eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیة الکرسی عظیم ترین آیه در قرآن است برای حفظ ایمان و مال و جان هرروز آیة الکرسی بخوان‼️
‼️امام صادق علیه السلام فرمود: هر کس زیارت عاشورا بخواند ، شب اول قبر در آغوش امام حسین علیه السلام قرار خواهد گرفت.‼️ کامل الزیارات ، ص 75 🌻اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻
زیارت_عاشورا_سماواتی.mp3
3.75M
⚫️زیارت عاشورا/ سماواتی
🔴 امام عسکری و آسیب‌شناسی جامعه آخرالزمانی 🔵 امام حسن عسکری ع در سخنی گران‌مایه، وقتی شخصی از او می‌پرسد که امام پس از ایشان چه کسی است ضمن معرفی حضرت حجت عج بخشی از آسیب‌های جامعه اسلامی مربوط به مهدویت را اینگونه بیان فرمودند: 🔺فرزندم محمد، او امام و حجت پس از من است، 1️⃣ كسى كه بميرد و او را نشناسد به مرگ جاهليت مُرده است، آگاه باشيد كه براى او غيبتى است كه: 2️⃣ جاهلان در آن سرگردان شوند 3️⃣ و باطل‌پنداران در آن هلاك گردند 4️⃣ و تعیین‌کنندگان وقت ظهور، دروغ گويند. ◀️ «ابني محمد هو الإمام و الحجة بعدي من مات و لم يعرفه مات ميتة جاهلية أما إن له غيبة يحار فيها الجاهلون و يهلك فيها المبطلون و يكذب فيها الوقاتون». 📚كمال الدين و تمام النعمة، ج٢، ص۴٠٩ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🍃 تا حالا شده امام زمان علیه السلام تو را نگاه کند و از دیدن تو لذت ببرد⁉️ .
🌹 چه فراقی... 🌹 چه فراقی... . .
36.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🔴☝️این هم فیلم فریب بزرگ قسمت۱ با حجم پایین ☑️ این کاملترین فیلم موجود در رابطه با این فریب بزرگ است که تمام زوایای این فریب را به خوبی توضیح داده ! این فیلم را ۱۰۰ بار ببینید کم دیدید ! ❌کورکورانه آنچه را که در اینجا می خوانید باور نکنید - وقت بگذارید / تحقیق کنید ! .
33.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴☝️این هم فیلم فریب بزرگ قسمت۲ با حجم پایین ☑️ این کاملترین فیلم موجود در رابطه با این فریب بزرگ است که تمام زوایای این فریب را به خوبی توضیح داده ! این فیلم را ۱۰۰ بار ببینید کم دیدید ! ❌ کورکورانه آنچه را که در اینجا می خوانید باور نکنید - وقت بگذارید / تحقیق کنید ! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢درخواست دکتر منفرد(وزیر اسبق بهداشت) از رئیسی و قالیباف: 📍چرا نظارتی بر اجرای قانون و سیاست‌های ابلاغی رهبری در حوزه سلامت، در خصوص توجه به نمی‌شود؟! 📍تأمین و دو رکن مهم در استقلال جوامع و کشورهاست؛ متولیان امنیت کشور، به خوبی وظایف خود را انجام داده‌اند و استکبارجهانی را سرجایش نشاندند... درحالیکه متولیان سلامت، بدنبال وابسته کردن کشور و به زیر یوغ رفتن سازمان‌های استکباری هستند... 📍آیا موضوع این اهمیت را ندارد که برای حفظ جان و مال و ناموس مردم، به آن توجه ویژه‌ای شود تا قوانین اجرا شود؟! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ این فیلم👆 را نبینید! 🔵 امام خامنه‌ای: برای جهاد لازم نیست فقط شمشیر برداریم. مواجهه با این شبهات است... 👈 جهاد روشنگری با کانال پاسخ‌به‌شبهات‌فضای‌مجازی 👈 تقدیر شده از سوی: در دانشگاه‌ها .
🔴❗️🔥فعلا با مرغ ها مذاکره کنید 🔻رئیس جمهور پس ۵ ساله اعلام کرد مذاکره با آمریکا و اجرای برجام به صورت تعهد در برابر تعهد خواهد بود. 🔻اما این راهبرد توسط رهبر انقلاب در ابتدای اجرای برجام ابلاغ شده بود تا منابع و دستاوردهای کشور در حوزه فناوری های علمی و داشته های هسته ای به تاراج نرود ولی متاسفانه آن روز مجریان به این سیاست عمل نکردند و با سرعت هیجان زدگی تعهدات طرف ایرانی به صورت یکطرفه انجام دادند. 🔻اکنون بایدن به دولت کنونی ایران، نگاه یک را دارد؛ اما دولت دوازدهم به شدت در حال ارسال پالس التماس و مذاکره است. 🔻این پالس مذاکره برای بایدن بی ارزش است مگر اینکه بتواند این التماس غربگرایان ایرانی را تبدیل به آتش اختلاف داخلی و تحمیل برجام موشکی کند و این اتفاق یعنی پایان بد دولت دوازدهم. 🔻امیدواریم دولتی های امروز به جای اینکه ۵ سال بعد حسرت بخورند که کاش همت و شجاعت به خرج می‌دادند و با تکیه به توان داخلی مشکلات را می‌کردند تا پایان خوبی داشته باشند؛ با تکیه بر التماس مذاکره با شیطان به نرسند. 🔻پ.ن: اگر پایان خوب هم نمی خواهند لااقل با مرغ ها مذاکره کنند تا اینقدر از دسترس مردم دور نشوند بعد به مذاکره با الاغ ها بیاندیشند. .
🔴❗️ خیال نکنیم همه مشکلات با ساخت موشک درست می‌شود 🔹استوری صفحه اینستاگرام آیت‌الله‌خامنه‌ای درباره مصائب و مشکلات امروز ایران .
. ✅👌 فارن‌پالیسی: ایران مقاوم‌تر از پیش‌بینی‌های کاخ سفید و اسرائیل بود ✅ یک رسانه آمریکایی در تحلیلی نوشته ایران از آنچه کاخ سفید و اسرائیل پیش‌بینی می‌کرده‌اند در برابر سیاست «فشار حداکثری» مقاوم‌تر بوده است👏👏 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارشی که از آرشیو شبکه 13 رژیم صهیونیستی هم حذف شد: 📍ماجرای یک عملیات سایبری ایرانی عليه نهادهای رژیم صهیونیستی...! .
. از صد در صد این براندازای پلشت که شعار جانم فدای ایران میدن بپرسی اینجوری حاضری پاشی بری تو میدون به ایران خدمت کنی ؛ همون لحظه بدنشون یخ میکنه و بلاکت میکنن :))) .
❣بہ فداے شور و شین شـ‌هـدا 🕊❣اسم رمز "یاحسین" شـ‌هـدا ❣هرڪه باشیم و بہ هرجا برسیم 🕊❣زیر دِینیم، زیر : 💢هرگاه شهدا🌷رادر شب جمعه یاد کردید، آنها شمارا نزد الحسین (ع) یاد می کنند😍 🌺 # صبحتون_شهدایی🌙
✅ نتایج یک نظر سنجی جهت اطلاع جناب ظریف...... مردم هوشیار تر از گذشته هستند و برخلاف سیاسیون از ذات دشمن بهتر آگاهند..... .
. ✅👌ترامپ: کل دنیا به انتخابات آمریکا می‌خندد 😂👏👏👏👏👏👏👏 ✅👌 رئیس جمهور آمریکا:رای ۸۰ میلیون آمریکایی به جو بایدن امکانپذیر نیست؛ کل دنیا در حال خندیدن به روند انتخابات آمریکا هستند. ✅👌دستگاه‌های رای‌گیری مشکل پیدا کردند و رای‌ها را در بیشتر حوزه‌ها به نفع بایدن تغییر دادند؛ گویا ما از کشوری جهان سومی هستیم. هنوز نمی‌توانم بگویم در مراسم تحلیف بایدن شرکت می‌کنم یا نه؛ ✅چراکه از الان تا روز تحلیف اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. 🔻اگر مجمع گزینندگان هم به بایدن رای دهند، مرتکب اشتباه خواهند شد که در اینصورت کاخ سفید را ترک خواهم کرد. حیف شد ترامپ کوتاه آومد😏 هیچکس مثل ترامپ نمیتونست آمریکا رو به بهانه ی تقلب به این سرعت بترکونه😔 . .
. 👆تیتر این روز نامه، یکی از هزاران دلیلش اینه 👇 ترامپ گفته: کل دنیا دارند به انتخابات آمریکا میخندند👏👏👏👏👏👏👏👏 .