eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.3هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاااااااالیه 😳😳😳 !!! حتما تا آخر ببینید، حضور یک سارق در نشست خبری!!😳 همونطور که دزدی جرم و گناهه، بی حجابی هم جرم و گناهه، پس چرا باید رئیس جمهور مملکت به خودش اجازه بده که بگه برخورد با دزدان عفت و حیا رو تعطیل میکنیم!!؟ نشرش باشما .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📣📢❌تحریف اسلام ممنوع❌ پاسخ معروفانه به دوقطبی سازی های رئیس جمهور... نشر بدید برسه به دست پزشکیان که ظاهرا حافظ نهج البلاغه بود و حالا داره از گناه دفاع میکنه!!!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠چرا ما از خواندن زیارت عاشورا فقط به فکر ثواب آن هستیم⁉️ 📜متن و حقیقت زیارت عاشورا این موضوع را بیان می‌کند که ؛👇 مردم! امام زمانِ سال ۶۱ هجری یاری نشده ، امام زمانتان را یاری کنید . 🎙 @sadatmahdvi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ای علمای اسلام به داد اسلام برسید ▪️اگر قرار است با تورم و گرانی زندگی مستضعفین جامعه آسیب ببیند ای علمای اسلام به داد اسلام برسید گرانی ها دیانت را می‌برد هم چنان که نزدیک ۵۰ درصد در انتخابات شرکت نکردند و دلیل اصلی همین گرانی ها و تورم بود که به اعتماد به نظام اسلامی آسیب زد‌. ▪️همه باید مراقبت کنیم تورم و گرانی جدیدی در جامعه ایجاد نشود و وظیفه حوزه و روحانیت در این موضوع سنگین است باید آقایان قم هر گونه سکوت در برابر گرانی ها و تورم را بر خود حرام نمایند و قاطعانه مقابل هر گونه تورم و گرانی در جامعه بایستند. 🌷 حوزه انقلابی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📣📢 رحمة الله علیه فرمودند : منتظر عجّل الله تکلیف داره ، انتظار به معنی نشستن و دست روی دست گذاشتن نیست ‼️ ✅ما باید زمینه رو آماده کنیم برای ظهور امام زمان عجّل‌الله و راه زمینه سازی ، مبارزه با فرهنگ استکبار است. 📢کوتاه و شنیدنی 👈حتماً ببینید و نشر دهید . .
🔴 امت حزب الله پیروز است ▪️تامادامی که امت حزب‌الله بیدار باشد و در صحنه باشد ارزش های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حفظ می‌شود، هر زمان امت حزب‌الله ناامید شود و عقب بنشیند آن روز شکست قطعی است. 🌹 حوزه انقلابی .
🔻عاقبت لقمه های حرام افراد نمک به حرام وقتی اشغال یک پست در جمهوری اسلامی، توسط چنین اشخاصی برای آنها باشد، نصب چنین افرادی توسط مسئولین مافوق هم حرام بوده و انتخاب چنین مسئولینی از سوی مردم هم همان حکم را خواهد داشت! ✍🏻محسن انبیائی 🌹 حوزه انقلابی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚠️📣📢 رسایی: یکی از اتهامات آذربایجان در مورد شهادت اقای رئیسی هنوز رفع نشده نماینده تهران در مجلس: تذکر بنده به ریاست محترم صدا و سیما است، تلویزیون باکو چندین بار در دفعات مختلف روی آنتن اهانت های متعددی به مسئولین جمهوری اسلامی کرده است. در مورد اخیر درباره خاک جمهوری اسلامی یک حرف بی ارزش و مفتی را زده. مجری برنامه به افق فلسطین شبکه افق هم دو جمله کوتاه در پاسخ به شبکه باکو گفت، مجری بخاطر این حرف از فعالیت در برنامه منع شد. مسئولین صدا و سیما عرض میکنند حرف مجری درست بوده ولی چون بدون هماهنگی مطرح شده برای مدتی ایشان را از روی انتن برداشته اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📣📢 نبویان خطاب به پزشکیان: ⚠️ از آقای روحانی عبرت بگیرید؛ برای یکبار هم که شده متن FATF را بخوانید! 🔹 نبویان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در صحن علنی: تحریم‌ها از ۸۰۰ عدد به ۱۵۰۰ عدد رسید آقای پزشکیان سعی کنید اولاً متن برجام و fatf را برای یک بار بخوانید و صرفاً به وسوسه‌های کسانی که خانواده و بچه‌هاشان در خارج از کشور هستند اعتماد نکنید 🔹 ثانیاً از تلاش‌های باطل و چشم امید بستن به دشمنان ملت به جای اعتماد به ملت بزرگ ایران در دولت آقای روحانی عبرت بگیرید! .
♦️این روزها مبهوت انتصاب خائنین، محکومین امنیتی، اقتصادی و ... در دولت چهاردهم هستیم. به راستی چه اتفاقی در نهادهای نظارتی و امنیتی کشور افتاده که این یک بام و دوهواهای عجیب در حال رقم خوردن است. در وزارت اطلاعات و س ا ط سپاه چه اتفاقی افتاده که نظاره گر یا بعضا معین این خیانتها در کشور شده اند؟ پ ن ؛ امیدوارم روزی بیاید که ریشه ی اصولگراهای کاسب در این نهادهای نظارتی خشکانده شود که هر چه این کشور رنج می برد از همین باند دنیا پرستان اصولگراست . ✍محمد تقی رادمان، رئیس اسبق کارگروه معدن ریاست جمهوری @Radmanminer
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴«سخن درمانی کافی است،اقتدار را به قوه مقننه باز گردانید.» 🔳آقای قالیباف قصد نداریم به واکاوی مجددِ انتخاباتِ ریاست جمهوری و یا رأی اعتماد فله ای به تمام کابینه ی پزشکیان اشاره کنیم ولی بر آنیم شما را از به انفعال کشاندن مجلس در برابر اقداماتِ خلافِ امنیت ملی دولتِ پزشکیان برحذر داریم، اقداماتی که این روزها در انتصاب اشرار و حامیان فتنه بر مناصب جمهوری اسلامی بخوبی عیان شده است. 🔳این روزها پزشکیان در حال نشان دادن چهره ی واقعی خود است، صورت و چهره ای که هیچ تفاوتی با روحانی و خاتمی ندارد؛امید به دشمن برای حل مشکلات کشور،شاه بیت تفکر این جریانِ فکری متحجر و غربگرا است. 🔳آقای قالیباف آیا انتظار دارید وزیری که در فتنه ی مهسا امینی از فتنه گران حمایت کرده و بر حافظان امنیت تاخته پس از دست یافتن به قدرت،مدافعانِ حرم یا بسیجیانِ جان بر کف را در مدیریت های وزارت بهداشت بکار گمارد؟به طور قطع و یقین چنین وزیری مصداقِ چنین مثلی خواهد بود:«کبوتر با کبوتر باز با باز،کند هم جنس با هم جنس پرواز» و بر همین اساس به طور قطع و یقین ظفرقندی،وزارتِ بهداشت را تبدیل به مرکز تجمع حامیان و عاملان فتنه ی مهسا امینی و فتنه 1388 خواهد نمود. 🔴آقای قالیباف برای کشیدن ترمزِ این جریانِ فتنه گر،در ساده ترین و کم هزینه ترین راهِ حل می توان به بازگشتِ اقتدار به مجلس شورای اسلامی اشاره نمود،استیضاح وزیرانِ حامی فتنه،طرح سوال از رئیس قوه ی مجریه و استفاده از سایرِ ابزارهای قدرت آفرین مجلس،راهی آسان برای سرکوب این جریانِ فتنه گر خواهد بود. 🌹 حوزه انقلابی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مقایسه پیام امروز اسرائیل و پیام ديروز ایران ▪️پیام دیروز پزشکیان رئیس جمهور ایران در نشست خبری: خویشتنداری مقابل اسرائیل ▪️پیام امروز ارتش اسرائیل: هم اکنون اعلام میداریم جنگی بزرگ علیه لبنان آغاز شده است. 🌹 حوزه انقلابی .
42.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 جواب زیبای عباس گودرزی نماینده‌ مجلس به اظهارات دیروز پزشکیان دیر آمدی برادر، انقلاب صادر شده! حجاب را قربانی بازی های سیاسی نکنید... انقلاب اسلامی به اسلام عزت داد چرا حرکت گستاخانه خبرنگار را تایید کردید؟ مرحبا به ایشان ✌️ 🌹 حوزه انقلابی .
🔴 اخبار از بیروت حاکی از مجروحیت گسترده بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ زخمی نیروهای حزب‌الله توسط ترور سایبری رژیم کودک کش است... 🔹 پیجرهای متعلق به حزب الله توسط اسرائیل پارازیت شده و باعث انفجار باتری آنها در نقاط مختلف لبنان شده است. 🔹عملا بخش مهمی از نیروی عملیاتی حزب‌الله از سپر دفاعی و بازدارندگی خارج شده و این پیام خطرناکی برای جنایت احتمالی اسرائیل است. 🔹از طرفی حزب‌الله ظاهراً بستر ارتباطی خودش رو به طور کامل از دست داده و هماهنگی بین نیروهای حزب‌الله بشدت سخت خواهد بود. 🔹حزب‌الله اگر بتواند بخشی از ظرفیت خود را همین امشب عملیاتی کند و پاسخی سخت به اسرائیل بدهد، مهمترین بازدارندگی در این شرایط را اعمال کرده است. 🔹و قطعاً پاسخ ایران بهترین کمک برای این لحظه لبنان است .
🔴 فـرکـانـس‌هـای بـرادری ➖ باشد که به مواضع غیرانقلابی و ضدانقلابی در ایران، حساس‌تر بشویم. ▪️اگرچه ظاهر حادثه انفجارهای لبنان، بخشی از زدوخورد حزب‌الله و صهیونیست‌هاست، اما اگر دشمن در مورد جبهه و محور مقاومت، احساس و برداشت دوصدایی از کشور ایران داشته باشد، درنده‌تر می‌شود. •• هزینه حضور تقی‌زاده‌ها و بی‌بته‌ها در مناصب را رزمنده‌ها در جبهه مقاومت می‌پردازند. •• کوچک‌ترین خدشه به مواضع اصولی نظام و انقلاب را به شکل قاطع محکوم کنید و پاسخ بدهید. حجت الاسلام رحمت الله معظمی 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯
. ‼️ 8 شهید و بیش از 2 هزار زخمی در انفجارهای بیروت 🔸 وزیر بهداشت لبنان شامگاه امروز سه‌شنبه خبر داد که در جریان انفجار دستگاه‌های «پیجر» در بیروت، دو هزار 750 نفر زخمی و هشت نفر از جمله یک کودک شهید شدند. .
⭕️ ضربه جریان نفوذی به حزب‌الله لبنان در انفجارهای سایبری امروز 🌹 حوزه انقلابی .
⭕️ خویشتنداری یا ترس؟ 🔹در همان حالی که پزشکیان در برابر رسانه ها مشغول تئوری بافی درباره خویشتنداری و عدم پاسخ بازدارنده به رژیم برای پیشگیری از جنگ منطقه ای بود... صهیونیستها در حال مرور طرح عملیاتی جدید خود برای وارد کردن منطقه در جنگی بی سابقه و پیچیده بودند!جنگی که وسیله ای عادی و روزمره را به سلاحی کُشنده تبدیل و تا این لحظه چند شهید و بیش از ۲۰۰۰ مجروح به مردم لبنان تحمیل کرد! 🔹در این جنگ، رژیم صهیونیستی مانند ماری زخمی منطقه را آماج حملات متنوع خود قرار داده و از هر ابزاری برای آسیب زدن به محور مقاومت بهره می گیرد و بعید نیست اگر هدف بعدی عملیات فن آورانه اسرائیل، مردم ایران باشند ! 🔹عقل و شرع و علوم راهبردی و دانش دفاعی ایجاب می کند سر این مار زخمی به سنگ کوبیده شود تا سایه جنگ از سر منطقه کَم شود و رژیم از ادامه جنگ منطقه ای علیه محور مقاومت پشیمان گردد. 🔹به فرموده حضرت امام، درنگ امروز فردای اسارت باری به دنبال خواهد داشت و تا رژیم دست به جنایتی دیگر آلوده نساخته باید ضربه متقابل رزمندگان اسلام را دریافت کرده و سر جایش بنشیند ! 🔹امروز معنی دقیق خویشتنداری، ترس است و هیهات که شاگردان مکتب خمینی و سربازان خامنه ای اهل خویشتنداری در برابر گرگهای تل آویو باشند! ✍دکتر کوشکی استاد دانشگاه تهران @pas_kouchehaie_enghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیلی مهم و عالی👏👏👏👏👏 📣📢 تذکر بسیار مهم و دیدنی «امیرحسین ثابتی» به «پزشکیان» درباره اظهارات بسیار عجیب نشست خبری! 🔺اولاً اینکه حرف دیروزتان درباره اینکه دنبال صدور انقلاب نیستیم، خلاف قانون اساسی است و شما به‌عنوان رئیس‌جمهور باید مجری قانون اساسی باشید. 🔺به اسم وفاق می‌خواهید قانون اساسی را اجرا کنید یا آن را تغییر دهید؟! 🔺ثانیاً چرا می‌گویید با آمریکا برادریم؟! آن‌ها در عمل نشان داده‌اند می‌خواهند دشمن ما باشند نه برادر! 🔺این عشق شما یک‌طرفه است و از تجربه‌های گذشته درس بگیرید! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📣📢 اف اِی تی اِف (FATF) به زبان ساده در سکانسی از سریال گاندو .