eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.4هزار عکس
53.1هزار ویدیو
360 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓🤔چرا میگذارید کارد به استخوان برسه ... ✅ ببینید او ⚠️ولی نفوذیها بدون هیچ عذری از حوزه کرج مانع ورودش به مجلس شدند!!! دکتر مهدی عسگری در تهران اقدام به داوطلبی نمایندگی نمودند ولی مردم تهران کمتر ایشان را می شناختند و کمی مانده بود تا نماینده ی مردم تهران ، ری ، اسلامشهر و...شود ولی ... مهدی عسگری : و تلاشمان را در راستای پیشرفت و گره‌گشایی از امور تا سرحد توان انجام دهیم و در حد بضاعت انعکاس صدای مردم باشیم، 🇮🇷 نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس و رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی بود ✅ ایشان اسما نماینده کرج بود ولی رسما دلسوز کل ملت ایران بود واز منافعشان با تمام قوا دفاع می‌کرد و خائنین را در صحن علنی مجلس رسوا میکرد ❇️ ایشان نماینده ی مجلس یازدهم و کاندیدای دور اول و دوم مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⛔️فیلترینگ و بفرستین برای هرکسی که فکر میکنه تیم پزشکیان مخالف فیلتر هستند😉 .
⭕️‏اصلاح‌طلبا هر ۴ سال یه بار: اینا میخوان اینترنت رو فیلتر کنند اینا میخوان بین زن و مرد دیوار بکشن اینا میخوان ایران رو کره شمالی کنن اینا میخوان آزادی رو از بین ببرن اینا میخوان ارتباط ایران با دنیا رو قطع کنن کلا هیچ برنامه‌ای ندارن فقط با لولوسازی میخوان رای بیارن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📡 صحبت‌های کوبنده رسایی خطاب به پزشکیان، امروز در صحن علنی مجلس: یکی از اعضای ستاد شما به میگوید طالبان! ....‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 ❇️ دکتر به صورت سرزده به بازار تهران رفت 📣شعار بازاریان تهران: "جلیلی قهرمان برس به داد ایران" .
33912.pdf
726K
🔴مستاجرها حتما بخوانند و با خانه‌ خراب کن ها اشنا شوند! ⁉️چه تفکری مسکن را تبدیل به کالای سرمایه‌ای کرده و از صاحب‌ خانه شدن شما جلوگیری میکند؟ 👈جریان اصلاحات در حوزه مسکن کشور، به رهبری عباس آخوندی و علی عبدالعلیزاده، اصلیترین دلیل فاصله گرفتن بازار مسکن از اهداف متصور شده انقلاب اسلامی ایران تلقی میشود... ⚠️توجه: علی عبدالعلیزاده هم‌اکنون رئیس ستاد انتخاباتی آقای و عباس آخوندی از حامیان ایشان میباشند .
. تیترنامه: برنامه‌ها و دغدغه‌های دولت آقای برای حل مشکلات روستا 📍ویژه اهالی روستاهای سراسر کشور .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔑حالا کی طالبانه قسمت اول در مرام و مسلک اصلاح‌طلبی دروغ و تهمت و تخریب اجزای جدا نشدنی و همیشگی‌ان. ⚠️ هیچ‌وقت هیچ برنامه و مسیری برای کا و خدمت به مردم نداشتن. ⚠️ همیشه با لولوسازی از رقیب و وعده‌های سر خرمن رای آوردن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡❓سوال ؟ نامزدهای محترم ریاست جمهوری، میزان همدلی شما با مردم چقدر است؟ این کلیپ کمتر از یک دقیقه را ببینید و نتیجه گیری بفرمایید خیر ان شاالله🌸🌱 .
📡📡📡 📡❇️ دکتر جلیلی بارها و بارها گفته که روی آرای کسانی که دیده نمی‌شوند حساب باز کرده. رأی محرومین و مستضعفین، رأی کسانی که سرمایه‌های اصلی جمهوری اسلامی هستند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡⚠️ مالک شریعتی، نماینده مجلس: آقای پزشکیان ۵ دوره نماینده مجلس و یک دوره وزیر بوده و هنوز می‌گوید من کارشناس نیستم⚠️ ⚠️ درختی که چند دهه میوه نداده، هیچ‌وقت دیگر میوه نخواهد داد⚠️ .
📡📡📡 حجت الاسلام نقدعلی: جریان اصلاح طلبی هرچه داشت رو کرد نماینده مردم خمینی شهر در مجلس: ⚠️ انتخابات ریاست جمهوری این دوره نیز یکی از شگفتانه‌های انقلاب اسلامی بود که مختص نظام دینی و ولایی است. ⚠️ جریان اصلاح طلبی همواره ادعای مظلومیت میکرد اما این دفعه هم کاندیدا داشت و هرچه توان داشت به میدان آورد!!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 ⚠️جنتی جنتی تشکر تشکر ⚠️ جناب شورای نگهبان آزموده را آزمودن خطاست 📡❇️ رسایی خطاب به پزشکیان: ❌ ظریف به کاندیداهای دیگر خشک مغز و چماقدار می‌گوید؛ بعد شما آیه می‌خوانی و از نهج البلاغه حرف می‌زنی؟!؟!؟! حمید رسایی، نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس: 📣تذکر من خطاب به یکی از کاندیداهای محترم است. بزرگوار! شما که ستادهای خودتان را به وزرای دولت حسن روحانی کنترات دادید مراقب باشید. ❌ یکی از وزرای آقای روحانی که در ستاد شماست کاندیداهای دیگر را طالبان خطاب می‌کند این یعنی به ۱۰ میلیون نفر از ایرانی‌ها چنین نسبتی را می‌دهد❌ ⚠️ وزیر دیگر آقای روحانی آقای ظریف که در ستاد شماست به کاندیداهای دیگر می‌گوید خشک مغز و چماقدار؛ بعد شما آیه می‌خوانی و از نهج البلاغه حرف می‌زنی؟!‼️ ⚠️حرف از آشتی ملی می‌زنی می‌گویی ما با کسی دعوا نداریم، عزیز من! این دعوا نیست این اعلام جنگ است. چرا توجه ندارید؟!؟!؟! ⚠️ ظاهر ستادهای شما باطن دولت شماست‼️ ⚠️ اینکه «من مانع کسی نمی‌شوم چون می‌خواهم رای بیاورم و هر کس بیاید داخل ستاد او راه راه می‌دهم» فردا در دولت هم که رفتی مسئولیت کارهای خودت را قبولی نمی‌کنی، مراقبت بکنید‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❇️ حضور سعید جلیلی در جمع نمایندگان و ادوار مجلس شورای اسلامی❇️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡🔴 نام عوامل نابودی بورس... ❇️و رسوایی عاملان و علل پشت‌پرده و مخفی رنگ خونی بورس را از زبان رسایی در مجلس بشنوید 📢📣 مردم فریب نخورید! بورس را قرمز می‌کنند و علیه جلیلی هشتک می‌زنند تا آرای شما را هم مثل سرمایه‌های تان به سرقت ببرند 📢📣 دست‌هایی در حال سر بریدن سرمایه مردم و قرمز کردن پرتفوی فعالان بازار سرمایه است. ⚠️ همان‌هایی که سال ۹۲ کمر بورس را شکستند، همان‌هایی که سال ۹۸ مردم را با وعده به بورس کشاندند و بعد مردم را رها کردند، همان‌ها امروز بورس را قرمز کرده‌اند وعلیه جلیلی هشتک می‌زنند! https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
📡📡📡 📡🔴روسای کمیسیون‌های مجلس مشخص شد 🔹علیزاده رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس 🔹موسی احمدی رئیس کمیسیون انرژی 🔹رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران 🔹جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها 🔹ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس 🔹عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی 🔹شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
📡📡📡 📡🔴 ️واکنش اقتصاددانان و نمایندگان مجلس به ایده بنزین ۲۵هزارتومانی پزشکیان! ✅ رمضانعلی سنگدوینی نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس: ⚠️ بنزین ۲۵ هزار تومانی زندگی و معیشت مردم را قفل می‌کند‼️ ✅ رزاقی، استاد اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران: ⚠️ افزایش قیمت بنزین در مقطع کنونی هزینه مصرف خانواده‌ها را بالا می‌برد و سفره مردم را کوچک می کند‼️ ✅ مجتبی یوسفی، نماینده مجلس: ⚠️ زمزمه های گرانی بنزین توسط مشاوران مسعود پزشکیان ما را یاد دولت خسته و پرحاشیه روحانی می اندازد‼️ ✅ حجت‌الاسلام سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس: ⚠️ مشاوران مسعود پزشکیان، آخوندی، زنگنه، ظریف و اردکانیان هستند؛ ❗️اینها هیچ دستاورد تازه‌ای برای مردم نخواهند داشت، ❗️مگر ادامه مسیر دولت حسن روحانی در کشور ✅ مسعود دانشمند عضو اتاق ایران: ⚠️اصولا افزایش قیمت حامل‌های انرژی بویژه بنزین و گازوئیل در نرخ حمل‌و‌نقل کشور بویژه حمل‌و‌نقل بار، مسافر شهری و بین شهری و در نهایت بر قیمت تمام شده محصولات تاثیر مستقیم دارد و به سرعت نقش تورمی خود را نشان می‌دهد‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 😱😐🤔😳 📡🔴 و خیییییلی مهم😳😳😳 افشاگری‌های مهم سخنگوی ستاد پزشکیان علیه همه کاره‌‌ی ستاد پزشکیان! 🔹حمیده زرآبادی: ⚠️ آذری جهرمی پرونده‌سازی امنیتی می‌کند ثنا اسدیان خواهر زن آذری جهرمی از رانت او در دولت روحانی برخوردار بود 🔴 روایت شبکه‌سازی تلگرامی آذری جهرمی از زبان زرآبادی ❌ آذری‌جهرمی برای هر توئیت ۵۰۰ هزار تومان پول می‌دهد (سال ۱۳۹۸!) مگر به مکالمات تلفنی‌ام دسترسی دارید که از متن نطقم باخبرید؟ در مورد انتصابات و استخدام‌های فامیلی و گروهی شفاف سازی کنید! 🔹حمیده زرآبادی که سال ۹۸ نماینده مردم قزوین و رئیس کمیته ارتباطات مجلس بود، در یک نطق پیش از دستور و یک نشست خبری اظهارات قابل تاملی درباره آذری جهرمی مطرح کرد که متن کامل این نشست و گفتگو را می‌توانید اینجا بخوانید! ⚠️ اما نکته قابل تامل این است که امروز هر دو، در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان مشغول به فعالیت هستند‼️ یکی به عنوان سخنگو و دیگری به عنوان قائم مقام، مشاور، عضو یا هر عنوان دیگری! یعنی آذری‌جهرمی که پیش از این قائم مقامی ستاد پزشکیان را تکذیب کرده بود 🔹پیوست: فایل صوتی نطق خانم زرآبادی در مجلس علیه آذری‌جهرمی و بخشی از فیلم نشست خبری در همین پست👆 .
27.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📡📡📡 📡❇️ نماینده‌ مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: باید گفتمان «ما می‌توانیم» سعید جلیلی را به روستاها و شهرهایمان برسانیم / افرادی از ستاد پزشکیان به ستاد جلیلی ملحق شدند 🔹مجتبی یوسفی نماینده‌ی مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی: جلیلی مسلط بر مسائل کشور است. 🔹جلیلی بر مسائل کشور مسلط است. برای اولین بار گفتمان ساده فارغ از قطبی محوری را شنیدید. 🔹افرادی از ستاد پزشکیان به ستاد جلیلی ملحق شدند و کار می کنند‼️ 🔹گفتمان جلیلی باید به روستاها برسد تا با گفتمان جلیلی مردم را همراه کنیم. با افتخار رای ما به جلیلی است برای اینکه نمی خواهیم به عقب برگردیم... .
. 🔴 بیانیه مهم قالیباف: همه تلاش کنیم دکتر جلیلی رئیس دولت آینده شود ‼️راه هنوز پایان نیافته است و علی رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خودمی‌خواهم که کمک کنند تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است،به عرصه قدرت باز نگردند لذا همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند. .