eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🌻برجلوه ی روی ماه مهدی صلوات ☘برجذبه ی هرنگاه مهدی صلوات 🌻مارانبود، چوهدیه یی درخور او         ☘بفرست به پیشگاه مهدی،صلوات 🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 (عج) 💐تو میایی و همه دردامون دوا میشه 💐تو میایی و دلا خونه خدا میشه 🎤 👏 👌فوق زیبا 🌷 .
🌷تسبیح زمین و آسمان یا مهدی ✨ذکر همه‌ی فرشتگان یا مهدی 🌷حالا که رسیده روز بیعت با عشق ✨لبیک بگو: از دل و جان یا مهدی 🌟تعجیل در ظهورشان 🌟 ✨🌷 (عج)💚 ✨🌷 .
مداحی آنلاین - به انتظارت شهر چراغونی کردیم - میثم مطیعی.mp3
6.85M
🌸 (عج) 💐به انتظارت شهر چراغونی کردیم 💐عاشقونه تو جمکران پی تو میگردیم 🎤 👏 🌹
مداحی آنلاین - منتظران واقعی - حجت الاسلام رفیعی.mp3
1.35M
🌸 (عج) ♨️منتظران زمان غیبت افضل از همه مردم در همه زمانها 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ اینجا یمن است، کشوری که سال‌ها زیر آتش سنگین جنگ و در محاصره کامل به‌اصطلاح خادم مسجد الحرام و مسجد النبی ص است و 👇👌 اینچنین برای دفاع از ساحت پیامبر اسلام ص به خروش آمده‌اند👏👏👏👏👏👏 🔴 ما مدعیان اسلام ناب محمدی باید یاد بگیریم😏 چرا صدا از کسی در نمیاد😳⁉️ . مهم نشر حد اکثری .
33.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مجری بی بی سی خواست ازمهمان برنامه محکومیت ج ا ا رابگیرد نتوانست!!!!!
🔴⁉️😳 ۲۷ هزار میلیارد👇 در «حساب خاص» رئیس جمهور😳⁉️ 🔹محمد حسینی مشاور رئیس دیوان محاسبات کل کشور:‌ 👇 تنها در سال ۹۸ بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد تومان به حساب خاص رئیس جمهور از فروش فرآورده‌های نفتی واریز شده که ۱۲۰ میلیارد تومان از این محل به دانشکده شهید بهشتی اختصاص یافت😏❗️ ۱_نخستین خزانه، خزانه کل کشور بوده که مدیریت آن با وزارت امور اقتصادی و دارایی است. ۲_ در دو سال اخیر خزانه‌ای به نام سازمان هدفمندی یارانه‌ها ایجاد شده است. 🔴⁉️ ۳_ خزانه سوم با نظر رئیس جمهور در وزارت نفت ایجاد شده👇❗️ که صرفاً به «حساب خاص» بر اساس دستور مستقیم رئیس جمهور اختصاص دارد😳😏❗️
سعی کنید خم به ابرو هم نیاورید که مسئولینی که با وعده رفع تحریم رای آورده بودند با افتخار سر خودتان منت بگذارند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توهين بسيار زشت شبکه من و تو به آیت الله عظمی سیستانی! کارشناس عراقی عصبانی شد و تصویر آقای سیستانی را جلوی دوربین نشان داد!! 🔺اعتراض شدید کاربران شبکه های اجتماعی به اقدام زننده تلویزیون اپوزیسیون ایران!! ◀️ إهانة معارضي الجمهورية الإسلامية الإيرانية لسماحة السید السيستاني! إيرانيون يحتجون على إهانة قناة المعارضة الإيرانية لآية الله السيستاني .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴️❗️ حالا که مشخص شد سازمان بهداشت جهانی از بیماران کرونایی ایران به عنوان برای تست واکسن استفاده میکرده 👇❗️ خوب هست بدانیم این سازمان جهانی زیر نظر چه نهادی است⁉️
. آخرین وضعیت نظامی شمال غرب کشور پس از حضور دو فرمانده ارشد نیروهای مسلح (سردار پاکپور و امیر حیدری) به شرح زیر اعلام گردید: ١) اعلام وضعیت آماده باش به تیپ هجومی - تکاوری نزاجا تبریز بعنوان پشتیبانی رزمی ٢) استقرار تیپ تکاوری نزاجا مرند به همراه تیپ پیاده جلفا نزاجا به مرز ارمنستان و باکو ٣) استقرار تیپ متحرک هجومی شمال غرب نیروی زمینی ارتش به مرزهای ارمنستان، باکو، ترکیه و عراق ۴) تقویت مواضع نیروی زمینی ارتش در مرزهای شمال غرب کشور، هم مرز با ارمنستان، آذربایجان، ترکیه و عراق از طرف ارومیه و آذربایجان غربی ۵) استقرار تیپ زرهی شبستر نیروی زمینی سپاه در در مرز خدا آفرين ۶) استقرار لشکر عملیاتی ٢۵ کربلا و اعلام وضعیت آماده باش در مرزهای شمال غربی و هم مرز با ارمنستان و باکو ٧) استقرار ٣٠ دستگاه تانک نیروی زمینی سپاه از دو تیپ زرهی نجف اشرف و رمضان در مرزهای شمال غربی کشور (آذربایجان - باکو) بنا به دستور ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء و در صورت تعرض به خاک میهن اسلامی ایران، نیروی زمینی سپاه تحت فرماندهی قرارگاه منطقه ای حمزه سید الشهداء بعنوان یگان عمل کننده، قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش تحت فرماندهی امیر سرتیپ علی حاجیلو بعنوان یگان پشتیبانی رزمی و نیروی هوایی ارتش در پایگاه شماری تبریز بعنوان عناصر پشتیبانی هوایی وارد عمل خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نگرانی شبکه ضدایرانی از فعالیت های اقتصادی ایران در سوریه...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 ترامپ و آخرالزمان!!! 📌 نقش ترامپ در آخرالزمان 📌 ترامپ منجی صهیونیست ها 📌 آیا ترامپ می میرد 📌 پیشگویی رهبری در مورد فروپاشی آمریکا 📌 نقشه آمریکا برای ایران
درحالیکه مشاور امنیت ملی کاخ سفید اذعان میکند که تحریم‌های آمریکا ته کشیده و دیگر چیزی برای اعمال باقی نمانده، جماعتی در داخل ایران دوباره شروع کرده‌اند به فرشته سازی از جناب "بایدن" تا احتمالا راه را برای مذاکره بعد از انتخابات آمریکا (در صورت پیروزی‌اش) فراهم آورند؛ کاش این جماعت می‌فهمیدند که اولا با این کارشان در حالِ شرطی کردن و معطل نگه داشتنِ دوباره‌ی اقتصاد کشور هستند و درثانی حتی در صورت پیروزی بایدن نیز تنها شاهد تلاش او برای تعمیم برجام به حوزه‌های دیگر از طریق ایجاد شکاف‌های سیاسی و اجتماعی و احتمالا کمی وعده (بمنظور اخلال در سیاست‌های مقاومتی کشورمان و ممانعت از فروپاشی کامل ساختار تحریم‌ها) خواهیم بود!!
.دست ایران در سرنوشت انتخابات آمریکا؟ 🔹کاخ سفید با استناد به برخی ایمیل‌هایی که مدعی است هکرهای ایرانی با هدف اثرگذاری بر انتخابات آنها را برای شهروندان آمریکایی ارسال کرده‌اند، ایران را متهم به دخالت در انتخابات آمریکا کرد و در پی آن برخی موسسات رسانه‌ای ایرانی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد، موضوعی که با تکذیب مقامات ایرانی و احضار سفیر سوئیس به وزارت خارجه کشورمان مواجه شد. 🔹جنجال رسانه‌ای دخالت ایران در انتخابات نوامبر و تحریم چند موسسه رسانه‌ای ایرانی همزمان با سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به واشنگتن را می‌توان خطی انحرافی برای پنهان کردن دخالت لابی‌های اسرائیلی ارزیابی کرد.
🔺 مادورو: برای استقلال تسلیحاتی ونزوئلا از ایران مشورت خواهیم گرفت 🔹 رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد یک شورای نظامی تشکیل شده تا بتواند با کمک ایران، چین، روسیه و کوبا سیستم تسلیحاتی کشورش را بیشتر مستقل کند. 🔹 نیکلاس مادورو در جریان یک دیدار با رهبران نظامی کشورش اظهار داشت: «ما قصد داریم به شیوه چشمگیر "شورای نظامی علمی و فنی" را فعال کنیم که به سیستم تسلیحاتی ونزوئلا استقلال می‌دهد.» 🔹 وی افزود، این شورا «بهترین ذهن‌ها» را خواهد داشت و همچنین از «مشاوره و کمک» ایران، روسیه، چین، کوبا و بسیاری دیگری از کشورهای دوست در جهان بهره خواهد گرفت که خواستار ایجاد و گسترش همکاری نظامی هستند.
. ترامپ روسای اف بی آی، سیا و پنتاگون را اخراج می‌کند 🔹ترامپ قصد دارد بلافاصله بعد از پیروزی در انتخابات رئیس پلیس فدرال، رئیس سازمان سیا و وزیر دفاع این کشور را برکنار کند و افراد جدیدی را جایگزین آنها کند.
🔴❗️ دروغی دیگر از مدیران غربزده حاکم بر کشور آشکار شد😏 🔹پس از ورود ایران به لیست سیاه FATF صادرات نفت ایران افزایش یافت و ورود دلار به کشور آسان تر شده است👌 🔴❗️اصلاحطلبان و غربزده ها برای اینکه بر بی کفایتی خود سرپوش بگذارند ضمن اینکه مسیرهای دور زدن تحریمها را بستند یا لو دادند، بارها به دروغ گفتند اگر ایران به لیست سیاه FATF برود، دیگر نمی توانیم نفت بفروشیم و پول آن را دریافت کنیم که کذب آن مشخص شد😏