eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
31.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نظر دکتر قالیباف درمورد آقای پزشکیان 📣لطفاً دوستداران جناب آقای قالیباف خوب توجه کنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️ ۱۳ دروغ بزرگ علمی که توسط شرکت ها، دولت و رسانه های فاسد به مردم گفته شده و اغلب این دروغ ها توسط مردم مورد باور قرار گرفته است❌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ رسوایی دوباره شیطان بزرگ آمریکا و.... 📢📣آخرین فیلم مصاحبه استنلی کوبریک (کارگردان سینمای هالیوود) قبل از کشته شدنش که در آن از دروغ سفر به ماه و همکاری خود با سازمان سیا و ناسا در تهیه فیلم جعلی سفر به ماه در زمان جنگ سرد پرده بر می دارد! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند / نمی دانم باید چه کار کنیم آقای پزشکیان: 🔹وقتی شما مردم را با این شور و شوق می‌بینم بار سنگینی بر دوش‌های خودم احساس می‌کنم. 🔹قدم اول این است که کابینه‌ای که وفاق ملی در آن نهفته است انتخاب کنیم. 🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سنگرهای بدون سرباز آموزش و پرورش ما با اون ۳سال فضای مجازی که به بهانه کرونا برای مردم تجویز کرد، چه بلاهایی سر بچه های کشورمون آورد....😔 چه ریل گذاری افتضاحی کرد...😔 توی آمریکا ۳هفته تعطیل کردن ولی کشور ما ۳سال.... نهایتا هم مسئولیت ما فقط گفتن اشتباه کردیم...😔 عجیب تر همه این که مردم با چشم خودشون این چیزها را میبینن ولی صدایی از پدر و مادری بلند نمیشه...😳 ✔️بخاطر همین سکوت ناشی از بی تفاوتیتونه که استرس و اضطراب کنکور را پاشیدن توی افکار بچه های دهم و یازدهمیتون... و در آینده تبعات این طرح های افتضاح را به زندگی هاشون تزریق میکنن... 📣ای پدر و مادرهای بی تفاوت: اینجا مگه آزمایشگاه وزارت بهداشته؟؟؟؟ ❓در آینده چی میخاید جواب بچه هاتونا بدید؟ ❓توی وجدان خودتون این بی تفاوتیتون را چجوری توجیه میکنید واقعا؟ ⛔️با فست فود ها و آشغالهای توی مغازه ها بدن بچه هاتونا سرد کردن صداتون در نیومد، ⛔️به بچه هاتون واکسن‌های سفارش شده بهداشت جهانی را زدن صداتون در نیومد، ⛔️بچه هاتونا با گوشی و لپ تاب دست فضاهای سکس و غیر اخلاقی سپردن صداتون در نیومد، ⛔️بخاطر بی برنامگی و گزینش های دستوری, معلم‌های بی تعهد و بی تخصص بالای سر بچه هاتون آوردن صداتون در نیومد، ❓چی از بچه هاتون مونده دیگه؟؟؟؟؟ وقتی بچه هاتون خوابیدن بشینید نگاهشون کنید و گریه کنید به حال و روز بچه هاتون و بی تفاوتی خودتون... https://eitaa.com/vareszahra1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 آخرین روند رسیدگی به پرونده وزیر سابق جهاد کشاورزی از زبان سخنگوی قوه قضاییه 🔹سخنگوی قوه قضاییه: پرونده وزیر سابق جهاد کشاورزی، به دادسرای تهران اعاده شد و اکنون در مرحله اجرای حکم قرار گرفته است. ⚠️در خصوص پرونده چای دبش، نامبرده محکوم نشده و در این پرونده ایشان آزاد هستند ❌❌❌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پوشش من به شما چه ارتباطی دارد؟ . ⚠️ بدن خودم است ، من دوست دارم اصلا بروم به جهنم ! به شما چه ارتباطی دارد؟ پاسخ استاد حسن رحیم پورازغدی به این شبهه. اصلاحات آمریکایی و اسرائیلی وضع موجود چه اقتصادی چه فرهنگی تعطیلی کارگاه ها و کارخانجات و فساد و فحشا و برهنگی اصلاحات سرمایه های اسرائیل همان باند خاتمی و روحانی هستند و هدفشان قدرت است و براندازی انقلاب و دین خدا است . باشیم. های زمانه بر منافق فتنه گر خداوند بر اصلاح طلبان شیطان صفت و یک عده مذهبی صورتی خائن که ترویج کنندگان برهنگی و هرزگی و فساد و فحشا هستند. زنان را فحشا و تن فروش می نامند زنان آرامش و امنیت و رفاه و معیشت است نه تن فروشی بانیان فروپاشی خانواده ها و بالا رفتن آمار طلاق و زنا و گناه و معصیت اصلاح طلبان جلاد فتنه گر هستند. گناه و معصیت و زنا و برهنگی و شمر و معاویه صفتان زمانه و سربازان اسرائیل آمریکاهستند. طلبان خبیث غارت گران بیت المال ضدولایت فقیه باشیم یا خامنه ای .
🔴 یک یا چند حاشیه در هر سخنرانی زنده/ مشاوران پزشکیان سخنرانی‌های او را محدود و غیرزنده می‌کنند؟ 🔹 اظهارات پزشکیان در مجلس با انتقاد گسترده فعالین مجازی و برخی از چهره‌های سیاسی عمدتا حامی او مواجه شده است. 🔹پزشکیان که روز یکشنبه به مجلس رفته بود، در بخشی از ظهارات کوتاهش با اشاره به انتخابات گفت: این مردم عزیزی که آمدند علیرغم تبلیغاتی که می‌کردند که نیایند پای صندوق‌های رأی، آمدند و مشت محکمی به دهان آدم‌هایی که از خارج و داخل نشسته بودند و تبلیغ می‌کردند، زدند. 🔹بسیاری از فعالان فضای مجازی و اهالی رسانه این اظهارات را توهین و تحقیر افرادی دانستند که در انتخابات شرکت نکردند و از پزشکیان خواستند عذرخواهی کند. 🔹با گسترده‌تر شدن انتقادات از پزشکیان، حساب پزشکیان در X، در تلاش برای اصلاح اظهارات او متنی را منتشر کرد: ‏"بازتر شدن فضای سیاسی و افزایش مشارکت یک بازی برد-برد برای مردم و حاکمیت است. دشمنان مردم ایران تمام تلاش‌شان را کردند تا نگذارند مردم پای صندوق‌ها بیایند. حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست. وظیفه ‎دولت ایران پیگیری مطالبات به حق تمام مردم است." 🔹البته این اظهارات نیز نتوانست منتقدان را راضی کند و آنها خواهان عذرخواهی صریح پزشکیان شدند. 🔹برخی دیگر نیز با اشاره به اظهارات پزشکیان در زمان انتخابات درباره بی‌اطلاعی‌اش از محتوای توییت‌هایی که در حساب او در X منتشر می‌شود، توییت اخیر را صرفا تلاش تیم رسانه‌ای پزشکیان برای اصلاح اظهاراتش در مجلس عنوان کردند و آن را بی‌ارزش دانستند. 🔹بنظر می‌رسد پخش زنده اظهارات پزشکیان به یک معضل جدی برای او و تیم رسانه‌ای‌اش تبدیل شده است و با ادامه این روند، احتمالا شاهد محدود شدن سخنرانی‌های پخش زنده از این رئیس جمهور ۷۰ ساله خواهیم بود.آرمان 🔥خبر مهم
. یکی از سمجترین و ول نکن ترینهای سیاستبازان که از در بیرونش میکنند از پنجره تو میاد به بقیه ول نکنها تیکه انداخته :))‼️ آنتی سلبریتی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 ⚠️ از اینستاگرام فاصله بگیرید، همه چیز رو متلاشی می‌کنه…😳🤔😱😱😱 ✅من در خانه‌ام اینستاگرام را حرام اعلام کرده‌ام… استاد عزیزی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 ✅ آیت الله میرباقری چه گفت گه نعره اصلاح‌طلبا بلند شد و...؟؟؟ .
⭕️درسته اصلاحات بی پدر شده، اما مادر جدید گیرش اومده‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️🔻چرا امام حسن علیه السلام صلح کرد ولی امام حسین علیه السلام قیام؟ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
پیشگیری و درمان سنگ کلیه ✍ امروزه افراد زیادی مبتلا به سنگ کلیه هستند؛ در روایات علل مختلفی برای سنگ کلیه و سنگ مثانه بیان شده است. عواملی مانند نگهداشتن ادرار و عدم دفع آن، ادرار نکردن بعد از خروج منی، عدم تخلی صحیح و … همچنین مصرف آب دارای املاح بالا و آهک مانند آب شهر مشهد و قم، مصرف قرص‌های کلسیم، مصرف بیش از حد شیر و لبنیات و … عوامل مهم در تشکیل سنگ کلیه است. در طب جدید سنگ کلیه اگر بزرگ و شاخ‌ دار باشد عمل جراحی توصیه می‌شود🔥 در طب اسلامی درمان سنگ بسیار راحت است👇 💠 امام صادق علیه السلام: 📢📣 «خربزه بخورید که در آن ده خاصیت وجود دارد: مثانه را شست و شو می‌دهد، ادرار آور است و....» و در حدیث دیگر آمده است: «خربزه سنگ مثانه را آب می‌کند.» دوستان الان فصل خربزه است و خودتان را ازین داروی خوشمزه و شفابخش محروم نفرمائید. 📚 روضه الواعظین، فتال نیشابوری، ص۳۱۱ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا هنوز وقت این نرسیده کالاهای حمایت از کشتار وحشیانه را از سبد خرید خود حذف کنیم⁉️ 🥺 GAZA UNDER ATTACK Boycott cocacola Boycott fana Boycott Nestle فهرست برندها: نسْتله/ nestle کوکا کولا / cocacola پپسی / pepsi آکوا پانا / Acqua Panna دایت کوک / Diet Coke پپسی کولا / pepsi-cola آئرو / Aero اسپرایت / Sprite پپسی کو / pepsi co سرلاک نستله / Cerelac nestle فانتا / Fanta میرندا / Miranda نیدو / NIDO دسانی / Dasani سون آپ / 7UP چیریوز / Cheerios استارباکس / starbucks آکوافینا / Aquafina چف نستله / Chef nestle دنون / Danone مانتن دوو / Mountain Dew چوکاپیک / Chocapic دوریتوس / Doritos لیپتون / Lipton کیت کت / Kit Kat لورآل / L’Oréal #️⃣ #️⃣ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موساد در پروفایل ایرانی‌ها http://eitaa.com/awnezarat 🔹موساد با ایجاد حساب کاربری با نام ایرانی‌ها در فضای مجازی، تخریب اسلام و انقلاب را آغاز کرده؛ اتفاقی که به نوشته روزنامه گاردین، نه تنها درباره ایران بلکه درباره غزه هم افتاده است. 🌹🇮🇷🌹