشت. ▪️وی در سخنرانیش گفت: امیدوارم حضور ایران در این سازمان مهم... بستر تامین امنیت دسته‌جمعی و رهنمون شدن به‌سوی توسعه پایدار... را فراهم آورد. ▪️و نیز گفت: در پرتو احترام به حق حاکمیت کشورها... اهداف والای امنیت و توسعه پایدار قابل تحقق است. 📌مجدداً جملهء بالا را بخوانید: اهداف توسعهء پایدار، قابل تحقق است! 🔺این سخنرانی به زبان انگلیسی برای دنیا مخابره می‌شود و دستکم ترجمهء یکی از جملات فوق به انگلیسی، این است: In the light of respecting the sovereignty of countries …, the lofty goals of security and sustainable development can be realised. ❌عبارت sustainable development (=توسعه پایدار) که در سخنان وی به کار رفت، در دنیا تنها 1 مفهوم دارد: سند توسعهء پایدار 2030. مفهومی که به خوبی برای خارجی‌ها قابل درک بود و پیامی که البته از سخنرانی رییسی، دریافت شد! 🔺مفهومی که به دلیل اهمیتش، تیتر خبری رسانه‌های خارجی از سخنان رییسی شد (مثلاً اینجا). 💠اکنون بار دیگر سخنان حکیمانهء امام خامنه‌ای (کلیپ فوق) را با هم مرور می‌کنیم: «آنهایی که پشت سر سند 2030 می‌ایستند، تقی‌زاده‌های امروزند... البته امروز به توفیق الهی جوانهای مومن ما و مردم انقلابی ما، نخواهند گذاشت این تقی‌زاده ها حرف‍شان به کرسی بنشیند!» 🔆خداوندا! به ما توفیق بده تا نگذاریم تقی‌زاده‌های امروز، حرف‌شان را به کرسی بنشانند! 🆔@CoronaDeception 🌐لینک پیوستن به کانال: https://eitaa.com/joinchat/93192196Cac05c503b
📊مطابق آمار، ایران به لحاظ رتبهء کلی اجرای اهداف توسعهء پایدار (در بین 166 کشوری که مشغول اجرای دستور کار 2030 هستند) رتبهء 86 دنیا را دارد. فنلاند، به لحاظ اجرای اهداف توسعهء پایدار، رتبهء نخست دنیا را دارد و سوئد و دانمارک، دوم و سومند. 📈همچنین ایران از میانگین جهانی اجرای این سند در دنیا، نمرهء بالاتری دارد. ظاهراً تمامی داده‌ها و اطلاعات لازم را هم برای مراجع مرتبط با اهداف سند 2030 فراهم کرده‌ایم، به نحوی که فقط در 2% کل اهداف این سند، اطلاعات و داده ارائه نکرده‌ایم و گویا همه چیز برای بیگانگان آشکار است. 📑مستند به اسناد سازمان ملل، برنامهء هفتم توسعهء ایران، در راستای اهداف توسعهء پایدار است، لذا به نظر می‌رسد که این روند، همچنان ادامه خواهد داشت! 📑گزارش آماری فوق که در اینجا بدان استناد شد، کار مشترکی است از دانشگاه دوبلین و موسسهء SDSN (شبکهء راه حل توسعهء پایدار) که با استناد به بانک اطلاعاتی بخش‌های مختلف سازمان ملل، مثل سازمان بین‌المللی کار، سازمان بهداشت جهانی و... تهیه شده. 📑ریاست SDSN بر عهدهء جفری ساکس است که زیر نظر دبیر کل سازمان ملل متحد راه‌اندازی شده و هم‌اکنون در 146 کشور، فعال است. 📑در گزارش مذکور، می‌توان روند پیشرفت تک تک اهداف توسعهء پایدار را در تمام کشورها، با جزییات، مشاهده و بررسی کرد. ✔️پ.ن: وظیفهء ماست که در جهت افزایش آگاهی مردم تلاش کنیم. امید است که با افزایش آگاهی عمومی و بیداری همگانی، در برابر اجرای این سند بایستیم و به مسیری که رهبری فرمان داده، بازگردیم: به مسیر تمدن نوین اسلامی و الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت! 🆔@CoronaDeception
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دستگیری و پرونده سازی دادگاه ویژه‌ی روحانیت علیه طلاب مطالبه گر و انقلابی و عدم محاکمه آخوندهای صاحب قدرت و ثروت همانند 🔺 دادگاه ویژه روحانیت با احضار طلاب مطالبه گر انقلابی، جایگاه مردمی حوزه علمیه در تراز انقلاب اسلامی را خواسته یا ناخواسته از بین برد 🔻 روحانیت جوان انقلابی تا اصلاح دادگاه ویژه روحانیت از مطالبه گری درست و منطقی دست نخواهند کشید ✅ اگر این عمامه نتواند حق مظلومی را بگیرد، ارزشش از دستمال کاغذی کمتر است 💠 به کانال حسینیان زمان بپیوندید👇 ✅ https://eitaa.com/teb_arbaeen
🔴 شک خطرناک خواص ❗️ 🔰رهبر معظم انقلاب: " این شک خواص، پایه‌ی حرکت صحیح جامعه‌ی اسلامی را مثل میجود. اینی که خواص در حقایق روشن پیدا کنند و شک پیدا کنند، اساس کارها را مشکل میکند. مشکل کار امیرالمؤمنین، این است. امروز هم همین است. امروز در سطح دنیا که نگاه کنید، همین جور است؛ در سطح داخل جامعه‌ی خودمان که نگاه کنید، همین جور است. " https://khl.ink/f/8513 ✍️پ.ن: 🔻در ماه های پس از ، برخی از خواص یا خودشان در زمینه مقابله با شک داشتند و یا اینکه با محاسبات غلطی که داشتند، دیگران را به و تردید انداختند و شد آنچه شد! 👈 آن شک ها موجب شکسته شدن نظام در نزد ولنگاران شد، آنها را جری کرد و ما را با بحران جدیدی روبرو کرد. ⏪ حال، باید از این وضعیت، درس عبرت بگیریم که دیگر، بینات و محکمات انقلاب را که امام ره و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته و دارند، با چرتکه اندازی های خودمان کنار نگذاریم. .
IMG_20230620_081544_436_320kbps.mp3
27.6M
آیا تجمعات مردم باغیرت بدون مجوز بود و اساسا نیازی به اخذ مجوز داشت؟ پاسخ به کسانی که این چند ماهه نه تنها در مطالبه اجرای قانون حجاب مشارکت نکردند بلکه با ایجاد شبهات مختلف سعی کردند بین انقلابیون تفرقه ایجاد کنند و مانع هم افزاییشون بشن. وویس آقای شکریان، وکیل پایه یک دادگستری در خصوص تفسیر 📣تشکل حوزوی سُعداء قم .
📸 تجمع اعتراضی مردم شیراز در محل کتک‌زدن مادرِ آمربه‌معروف 🔷کمپین درخواست برخورد قاطع با ضارب در کمتر از ۲ روز ۷۲ هزار امضا جمع کرده است. لازم به ذکر است که ساعتی پیش عکسی از زن و مردی با دستبند منتشر شد که پیگیری‌های بعدی نشان داد عکس مربوط به ضاربان شیراز نیست. البته پلیس اعلام کرده این افراد بازداشت شده‌اند اما عکس متعلق به بازداشت آن‌ها نبوده. ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ # لبیک_یا_امام_خامنه_ای زینبی خط قرمز ماست .