eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️پاچه‌خواری به سبک داماد ؛ رومانتیک‌سازی عمل چشم حسن روحانی از سوی کامبیز جون...🤧 مبارکه حالادختره یاپسر😄 لباس زایشگاه پوشیده این حیف نون...😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📣📢تاثیر سنگین تحریم مردم بر برندهای اسرائیلی این طوری کمرشون رو شکسته .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚠️📣📢 صبر کنید، از نوع استراتژیک‌‼️ ⚠️ لبنان دیشب وحشیانه‌ترین بمباران را تجربه کرد، ‼️همانند غزه در حال تبدیل شدن به تلی از خاک است، مردم لبنان در حال ترک منازل خود هستند و ما هم‌چنان منتظریم تا اسراییل به خاک ایران حمله کند تا پاسخ بدهیم‼️😳😳😳 ⚠️ از آن طرف، مجلس ما به وزیری رای اعتماد می‌دهد که علت بیچارگی مردم در دوران سیاه اقتصادی دولت روحانی است!!! ⚠️ حالا سکه و دلار افزایش یافته و شاخص‌های اقتصادی کاهش! این نمایندگان بی‌بخار و جاهطلب هم همچنان نظاره‌گر بیچارگی مردم هستند و دریغ از حتی یک سوال از وزیر بیعرضه و منفعت طلب و ... 💢واقعاً چه می‌کنند با ما؟ چه خونی به دل امام زمان میشود؟ نه دوستان! همه‌ی ما مسئولیم! هم ما که از مسئولین مطالبه نمی‌کنیم! هم آن نماینده که وزیر بی‌لیاقت را استیضاح نمی‌کند! هم آن دولتی که سفره مردم را هدف گرفته و دستورات رهبری در مورد جبهه مقاومت را زمین گذاشته است! ⚠️و چه خون‌دل‌ها می‌خورد رهبری که میان ما تنهاست...😔😔😔 .
⭕️ ۵ اصطلاح غلط که رایج شده و زیاد بکار می‌رود: ⇩ 🚫 ۱. خدا بد نده! این کلام اهانت به پروردگار است، زیرا خدای تعالی در قرآن فرموده: هیچ خوبی به شما نمی‌رسد مگر از ناحیه‌ی خدا و هیچ بدی بشما نمی‌رسد مگر از ناحیه‌ی خود شما (و بخاطر اعمال خودتان است) 🚫 ۲. جوان ناکام! این اصطلاح‌ عامیانه برای جوان‌هایی که قبل از ازدواج از دنیا می‌روند بکار می‌رود، درحالی‌که ازدواج کام حقیقی یک انسان نیست که اگر ازدواج نکرد به او بگویند ناکام، بلکه کام حقیقی انسان رسیدن به مقام بندگی خداست و استفاده‌ی خوب کردن از عمر و فرصتی که خدا به او داده است. 🚫 ۳. عیسی به دین خود، موسی به دین خود! این جمله معنای صحیحی ندارد، زیرا بین پیامبران خدا، کوچک‌ترین اختلافی نبوده و همه‌ی آن‌ها مردم را به توحید و یکتا پرستی دعوت می‌کردند و عقیده‌ی یکسانی داشتند. 🚫 ۴. ولش کردی به امان خدا! این حرف کفر آمیز است، زیرا اگر کسی مال یا فرزند خود را به امان خدا بسپارد که غمی نیست بهتر است بجای این کلام گفته شود: "ولش کردی به حال خودش" پس بدبخت شد رفت. 🚫 ۵. انسان جایز الخطاست! این حرف نیز غلط است، زیرا انسان برای خطا کردن جایز نیست. بهتر است بگوییم انسان ممکن الخطاست، یعنی ممکن است خطا کند. .
. ⚠️📣📢 پدافند نداشته باشید ! از جنگ اسرائیل علیه غزه و لبنان حتی یک هواپیمای رژیم تروریستی مورد هدف پدافندی قرار نگرفته است و اسرائیل بدون ترس با بمبهای آمریکایی دائم در حال قتل عام است‼️ ⚠️‼️
. قیمت دلار ربطی به تحریم‌ها دارد؟ دیروز پایان رسمی تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران مطابق قطعنامه 2231 اعلام شد و امروز دلار آزاد ۱۰۰۰ تومان رفت بالا‼️ نفووووووووووذ‼️‼️‼️‼️‼️ اللهم عجل لولیک فرج .
. 📣📢آیا میدانید؛ سال ۱۳۸۳ نرخ تمام سکه بهار آزادی حدود ۱۰۰هزار تومان و حقوق پایه اداره کار هم ۱۰۰ هزار تومان بوده است ؟ کافی بود قانونی تصویب می‌شد که مبنای محاسبه‌ی حقوق و دستمزد را طلا قرار می‌داد، دعوای هر ساله‌ی کارگر و کارفرما پایان می‌یافت. اما هر سال بخشی از حقوق و دستمزد توسط بانک‌ها دزدیده شد و اکنون پایه حقوق به کمتر از ربع سکه رسیده است. کمپین در ششمین سال فعالیت خود تلاش می‌کند، فعال‌تر عمل نماید. زمانی .
نکته مهم اما اینجاست، انگلیس که از مردم خودش به این شیوه سخیف بابت پخش برنامه تلویزیونی پول می گیرد چراباید برای ما رایگان برنامه سازی کند؟ اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🤲 .
. 📣📢 یک عکس و یک دنیا حرف‼️🇮🇷 📢اگر همه یکبار حمله کنند نجات این یک گاو حتمی است! ⚠️ نمی دانند که شکار بعدی یکی از همین تماشاگران است. ⚠️ اما در مورد انسانها درد آور اینست که: 25 دولت عربی .. 430 مليون عرب .. 57 کشور اسلامی .. 2 مليارد مسلمان .. ❌ برخی حاکمان و مردم خاموش اند و مانند این گاوها تماشا میکنند تا نوبت کشته شدن شان برسد!!! 🔻سخن رسول الله ﷺ به حاضران فرمود: "نزدیک است به شما زمانی بیاید که همه کفار دنیا برای نابودی شما یکدیگرشان را صدا بزنند.... کسی گفت: یارسول الله آیا ما در آن زمان تعداد مان کم هستند؟ رسول الله فرمود: نخیر شما زیاااااد هستید ولی شما مثل چوبک های سیل آورده هستید،(بی انگیزه و بی هدف) و این دو چیز شما را خراب ساخته است ": ⚠️حُب الدنيا و كراهية الموت" .. «دوستی دنیا و نا پسند داشتن مرگ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📣📢برشی از فیلم هالیوودی W2008 به کارگردانی الیور استون 📌رمزگشایی از دلیل اصلی ایجاد بحران‌ها در غرب آسیا (خاورمیانه) و اقدامات شرورانه آمریکا علیه ایران. محو کامل اسرائیل غاصب اخراج آمریکا از منطقه اللهم عجل لولیک فرج .
. 📣📢چرا انسان ها از زمان مرگ خود خبر ندارند⁉️ امام صادق (ع) می فرمایند: «اگر انسان به عمر کوتاهش پی ببرد هیچ لذتی نمی‌برد و با علم به و انتظار آن، زندگی برای او گوارا و شیرین نمی‌شود و اگر به طول عمر خود پی ببرد در دریای لذات و معاصی می‌گردد، او به این امید که در پایان عمر توبه خواهد کرد همواره در راه رسیدن به لذات می‌کوشد. به این ترتیب بهترین چیز همان است که زمان مرگ و مدت عمر پوشیده بماند.» 📕کتاب توحید مفضل .
. ⁉️ در بيمارستان خاندان هاشمی چه خبر است؟ ‼️مهدی هاشمی با ظریف لبخندزنان کنار همدیگر! ❌ ظریف از مرکز ملی سرطان که مدیریت آن را خاندان هاشمی بر عهده دارد، بازدید کرد. در اين بازديد مهدی هاشمی، محمد هاشمی و فاطمه هاشمی گزارشی از روند ساخت اين بيمارستان ارائه کردند و به معرفی بخش های درمانی اين بيمارستان پرداختند. ⚠️ سفیر عربستان سقوطی کودک کش هم در دیدار جداگانه ای از این بيمارستان بازدید کرد. البته این سوال وجود دارد منشا پول ساخت اين بيمارستان از کجا آمده است و آیا مدیران این بیمارستان صرفا به دنبال درمان بیماران سرطانی هستند؟
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و عجل فرجهم و با سلام خدمت شما عزیزان و بزرگوارنم می‌خواهم یک درخواست کوچک از شما داشته باشم، اگر ممکن است، و می‌دانم که می‌توانید آن را انجام دهید. ما قصد داریم یک کمپین برای غزه راه‌اندازی کنیم، بنابراین از شما می‌خواهم این جمله را (سبحان الله و بحمده، اللهم احفظ غزة و أهلها، اللهم صل وسلم على غزة وأهلها) تا اونجا که امکان داره برا دوست و فامیل و آشنا بفرستید، حتی اگر من یکی از آن‌ها باشم. این یک امانت است و درخواستی به سوی الله برای یاری است. سلام، آیا می‌توانید این پیام را با گروه خود به اشتراک بگذارید؟ ۷۲ ساعت آینده برای فلسطین، به‌ویژه غزه، بسیار سرنوشت‌ساز است. اسرائیل ۱۰۰ هزار سرباز گرد آورده و ۲۰۰ هزار نیروی ذخیره را برای نابودی کامل غزه و حماس آماده کرده است. تمام امت اسلامی دعوت می‌شود که دعاهای زیر را بخوانند. هدف ما این است که هر دعا را در ۷۲ ساعت آینده به‌طور جمعی ۱۰ میلیون بار تلاوت کنیم. حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ اَللّٰهُمَّ إنَّا نَجْعَلُكَ فِيْ نُحُورِهِمْ وَنَعُوذُ بِكَ مِنْ شُرُورِهِمْ لطفاً این پیام را به همه دوستانتان ارسال کنید و در رسیدن به هدف ۱۰ میلیون بار خواندن دعا سهیم باشید. دشمنان نقشه دارند و الله بهترین نقشه‌کش است. جزاکم‌الله خیر . روزگارتون مهدوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ 📢لطفاً پس از تماشا این کلیپ بسیار مهم فوروارد کنید تا همه ی هموطنان عزیز آگاه شوند که چه اتفاقاتی داره میوفته و نفوذی ها عمله های دشمنان پشت پرده چه کارهایی علیه ملت عزیز ایران دارن انجام می‌دهند!!! برای من خیلی سوال بود که چرا بعضی از مردهای کشورمون بی غیرت شدند⁉️ حالا در این کلیپ قسمتی از پاسخ مشخص میشه... هیچ صفتی برای یک مرد ارزنده تر از غیرت و مردانگی نیست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣📢امام خامنه ای : امروز مهمترین جهاد فرزندآوریست این دوقلوها رو هم ببینید یکم حالتون خوب بشه https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
. ⚠️📣📢آیا میدانستید ... در دوماه و نیمی که رئیس جمهور نداشتیم سکه حدودا یک میلیون و سیصد گران شد. ⚠️ اما متاسفانه در دوماه و نیمی که پزشکیان رئیس جمهور است سکه حدودا ۱۴ میلیون گران شد❌‼️😳🤔😔 https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
چه کنیم که خدا باب رحمت و برکتش را باز کند؟ 🌷 امام خامنه ای: «و لو انّ اهل القرى آمنوا و ا لفتحنا عليهم بركات من السماء و الأرض». خداى متعال وعده كرده است كه اگر ايمان و به ميدان بيايد، باب رحمت و بركت را هم باز مى كند. (19/ 10/ 1383) ✍️ شرح: یعنی انجام و ترک در زندگی فردی و اجتماعی https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📣📢تنها راه شکست اسرائیل؛ تصرف بلندی های جولان و ... توصیه ی ویژه عارف الهی حضرت آیت الله قرهی(مدظله العالی) در مورد جنگ با اسراییل... مشهد مقدس مهرماه ۱۴۰۳ https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
. 📣📢تجربه در جنگ ۶ روزه اعراب و اسرائیل نشان داده که این رژیم قبل از اعلان جنگ، حملات پیش دستانه وسیعی را علیه نیروی هوایی و پدافند دشمنان خود انجام می‌دهد. طبیعتا پس از نابودی پدافند و قوای هوایی دیگر توان چندانی برای نبرد در میان رقبا نخواهند ماند به این خاطر رژیم صهيونيستي سعی می‌کند برای پيروزي قبل از اعلان جنگ حمله بزرگی را علیه فرودگاه های نیروی هوایی ایران و شهرهای موشکی و ترور مقامات ایران انجام دهد تا وقتی که ایران بخواهد انتقام بعدی را بگیرد توان چندانی را برای مرحله بعد نداشته باشد. ⚠️📣📢این یعنی ایران می‌بایست همین الان محل تجهیزات دپو شده دشمن را در پالماخیم دوباره بمباران کند ⚠️ چون چه بخواهیم چه نخواهیم جنگ همین الآن شروع شده است! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 👊📣📢جزایر زرکوه و آریایی را به وطن برگردانید اشغال دو جزیره ایران توسط امارات در زمان پهلوی خائن که نابود کننده وطن بود را به امارات بخشید ❌ عراقچی باید جای پاسخ به ادعاهای واهی امارات بر سر جزایر ، موضع رسمی کشور را باید از حالت پاسخگویی عوض کنند و مطالبه دو جزیره زرکوه و آریانا را مطالبه کنند! .
⚠️تورم بی پایان و مداوم با روی کار آمدن علنی و گسترده لیبرالها انگار آغاز راه است‼️ 🔴 بوی تورم شدیدتر می‌آید بودجه ۱۴۰۴، انبساطی‌ترین بودجه ممکن! ‼️منابع و مصارف بودجه با رشد ۶۸ درصدی از ۳۵۰۰ همت به ۵۹۰۰ همت رسیده است و انبساطی ترین بودجه چند سال گذشته رقم خورده استپزشکیان دروغگو‌ .... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📣📢 شرافتت رو گِرو گذاشته بودی .... چی شد که نرسیده بجا ، دارید پوست ملت را درسته می کنید ؟؟؟ پس این گرانی عجیب چیه چرا دست از سر این مردم مظلوم و شهید داده برنمیدارید...؟!؟!؟!؟!؟! . سیاه فریبکاران .