eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
51.8هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبر و نظر👈بودجه خاص در اختیار رئیس جمهور و عقل ناقص خبر👈روحانی ضمن اهانت به دستگاه‌های نظارتی و ناقص خواندن عقل آنان می‌گوید: دستگاه نظارتی می‌خواهند با عقل ناقص خود برای ما تعیین کنند که نوع هواپیما و اتومبیل و کشتی‌ای که استفاده می‌کنیم و نیز نوع دارویی که می‌خواهیم وارد کنیم تعیین کنند. نظر👈 قدیری ابیانه: در کشورهایی که فسادشان به حداقل رسیده، ضوابط را به حداکثر رسانده‌اند. مثلا در هلند مشخص کرده‌اند که در میهمانی وزیر خارجه این کشور برای همتای خارجی خود، کیکی که می‌تواند روی میز پذیرایی قرار دهند نباید از ۳ کیلو بیشتر باشد. یکبار وزیر خارجه هلند کیک ۶ کیلویی مصرف کرد، در مجلس مطرح شد و تصویب کردند که او خودش باید پول ۳ کیلوی اضافی کیک را چرداخت کند. متاسفانه رئیس جمهور برای خود در یک قلم آن، بودجه خاص ۲۷ هزار میلیارد تومانی (۹ برابر اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی) اختصاص داده تا به عقل خود آن را خرج کند و به هیچکس هم پاسخگو نباشد. ضروری است مجلس شورای اسلامی به موضوع بودجه‌های خاص ورود پیدا کند و برای اندازه این بودجه‌های خاص، استفاده از نوع هواپیماها، اتومبیل، کشتی و هر استفاده‌ای از بیت‌المال ضوابطی را تعیین کند تا برای یک سفر نصفه روزه هیأت ریاست جمهوری به کرج با عقل ناقص‌شان نتوانند یک و نیم میلیارد تومان هزینه کنند! خوب است دستگاه‌های نظارتی بررسی کنند که از ۲۷ هزار میلیارد تومان بودجه خاص دراختیار روحانی چه مقدارش صرف مبارزه با کرونا شده است؟! و اینکه چرابه جای استفاده ازبودجه خاص خود، برای ساختمان دانشگاه شهید بهشتی از بودجه کرونا مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان اختصاص دادند؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شیوه متفاوت اعتراض به فرانسه در لیبی ♨️ مردم لیبی برای اعتراض به توهین‌های ضد اسلامی این روزهای فرانسه شیوه متفاوتی را انتخاب کردند. 🔻ویدئویی که شبکه «فبرایر» لیبی آن را از شهر «مصراته» در غرب این کشور منتشر کرده، نشان می‌دهد یک پرچم بزرگ فرانسه در مسیر اصلی این شهر پهن شده و خودروها از روی آن عبور می‌کنند. 💢 با تأکید فرانسه بر ادامه انتشار کاریکاتورهای موهن، موجی از خشم علیه این کشور در کشورهای عربی و اسلامی به راه افتاده است.
⭕️ بازتاب تجمع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه در تهران در رسانه‌های خارجی ♨️ در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) و حمایت امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور از آن، تجمع گسترده مردمی و دانشجویی مقابل سفارت پاریس در تهران برگزار شد. 🔻اجتماعی از مردم و دانشجویان بعد از ظهر امروز چهارشنبه مقابل سفارت پاریس در تهران اعتراض خود را به جریحه دارشدن احساسات مسلمانان اعلام کردند. 💢 تجمع‌کنندگان ضمن رعایت فاصله اجتماعی، پلاکاردها و دست‌نوشته‌های با مضامین مختلفی را در دست داشتند و شعارهایی را علیه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و اهانت به ساحت پیامبر (ص) سر دادند. 🔸این رویداد در رسانه های خارجی نیز منعکس شد. 🔴 خبرگزاری اسپوتنیک ضمن اشاره به اعتراضات گسترده جهان اسلام در خصوص اهانت به ساحت پیامبر ص و اظهارات ماکرون، اعلام کرد که ایرانیان در راستای اعتراض به سخنان رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اقدام یک نشریه فرانسوی، مقابل سفارت این کشور تجمع کردند. 🔻شبکه تلویزیونی راشاتودی نیز در حساب کاربری خود در فیس‌بوک ضمن اشاره به این تجمع اعتراضی، فیلم برگزاری آن را رسانه ای کرد. ♨️ روزنامه تلگراف هم در اشاره به این تجمع، به حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی اعتراضی از سوی مردم و دانشجویان در ایران مبنی بر محکومیت توهین به پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد. 🔴 خبرگزاری رویترز هم ضمن پوشش تجمع اعتراضی به اقدام موهن نشریه فرانسوی اعلام کرد که معترضان ایرانی در حالی در برابر سفارت فرانسه حضور یافتند که دست‌نوشته هائی پیرامون درخواست تحریم کالاهای فرانسوی را با خود حمل می کردند. 💢 در همین ارتباط، خبرگزاری‌فرانسه به تجمع در برابر سفارت فرانسه در تهران در اعتراض به موضع ضد اسلامی ماکرون اشاره کرد. این خبرگزاری در ادامه تأکید کرد که معترضان با پرچم هایی در برابر سفارت فرانسه حضور یافتند و بنرهایی با خط قرمز بر تصویر کالاهای فرانسوی در دست داشته و خواستار تحریم کالاهای ساخت این کشور شدند.
⭕️ جنایتکار یا قهرمان؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ اندیشکده آمریکایی : باید از عراق خارج شویم و بدانیم که حضور در عراق به بهانه ایران ، حماقتی بزرگ است 👇❗️ قرار بود فرمانده ایران را ترور کنیم تا از نفوذ ایران جلوگیری شود ❗️ ✅ اما ایران حالا به خطرناک ترین ایران طول تاریخ تبدیل شده است 👇 لازم است به ایران اعلام کنیم که حضورش در کشورهای دیگر را خطری برای خود نمی دانیم راه مقابله با ایران جنگ نیست ، چیزی از جنس برجام اوباماست ❗️❌
🔴‏ بر اساس نظرسنجی گالوپ فقط ۶درصد از ایرانیان رفتار دولت امریکا را تایید میکنند، و چه پر سرو صدا هستند این جمعیت اندک‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️⁉️ آیا در ، غنی‌سازی به رسمیت شناخته شده است؟ 👈 پاسخ رویایی "عباس عبدی" را بشنوید و با آرزوهای او بیشتر آشنا شوید!
از اینکه روحانی در برابر توهین مکرون به پیامبر اسلام موضع محکمی نگرفته تعجب کردین؟ کتاب خاطرات هاشمی ۸ آبان ۷۳: «عصر در جلسه هیأت دولت، از اقدامات تندی که روابط با فرانسه را تضعیف می‌کند، مثل راهپیمایی برای حمایت از دختران محجبه مسلمان فرانسه و نظایر آن انتقاد شد.» این جماعت خیلی وقت است که نسخه تقدم رابطه با غرب بر صیانت از اسلام را نوشته‌اند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹💚 سخنان دلنشین حاج قاسم در میان جنگ و آتش و شنیده شدن صدای انفجارات ناشی از گلوله ها؛ اسطوره و به با آرامش محض، که تاثیر آن هم بر رزمندگان و مجاهدان مقاومت کاملا مشهود است.
🔴 کلاهت را محکم بچسب!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرید مدرسی کیست؟ قسمت دوم 👈 در این قسمت به بخشی از فعالیت های فرید مدرسی برای برهم زدن امنیت روانی حوزه علمیه اشاره می کنیم. 👈 یکی از مهمترین ترفندهای فرید مدرسی جهت اختلال در روند حوزه انقلابی، ایجاد دوقطبی در حوزه علمیه است. 👈 حجم استفاده فرید مدرسی از ترفندهای رسانه ای به حدی است که به نظر می رسد او در مراکز حرفه ای و با اهداف خاص آموزش دیده باشد. کما اینکه در مواردی به منابع رسانه ای اش در شبکه بی بی سی فارسی هم اشاره کرده! ادامه دارد... .
. ‏مارک زاکربرگ مدیر فیس بوک(واتس اپ +اینستاگرام) که تجربه مدیریت اغتشاشات ایران در ‎ را داشته، در مصاحبه ای گفته است:در انتخابات آمریکا خطر نافرمانی مدنی وجود دارد و فیس بوک با آن مقابله می کند. این است منظور از حکمرانی شبکه ای آمریکا در بستر اینترنت. ‎ .
. ⁉️تا پایان دوره ی روحانی چند میلیون ایرانی بیگناه باید بوسیله کرونا و نمکی کشته شوند⁉️ 🔴❗️آمار واقعی فوتی‌های دیروز کرونا ۸۴۲ نفر بود! 🔴❗️عضو ستاد مقابله با کرونا: آمار تلفات کرونا ضربدر ۲.۵ عدد اصلی تلفات خواهد بود 🔴❗️مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا به ایسنا گفته در حالی آمار روزانه مرگ ناشی کرونا به ۳۳۷ مورد رسیده است که این آمار هم واقعی نیست و برای آنکه بدانیم در واقعیت چند نفر روزانه تلف می‌شوند این عدد باید ضرب در ۲.۵ شود تا عدد اصلی به دست آید👇❗️ ❌⁉️به نظر شما کسی که با تعهد به سازمان بهداشت جهانی مبنی بر عدم پخش و استفاده داروها و واکسن تولیدات داخلی کرونا بین مردم شده که باعث مرگ و میر روزانه هزار نفر انسان بی گناه میشود آیا صلاحیت ریاست جمهوری را دارد 😳⁉️ 🔴❗️نمکی وزیر بهداشت در این مدت خوب ادای انسان های کارآمد و متعهد را درآوردی 👇⁉️ چرا برای درمان مردم کرونایی دستور ندادید از اسپری های ساخت داخل که هر جا امتحان شده بود جواب قابل توجهی داشت را استفاده کنند⁉️ 🔻آیا جان دادن روزانه هزار نفر از ملت ایران برای نمایندگان مجلس اصولسوار و دولت افسادطلب مهم نیست⁉️ 🔴⁉️آیا تضعیف اسلام از سوی حسن روحانی برای مراجع بی خیال ... تقلید و نمایندگان مهم نیست؟ 🔴⁉️آیا تضعیف جایگاه ولایت فقیه برای انقلابی‌های قلابی مهم نیست که این گرانی های هدفمند مهم ترین هدف روحانی در این امر می‌باشد ؟ 🔴❗️ نمایندگان مجلس خود فروخته دولت ،خط فقر امروز ده ملیون تومان شده است، شاید اگر مردم مثل شما ماهانه پایه حقوق شان بیست سی میلیون بود دنا پلاس ،تسهیلات خانه واکسن کرونا هزار کوفت و زهر مار دیگر که برای خود تایید کرده اید دریافت می کردند تا ۱۴۰۰چیست تا ۱۵۰۰طاقت می اوردند 🔴❗️کسانی که با برکت رای مردم به صندلی های قدرت و ثروت می‌رسند حتی اگر قیمت ها نجومی باشد نمی‌تواند بفهمد که یک روز بودن این دولت برای قشر زیر خط فقر یک سال است و بودن این دولت در هر روز یک ماه زمان نیاز دارد در دولت بعدی تا اصلاح شود 🔻خطاب به آن نفهم و سربازان صهیونیست داخلی که میگویند استیضاح روحانی هم اکنون سه ماه فرایند انتخابات دولت بعدی را به جلو می اندازد اگر درد مردم را میفهمید لطف کنید تا انتخابات ۱۴۰۰حقوق و مزایا نگیرید و خود فروشی نکنید تا درد مردم را بفهمید 🔻آن روز که عرض کردیم اصولسوار و افسادطلب یک روح در دو جسم هستند و گفتیم قالیباف همان لاریجانی تازه نفس است ،گفتید تخریب مجلس را میکنند چه کنیم که درد مان زود فهمیدن است و باید برای این درد مورد تهدید و تهمت قرار بگیریم تا بفهمید. 🔻انقلابی ها قلابی حتما باید اسلام و انقلاب تخریب میشد تا بفهمید مجمع ائتلاف دیکتاتوری اصولسواران که راس آن حداد عادل مرفه چند ده شغله و در شهرها و استان ها کسانی رئیس هستند که حقوق های نجومی دریافت میکنند چند شغل دارند و چه میدانند فقر چیست اما قصد شان تحمیل جام زهری دیگر است !؟ ✍ وحیداکبری منتقدان دولت و مجلس . .
. مهم👇👌 ایران قوی بخوانید و نشر دهید چند ملاحظه راهبردی؛ سپر سایبری اسرائیل پاره شد👌 ✅ ۱- حمله سایبری بی سابقه👇👌 اسرائیل را به قطع سراسری برق و خاموشی مطلق کشاند. ✌️اهمیت مضاعف این حمله به زیر ساخت های رژیم صهیونیستی، در این است👇✌️ که نه نقطه ای و محدود، بلکه سراسری، یک پارچه و همزمان بوده است👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 ✅ ۲- این حمله احتمالا هنوز دست گرمی و تمرین یا در مقیاس پیش لرزه بوده و حملات بعدی می تواند شدت و قدرت تخریبی بالاتری داشته باشد. تصورش را بکنید👇 نوبت بعدی تاسیسات اتمی دیمونا یا فرودگاه ها و مراکز امنیتی- نظامی و اقتصادی در تل آویو و حیفا، هدف حملات راز آلودی قرار بگیرد که حتی نتوانند درباره اش حرف بزنند😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ✅ ۳- به نظر می رسد سران رژیم صهیونیستی، روزهای تاریک تری در پیش داشته باشند 👇 که حتی تصورش را هم نمی کردند. شوک اخیر را اضافه کنید به آشوبهای چند ماه اخیر، و چند بار انحلال دولت و انتخابات زودرس که به جای ثبات، بی ثباتی را بیشتر کرده. ضربات امنیتی- اقتصادی آزار دهنده می تواند مانند چاشنی بمب عمل کند👏👏👏👏👏👏👏👏 ✅ ۴- کسی از ایدی کوهنِ (فرمانده لافزن صهیونیست ها برای عملیات روانی در فضای مجازی) خبر دارد که زنده است یا مرده؟😜👇 چرا او ناتوان از نوشتن چند خط تحلیل درباره نابودی بخش دیگری از قدرت بازدارندگی اسرائیل است؟! (او همان کسی است که کوچک ترین سوانح در ایران را به اسرائیل نسبت می داد)😂 ✅ ۵- قطعا اگر اهمیت بازدارندگی سایبری صهیونیست ها در برابر نفوذ و ضربات ویرانگر، مهم تر از بازدارندگی سپر موشکی موسوم به "گنبد آهنین"نباشد -که بارها با موشک های مقاومت پاره شد-، به همان اندازه مهم و حیاتی است👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 ✅ ۶- صهیونیست ها قبلا مدعی بودند جزو چند قدرت سایبری بزرگ دنیا هستند👇😜 اما اکنون کسی چنین لافی را از آنها نمی پذیرد؛ بلکه اهل فن شهادت می دهند حریفانی که بتوانند چنان ضربه سایبری یی را با وارد کنند، دست برتر را پیدا کرده اند✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️ ✅ ۷-دو کُد را باید در تحلیل ها لحاظ کرد. اولی سخنان آبان‌ماه 94 «هرتسل هالوی» (فرمانده رکن اطلاعات در ستاد کل ارتش اسرائیل) که خطاب به مدیران مجموعه خود گفت: «از ابتدای انقلاب 1979، ما 3 برابر رشد علمی داشته‌ایم👇 اما رشد ایران 20 برابر شده. آنها به برتری فنی نزدیک می‌‌شوند✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️ جنگ واقعی در آینده نیست؛ همین حالا جریان دارد. برداشته شدن فاصله 30 سال پیش، برای ما بسیار پرهزینه خواهد بود. جنگ امروز، جنگ ذهن‌هاست و تبلیغات طرف مقابل می‌‌تواند روحیه اسرائیلی‌ها را درهم بشکند»👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏. ✅ ۸- و دومی، اظهارات تیر ماه 1394 یوزی رابین (مدیر سابق برنامه موشکی اسرائیل) تیر ماه 1394 در جمع فعالان نیروی هوایی آمریکا: -ایرانیها به خوبی در جریان تحولات موشکی هستند. 👇👌 آنها فاتح 110 راساختند و به عنوان یک مهندس میگویم بخوبی کار کرده‌‌اند. با افزایش دقت این موشک، آنها حالا می‌‌ توانند یک بلوک شهری را نابود کنند. باورکردنی نیست:✌️ ✌️موشک‌‌های بالستیک ایران در حجم بالا در حال تولید، ذخیره و حتی صادرات است👏👏👏👏👏👏👏👏 -آنها می‌‌توانند با موشک‌های 2000 کیلومتری نقطه‌زن، اسرائیل را فلج کنند... 👇👌 موشک سومار هم دستاورد بزرگی است. من به احترام افرادی که این کار را انجام دادند، کلاه از سر برمی‌دارم👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 این دستاوردها در شرایط تحریم به دست آمده است».👌 ✅ ۹- ایران چند ماه قبل با موفقیت توانست ماهواره نظامی نور را در مدار قرار دهد که هر 90 دقیقه یک بار از فراز اسرائیل عبور می‌کند✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️ . .
. ✓ ديگه كار از ستاد تبليغاتى گذشته! رسماً رفتن استقبال ‎، اگه فردا روزى تيتر زدن " امضاى بايدن تضمين است " تعجب نكنيد! ✓ ‏رژیم پهلوی در مقابل آمریکا تسلیم بود چون میترسید! هم نفت، هم پول، هم باج میداد و هم توسری میخورد! امروز سعودی هم همینطور است، هم پول و دلار میدهد، هم طبق خواست آمریکا موضع گیری می‌کند و هم توهین می‌شنود، و به او می‌گویند گاو شیرده! هزینه سازش و تسلیم به مراتب از هزینه مقاومت بیشتر است.
هر جا خون ملت ایران میریزد نام عباس آخوندی میدرخشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴⁉️اینهم شده یک معضل وحشتناک کسی هم کاری نمیکنه ⁉️ هیچگونه نظارتی از سمت و سوی دستگاه قضا بر کار این ارازل و اوباش که آموزش این کثافت کاری ها را به ملت شهید داده ایران میدهند نیست یه عده هم که کلا بیغیرت و بیتفاوتند 🔴جامعه اسلامی رو‌ به کدام سمت دارند میبرند⁉️ شهدا شرمنده ایم مرگ بر لیبرال‌های همه چیز فروش و خائن .
🔴⁉️از اینکه روحانی در برابر توهین مکرون به پیامبر اسلام موضع محکمی نگرفته تعجب کردین؟ کتاب خاطرات هاشمی ۸ آبان ۷۳: «عصر در جلسه هیأت دولت، از اقدامات تندی که روابط با فرانسه را تضعیف می‌کند، مثل راهپیمایی برای حمایت از دختران محجبه مسلمان فرانسه و نظایر آن انتقاد شد.» این جماعت خیلی وقت است که نسخه تقدم رابطه با غرب بر صیانت از اسلام را نوشته‌اند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴❗️یادی کنیم از این استندآپ عباس آخوندی در جلسه استیضاحش آخوندی: مبلغ موجودی حسابم چهار و نیم میلیون تومان بود. کل موجودی حساب دخترم 638 هزار تومان بود. دخترم می‌گفت نگو آبرویمان می‌رود. .
🔴 سخنگوی وزارت بهداشت: شناسایی 7820 بیمار جدید در کشور؛ آمار مبتلایان در کشور به 612 هزار و 772 نفر رسید. آمار کسانی که آقای نمکی با روش درمان غیر مجاز به کشتن داده...❗️ . . .
. ✅ دیلی میل: مردم شهرهای سراسر آمریکا خود را برای شورش‌های پس از انتخابات آماده می‌کنند. هم طرفداران باید آماده‌اند که در صورت نپذیرفتن شکست از سوی ترامپ به خیابان‌ها بریزند، هم حامیان ترامپ در صورت پیروزی بایدن چنین برنامه‌ای دارند. سید یاسر جبرائیلی
🔴 دیواری از دروغ‌های ترامپ!!!! 🔸 واشنگتن پست بیش از ٢٠ هزار دروغ از ترامپ در طول ۴ سال گذشته را شناسایی و تایید کرده که در این پروژه با رنگ‌های مختلف گروه‌بندی، و در خیابان لافایت نیویورک به نمایش گذاشته شده‌اند. .