eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
51.8هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡🔴 دکتر قالیباف با خودش؛ این کی بود با خودم آوردمش رو آنتن زنده🤦‍♂😳🤔😄😄😄😄😄😄 👇👇👇
35.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📡📡📡 خیییییییییییلی مهم مهم مهم😳😳😳 هر کس نبینه از دستش رفته 🤔🤔🤔 قابل توجه جناب قالیباف و...😉😉😉 📡❇️ پاسخ دقیق و تبیین و روشنگری حجت الاسلام دکتر نبویان منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد سابقه اجرایی نداشتن دکتر جلیلی توضیح میدهند نماینده مجلس و نفر اول انتخابات تهران نشر حداکثری لطفا 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔴🔴 📡❇️استاد حسن عباسی؛ ✅ تحول در نیروی انتظامی نتیجهٔ زحمات و برنامه‌ریزی‌های اقا لطفیان فرمانده ی نیروی انتظامی بود 🔴 که به نام شخص دیگری( قالیباف ) زده شد‼️ ❇️ این طرحها مال اون بنده خداست!!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡❇️ دکتر زرشناس: افق گشایی، امروز در گرو انتخاب درست ماست و انتخاب درست از نظر من، سعید جلیلی است 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳😳😳😳😳😳 خییییییییلی مهم مهم😱😱😱 📡💢 فیلم توضیحات بسیار وحشتناک از واقعیت اعمال جناب قالیباف در مجلس ، توسط آقای نوباوه در مورد تخلفات سنگین و غیر قابل تصور قالیباف در مجلس 🔴 رسوایی خودکامگی قالیباف در صحن علنی مجلس قالیباف اختیار را از نمایندگان گرفته است و مجلس کلا به قالیباف تعلق دارد آقای قالیباف با استخدام ۲۰۰ نفر خودشون تصمیم میگیرند و خودشون اجرا میکنند‼️😳🤔😐😔 # بسیار مهم مهم مهم آقای بیژن نوباوه (نماینده مجلس) درمورد قضیه شکایت از وی درباره خودکامگی قالیباف در مجلس و اینکه کلا تصمیمات مهم‌کشور با کادر قالیباف خارج از مجلس است‌ و‌ موضوع موسوم به سیسمونی و.... ایشون هم تبرئه شدند!👏👏👏 جالب نیست جناب قالیباف ما به شما اعتماد کردیم و رای دادیم تا... ؟! نتیجه قسمهای دروغ در صحن علنی مجلس جلوی دیدگان ۸۵ میلیون ایرانی را بزودی خواهید دید ‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡❓ابهامات و سوالات تامل برانگیز نماینده تهران نسبت به آقای قالیباف ۲۱ انتقاد و مطالبه که بسیاری از آنها ذهن مردم را به خود مشغول کرده است و کم ترین کار از سوی آقای قالیباف پاسخگویی به این سوالات است. قطعا می دانید که رهبر معظم انقلاب بار ها به پاسخگویی مسئولین تاکید داشته اند. ضمن اینکه پاسخ به سوالات آقای کامران غضنفری ( پژوهشگر تاریخ انقلاب و مسائل اجتماعی) به شناخت مردم کمک می کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📡📡📡 📡⚠️پناهیان خطاب به قالیباف: "اگه نمیتونی مانع رفتن فرزندت به خارج کشور بشی، امشب انصراف بده". ❓جناب پناهیان اگر این نفاق نیست پس چیه ؟!؟!؟!👇😳😳🤔🤔🤔 🔴 با وجود پناهیان هم جناب قالیباف مردود است😐 ‏جناب قالیباف با اون همه اتوبوس و با آوردن پناهیان هم نتونست شیرودی رو پر کنه؟ البته طبیعیه !!!😉 🔴 «اگر میتونست که با اون همه پول پاشی که تو تهران جهت نمایندگی مجلس انجام داد نفر چهارم نمیشد!!!» 📡 نشرحداکثری لطفا تا خفتگان از خواب گران‌ بیدار شوند‼️ !!!حرص دنیا طلبی و قدرت طلبی و ریاست طلبی تاکی و کجا؟!؟!؟! ...⚠️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡⚠️پناهیان خطاب به قالیباف: "اگه نمیتونی مانع رفتن فرزندت به خارج از کشور بشی، امشب انصراف بده". ❓جناب پناهیان اگر این نفاق نیست پس چیه ؟!؟!؟!😳😳😳🤔🤔🤔 ❌ استاد پناهیان اگر ما امروز روبروی ایستاده ایم ، تنها یک دلیل دارد تعلیمات اساتید با #شجاع چون شما... . ...⚠️ .
29.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📡📡📡 📡💎 دکتر زرشناس: نگران عدم ائتلاف در جریان انقلاب نباشید ❇️ پیروزی قابل تحقق است ان شاالله ❇️طبقه متوسط وقشرخاکستری با اصلاح‌طلبان قهرکرده ❇️ نباید تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌ای آنها قرارگرفت و از القای تشکیل سونامی رای برای نامزد اصلاح‌طلب ترسید. ✅ جلیلی با تکیه بر عدالت، در دو قطبی با پزشکیان هم پیروز خواهد بود. .
. ❇️ در این ساعات انتخابات این ذکر رو زیاد بر زبان جاری کنیم: اللهم لاَ تُسَلِّطْ عَلَيْنَا مَنْ لاَ يَرْحَمُنَا بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ‌ خدایا کسیکه بر ما رحم نمیکند بر ما مسلط نکن. 🌱♻️🌱♻️🌱♻️🌱♻️🌱♻️🌱♻️
اعتراف خود اصلاح طلبا ب پیروزی جلیلی دوستان انقلابی فقط یک قدم تا پیروزی تا اخرین ساعات تلاش کنید مرحله اول کار تموم بشه ماشاءالله حزب الله ، بلند شید تا در دور اول کار رو تموم کنیم @navad_siasi
🔴 گزارش دقیق میدانی از آخرین وضعیت انتخاباتی کشور یه «یاعلی» بگیم کار در همین دور اول تمومه. در ارتباط تلفنی ما با ۳۰۰۰ روستای پرجمعیت کشور تقریباً در اکثر روستاها نظرشون روی آقای جلیلی بود یا بین آقای قالیباف و جلیلی و یا بین پزشکیان و جلیلی مردد بودن و در بعضی استان ها طرفدار پزشکیان. در نظرسنجی های معتبر مثل ایسپا و صدا و سیما و متا هم، آقای جلیلی با فاصله از اقای قالیباف بالاتر هست و در بعضی نظرسنجی ها بالای ۳۲ درصد که احتمالا بخش زیادی از آرای آقایان زاکانی و قاضی زاده هم به آن اضافه شده و نزدیک به ۴۰ درصد رسیده. البته گزارشات میدانی ناظرین در پای صندوق ها خیلی بیش از این را گفته‌اند. پس اگر همه متحد بشیم ان شاءالله یک مجلس خوب با ریاست آقای قالیباف و یک دولت قوی و انقلابی با ریاست آقای جلیلی خواهیم داشت. . 🌹 حوزه انقلابی .
شهاب_مرادی فقط برای انتشار برگه رای به قالیباف!!! آقای مرادی شما این پول چند ده میلیونی رو از کجا آوردی که فقط این برگه رو نشر بدن؟؟؟ ❌ پ ن مهم: شهاب مرادی به یک تیم تبلیغاتی حدود چند ده میلیون پول داد که برگه رای خودشو منتشر کنه!!! تاکید هم کرده که اگه کسی توی کانالش بگه : «این پست تبلیغاته»، پولش رو واریز نمیکنم !!! این پولپاشی تبلیغاتی در تایم خارج از ،از کجا و چرا انجام میشه؟؟؟ ✍️ مجید سرگزی خسرالدنیا و الاخره ‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡🔴سازماندهی "اوباش و شعبون‌ بی‌مخ‌ها" در مراکز اخذ رای در آمریکا از زبان سرکرده‌شان در شبکه صهیونیستی اینترنشنال! ❌ یهود حسود هرگز نیاسود .
👆👆 موج جلیلی هراسی در توییتر توسط اصلاح‌طلبان یعنی چرا هم اصلاح طلبان و هم منافقین نفوذی به اسم انقلابی اینقدر از آقای می ترسند؟؟؟ .