eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.3هزار عکس
53.1هزار ویدیو
360 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡⚠️ براستی طالبان پرستان ، چه کسانی هستند ؟!؟!؟! 😄😄😄 .
🔻حمایت جمعی از وعاظ و روحانیون از سعید جلیلی 🔹اکنون که با عنایت الهی مرحلۀ اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۲۵ میلیونی مردم، با هدف انجام تکلیف الهی در اطاعت امر رهبر فرزانۀ انقلاب در آرامش و سلامت به پایان رسیده است، از دلسوزان جبهۀ انقلاب اسلامی تقاضا داریم تمام همّت خود را به دو امر زیر که می‌تواند در سرنوشت انقلاب اسلامی و ایران عزیز تأثیر بسزایی داشته باشد معطوف دارند: 🔹️افزایش مشارکت که باعث سرافرازی نظام و اقتدار ایران اسلامی می‌شود. 🔹️پیروزی نامزدی که بتواند با دنبال کردن راه شهید مظلوم، آیت‌الله رئیسی، کارهای نیمه‌تمام ایشان را تکمیل کند و ارتقا بخشد. 🔹ما به عنوان کمترینِ ملّت، با قدردانی از کاندیداها و هوادارانشان، با پیروی از مردم برای مرحلۀ دوم انتخابات، حمایت خود را از جناب «دکتر سعید جلیلی» اعلام می‌داریم. ۱. سید محمدمهدی ۲. مسعود ۳. مهدی ۴. محمدمهدی ۵. ناصر ۶. محمدرضا ۷. علیرضا ۸. محمدحسن ۹. سید ابراهیم ۱۰. رضا ۱۱. سید علیرضا ۱۲. سید حسین ۱۳. احسان ۱۴. مصطفی ۱۵. سید مهدی ۱۶. سعید صلح ۱۷. سید علیرضا ۱۸. محمد ۱۹. محمد حاج دولابی ۲۰. محمدحسین ۲۱. محمدجواد یزدی ۲۲. احمد ۲۳. محمدرضا ۲۴. حسین ۲۵. جعفر ۲۶. علی https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
📡📡📡 📡 روحانی و ظریف برای پزشکیان شهر به شهر دارن میرن و تبلیغ میکنند😂😐😂😐😂😐 به مسجد اهل سنت رفتند و برای جمع آرا و نماز بدون مهر میخوانند ملت مسلمان ایران بشتابید که جبهه مقابل با تمام قوا در حال کار کردن است 🔴 تا آنجا که حتی روحانی که سفر استانی نمیرفت حرکت کرده است....‼️😳😅😉😐 ❇️ با تمام قوا به سوی دولت کریمه دکتر جلیلی 😍 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 من خودم دور اول به پزشکیان رای دادم، اگه اینجوری باشه دور دوم بهش رای نمیدم! 🔴 ستادهای اصلاح‌طلبان حالا که دیدن گند کار پزشکیان در زمینه گرانی بنزین و آب و برق و... دراومده و نزد مردم بازتاب بدی براشون داشته 👇 در عوض دارن به دکتر جلیلی تهمت بنزین ۳۵ هزار تومنی میزنن ، که با این ترفند کذب ، خرابکاری پزشکیان رو در زمینه گرانی بنزین ۲۵ هزار تومانی ، برای جذب آرا جبران و فعلا رفو کنند 😉😉😉 .
. ❇️ از امروز انبوهی از دوستان تماس گرفته و خواهان همکاری با ستاد دکتر جلیلی هستند. حجم تماسها و درخواستها به حدی است که اصلا امکان پاسخگویی ندارم  و البته بنده هیچ مسئولیتی هم در ستاد ندارم. لذا اگر مایل به همکاری هستید به آدرس زیر مراجعه کنید: https://jahesheporshokooh.ir/ آدرس: تهران، خ لبافی نژاد،نرسیده به فخر رازی، پ ۱۳۳ تلفن: +989387179417
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡⚠️ اگر ‎پزشکیان رای بیاره ، قیمت ‎بنزین برای همه مردم ۲۰ هزار(۲۵هزار) تومان میشود ‼️ یا قیمت بنزین برای ترک ها و کردها ارزاتر خواهد بود؟! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴❓ چرا به ‎پزشکیان رای نمیدهم؟ چون نمیخواهم ‎بنزین لیتری ۲۵ هزار تومان شود و قیمت هر باک بنزین ۱ میلیون تومان شود... ‎ .
. 🔴 پزشکیان و پشتوانه های سیاسی او را بشناسید... ‎ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 ⚠️ یکی بیاد این بیشرف بی‌وجدان رو دستگیر کنه که با وقاحت و خوشحالی داره اقرار می‌کنه که عامل اصلی جلوگیری از خانه دار شدن محرومان است و از روز اول که پای کثیفم را به وزارتخانه گذاشتم نگذاشتم که یک وجب زمین به محرومان در تهران و شهرهای دیگر داده شود...‼️ 😡😡😡😐😐😐😳😳🤔🤔 📡❓اگر فکر میکنید پزشکیان میخواهد فقط بنزین را گران کند اشتباه میکنید‼️ ⚠️ یکی‌ از عوامل مهم گرانی مسکن و وضعیت مستاجرها و آپارتمان نشینی امروز مردم، سیاستهای عبدالعلی زاده وزیر اسبق مسکن خاتمیست است که امروز رئیس ستاد پزشکیان است‼️😳😱 🔴 امروز مردم ایران دو مدل میتوانند انتخاب کنند؛ اینکه به پزشکیان رای دهند تا همان گرانی ها تکرار شود‼️ ❇️ یا به جلیلی که یکی از اولویت هایش خانه دار کردن طبقات کم درآمد جامعه است. ‎ .
. 🔴 مشاور نتایناهو: اگر ایران در جنگ پیش رو دخالت کند بدون آمریکا کاری از ما بر نمی آید 🔴 مشاور نتانیاهو: ما داریم برای جنگ با لبنان آماده میشویم و آنچه نمیخواهیم بفهمیم این است که اگر آمریکا به کمک ما نیاید و با ایران وارد نبرد شویم ، قطعا در برابر آنها کم می اوریم. پینویس : ان شاالله😍😍😍 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 ❇️ دکتر جلیلی: فرآیند تامین و تخصیص ارز نباید طولانی بشود ✅ وزارتخانه‌های صمت، کشاورزی، بهداشت و بانک مرکزی باید در زمینه تخصیص ارز ورود کنند دکتر جلیلی در جمع فعالان اقتصاد دیجیتال: 🔹به عنوان نمونه برای تامین زیرساخت و تجهیزات، ثبت سفارشی صورت می‌گیرد و قرار است که ارز تخصیص یابد و ممکن است پس از آن در بانک مرکزی ۳ تا ۴ ماه طول بکشد. 🔹از سوی دیگر وقتی مطمئن هستید که ارز به شما تخصیص داده خواهد شد از بازار آزاد ارز را تهیه می‌کنید؛ این درحالیست که اگر این موضوع اولویت دارد باید ارز به آن تخصیص داده شود تا به بازار شوک وارد نکند. 🔹وزارت صمت بانک مرکزی و در برخی موارد وزارت بهداشت یا وزارت کشاورزی باید در زمینه تخصیص ارز ورود پیدا کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡❇️ تصاویر هوایی از استقبال پرشور و کمنظیر جمعیت در مصلی گرگان از سخنرانی دکتر جلیلی 😍😍😍 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❓ میخوام آخر این داستان را ببینم؟! هر روز ببینید و نشر دهید😳🤔😱 ⚠️جهت آگاهی مردم عزیز ایران تا این پیر ناتوان و سست عنصر و سق سیاه و منافق تجزیه طلب را بشناسند و دوباره فریب نخورند انتخاب پزشکیان = پایان ایران و ایرانی‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚠️ طیب‌نیا: ظریف ضعیف ترین وزیرخارجه تاریخ است طیب نیا در کلاس درسی خود در دانشگاه تهران: ⚠️ ایشان (پزشکیان) فردا بشود رییس جمهور، ظریف را می خواهد به عنوان وزیر خارجه معرفی کند حتما مجلس رای نخواهد داد. بگذریم از اینکه من ظریف رو ضعیف ترین وزیر خارجه بعد از انقلاب می دانم. 🔴 قوی ترین کارشناس، هر چیزی جای خودش را دارد. قوی ترین کارشناس، ضعیف ترین وزیر خارجه! ⚠️ دوره آقای ظریف روابط خارجی ما افتضاح بود خصوصا روابط منطقه ای!  ⚠️ ایشان اصلا آدم اجرایی نیست. قائم مقامش هم یک آدم خیلی ضعیفی گذاشته بود‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡🔴 محمد اسماعیل کوثری نماینده مجلس خرابکاری روحانی رو لو داد ببینیم که روحانی کذاب چطوری خودش دستور گرانی بنزین را داده بود و خبر داشت و به دورغ گفت که منم جمعه صبح فهمیدم تا مردم رو بشدت ناراحت کنه و... در صورتیکه روز یکشنبه دستور گران شدن به یکباره بنزین را در روز جمعه ۹۸/۷/۲۴ داده بود...‼️ https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
📡📡📡 📡‼️ببینید کار به کجا رسیده که علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی هم حاضر نیست روحانی را گردن بگیرد و با عصبانیت نوشته چرا میگویید ‎پزشکیان میخواهد ‎"دولت سوم روحانی" را تشکیل دهد؟😳🤔😐😂😭 اطلاع قطعی دارم که بعد از حمایت روحانی 👇 (منفور ترین رئیس جمهور بعد انقلاب) از پزشکیان ، بسیاری از آرای او ریخته و خیلی از اطرافیان پزشکیان هم از حمایت روحانی ناراحتند. پینویس: ⚠️ این منافقین کذاب و سابقه دار ، درباره بنزین هم ببینید چه راحت دارند دروغ میگویند، موضوعی را که فیلمی که از پزشکیان موجود است و با وقاحت تمام در مورد بنزین ۲۵ هزار تومانی داره صحبت می‌کند را هم به راحتی دارند تکذیب میکنند‼️😳🤔😐 ‼️ بابا این مثلا اصلاحطلبان‌ سنگ‌پا رو هم از رو بردند! و شیطان جلوشون تسلیم شد😉😉😉 فیلم اظهار نظر پزشکیان در مورد بنزین ۲۵رهزارتومانی👇👇👇👇👇 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡⚠️ اگر ‎پزشکیان رای بیاره ، قیمت ‎بنزین برای همه مردم ۲۰ هزار تومن ، نه معذرت ۲۵هزار تومان میشود ‼️ یا قیمت بنزین برای ترک ها و کردها ارزاتر خواهد بود؟! 👆👆👆فیلم اظهار نظر پزشکیان در مورد بنزین ۲۵ هزارتومانی ‼️ 🔴 پزشکیان تا دید که این حرفش روی تعداد آراش اثر بسیار بدی میگذاره این پیر مرد ۷۰ ساله از خدا که خبر نداره ، از خلق خدا هم خجالت نمی‌کشه و منکر حرفش شده و میگه من نگفتم بنزین گرون شود !!!😳🤔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 🔴 اعتراف پزشکیان به ناکارآمدی و عقل ناقص و مغز آلزایمری خودش🤔 و اینطوری میخواد اقتصادمون رو درست کنه 😳🤔 📡😅 پزشکیان: منو بذارین اقتصاد💯خرابش میکنم. 🔴 این پیرمرد ۷۰ ساله یا سواد نداره و یا اینکه دچار آلزایمر شده کلا یه حساب کتاب ساده هم از یادش رفته و اشتباه می‌کنه ⚠️ پزشکیان ۷۰ ساله آلزایمری = بایدن شماره ۲ ❌❌❌
. 🔴 تصورات دستیار‌ پزشکیان ازمردم ‼️ ⭕️ آذری جهرمی موقع دروغ گفتن مخاطبینش را کودک فرض می‌کند😎 .
. اگه ضد زن بود که همسرش پزشک نبود! .
📡📡📡 📡⚠️ این فقط قطره ای از دریای تبعات و خطر ایده بنزین ۲۵ هزار تومانی پزشکیان است!!! .
. ❌📌 ظریف گفته که پزشکیان روحانی دوم نیست😉😉😉 چرا حتی ظریف خائن روحانی رو گردن نمیگیره 😂😂😂😂😂 .
. ⚠️ حضور هادی خامنه ای برادر ، رهبر انقلاب امام خامنه ای به روستاها جهت تبلیغ پزشکیان میرود و با آب و تاب فراوان از پزشکیان تعریف و تمجید میکند😡😡😡 ⚠️ متاسفانه مردم عادی که نمیدانند تفکر و نگاه هادی خامنه ای ، با رهبر انقلاب امام خامنه ای از زمین تا آسمون متفاوت است... ⚠️ مردم فکر میکنند هادی خامنه ای با هماهنگی امام خامنه ای به پیش آنها آمده است پس پزشکیان مورد تایید رهبری هست...😔 📡🔴 اگه میخواهیم پیروز انتخابات بشیم ما هم باید تمام ظرفیتهامون رو به میدان بیاوریم. 📡🔴 باید اساتیدی همچون پناهیان، عالی، رفیعی، نظافت و دیگر طلاب و شخصیتهای اثرگذار به کفِ میدان در روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ بیایند و دکتر جلیلی رو تبلیغ کنند. ⭕️ جریان اصلاحات همه ظرفیتهاش رو به میدان آورده، ما هم اگه پیروزی میخواهیم باید با تمام قوا به میدان بیائیم. 📡 از روستاها و مناطق حاشیه ای غافل نشیم!!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زاکانی: آقای پزشکیان یک وزارت‌خانه را نتوانست بچرخاند و در مجلسِ اصلاح‌طلبان استیضاح شد 🔹در متن آن استیضاح دلیل برکناری بی‌کفایتی و بی‌مدیریتی نوشته شده است. سوالات آزمون دستیاری پزشکی در آن دوره به فروش رفت. 🔹۳۲ سال کشور دست تفکر این‌ها بود. اساسِ حرکت این افراد بر مدار مخالفت با عدالت بود. .